Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #821 Skrevet 24. november 2006 Plaaanz for helga da? Æsj... vondt i bekkenet kan ikke være godt vennen! Håper du får en fri-for-vondt-helg!
Skrållan Skrevet 24. november 2006 #822 Skrevet 24. november 2006 Jeg tok forresten og la madrassen til Burpelita på gulvet istad, og la meg på den... Må jo kvalitetssjekke ← Huff, det høres ikke bra ut det bekkenet ditt... Du får ta det med ro i helga, og pleie deg selv litt! Ha en super helg! Stor og
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #823 Skrevet 25. november 2006 God helg vennen! Du og NYTER det fine været??
magolia Skrevet 26. november 2006 #824 Skrevet 26. november 2006 ...du har kanskje vært flink til å lese i helgen?
cappocino Skrevet 26. november 2006 #825 Skrevet 26. november 2006 Åj så mye dere har fått kjøpt til Burpelita også så masse på salg!! Toppers!!! Det koster jo flesk med alt utstyr etc så hver krone teller Ha en fin søndagskveld, det som er igjen av den...
Burpen Skrevet 26. november 2006 Forfatter #826 Skrevet 26. november 2006 Mulig jeg er litt kontroll-freak, men man vet jo aldri hva disse mennene kommer hjem med Håper du får en super helg Burpen! -og at bekkenet ikke plager deg for mye. ← Jeg føler meg litt utstyrsnazi, men så lenge sambo ikke har peilig, MÅ jo noen ta kontrollen Håper fredag blir bra... Føler du at du ligger i rute til eksamen? ← I rute til eksamen!? Er det mulig...!? Plaaanz for helga da? Æsj... vondt i bekkenet kan ikke være godt vennen! Håper du får en fri-for-vondt-helg! ← Hadde null planer, men endte opp med ca tusen... Skulle egentlig ut med sambo på fredag, men så fikk vi uventa besøk av svigerfar med kone, så da holdt vi oss hjemme. Lørdag var jeg på shopping med svigerinna mi! Måtte ha meg en topp, for byturen som skulle vært på fredag ble på lørdag isteden! ...i tillegg til topp, fikk jeg kjøpt meg noe smykkestæsj og ikke minst stelleveske til Burpelita! Idag skulle egentlig svigerinne og "venn" komme på ribbemiddag, men etter byturen igår, der hvor sambo sank drastisk på "bra-mann-skalaen" (for de som har sett United), så orka jeg ikke tanken på besøk! Så da ble det ribbemiddag på bare sambo og meg... Så har jeg lest masse skole innimellom alt annet, så jeg har rett og slett ikke att tid til noe KG! (men har vært innom for å sjekke ståa hos deg da...) Huff, det høres ikke bra ut det bekkenet ditt... Du får ta det med ro i helga, og pleie deg selv litt! Ha en super helg! Stor og ← Nei, bekkenet er ikke noe godt for tida Men når det kommer til mars, er det vel verdt det! Masse og tilbake!
Burpen Skrevet 26. november 2006 Forfatter #827 Skrevet 26. november 2006 God helg vennen! Du og NYTER det fine været?? ← Finværet ble "nytt" i fulle drag, ja... ...du har kanskje vært flink til å lese i helgen? ← Jepp,- ENDELIG har det løsna bittelitt med lesinga! Som jeg svarte Epica, så har jeg gjort endel annet i helga også, men når jeg har lest har gjort skole, har jeg endelig fått til noe, og skjønt det! Åj så mye dere har fått kjøpt til Burpelita også så masse på salg!! Toppers!!! Det koster jo flesk med alt utstyr etc så hver krone teller Ha en fin søndagskveld, det som er igjen av den... ← Ja, jeg er storfornøyd med shoppinga! Ekstra deilig når man føler man gjør gode kjøp!! Ha en fortsatt fin søndagskveld du også!
Burpen Skrevet 26. november 2006 Forfatter #828 Skrevet 26. november 2006 Glemte å for 25 uker!! Runda det på lørdag! Nå er det natta her... Skal være flink lesehest i morgen, men håper sambo glemmer å skru av nettet
smile Skrevet 26. november 2006 #829 Skrevet 26. november 2006 Natta!! Lykke til med lesingen i morra!
Xania Skrevet 27. november 2006 #830 Skrevet 27. november 2006 Flinke lese-Burpen! Når er det eksamen? Deilig at du har fått shoppet så mye! Ble det Alexi-veske? Og hvilken farge? Har litt lyst på Allerhand Messenger bag jeg også, men vet ikke helt hvilken farge. Blir nok ikke rosa på meg i alle fall.
Gjest marthepia Skrevet 27. november 2006 #833 Skrevet 27. november 2006 Jeg må si at tiden går fort! 25 uker allerede!! Hva er det du skal lese på nå?
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #834 Skrevet 27. november 2006 25 uker og to dager.. Lykke til med lesing idag, håper det går bra! Hvordan er bekkenet idag vennen?
Burpen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #835 Skrevet 27. november 2006 Natta!! Lykke til med lesingen i morra! ← Flere enn meg som rangler om natta!? Håper du også fikk sove etterhvert Flinke lese-Burpen! Når er det eksamen? Deilig at du har fått shoppet så mye! Ble det Alexi-veske? Og hvilken farge? Har litt lyst på Allerhand Messenger bag jeg også, men vet ikke helt hvilken farge. Blir nok ikke rosa på meg i alle fall. ← Skal ha første eksamen nå på torsdag! Har grua meg helt til idag, men nå har det endelig gått opp noen lys Det ble Alexi-veske, ja. Den rosa! Prøvehang den på vogna jeg vil ha i butikken, og det så stilig ut! Nei, rosa blir vel litt sjansespill mtp kjønn... :kys_2: ← :kys_2:
Burpen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #836 Skrevet 27. november 2006 Ha en god lesedag! ← Takktakk, søta! Jeg må si at tiden går fort! 25 uker allerede!! Hva er det du skal lese på nå? ← Ja, tida går skremmende fort nå, syns jeg... Nå leser jeg på eiendomsfinansiering... Går heldigvis litt greiere nå! 25 uker og to dager.. Lykke til med lesing idag, håper det går bra! Hvordan er bekkenet idag vennen? ← Ja, de to dagene er viktig å huske! Bekkenet er faktisk ganske bra! Fikk sambo til å mishandle beina i rompa igår, og etter det har det vært ganske greit!
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #837 Skrevet 27. november 2006 Fikk sambo til å mishandle beina i rompa igår, og etter det har det vært ganske greit! ← :klø:
Burpen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #838 Skrevet 27. november 2006 :klø: ← You know,- trykke litt her, og dytte litt der...
Burpen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #839 Skrevet 27. november 2006 Jeg får til, jeg får til!! Nå gruer jeg meg ikke til eksamen (førstkommende,- orker ikke tenke videre ennå ), og det er så vanvittig deilig! :-D
smile Skrevet 27. november 2006 #840 Skrevet 27. november 2006 Så deilig!!! Da er det bare å skrive og skrive da, eller prate og prate, alt etter som
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå