Burpen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #901 Skrevet 6. desember 2006 Lykke til med de siste examene Da det gjelder SF-mål, lå jeg helt øverst i det skraverte området HELE svangerskapet jeg..... Og noen ganger OVER det grønne feltet. Jeg også var bekymret for at ungen var stor osv. JM trodde også at ungen var stor, og det gjorde ikke akkurat bedre mtp bekymringene mine! Men jeg fikk en helt gjennomsnittelig unge på 3600 og 50 lang Så det trenger ikke bety noe! Det som teller er om du følger din kurve! ← Takk for lykkeønskning Godt å høre at du fikk ei gjennomsnittlig jente, enda magen var stor! Får satse på det samme med meg! Saa flink du er til aa ikke spise sukker! Skal proeve aa la meg inspirere av deg! Haaper eksamen gikk fint i gaar. Lykke til med de to siste! Er det ikke koselig med spark og dult? Tror nesten jeg kommer til aa savne det naar nurket er paa utsiden, jeg! Selv om det sikkert er ti tusen ganger bedre paa andre maater! ← Kjekt å være til inspirasjon for andre ...og det er ikke så vanskelig å holde seg unna søtsaker når det finnes så masse god frukt! Takk for lykkeønskning til deg også! Jo, det er elt fantastisk å kjenne Burpelita der inne... Blir nesten på gråten innimellom, fordi jeg rett og slett føler meg som verdens lykkeligste menneske som får oppleve det! Gleder meg til å få henne ut, men gruer meg litt også, for jeg tror jeg kommer til å savne både magen og sparkene! Så flink du er som kutter sukker!!! Har skjerpet meg jeg også så nå skal det bare være i helgene fram til jul iallefall. Har holdt meg i tre dager nå! Når er siste eksamen da? ← Så flink du er!! Er bestandig de først dagene som er værst! Siste eksamen er 20. desember *glede seg* Hvordan går det vennen? ← Jeg kan vel ikke klage,- har verken vondt i armen, eller har gått langt over termin!
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #902 Skrevet 7. desember 2006 Åå det blir nok deilig å være ferdig med xamner tenker jeg! Jeg har lastet ned flere Greys.. Ganske hekta! Planer for helga? Hvordan er formen idag? Sovet godt?
Burpen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #903 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Åå det blir nok deilig å være ferdig med xamner tenker jeg! Jeg har lastet ned flere Greys.. Ganske hekta! Planer for helga? Hvordan er formen idag? Sovet godt? ← Gjett om jeg gleder meg til juleferie, ja! Skal bli vanvittig deilig!! I morgen skal sambo på fredagspils med jobben Jeg har egentlig lagt ned forbud for han og drikking (ute) etter en mindre hyggelig bytur for et par helger siden...Jeg skal bare lese... På lørdag skal vi til et vennepar på kvelden, så jeg håpr du føder før (eller etter,- og da håper jeg selvfølgelig på før) Skal forresten prøve å få med meg sambo en tur til byen på lørdags formiddag. Har lyst til å shoppe litt! På søndag blir det vel bare lesing igjen. Formen er bra!! Hadde noen vonde ligamentsmerter natt til igår, og litt utover gårsdagen, men de er heldigvis borte! Sov kjempegodt også, helt til halv elleve, noe som er helt luksus for meg! Burpelita er ikke såååå aktiv som hun pleier, så da blir selvfølgelig frøken-freken litt bekymra, men det er nok ikke noe å bekymre seg for. Får prøve å vekke henne litt utover, dersom det fortsetter sånn Hadde besøk av svigerinne og nieser igår. Hun minste på snart tre år, var helt Burpen-jente igår "Burpen kan du ditt, Burpen kan du datt?" Kjempekoselig! Hun lurer fælt på når Burpelita