Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:vinke:

Takk for besøk, alle sammen!

Har ikke tid til å svare, skrive eller besøke dere nå, men må bare skrive at 3D-ul var helt fantastisk! :hjerter_rundt:

Legger ut bilde seinere ;)

:klem:

Endret av Burpen
Skrevet
Vil stikke innom å ønske deg en flott nyttårshelg og et riktig godt nyttår! :klem:
Skrevet
Vil stikke innom å ønske deg en flott nyttårshelg og et riktig godt nyttår!  :klem:

Hyggelig med et nytt fjes :vinke:

Nyttårshelga er nesten over, men jeg vil hvertfall ønske deg en kjempefin nyttårsaften, og et riktig godt nytt år!

3D ul høres spennende ut!!! Hvor mye måtte dere betale?

Ja, 3D var kjempespennende, og en fantastisk opplevelse! Vi betalte 1000 kroner. Verdt hver eneste krone!

*gleder meg veldig til å  se bilder*

Bilder kommer hvert øyeblikk :sjarmor:

Skrevet

Så gøy med 3D !!!

ØNSKER DERE EN FANTASTISK NYTTÅRSFEIRING!!!!

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Gledar meg til bilder!!!! UL-bildet mitt ligg på nettsida mi, om du vil sjå?

Skrevet

Så bra du er fornøyd :) Var han den du trodde forresten? ;)

Skrevet
Så gøy med 3D !!!

ØNSKER DERE EN FANTASTISK NYTTÅRSFEIRING!!!!

Ja, kjempegøy! :hoppe:

Takk, cappocino! Ønsker deg og dine en riktig fin kveld, og et godt nytt år! :klem:

Gledar meg til bilder!!!! UL-bildet mitt ligg på nettsida mi, om du vil sjå?

*løpe og titte* :hoppe:

Så bra du er fornøyd :) Var han den du trodde forresten? ;)

Nei, det var ikke han. Men det kan fort ha vært sønnen, for de var prikk like, bare at han jeg tenkte på er ca 25 år eldre... Hadde jeg kommi på det, så hadde jeg spurt han, men jeg var så betatt av å se på puddingen i magen, så det var som blåst for meg... :ler:

Skrevet (endret)

Her kommer lille puddingen vår... :ler:

Vi var visst helt på grensa for at det skulle være mulig å se noe, og også få til bra bilder. Hodet ligger ganske så langt nede, og i tillegg ligger morkaka foran på magen, så pga plassen, var det neeeeeeeeesten ikke forstervann mellom ansiktet og morkaka. Derfor ble det endel utydelige bilder, og de som ble bra, ble litt "widescreen", som han sa.

Vi syns jo selvfølgelig at hun er verdens nydeligste, og gleder oss ikke noe mindre til hun kommer til verden! :hjerte:

Mannen som tok ultralyden trodde muligens jeg kunne vær så mye som TO UKER ( :overrasket: ) lenger på vei, men jeg tar det med en klype salt... Men samtidig så er det jo litt skremmende, for da vil jeg jo være 32 uker nå!

*sletta bilder*

Endret av Burpen
Skrevet

Så fine bilder! :hoppe: og to uker lengre :overrasket: det hadde jeg bare vært glad for å høre jeg :ler:

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Så søøøøt!!!! :hjerte: Syns det er stor forskjell på babyane på 3D-ul eg! Eg greier fint å skilje Arwen si, di og vår frå kvarandre! Blir spennande å sjå om dei beholder trekka sine til dei blir fødd!!!

Skrevet
Så fine bilder! :hoppe: og to uker lengre :overrasket: det hadde jeg bare vært glad for å høre jeg :ler:

Takk for bildeskryt! ;)

...joda, jeg vil jo hilse på henne så fort som mulig, så jeg kan godt være 32 uker :ler: Men da har jeg det tralvet med å få ting i orden... Selvom vi egentlig stort sett bare mangler vogn nå...

Jo, jeg er klar for å være 32 uker! :sjarmor:

Så søøøøt!!!! :hjerte: Syns det er stor forskjell på babyane på 3D-ul eg! Eg greier fint å skilje Arwen si, di og vår frå kvarandre! Blir spennande å sjå om dei beholder trekka sine til dei blir fødd!!!

Ja, hun er nydelig... Takk ;)

Jeg syns også det er stor forskjell på din, Arwen sin og min, hadde helt klart å skille ut hvem som er hvem sin, ved "blanda bilder"... Helt utrolig hva teknologien gir oss av muligheter! :hjerte:

Skrevet

Flotte bilder, Burpelurpen! :hjerter: Ser så nydelig ut 'atte! :Nikke:

Håper du får en fin nyttårsfeiring... ønsker deg og dine alt godt for 2007!

:kys_2:

Gjest gjesta
Skrevet

Søøøøøte jenta!! :hjerter:

Så gøy med 3D bilder! :-D

Oi 2 uker lenger på vei! :overrasket::sjarmor:

Spennende å se når du føder! ;)

Koste deg på nyttår da?

For et drittvær... som vaaanlig :ler:

Ha en suuuuperduper 1. nyttårsdag! :kose:

Skrevet
Flotte bilder, Burpelurpen! :hjerter: Ser så nydelig ut 'atte! :Nikke:

Håper du får en fin nyttårsfeiring... ønsker deg og dine alt godt for 2007!

:kys_2:

Takk for Burpelita-skryt, søta :hjerter_rundt:

Håper dere hadde en finfin kveld i går :)

:kyss:

Søøøøøte jenta!! :hjerter:

Så gøy med 3D bilder! :-D

Oi 2 uker lenger på vei!  :overrasket:  :sjarmor:

Spennende å se når du føder! ;)

Koste deg på nyttår da?

For et drittvær... som vaaanlig  :ler:

Ha en suuuuperduper 1. nyttårsdag! :kose:

Takke-takk, Epica :hjerte:

...vi syns selvfølgelig hun er kjempenydelig :Nikke:

Ja, men jeg tar de to ukene med en klype alt, altså... Uansett så kommer hun når hun vil ;)

Hadde det ganske så kjekt igår,- ble stille og rolig med familien min... Drittvær her også, så jeg følte meg nesten som hjemme! :ler:

Ha en superduper første nyttårsdag du også :)

:kyss:

Skrevet

Godt nyttår, alle sammen!

Nytt år, nye muligheter! :Nikke:

Nå er det på tide og sette snuta mot vest igjen... Tida går så fort når jeg er hjemme! Blir trist å reise, men samtidig veldig koselig, for nå vet jeg at jeg ikke skal tilbake før jeg har Burpelita på utsiden av magen ;)

Skal prøve å få oppdaterert meg iløpet av de kommende dagene!

:vinke: så lenge!

...og :klem: , :kose: og :kyss: til de som vil ha! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...