Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #641 Skrevet 11. november 2006 Selvom det er deilig å kjenne henne romstere der inne, gleder je meg jo enda mer til å få henne ut, enn til neste gang jeg kjenner spark ← samme her!! Hva er planene for kvelden da vennen? Skikkelig høstvær idag, blir sløøøv gitt!
Burpen Skrevet 11. november 2006 Forfatter #642 Skrevet 11. november 2006 *drømme* Blir helt babysyk av å lese her, selv om jeg er gravid!!! ← Ja, man kan jo bli tullete av ingenting for tida... Idag begynte jeg nesten å grine i butikken, da det kom forbi nybakte foreldre med en skjønn liten klump i en sånn dress jeg har kjøpt til Burpelita! Høres ut som om hele familien koser seg her ← Vi storkoser oss, ja! Gleder oss masse over mirakelet i magen, samtidig som vi prøve å nyte den siste tida vi har alene, som bare kjærester Hva er planene for kvelden da vennen? Skikkelig høstvær idag, blir sløøøv gitt! ← Planene for i kveld er null og ingenting! Deilig! Jeg sitter egentlig med lesing og oppgaver til eksamen, men måtte ha en liten pause. Sambo er ute på en aldri så liten pc-fiksingsrunde (som vanlig ), håper han snart kommer hjem! Da skal vi ha bakt potet Skikkelig hørtvær idag, ja... Guffent og kaldt! Var ute på en liten handlings istad, og sa til sambo at jeg er glad for at jeg har en unnskyldning for ikke å gå på byen!
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #643 Skrevet 11. november 2006 for 23 uker!! Kooos å se for seg lille Burpen da.. Høres ut som min kveld! Bakt potet!
Burpen Skrevet 11. november 2006 Forfatter #644 Skrevet 11. november 2006 Ja, guri, jeg har jo glemt å hoppe idag! 23 uker ...tenk, fra idag vil legene gjøre alt de kan for å redde Burpelita hvis hun skulle bli født for tidlig (gud forby... )! Men hun har værsågod å være der inne minst fram til mars. Jeg vil faktisk heller gå over tida enn å føde før termin. Jordmorsvigerinna mi sier man skal være glad for hver eneste dag ungen er i magen, fram til hun vil ut! Skal dere også ha bakt potet!? ...har faktisk aldri lagd det før, jeg... Det er liksom sånn nattmat på byen, så vi har fått nok av det, men nå er det jo ganske lenge siden jeg har vært på byen, så jeg fikk så lyst på! Lurer bare på åssen jeg skal lage bedre enn best kryddersmør...
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #645 Skrevet 11. november 2006 Datafiksings... Syns av og til folk er litt frekke.. Mange spør mannen om hjelp.. men ringer aaaldri ellers..
Burpen Skrevet 11. november 2006 Forfatter #646 Skrevet 11. november 2006 Samme her... Det er sånn man ser hvem som er de ordentlige kompisene!
Burpen Skrevet 11. november 2006 Forfatter #647 Skrevet 11. november 2006 *WOW* Jeg har over 1000 innlegg...
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #648 Skrevet 11. november 2006 Ikke bakt potet, men avslappende kveld ! Mmmm.. bakt potet er godt! Vet ikke hva vi skal ha,, Om det er noe godt i hus! Masse godis og chips har vi nok av vertfall Åneiiida, Burpelita holder seg nok inni magen frem til termin skal du se!
Skrållan Skrevet 11. november 2006 #650 Skrevet 11. november 2006 Så herlig med spark og hikking! Innimellom savner jeg magen jeg, med alle de harde sparkene og hikkingen som fikk hele magen til å disse... Men det er så klart utrolig koselig å ha Ida på utsiden også da! Må for 23 uker jeg også! Ha en fin kveld med å gjøre ingenting, og spise bakt potet! Kos deg med sambo og Burpelita!
smile Skrevet 12. november 2006 #651 Skrevet 12. november 2006 Ble den bakte poteten bra eller??? Ofte synes jeg det tar sånn tid for å få den skikkelig mør og god. Planer for dagen da??
Cr@sh Skrevet 12. november 2006 #652 Skrevet 12. november 2006 Innom med en diger ... Håper søndag har vøri bra, snuppa! :kys_2:
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #653 Skrevet 13. november 2006 Helluuuu! Snuppa mi var suupervill i magen flere timer igår.. Er det normalt tror du? Tar jo heeelt av!
Burpen Skrevet 13. november 2006 Forfatter #656 Skrevet 13. november 2006 Ikke bakt potet, men avslappende kveld ! ← Åh, neeeeeeesten like digg som min kveld da, altså! For bakt potet og rolig kveld er bedre enn baaaaaaaaare en rolig kveld! God helg! ← Takk, håper helgen din var fin! Men det er så klart utrolig koselig å ha Ida på utsiden også da! Må for 23 uker jeg også! ← Sikker!? ...hehe, det er vel derfor vi velger å få dem på innsiden,- for at de etterhvert skal komme på utsiden! Takk for hopping! Ble den bakte poteten bra eller??? Ofte synes jeg det tar sånn tid for å få den skikkelig mør og god. Planer for dagen da?? ← Det blei SKIKKELIG digg!! Det tok tid, men det er jo bare å slenge dem i ovnen i god tid Vi var hos svigerfar på middag igår! Koselig
Burpen Skrevet 13. november 2006 Forfatter #657 Skrevet 13. november 2006 Innom med en diger ... Håper søndag har vøri bra, snuppa! :kys_2: ← Tuuuuuuuuusen takk for god Søndagen var super! Var som jeg svarte til smile, hos svigerfar på middag! ...så var vi hos svigermormor en tur etterpå! Det hadde jeg nesten glemt Fikk se det hun har begynt å strikke til Burpelita! KJEMPEFINT Helluuuu! Snuppa mi var suupervill i magen flere timer igår.. Er det normalt tror du? Tar jo heeelt av! ← Helt normalt, Epica'n! Hun tenker sikkert på ditt og mannens beste, og prøver å slite seg ut så godt hun kan før hun kommer utav magen! Tenker nok at dere trenger litt ro Snille snuppa deres! ← x tuuuuuuuuuuuuuusen ← Hallais, magolia! Står alt bra til med deg?
Burpen Skrevet 13. november 2006 Forfatter #658 Skrevet 13. november 2006 Skikkelig drittdag, altså... Våkna klokka fem i morges, og fikk ikke sove noe særlig frem til klokka ringte klokka sju. Var stuuuuuuuptrøtt! Men det var jo litt deilig også,- Burpelita som holdt meg våken! Da jeg fløy ut i bilen i plaskregnet, blei jeg klissvåt på beina, for jeg MÅTTE oppi en søledam Gadd ikke gå inn og skifte, for jeg skulle bare ha tre timer på skolen idag... Kjørte på motorveien til skolen, og plutselig var hele veibanen overfyllt av vann, og bilen fløy bortover. Skikkelig ekkelt! Har aldri hatt vannplaning før, jeg... I tillegg fuske bilen etter det, og holdt på å stoppe to ganger (gammel bil, ja, men dumt å kjøpe ny bil nå mens vi bygger...). Kom på skolen, og fikk vite at det skulle være oppsummeringsforelesning i et fag jeg tar som jeg ikke har vært i forelesninger i, etter de tre jeg skulle ha i utgangspunktet. Jeg hadde jo selvfølgelig ikke samvittighet til å ikke være der, så jeg som skulle være ferdig klokka elleve, var ferdig klokka halv fem... DET var tungt, det! Irriterte meg over våte og kalde bein, samtidig som at jeg grude meg for å kjøre hjem pga fuskinga i bilen. I tillegg hadde jeg glemt kladdebok idag, og måtte skrive på baksiden av forelesningsnotatene, noe jeg hater... Hadde sendt sambo melding om at jeg ikke var i helt godt humør idag, og at han godt kunne være litt ekstra "snill" idag... ...og hva skjer!? Joda, han bestemmer seg for å krangle MØKKAMANN! ...han prøver å blidgjøre meg igjen, men trassig som jeg er, har jeg bestemt meg for å ikke la han få godt vær på noen timer... Han hadde ikke trengt å starte den diskusjonen han gjorde AKKURAT idag, liksom... Nei, nå skal jeg bare gjøre ingenting!
Burpen Skrevet 13. november 2006 Forfatter #659 Skrevet 13. november 2006 Så er ticker'n min feil idag også... ...hormonell, ja
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 13. november 2006 #660 Skrevet 13. november 2006 Ticker-feil er bæsj... Kva skal den eigentleg vise?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå