Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så koselig det er å lese i boka di Burpen :hjerter_rundt: Har jo nesten lyst til å prøve igjen med en gang :ler: Men jeg må nok vente!!

Det er så artig å kjøpe inn ting til de små... Jeg kjøper egentlig alt for mye! (til min svigermors store frustrasjon)

Hva studerer du forresten? (du har sikkert skrevet det et sted, men.... :sjenert: Har ikke fått lest gjennom boka di enda. Er jo så mange sider!) :sjenert:

Ønsker deg en fin dag :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så koselig at du trives her inne ;)

...litt skremmende å høre om at folk har lyst på unger igjen så raskt, for jeg er stygt redd for at jeg kan være en av dem :overrasket::sjenert:

Men det blir noe neppe noe av! Må jobbe litt først, sånn at jeg kan ta permisjonen neste gang :Nikke: *overbevise seg selv om a det er den beste løsningen*

Jeg studerer eiendomsmegling. Siste året nå,- HELDIGVIS! Er ganske passe skolelei, har ikke hatt et eneste skolefritt år siden jeg slutta i barnehagen :sjenert:

Skal jammen meg bli deilig å komme ut i jobb, selvom jeg aller helst skulle vært hjemme med Burpelita!

...men når det passer seg best sånn, så blir det til at a'mor kommer seg i jobb! :)

Ha en super dag du også :klem:

Endret av Burpen
Skrevet (endret)

Ok :) Deilig å bli ferdig snart da! Jeg gikk rett på studier etter vgs også, så da jeg ble ferdig i fjor sommer var gleden stor! Men NÅ har jeg lyst til å studere igjen.... :sjenert: Trodde ALDRI jeg kom til å si det så fort, etter sååååå mange år på skole:ler: Men tror egentlig jeg er en evig student..... kanskje! Vi får se!

Kommer ikke til å prøve igjen så fort altså! Skal nok jobbe litt først jeg også, så jeg ikke glemmer alt jeg har lært på skolen. Var jo ikke så lenge i jobb før jeg ble gravid :roll: Men kanskje etter bryllupet neste år :sjarmor:

Nå ble det mye babbel fra min side her :ler:

edit: Glemte å legge til noe ;)

Endret av LinKri
Skrevet

Deilig at du er på siste året da! ;)

Herlig å jobbe og få lønn, og slippe lekser osv.. :sjenert:

Greitt med to tette, men tviiiler på jeg orker gå gravid igjen med det første...

Men 3-4 års forskjell syns jeg er passe!

Hvor mange har du lyst på, tenkt på det?

Jeg har lyst på to, kaaanskje 3..

Redd for å få en ekkel, slapsete kropp om jeg går for 3... :ler:

Formen fin? :klem:

Skrevet

Har allerede en ekkel og slapsete kropp jeg :ler: Og det etter 1..... :sjenert:

(kanskje ikke rette boken å skrive det i) ;) SORRY! :roll:

Skrevet
Ok :)  Deilig å bli ferdig snart da! Jeg gikk rett på studier etter vgs også, så da jeg ble ferdig i fjor sommer var gleden stor! Men NÅ har jeg lyst til å studere igjen.... :sjenert: Trodde ALDRI jeg kom til å si det så fort, etter sååååå mange år på skole:ler: Men tror egentlig jeg er en evig student.....    kanskje! Vi får se!

Kommer ikke til å prøve igjen så fort altså! Skal nok jobbe litt først jeg også, så jeg ikke glemmer alt jeg har lært på skolen. Var jo ikke så lenge i jobb før jeg ble gravid :roll:    Men kanskje etter bryllupet neste år :sjarmor:

Nå ble det mye babbel fra min side her :ler:

edit: Glemte å legge til noe ;)

:overrasket: Trodde ikke det var mulig å ville tilbake på skolebenken etter endt utdanning... :sjenert: Ånei, huff, DET orker jeg ikke tenke på! :ler:

Heldiggris som skal gifte deg! :hjerte:

...håper det ikke blir ALTFOR lenge til jeg skal gifte meg heller! Jeg har sagt til sambo at dersom det går mer enn to år, så får Burpelita mitt etternavn,- jeg skal ikke ha noe annet etternavn enn jent mi for lenge :ler:

Greitt med to tette, men tviiiler på jeg orker gå gravid igjen med det første...

Men 3-4 års forskjell syns jeg er passe!

Hvor mange har du lyst på, tenkt på det?

Jeg har lyst på to, kaaanskje 3..

Redd for å få en ekkel, slapsete kropp om jeg går for 3...  :ler:

Formen fin?  :klem:

Jeg vil ha tre eller fire, sambo vil ha to... Håper vi hvertfall kan møtes på tre. Vil ha to-tre år mellom dem. Mellom meg og søstrene mine er det tre år, og det er egentlig ganske passe!

Ekkel, slapsete kropp :hoho: du får hvertfall sagt det!

:kyss:

Skrevet
Har allerede en ekkel og slapsete kropp jeg :ler:  Og det etter 1..... :sjenert:   

(kanskje ikke rette boken å skrive det i) ;)    SORRY! :roll:

Du er sikkert så nydelig, atte!! :Nikke: Og uansett så her du jo verdens beste "premie", som helt sikkert er verdt alt "slapset"... :ler:

Epica: Formen er forresten ganske bra! Er jo bekkenet og ryggen som plager meg, men jeg har bare innsett at det er "den nye meg", så jeg teller ikke med det lenger! Hvertfall ikke hvis det ikke er riktig så ille... :)

:kyss:

Uff, idag har jeg vært RÆVA til å lese... :sjenert:

...får ta det igjen i morgen! :)

Skrevet

Sitter og tenker på stelleveske, jeg... Har lyst på en litt knæsj en, som denne http://www.alexi.no/product_info.php?cPath...roducts_id=2311 f.eks. Skal ha helt svart vogn, og da syns jeg det er stilig med litt farge på veska.

Skal jeg ha Rouge eller Sunflower? Trenger litt hjelp her...

Akkurat nå heller det mot Rouge :Nikke:

Får kanskje spørre sambo om han "tør" å gå rundt med rosa stelleveske...

Så knæsj stelleveske! :hoppe: Synes også det er kult med farget veske til svart vogn, selv om vi har svart veske og svart vogn. Men det er for å gjøre det ufarlig for sambo! :ler2: Synes Rouge var kjempenett jeg, men MIN sambo hadde i allefall ikke gått rundt med rose veske... Sånn sett er kanskje Sunflower litt mer snedig. Begge var kjempefine da! :)

Du, det er lov å være rævva til å lese noen dager. Man må ha litt pauser, ellers blir man helt ko-ko i hodet sitt. Jeg blir hvertfall det...

Og angående potetmiddag, jo - jeg liker potet jeg. Er bare så innmari mer styr å koke potet enn å slenge grændisn i ovnen... :sjenert: Ikke at vi spiser så mye grandis da, men vi burde helt klart vært flinkere med potetmiddag. Litt rart at vi ikke spiser met potet, for kjøttkaker, potet og grønnsaker er det beste jeg får! :sikle:

:klem:

Skrevet
Så knæsj stelleveske! :hoppe: Synes også det er kult med farget veske til svart vogn, selv om vi har svart veske og svart vogn. Men det er for å gjøre det ufarlig for sambo! :ler2: Synes Rouge var kjempenett jeg, men MIN sambo hadde i allefall ikke gått rundt med rose veske... Sånn sett er kanskje Sunflower litt mer snedig. Begge var kjempefine da! :)

Du, det er lov å være rævva til å lese noen dager. Man må ha litt pauser, ellers blir man helt ko-ko i hodet sitt. Jeg blir hvertfall det...

Og angående potetmiddag, jo - jeg liker potet jeg. Er bare så innmari mer styr å koke potet enn å slenge grændisn i ovnen... :sjenert: Ikke at vi spiser så mye grandis da, men vi burde helt klart vært flinkere med potetmiddag. Litt rart at vi ikke spiser met potet, for kjøttkaker, potet og grønnsaker er det beste jeg får! :sikle:

Jeg spurte sambo om han hadde gårr dunt med den, og det var visst ikke noe problem... Blir nok en sånn, ja :hoppe:

Uansett så har han ikke peiling på utstyr, og så lenge jeg stort sett står for handlingsen, så blir det det jeg har lyst på :sjarmor:

Takk for lesesympati, det hjelper på sånne "treige" dager som denne!

Åh, ikke frist med kjøttkaker da... Gjett om jeg skal lage det i tonnevis etter jul, når vi har fått oss kjøkkenmaskin :sikle:

Idag har Burpelita vært skikkelig rolig, altså... :forvirret: Uff, man tenker jo på at det kan være noe galt :sjenert: Hun romsterer jo der inne, men ikke på langtnær sånn som det pleier å være. Er kanskje litt ekstra bekymra, for sambo gav meg en SKIKKELIG bamseklem igår. Han satt på en stol, og jeg kom bort til han, og han klemte til... Det gjorde VONDT i magen, men jeg vet ikke om det var fordi det var hardt, fordi jeg var sulten, fordi jeg måtte tisse, eller fordi jeg hadde spist for mange klementiner... :klø:

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en sånn doppler, jeg, til sånne dager som denne...

*løpe inn i boka til Epica og spørre om hvor hun kjøpte sin, og hva den kosta*

Skrevet

Bare vent,, snart sparker hun masse igjen skal du se! ;)

Jeg lånte Babywatcher av søs.

Mi blir oftest vilter om kveldene.

Hun er veeeeldig beskytta der inne så du skal IKKE tenke på at det var farlig vennen!

Skal sinnsykt mye til for at hun blir skada!

:kose:

Skrevet

Må kjøpe sånn gel også.

Gå til Nettbutikk, der kan du bestille på nettiden til babywatcher.no :)

Koster ca 1100,-..

Skrevet

Tusen takk! Skal høre med sambo hva han syns... Hadde vært kjekt å ha en til rolige dager :Nikke:

Du har vel rett i at de ikke kan "moses" så lett inni der, så jeg får slå meg til ro med at hun bare har en rolig dag!

Skrevet

Håååååååååper kampanjen begynner i morgen, for nå brenner det virkelig i lommene på meg... :sjenert:

Gleder meg sånn til å handle inn noe STORT til Burpelita!

:hjerter_rundt: Ååååååååååååååååå, Burpelita :hjerter_rundt:

Skrevet

:vinke:

Hvis det blir veldig rolig, dvs. ikke merker noenting paa en dag, da hadde jeg dratt rett til legen...selv om det sikkert er goey med en doppler synes jeg det er litt bortkastede penger (men det er meg - er ikke noen duppeditt-fan!).

Men saa lenge du kjenner bevegelser tror jeg det er helt normalt! Min har ogsaa hatt et par rolige dager, men i gaar kveld livnet h*n skikkelig til igjen.

De veskene var stilige. Likte begge alternativene, men selv hadde jeg gaatt for den rosa. Den som het Urban var ogsaa fin, men den var jo litt mer noeytral.

Gleder meg masse til aa handle inn til nurket jeg ogsaa. Naa har jeg faktisk det meste av klaer, tror jeg, men vi har fortsatt ikke seng. Det blir skikkelig stas aa faa i hus!

Ha en fin dag!

Skrevet

Er du også helt håååpløst forelska i snuppa i magen? :sjarmor:

:hjerter:

Blir morsomt å se om de er like viltre på utsiden som i magen! :ler:

3 år mellom barna ja, det syns jeg også er passe!

Er glaaad det er en stund til jeg skal gå gravid igjen..... ;)

Greitt med doppler, så du roer deg ned..

Så kan du evt selge den etterpå! :klem:

Skrevet
Har allerede en ekkel og slapsete kropp jeg :ler:  Og det etter 1..... :sjenert:   

(kanskje ikke rette boken å skrive det i) ;)    SORRY! :roll:

:hoho:

Skrevet
Jeg spurte sambo om han hadde gårr dunt med den, og det var visst ikke noe problem... Blir nok en sånn, ja :hoppe:

Uansett så har han ikke peiling på utstyr, og så lenge jeg stort sett står for handlingsen, så blir det det jeg har lyst på :sjarmor:

Takk for lesesympati, det hjelper på sånne "treige" dager som denne!

Åh, ikke frist med kjøttkaker da... Gjett om jeg skal lage det i tonnevis etter jul, når vi har fått oss kjøkkenmaskin :sikle:

Så kult at samboeren din vil gå med rosa stelleveske! :hoppe: Sånne mannfølk liker vi! :) Her i gården var det også kvinnfølket som "bestemte" hva slags utstyr vi skulle ha! :sjarmor: Sambo hadde ikke stor peiling han heller, men nå er han ganske ekspert! I allefall på vogna vår... :ler:

Gjett hva vi hadde til middag i dag da! :sjarmor:Svigermors kjøttkaker med elgkjøtt, pottitt, gulrøtter og brun saus! :sikle:

Ha en fin dag Burpelurpen! :klem:

Gjest marthepia
Skrevet

Gutten her har også vært veldig rolig i dag! Er bekymret jeg.. Iallefall etter all de historiene jeg har hørt om folk jeg vet av her jeg bor. Men som du sier..de kan ha en rolig dag. Skal kjenne godt etter i kveld når jeg legger meg. Skal på kontroll snart nå. Hva med deg? Hvordan er hormonene hos deg? Spør alle om det jeg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...