kommer, men det er jo ikke så lett å forklare en treåring... "Først blir det jul, så har du bursdag, så ha oldemor bursdag, så ha storesøster bursdag, så har morfar bursdag, og SÅ kommer Burpelita!" Hun fikk kjenne på magen når hun sparka, og det var visst stas... Svigerinna har fortalt at når ungene leker, så heter både de og dukkene bare det som Burpelita heter Herlige ungene!! Nå er det eksamenslesing som står på planen! ...har jeg sagt det før!? Livet mitt er tragisk deluxe for tiden,- lesing, lesing og atter lesing... Edit: skriveleif Endret 7. desember 2006 av Burpen
Burpen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #904 Skrevet 7. desember 2006 :hoppe: :hoppe: Nå har jeg bestilt 3D-ultralyd!! :hoppe: :hoppe: Åååååååååå, som jeg gleder meg!! :hoppe: :hoppe:
Skrållan Skrevet 7. desember 2006 #905 Skrevet 7. desember 2006 I morgen skal sambo på fredagspils med jobben Jeg har egentlig lagt ned forbud for han og drikking (ute) etter en mindre hyggelig bytur for et par helger siden... Hadde besøk av svigerinne og nieser igår. Hun minste på snart tre år, var helt Burpen-jente igår "Burpen kan du ditt, Burpen kan du datt?" Kjempekoselig! Hun lurer fælt på når Burpelita kommer, men det er jo ikke så lett å forklare en treåring... "Først blir det jul, så har du bursdag, så ha oldemor bursdag, så ha storesøster bursdag, så har morfar bursdag, og SÅ kommer Burpelita!" Hun fikk kjenne på magen når hun sparka, og det var visst stas... Svigerinna har fortalt at når ungene leker, så heter både de og dukkene bare det som Burpelita heter Herlige ungene!! ← Så kjedlig at han drar ut og drikker til tross for at han vet hva du mener om det! Kan jeg spørre om hva som skjedde sist? Ekstra kjedelig for deg å sitte hjemme når du må bruke kvelden på å lese da! Åååå, så kos med nieser som er så opptatt av deg og Burpelita! Moro at både de og dukkene heter det samme som Burpelita da! De blir sikkert kjempeglade når hun endelig kommer tenker jeg! Nå har jeg bestilt 3D-ultralyd!! Åååååååååå, som jeg gleder meg!! :hoppe: :hoppe: ← ÅÅÅÅ!!! :hoppe: SÅ MORO!!!! :hoppe: Jeg hadde også kjempelyst på 3D-UL, men det ble aldri! Gjett om jeg skal på det neste gang jeg har bolle i ovnen da!! Når du skal dit da? og :kys_2:
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. desember 2006 #906 Skrevet 7. desember 2006 :hoppe: :hoppe: Nå har jeg bestilt 3D-ultralyd!! :hoppe: :hoppe: Åååååååååå, som jeg gleder meg!! :hoppe: :hoppe: ← Når? SPENNANDE!
Burpen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #908 Skrevet 7. desember 2006 Så kjedlig at han drar ut og drikker til tross for at han vet hva du mener om det! Kan jeg spørre om hva som skjedde sist? Ekstra kjedelig for deg å sitte hjemme når du må bruke kvelden på å lese da! Åååå, så kos med nieser som er så opptatt av deg og Burpelita! Moro at både de og dukkene heter det samme som Burpelita da! De blir sikkert kjempeglade når hun endelig kommer tenker jeg! ÅÅÅÅ!!! :hoppe: SÅ MORO!!!! :hoppe: Jeg hadde også kjempelyst på 3D-UL, men det ble aldri! Gjett om jeg skal på det neste gang jeg har bolle i ovnen da!! Når du skal dit da? og :kys_2: ← Vi var på vorspiel hos en kamerat av han, alt var helt bra, og vi kosa oss kjempemasse! Så dro vi på byen, og han ble bare borte. Fant han igjen etterhvert, da stod han med en kompis fra militæret, og ei dame som klenga noe voldsomt på han... Ikke noe "gæli" klenging, og jeg ville nok ikke reagert på det om jeg hadde drikki selv, men nå gjorde jeg jo ikke det... (jeg er absolutt ikke sjalu av meg, men det stakk litt...). Altså,- hun stod og begynte å kneppe opp knappene på skjorta hans Jeg dytta henne pent vekk, og kneppa igjen, så kyssa hun han på kinnet, og forsvant... Sambo gjorde jo ikke noe gæli, men han kunne jo dytta henne vekk eller noe, syns jeg. Det var det ene... Så hang vi litt i baren, og han ville absolutt ikke være med når vi andre skulle gå, og hver gang det kom ei pen jente og skulle kjøpe drikke, så gjorde han seg til... Det virka bare helt teit! Var ikke mulig å få han med, og jeg gadd ikke stå der og se på at han gjorde seg til for andre, så jeg blei med resten av folka opp i andre etasjen. Det var det andre... Så ringer han meg etter et kvarter eller noe, og han lurer på hvor i all verden jeg er... Han visste vi var i andre etasje. Da hadde han gått fra utestedet, og var nesten på andre siden av byen . Da ble jeg lei, og sa at han pigadø fikk se og komme seg tilbake, og at jeg gikk utafor og venta på han... Jeg venta i tre kvarter, ingen sambo. Jeg ringte, ringte, ringte og ringte, men fikk ikke svar. Jeg begynte å gå i møte med han, men møtte aldri på han. Kom meg helt dit hvor han sa at han var, før jeg snudde og gikk tilbake. Jeg ringte og ringte igjen. Fortsatt inge svar. Så ringer han meg, og jeg lurer på hvor i all verden han er, og da er han der hvor han sa han var første gangen. Der har jo jeg vært, og VET at han ikke er der... Nå har jeg først venta i tre kvarter, gått i møte med han og leita etter han i over en time,- dvs at Burpen begynner å bli sint!! Jeg fant med et busskur, for det regna og blåste noe voldsomt,- jeg var kald, sint, redd, og hadde vonde kynnere... Jeg ringte, og la igjen beskjed på svareren hans. Enda en beskjed. Enda en beskjed. Ingen reaksjon. Tror jeg satt i busskuret der over en time... Bestemte meg for å gi faen i hele drittmannen, og gikk til bilen... Men jeg fikk meg ikke til å reise hjem. Visste jo at sambo var ORDENTLIG full, og jeg ville engsta livet av meg om jeg hadde reist fra byen. Men det var hvertfall varmere og bedre i bilen, så jeg satt der og venta neten en time, og plutselig så kommer han sjanglende... Det var det tredje... Jeg har aldri grini så mye, vært så sint, fortvila, rasende og frustrert på en gang! Må si jeg er glad for at han var så full som han var, for han husker ikke stort av det jeg sa... Fikk prata ut på søndagen, hvertfall! Hadde invitert til middagsselskap, men avlyste det, for jeg orka rett og slett ikke å måtte tre på meg maska i tillegg til å stelle istand noe... Jeg har sagt at han kan få gå på vorspiel, men det stopper der. Hvis han har tenkt seg på byen, får det bli i edru tilstand... Jeg orker ikke å være bekymra eller urolig for han! ...men jeg tror ikke han skjønner det helt... Ja, kjempekjekt med niesene mine (sambo sine) ! Min egen skjønner nok ikke noe av dette her, hun er bare ett år... De blir nok helt sikkert kjempegode kusiner! Gleder seg masse til hun kommer, hvertfall! 3D'en er i romjula, 29. desember, når vi er på østlandet for å besøke familien min! Gleder meg så vanvittig masse!
Burpen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #909 Skrevet 7. desember 2006 Når? SPENNANDE! ← 29. desember! Så bra! ← Ja, jeg ble kjempeglad for at de hadde noe ledig til oss!! Og jeg fikk han du hadde også!
Linn3c Skrevet 7. desember 2006 #911 Skrevet 7. desember 2006 Innom for å sjekke opp i livet til Burpen! for 3D-UL!
Skrållan Skrevet 7. desember 2006 #912 Skrevet 7. desember 2006 Vi var på vorspiel hos en kamerat av han, alt var helt bra, og vi kosa oss kjempemasse! Så dro vi på byen, og han ble bare borte. Fant han igjen etterhvert, da stod han med en kompis fra militæret, og ei dame som klenga noe voldsomt på han... Ikke noe "gæli" klenging, og jeg ville nok ikke reagert på det om jeg hadde drikki selv, men nå gjorde jeg jo ikke det... (jeg er absolutt ikke sjalu av meg, men det stakk litt...). Altså,- hun stod og begynte å kneppe opp knappene på skjorta hans Jeg dytta henne pent vekk, og kneppa igjen, så kyssa hun han på kinnet, og forsvant... Sambo gjorde jo ikke noe gæli, men han kunne jo dytta henne vekk eller noe, syns jeg. Det var det ene... Så hang vi litt i baren, og han ville absolutt ikke være med når vi andre skulle gå, og hver gang det kom ei pen jente og skulle kjøpe drikke, så gjorde han seg til... Det virka bare helt teit! Var ikke mulig å få han med, og jeg gadd ikke stå der og se på at han gjorde seg til for andre, så jeg blei med resten av folka opp i andre etasjen. Det var det andre... Så ringer han meg etter et kvarter eller noe, og han lurer på hvor i all verden jeg er... Han visste vi var i andre etasje. Da hadde han gått fra utestedet, og var nesten på andre siden av byen . Da ble jeg lei, og sa at han pigadø fikk se og komme seg tilbake, og at jeg gikk utafor og venta på han... Jeg venta i tre kvarter, ingen sambo. Jeg ringte, ringte, ringte og ringte, men fikk ikke svar. Jeg begynte å gå i møte med han, men møtte aldri på han. Kom meg helt dit hvor han sa at han var, før jeg snudde og gikk tilbake. Jeg ringte og ringte igjen. Fortsatt inge svar. Så ringer han meg, og jeg lurer på hvor i all verden han er, og da er han der hvor han sa han var første gangen. Der har jo jeg vært, og VET at han ikke er der... Nå har jeg først venta i tre kvarter, gått i møte med han og leita etter han i over en time,- dvs at Burpen begynner å bli sint!! Jeg fant med et busskur, for det regna og blåste noe voldsomt,- jeg var kald, sint, redd, og hadde vonde kynnere... Jeg ringte, og la igjen beskjed på svareren hans. Enda en beskjed. Enda en beskjed. Ingen reaksjon. Tror jeg satt i busskuret der over en time... Bestemte meg for å gi faen i hele drittmannen, og gikk til bilen... Men jeg fikk meg ikke til å reise hjem. Visste jo at sambo var ORDENTLIG full, og jeg ville engsta livet av meg om jeg hadde reist fra byen. Men det var hvertfall varmere og bedre i bilen, så jeg satt der og venta neten en time, og plutselig så kommer han sjanglende... Det var det tredje... Jeg har aldri grini så mye, vært så sint, fortvila, rasende og frustrert på en gang! Må si jeg er glad for at han var så full som han var, for han husker ikke stort av det jeg sa... Fikk prata ut på søndagen, hvertfall! Hadde invitert til middagsselskap, men avlyste det, for jeg orka rett og slett ikke å måtte tre på meg maska i tillegg til å stelle istand noe... Jeg har sagt at han kan få gå på vorspiel, men det stopper der. Hvis han har tenkt seg på byen, får det bli i edru tilstand... Jeg orker ikke å være bekymra eller urolig for han! ...men jeg tror ikke han skjønner det helt... Ja, kjempekjekt med niesene mine (sambo sine) ! Min egen skjønner nok ikke noe av dette her, hun er bare ett år... De blir nok helt sikkert kjempegode kusiner! Gleder seg masse til hun kommer, hvertfall! 3D'en er i romjula, 29. desember, når vi er på østlandet for å besøke familien min! Gleder meg så vanvittig masse! ← Huff da... hadde nok ikke likt det der jeg heller... Damer som klenger seg til våre menn er sjelden moro å se, uansett om man har drukket eller ei. Og når mennene ikke gidder å dytte de vekk engang, da synes jeg det er rimelig av oss kvinnfolka å reagere. Man kan jo bare tenke seg til hva de hadde gjort om kjæresten deres ikke var der og så på klengingen, hadde de godtatt at klenge-dama gikk lenger? Er ikke særlig sjalu jeg heller, men en episode fra da jeg og sambo hadde vært sammen 1 år husker jeg enda som om det var i går... Han skulle på guttevors til en kompis, så jeg dro på jentefest et annet sted. Men senere, da vennegjengen samlet seg fo bildevisning fra de to festene, viste det seg at guttevors var det så alldeles ikke!! På ALLE bildene sambo var med på, hang et kvinnfolk rundt halsen hans - og det var ikke hvem som helst... Det var EKSEN hans!! :frustrert: De var riktignok aldri skikkelig sammen, bare pulekompiser. Men likevel... Jeg klarer enda ikke den dag i dag å se de bildene.. Hun har hele tiden prøvd å få sambo tilbake, og overser meg glatt om vi treffes. Møkkakjærring! Æsj, så pinli at han sto og gjorde seg til til pene jenter da! Hadde ikke orka å stått og sett på det jeg heller... Skal han være idiot, så får han være idiot alene, det mener jeg! Vet du, om det hadde vært meg som etter alt det andre som skjedde den kvelden attpåtil måtte gå rundt leeenge i vind og regn, og med vonde kynnere, for å finne sambo, så hadde jeg rett og slett dratt hjem og latt han bare komme seg hjem på egen hånd! Når man ringer og ringer, og man får ikke svar - ja, da blir jeg lei jeg skjønner du. Har mang en gang gått fra sambo på byen sånn jeg.. Han har bestandig funnet hjem igjen da! Bra dere fikk ordna opp i det på søndag, det er sjelden lurt å kjefte på dem når de er så fulle at de ikke skjønner noenting. Men kanskje bra for deg at du fikk tømt ut litt frustrasjon og sinne på han, og han ikke husker hva du sa... Det rare med sånne situasjoner, er at mennene sjelden skjønner hvorfor vi tar sånn på vei. Men jeg tviiiler på at de hadde likt det om det var vi som oppførte oss som idioter i fylla og gjorde det samme som dem! Og når man i tillegg er gravid, så er det jo en del hormoner ute og går. De klarer ikke å tenke så langt engang, at det kanskje ikke er så kult for en gravid jente å se kjæresten omslynget av et kvinnfolk som knepper opp skjorta deres. Jeg vet ikke med deg, men jeg hadde dager da jeg bare følte meg feit og "partypooper", og de dagene hadde jeg IKKE satt pris på duste-sambo! Vi får håpe din sambo tar seg sammen når han drar på fredagspils! Åh, så kos med romjuls-UL!! Da har du noe å glede deg til etter at alle pakkene er åpnet!
magolia Skrevet 7. desember 2006 #913 Skrevet 7. desember 2006 Her var det mye smått!! .......men så utrolig spennende med 3D-ultralyd da.....
Holly Hobbie Skrevet 8. desember 2006 #915 Skrevet 8. desember 2006 Er ikke helt klar over hva som blir diskutert i dagboken din for tiden, for jeg orker ikke aa forstoerre opp den lille teksten, saa da noeyer jeg meg med aa oenske deg en kjempefin helg!
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #916 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Burpen eeeelsker liten skrift!!!!!! 3D ul??? ÅÅÅÅåååååå, så gøy!! Håper du får en kjempefin helg vennen! Jeg skal snart på sykehuset, på kontroll... Endret 8. desember 2006 av Epica
Cr@sh Skrevet 8. desember 2006 #917 Skrevet 8. desember 2006 Hei snuppa.... er litt travlet ho smeg om dagen - så jeg har ikke så mye tid til KG... Men håper det er bra med deg til tross for det som står i liten skrift.... God helg!
Burpen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #918 Skrevet 8. desember 2006 I "lese-til-eksamen-kjedsomheten" min, har jeg tatt nytt magebilde... Skal ta meg en ordentlig runde her seinere i kveld, når jeg er for trøtt til å lese, fram til det, må jeg bare stå på så lenge
Gjest Myztica Skrevet 8. desember 2006 #919 Skrevet 8. desember 2006 Så artig med 3D-UL! Gled deg... hadde det samme da jeg var i uke 28. Og da jeg sammenligner bilder av snuppa som nyfødt og UL-bilde, ligner det faktisk!! Utrolig GOD HELG
magolia Skrevet 8. desember 2006 #920 Skrevet 8. desember 2006 Så fin du er Burpen!! Håper det går bra med lesingen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå