Burpen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #801 Skrevet 23. november 2006 Hvis det blir veldig rolig, dvs. ikke merker noenting paa en dag, da hadde jeg dratt rett til legen...selv om det sikkert er goey med en doppler synes jeg det er litt bortkastede penger (men det er meg - er ikke noen duppeditt-fan!). Men saa lenge du kjenner bevegelser tror jeg det er helt normalt! Min har ogsaa hatt et par rolige dager, men i gaar kveld livnet h*n skikkelig til igjen. De veskene var stilige. Likte begge alternativene, men selv hadde jeg gaatt for den rosa. Den som het Urban var ogsaa fin, men den var jo litt mer noeytral. Gleder meg masse til aa handle inn til nurket jeg ogsaa. Naa har jeg faktisk det meste av klaer, tror jeg, men vi har fortsatt ikke seng. Det blir skikkelig stas aa faa i hus! Ha en fin dag! ← Jeg er jo enig at det EGENTLIG er bortkasta med sånne buppeditter, men du verden så deilig det hadde vært å ha en, om man er ekstra bekymra en dag Burpelita er i full action igjen, så det blir ikke til at jeg kjøper ennå, hvertfall! Ja, ikke sant stelleveska var stilig!? Bestiller den nok over helga! Heldige dere, som har det meste av klær! Skal ta en tur på loftet til svigerinna mi, og se hva som er der, så det kan hende jeg er ganske ferdig jeg også, uten å vite det Er du også helt håååpløst forelska i snuppa i magen? Blir morsomt å se om de er like viltre på utsiden som i magen! Greitt med doppler, så du roer deg ned.. Så kan du evt selge den etterpå! ← Håpløst forelska er bre fornavnet... Kan ikke engang forklare hva mellom- og etternavnet er Burpelita kan godt være så aktiv som hun er inni magen når hun kommer ut også, så lenge hun samler alt til dagtid "Krisen" er avverget for denne gang, så det blir ikke noe doppler-kjøp ennå! Jeg kommer forhåpentligvis til å gå gravid opptil flere ganger til, så jeg hadde sikkert hatt stor glede og nytt av den...
Burpen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #802 Skrevet 23. november 2006 Så kult at samboeren din vil gå med rosa stelleveske! Sånne mannfølk liker vi! Her i gården var det også kvinnfølket som "bestemte" hva slags utstyr vi skulle ha! Sambo hadde ikke stor peiling han heller, men nå er han ganske ekspert! I allefall på vogna vår... Gjett hva vi hadde til middag i dag da! Svigermors kjøttkaker med elgkjøtt, pottitt, gulrøtter og brun saus! Ha en fin dag Burpelurpen! ← Ja, jeg har vært heldig i valg av samboer ...spurte sambo igår om hva utstyr vi trengte (for han har gitt uttrykk for at han tror alt bare "faller" på plass), han blei litt "paff", og fikk da hvertfall fram seng, vogn og bleier Han har fått en ORDENTLIG innføring nå, og idag skal vi på storshopping! Kan jeg få komme til dere og spise rester idag!? Gutten her har også vært veldig rolig i dag! Er bekymret jeg.. Iallefall etter all de historiene jeg har hørt om folk jeg vet av her jeg bor. Men som du sier..de kan ha en rolig dag. Skal kjenne godt etter i kveld når jeg legger meg. Skal på kontroll snart nå. Hva med deg? Hvordan er hormonene hos deg? Spør alle om det jeg ← Man blir urolig når disse små har "uvante bevegelsesmønstre", det er helt klart! Hormoner, ja... Du vil nok få to vidt forskjellige svar hvis du spør sambo, og hvis du spør meg Neida, jeg tror jeg egentlig er som vanlig, jeg,- kanskje litt mer lettrørt, men tror ikke jeg blir fortere sint. Når jeg kjenner Burpelita romstere inni magen, og når sambo sier han elsker meg (oss ), mens han koser på magen, så kan jeg begynne å tutgrine...
Burpen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #803 Skrevet 23. november 2006 Innom og titter ← Koselig du stikker innom! Rekker bare å legge igjen et i dag jeg... ← Rakk ikke å legge igjen et igår engang, jeg... Skal skjerpe meg idag (med både skole og KG,- åssen er det egentlig mulig!?) :kys_2:
Burpen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #804 Skrevet 23. november 2006 Idag skal vi shoppe!! :hoppe. :hoppe: HANDLELISTE: *Babycall, SuperNova *Reiseseng *Vippestol, BabyBjørn *Seng, BabyDan *Sengetøy/sett (himmel etc), BabyDan *Stellebord, BabyDan *Park à kid-lekegrind; BabyDan Åååååååååååååååå, som jeg gleder meg Kanskje på tide at jeg lager meg en utstyrsliste også, ja... Får gjøre det etter shoppinga, når jeg vet hva jeg kom hjem med! Fikk kort i posten igår (som jeg ikke så før i morges), fra niesene mine (på sambo's side): Heia snille tanten vår! Ville bare si at vi gleder oss kjempemasse til baby'n kommer, og håper at vi får passe henne mye. Stor klem fra X og X. Herlige jentene Nei, nå må jeg ta runden før vi skal shoppe! Sambo kommer hjem fra jobb igjen om en time... Shoppe, shoppe, shoppe
Burpen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #805 Skrevet 23. november 2006 (endret) Nå er vi hjemme fra shopping!! Åååå, så deilig det er å ha litt ting i hus Vi kjøpte: *Babycall, SuperNova, (før 1299,- nå 999,- Dvs 300,- spart) *Reiseseng (før 399,- nå 299,- Dvs 100,. spart) *Vippestol, BabyBjørn (før 699,- nå 499,- Dvs 200,- spart) *Seng, BabyDan (før 1799,- nå 1349,- Dvs 450,- spart) *Sengetøy/sett (himmel etc), BabyDan (før tilsammen 1616,- å 1210,- Dvs 406,- spart) *Park à kid-lekegrind; BabyDan (før 1799,- nå 1299,- Dvs 500,- spart) *Madrass, BabyDan (før 699,- nå 499,- Dvs 200,- spart) Totalt før 8313,- nå 6156,- Dvs 2153,- spart! :hoppe: Stellebordet hadde de ikke inne, men jeg fikk bestilt det: *Stellebord, BabyDan (før 1999,- nå 799,- Dvs 1200,- spart (måtte bestilles)) Er det rart jeg syns vi har gjort et ordentlig kupp, eller!? Nå kan mars bare komme, for nå mangler vi stort sett bare vogn av sånne "store" ting, og den får vi av mamma og pappa,- AKKURAT den vi vil ha!! Låner bilsete av støresøster, men kommer til å kjøpe det setet jeg har lyst på, om jeg plutselig skulle vinne i lotto eller noe Nå skal Burpelita og jeg kose oss med skole! til alle som sveiper innom! Endret 23. november 2006 av Burpen
Susan Sto Helit Skrevet 23. november 2006 #806 Skrevet 23. november 2006 Så morro å kunne shoppe så mye på en gang! Tipper dere gleder dere til å sette det opp og se hvordan alt skal bli. Forsøkte oss på "stor shopping" en gang, skulle ha vogn og stellebord. (Resten dukket liksom opp av seg selv fra alle kanter. ) Fikk bare vogn den gangen, og endte opp med å kjøpe et stellebord vi likte bedre et annet sted, mye billigere enn det vi har sett på. Kjøpte dere madrass til senga og alt når dere først var igang?
Cr@sh Skrevet 23. november 2006 #807 Skrevet 23. november 2006 Ojoj... så mye fint dere har fått i hus... og skikkelig deilig når man føler man har gjort en god deal også... Åh... det er moro med shopping... spesielt babyshopping! "KOS" dere med skole... :kys_2:
Burpen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #808 Skrevet 23. november 2006 Så morro å kunne shoppe så mye på en gang! Tipper dere gleder dere til å sette det opp og se hvordan alt skal bli. Forsøkte oss på "stor shopping" en gang, skulle ha vogn og stellebord. (Resten dukket liksom opp av seg selv fra alle kanter. ) Fikk bare vogn den gangen, og endte opp med å kjøpe et stellebord vi likte bedre et annet sted, mye billigere enn det vi har sett på. Kjøpte dere madrass til senga og alt når dere først var igang? ← Ja, kjempegøy!! ...gleder meg kjempemasse til å sette opp det som trengs å skrus sammen, men sambo har gitt meg forbud før slutten ev februar, pga litt plassmangel... Glemte helt å skrive madrass, jeg,- Fikk "den beste vi har" (ifølge damen, men det sier de vel bestandig... ), til 499,- Før hadde den kosta 699,- Ojoj... så mye fint dere har fått i hus... og skikkelig deilig når man føler man har gjort en god deal også... Åh... det er moro med shopping... spesielt babyshopping! "KOS" dere med skole... :kys_2: ← Ojoj ! Jeg kunne shoppe og shoppa til Burpelita hver eneste dag, jeg, og ikke angra på en eneste krone! Vi holder på så godt vi kan med å "skolekose" oss...
Burpen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #809 Skrevet 23. november 2006 Burpelita hopper på blæra mi, samtidig som hun "klør" meg under ribbeina
Cr@sh Skrevet 23. november 2006 #810 Skrevet 23. november 2006 Burpelita hopper på blæra mi, samtidig som hun "klør" meg under ribbeina ←
Gjest marthepia Skrevet 23. november 2006 #811 Skrevet 23. november 2006 Arti å kjøpe inn babyting! Jeg vil!!!! Dere har kjøpt inn en del ting nå ser jeg. Man slipper iallfallå tenke på det når terminen nærmer seg. Godt Søt samboern din er da Bra du ikke har slike "anfall" jeg har da Jeger sikker på at det er bare på grunn av det dumme spillet battlefield!!!!!!
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #812 Skrevet 23. november 2006 Burpelita hopper på blæra mi, samtidig som hun "klør" meg under ribbeina ← Samme her! Hun var jo sååååååå vill inatt. FATTER og begriiiper ikke hva hun driver med! Har du kjent det? At det tar sånn av at du begynner å lure på om alt er ok?? Så gøy med masse babyting i hus! Du nærmer deg med stormskritt nå, mars er ikke langt unna! Lover deg at siste mnd går SUPERfort!!
Burpen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #813 Skrevet 23. november 2006 Arti å kjøpe inn babyting! Jeg vil!!!! Dere har kjøpt inn en del ting nå ser jeg. Man slipper iallfallå tenke på det når terminen nærmer seg. Godt Søt samboern din er da Bra du ikke har slike "anfall" jeg har da Jeger sikker på at det er bare på grunn av det dumme spillet battlefield!!!!!! ← Ja, er kjempedeilig å ha fått unnagjort det meste av pengesuget. Nå er det nesten bare småputtel igjen Har du raserianfall!? Kan skjønne det veldig godt hvis det er altfor mye spilling... Samme her! Hun var jo sååååååå vill inatt. FATTER og begriiiper ikke hva hun driver med! Har du kjent det? At det tar sånn av at du begynner å lure på om alt er ok?? Så gøy med masse babyting i hus! Du nærmer deg med stormskritt nå, mars er ikke langt unna! Lover deg at siste mnd går SUPERfort!! ← Det er herlig når de er aktive, ja, men ikke sånn som natta di var da... De kan da ha vett på å la oss få søvnen vår Men du får tenke at det ikke er lenge igjen til du ikke får kjenne de sparkene og romsteringene lenger! Tenk, snart har du snuppa her Håper du har rett i at tida kommer til å gå fort!!
magolia Skrevet 23. november 2006 #814 Skrevet 23. november 2006 Så mye dere har fått kjøpt! ....og så mye dere har spart!! Herlig!
Skrållan Skrevet 23. november 2006 #815 Skrevet 23. november 2006 Kan jeg få komme til dere og spise rester idag!? ← Ja, det er bare å komme! Så innmari moro å kjøpe så mye samtidig! Virker som om dere gjorde et røverkjøp siden dere sparte så mye penger! Veldig deilig å ha gjort unna alle stor-tingene i god tid også da, så slipper dere å fly rundt å lete rett før termin!
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #816 Skrevet 23. november 2006 Veeeeeeldig lurt å kjøpe masse nå! Merker det er TUNGT og stress å gå i butikker nå ja.. Luuurer på om snuppene blir like aktive når de er her! JEPP, tiden VIL gå fort! :kyss: Natti natta vennen (nabo!) !
Burpen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #817 Skrevet 23. november 2006 Så mye dere har fått kjøpt! ....og så mye dere har spart!! Herlig! ← Ja, jeg ble helt overraska over hvor mye vi faktisk sparte! Men det er jo godt det gikk den veien da Ja, det er bare å komme! Så innmari moro å kjøpe så mye samtidig! Virker som om dere gjorde et røverkjøp siden dere sparte så mye penger! Veldig deilig å ha gjort unna alle stor-tingene i god tid også da, så slipper dere å fly rundt å lete rett før termin! ← Åh, filler'n, jeg leste det for seint, jeg... Litt seint for middag nå! Ja, jeg er kjempeglad for å ha det meste stor i hus,- hadde ikke turt og sende sambo ut på shopping alene (når jeg ligger på sofaen, bælfeit og uten sjans til å røre meg pga det hel****s bekkenet ) Hæ, nei, jeg sa ikke noe! Vondt bekken? Neeeeeei... :kys_2:
Burpen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #818 Skrevet 23. november 2006 Jeg tok forresten og la madrassen til Burpelita på gulvet istad, og la meg på den... Må jo kvalitetssjekke
magolia Skrevet 24. november 2006 #819 Skrevet 24. november 2006 - hadde ikke turt og sende sambo ut på shopping alene ← Nei, jeg også ønsker å ha alt på plass så fort som mulig!!! Mulig jeg er litt kontroll-freak, men man vet jo aldri hva disse mennene kommer hjem med Håper du får en super helg Burpen! -og at bekkenet ikke plager deg for mye.
Cr@sh Skrevet 24. november 2006 #820 Skrevet 24. november 2006 Håper fredag blir bra... Føler du at du ligger i rute til eksamen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå