Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Fremhevede innlegg

Skrevet
Salig blanding ja... :tunge1:

Kose deg med jentene ikveld! :kyss:

Er nysjerrig på HVOR du går ut..

Men det blir for privat her.......  :sjarmor:

Jeg har ikke joina jentene på fest på LEEEENGE!

Og ser derfor sååå frem til stor fest (30 års dag) i februar!

Jeg mååå jo bare få til brystpumpinga..  :sjarmor:

:ler: Jeg håååpte å føde, men skjedde ingenting!!  :grine:

To venninner har sendt sms, begynner å bli nysjerrige.. om jeg har tegn på fødsel.

Tar vel helt av etterhvert med masse sms til dagen!

:hoho:

Er det mange i vennekretsen din som venter smått da? ;)

Her er det kun to.

Men ikke de venneparene vi har mest kontakt/er på nett med.

Håååper de andre også snart blir gravide!

Skal skikkelig kose meg, ja! :hoppe:

Sender deg en PM om hvor jeg går ut, jeg... :)

Skjønner kjempegodt du ser fram til å få :danse: litt igjen,- det gjør virkelig jeg, og du har jo gått gravid i en eeeeeeeeevighet lenger enn meg! Pumpinga kommer nok til å gå som en lek :)

Koselig med venninner som begynner å bli nysgjerrige!

...får håpe du slipper å gå for langt over, for da blir det sikkert bare plagsomt og irriterende!

Er dessverre ingen i vennekretsen vår som venter smått nå :tristbla: Jeg er først ut av mine venner, og det er bare en av kameratene til sambo som har unger. Litt trist egentlig!

Jeg håper også våre "beste" vennepar snart skal ha, sånn at det ikke blir så stor aldersforskjell på småttisene!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er KJIPT!

At så få/ingen venter smått!

Tenk når de er feks rundt 1-2 år, og man har lyst å finne på ting med vennepar osv..

Kjedelig!

Men, heeeldigvis fins det barselgrupper!

Da skal jeg be hjem vennepar på middag osv., få litt nye venner siden mine er så forb## treeege! :ler:

Vi er jo 30! Rart at de vil vente så lenge.. med første ungen.. :klø:

Jaja, kan jo ikke akkuratt bestemme når de skal bli gravide heller! :ler:

Men har tenkt selv, at jeg vil min andre ikke skal bli født senere, enn når jeg er 35, for da begynner jeg å bli GAMMEL og risken for Downs osv er større..

SPENT på PM!!!! :sjarmor:

Skrevet
Ja det er KJIPT!

At så få/ingen venter smått!

Tenk når de er feks rundt 1-2 år, og man har lyst å finne på ting med vennepar osv..

Kjedelig!

Men, heeeldigvis fins det barselgrupper!

Da skal jeg be hjem vennepar på middag osv., få litt nye venner siden mine er så forb## treeege! :ler:

Vi er jo 30! Rart at de vil vente så lenge.. med første ungen.. :klø:

Ja, det jeg også tenker på... Men barselgrupper er genialt, ja :)

Jeg er utrolig glad for at sambo er treigt ute (han ønsket seg nok barn tidligere, men det var visst uaktuelt for han å få barn med hun han var gift med. Han sier også at han ikke skjønner hvorfor han giftet seg med henne, s det er bra det ikke ble noe barn der, hvertfall...),- han er også 30. Men meg vil han ha barn med, herlige bestekjæresten min! :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg skrev den lange hilsninga til deg før i dag, men så klikka pc'n min og borte ble den. Ikke husker jeg hva jeg skrev heller! :ler2:

Men nå ser du i allefall at jeg har vært innom! :)

Det er uhyre kjedlig når resten av venninnegjengen venter med å få barn! :tristbla: Har bare ei venninne med barn jeg, og hun er nesten 1 år eldre enn Ida... Håper resten kommer fort etter, blir mere stas når barna blir eldre det! :Nikke:

...nå kom jeg på at det var barselmøte i dag, og der var ikke jeg! :ler: Skylder på ammetåka jeg.. Får komme meg på barselmøte neste gang istedet!

Ha en fin helg, og kos deg masse med flickorna i kveld! :klem:

Skrevet

Ja, heldigvis finnes det barselgrupper! I vår vennekrets har de fleste barn i skolealder... Vi har levd et annet liv og prioritert annerledes. Angrer ikke, men akkurat nå føler jeg det er litt kjipt.

Håper du har en fin kveld Burpen! Regner med du gleder deg til i morgen! ;)

Skrevet
God helg Burpen!! :kose:

Takk i like måte :kose:

Jeg skrev den lange hilsninga til deg før i dag, men så klikka pc'n min og borte ble den. Ikke husker jeg hva jeg skrev heller! :ler2:

Men nå ser du i allefall at jeg har vært innom! :)

Det er uhyre kjedlig når resten av venninnegjengen venter med å få barn! :tristbla: Har bare ei venninne med barn jeg, og hun er nesten 1 år eldre enn Ida... Håper resten kommer fort etter, blir mere stas når barna blir eldre det! :Nikke:

...nå kom jeg på at det var barselmøte i dag, og der var ikke jeg! :ler: Skylder på ammetåka jeg.. Får komme meg på barselmøte neste gang istedet!

Ha en fin helg, og kos deg masse med flickorna i kveld! :klem:

Åh, så irriterende når det man har skrivi blir borte :frustrert:

Koselig at du er innom utansett hvor mye eller lite, og hva som blir skrevet! ;)

(...neste gange får jeg vel bare en " :flekke: ", før du tusler videre... :ler: )

Ser ut til at vi er endel her som må satse på barselgrupper for å få lekekamerater til småtrollene våre! Men det blir nok koselig det også :)

Takk, skal kose meg masse i kveld, har en halvannen time på meg ca, før jeg hiver meg i bilen! Da får jeg passe mengde vorspiel, og passe mengde by :danse:

...håper bare bekkenet ikke blir altfor illle!

Ja, heldigvis finnes det barselgrupper! I vår vennekrets har de fleste barn i skolealder... Vi har levd et annet liv og prioritert annerledes. Angrer ikke, men akkurat nå føler jeg det er litt kjipt.

Håper du har en fin kveld Burpen! Regner med du gleder deg til i morgen!  ;)

Er det noen som kan være "truendes" til å få flere barn da, selvom de fleste har unger i skolealder?

Det skal passe for en selv å få barn, og hvis man ikke er klar, er man ikke klar!

Og som jeg sa til Skrållan, barselgrupper blir nok koselig ;)

Takk, ha en fin kveld du også!

...og GJETT om jeg gleder meg til i morgen :hoppe:

Skrevet

Nei, nå må jeg svinge meg i svansen!

...to timer vorspiel og to-tre timer by :danse:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

:hoppe: 24 uker :hoppe:

Deilig å være helt uthvilt etter en bytur :sjarmor:

Var helt sinnsykt vær i natt... Blåste og regna noe så inni hampen! Kunne ikke fatte og begripe hvor all luft og vann kom fra!

Hadde trodd det skulle være skikkelig drittvær idag, men himmelen er blå, og det ser egentlig herlig ut ute!

Skal bare nyyyyyyyyyte "fridagen" min :)

Ha en fin lørdag alle sammmen!

Skrevet

:hoppe: 24 uker! :hoppe:

Det går jo kjempefort frammover dette! :)

Skrevet

:hoppe: for 24 uker!!!

Vært drittvær her også! God lørdag!

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg med reserve-mormor og sambo! :) Skjønner du ikke har kost deg med lesinga da, om du ikke har det...

Så nice å våkne uthvilt og pigg etter en bytur! :ler:

Skrevet

Kjekt du koste deg fredag! :kyss:

Hatt en fin lørdag & søndag også vennen? ;)

Skrevet

Håper søndagen har vært bra...

Syntes helga går så fort :roll: og snart er det mandag igjen... og snart helg igjen.. :ler:

Skrevet

Det går jo kjempefort frammover dette!  :)

Takk for :hoppe: 'ing!

Om det ikke går kjempefort, går det hvertfall framover i litt raskere enn sneglefart! Men om noen spurte meg om vi skulle skru fram til 23. desember, hadde jeg ikke tvilt et sekund! :ler:

... og for fridag! :hoppe:

:kys_2:

Takk for hopping til deg også! GJETT om det var deilig med en fridag! :sjarmor:

Vært drittvær her også! God lørdag!

Tenk, snart er det jeg som hopper for dine 24 uker!!

Håper lørdagne din var fin, og at museproblemet løste seg ;)

Takk-takk!! :)

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg med reserve-mormor og sambo! :) Skjønner du ikke har kost deg med lesinga da, om du ikke har det...

Så nice å våkne uthvilt og pigg etter en bytur! :ler:

Takk for hopping til deg også! :sjarmor:

Vi koste oss kjempemasse hos mormora til sambo igår... Settet hun har begynt å strikke til Burpelita, blir bare SÅÅÅÅÅÅÅ fint!! :hjerter_rundt: Gleder meg til å kle henne i det!

Skolebøker,- blææææææææææh!! :frustrert:

Jepp, var skikkelig uvant, men akk så deilig å våkne helt uten skallebank eller snev av fylleangst! ;)

Kjekt du koste deg fredag! :kyss:

Hatt en fin lørdag & søndag også vennen? ;)

Hei, du skal ikke hoppe,- du skal spare krefter til å føde du ;)

...men takk anyway! :kyss:

Har kost meg skikkelig i helga,- skikkelig uvant, egentlig :ler:

Høres ut som at jeg har et skikkelig tragisk liv :sjenert: Har egentlig ikke det altså, men det bare blir litt sånn i eksamensperiodene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...