Cr@sh Skrevet 3. november 2006 #581 Skrevet 3. november 2006 Takk for PM! Må litt for navnet... Det er nydelig! Ønsker deg en flott helg, schnuppa!
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2006 #584 Skrevet 5. november 2006 Stor og god helge tilbake til Epica'n min Alt bra med deg? Ikveld er det bare avslapping, har vært på harrytur til Sverige idag, så nå er vi slinte Har kanskje noe med at mormor var med, og hun skravler i ett sett... Værre enn meg! Men det er jo kjempekoselig å ha henne med! ← Å, har dere kjøpt noe til babyen? Alt bra med meg! Jeg og noen venninner koste oss igår kveld, så henta jeg mannen halvett, han var på forspiel. ha en suuuper søndag!
Gjest marthepia Skrevet 5. november 2006 #586 Skrevet 5. november 2006 Du er veldig flink til å skrive i dagboka mi Jeg er ikke så flink å skrive i andres.. Som jeg sier..travle dager. Det er vel litt til hva jeg gjør det til selv, men skolen tar opp masse tid. Gruer meg til celleprøven vi skal ha på onsdag Bekkenet har blitt litt bedre nå i løpet av helgen, så jeg drygern med å ringe jordmor. Kjenner i det ja, men... Håper ting står bedre til med deg også
Burpen Skrevet 6. november 2006 Forfatter #589 Skrevet 6. november 2006 Takk for PM! Må litt for navnet... Det er nydelig! Ønsker deg en flott helg, schnuppa! ← Takk for navneskryt! Selvom det som faktisk betyr noe er at sambo og jeg liker navnet, er det bestandig kjekt å høre at andre også liker det! Yeah!!! 30 sider!!! ← 30 sider er MANGE sider! Takk for at du "tok meg over"! Håper du har en fin helg!! ← Hadde det kjempefint hjemme hos mamsen! Håper du også hadde en fin helg
Burpen Skrevet 6. november 2006 Forfatter #590 Skrevet 6. november 2006 Å, har dere kjøpt noe til babyen? Alt bra med meg! Jeg og noen venninner koste oss igår kveld, så henta jeg mannen halvett, han var på forspiel. ha en suuuper søndag! ← Nei, kjøpte ikke noe, men fikk titta litt! Det er så herlig å går rundt i butikken og drømme seg bort... Kjekt med skravlekvelder med venninner! ...og hvordan har du fått mannen til å kun gå på vorspiel!? Oppskrift takk!! ← masse tilbake! Håper alt går bra med deg og dere! Du er veldig flink til å skrive i dagboka mi Jeg er ikke så flink å skrive i andres.. Som jeg sier..travle dager. Det er vel litt til hva jeg gjør det til selv, men skolen tar opp masse tid. Gruer meg til celleprøven vi skal ha på onsdag Bekkenet har blitt litt bedre nå i løpet av helgen, så jeg drygern med å ringe jordmor. Kjenner i det ja, men... Håper ting står bedre til med deg også ← Skjønner VELDIG godt at du har det travelt om dagen. Lille-store søte Emma og skolen, i tillegg til husarbeid! Du er flink! Celleprøven går nok så bra, atte! Du må ikke tenke at du ikke klarer deg, for du klarer mye mer hvis du faktisk "lurer" deg til å tro at du kan noe! Godt å høre at bekkenet ditt er litt på bedringens vei! Innom med en Håper alt er bra! ← Goooooooooood tilbake!
Burpen Skrevet 6. november 2006 Forfatter #591 Skrevet 6. november 2006 Nå er det natta her... Har ikke rukket innom alle sammen, er mye å lese når man har vært borte en stund! Sidene flyr her på KG! Kommer til dere andre i morgen! Dere er hvertfall ikke glemt!
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #593 Skrevet 7. november 2006 Jo han nevnte at en kompis hadde forspiel samme kvelden, og jeg var litt sånn "hmm.. ok.. men litt kjipt å være alene hjemme, alle skal nok ut",, om det var okei at jeg henta han. Han er ikke så fan av byen, så han var med på det. Og jeg sendte sms til to venninner, og hun ene skulle ikke ut så jeg slengte meg på henne, var hos ei venninne. Han har vert kjempesnill, vi har vert hjemme i helgene, for han er enig i, at vi er to om alt - venter baby, og at det ikke er grunn for at bare jeg skal sitte hjemme lørdager (og de fleste venninner, av og til alle - går ut).. Kos å se i butikker ja! Har du kost deg på Østlandet? Formen fin i det siste forresten?
Burpen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #594 Skrevet 7. november 2006 :kys_2: ← :kys_2: Jo han nevnte at en kompis hadde forspiel samme kvelden, og jeg var litt sånn "hmm.. ok.. men litt kjipt å være alene hjemme, alle skal nok ut",, om det var okei at jeg henta han. Han er ikke så fan av byen, så han var med på det. Og jeg sendte sms til to venninner, og hun ene skulle ikke ut så jeg slengte meg på henne, var hos ei venninne. Han har vert kjempesnill, vi har vert hjemme i helgene, for han er enig i, at vi er to om alt - venter baby, og at det ikke er grunn for at bare jeg skal sitte hjemme lørdager (og de fleste venninner, av og til alle - går ut).. Kos å se i butikker ja! Har du kost deg på Østlandet? Formen fin i det siste forresten? ← Du har en snill og god mann, du Koste meg kjempemasse på østlandet! Var aaaaaaaaaaaltfor kort tid... Men det er heldigvis ikke lenge til vi skal tilbake! Formen er tipptopp, bortsett fra bekkenet! Jeg satt på gulvet igår, og rydda i en skuff, og kom meg ikke opp igjen... Bekkenet låste seg helt! Sambo lurte på om vi skulle ringe kranbil
Skrållan Skrevet 7. november 2006 #595 Skrevet 7. november 2006 Så koselig å ha deg på KG igjen! Kan tro du hadde det fint hos mamsen, de er ofte trivelige å besøke de! I allefall etter man har flyttet hjemmefra... Leit at bekkenet ditt streiker... kranbil ja! Sambo spøkte også ofte om at vi hadde trengt noe sånn de dagene jeg slet med å komme meg opp fra senga... Ha en flott dag!
Holly Hobbie Skrevet 7. november 2006 #596 Skrevet 7. november 2006 Halla fans, Burpen is back! ← Koselig aa ha deg tilbake! Det bekkenet hoeres virkelig ekstremt kranglete ut! Jeg klager jo paa litt vondt i halebenet, men har heldigvis ikke opplevd aa ikke komme meg opp! Men maa litt av kommentaren fra samboeren din, da! Haaper uansett at det blir bedre, og hvertfall ikke verre, i ukene og maanedene fremover!
Cr@sh Skrevet 7. november 2006 #597 Skrevet 7. november 2006 Huff.. liker ikke det med bekkenet ditt... Nå må du være forsiktig med deg selv, og ikke slite deg ut... Kanskje du skulle ringt fastlegen din og fått henvisning til fysio... Ei venninne av meg har hatt stoooor nytte av de øvelsene hun fikk der...
Burpen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #598 Skrevet 7. november 2006 Så koselig å ha deg på KG igjen! Kan tro du hadde det fint hos mamsen, de er ofte trivelige å besøke de! I allefall etter man har flyttet hjemmefra... Leit at bekkenet ditt streiker... kranbil ja! Sambo spøkte også ofte om at vi hadde trengt noe sånn de dagene jeg slet med å komme meg opp fra senga... Ha en flott dag! ← Godt å høre at jeg har vært savnet... Ja, deilig å være hjemme en gang i blant. Trodde ikke det for noen år siden... Men når man er borte fra dem, får man tid til å savne! Så er det faktisk trist å reise igjen... Får håpe vi klarer oss uten kranbil en liten stund til! Heldigvis klarer jeg å rulle utav senga Koselig aa ha deg tilbake! Det bekkenet hoeres virkelig ekstremt kranglete ut! Jeg klager jo paa litt vondt i halebenet, men har heldigvis ikke opplevd aa ikke komme meg opp! Men maa litt av kommentaren fra samboeren din, da! Haaper uansett at det blir bedre, og hvertfall ikke verre, i ukene og maanedene fremover! ← Ja, det krangler mer enn jeg skulle ønske... Men det er jo verdt det, jeg elsker jo Burpelita over alt på denne jord allerede (sammen med sambo da)! Håper på å holde det i sjakk, prøver hvertfall å begrense meg, og vet hvertfall litt om hva som gjør vondt værre! Håper du har en fin kveld! Huff.. liker ikke det med bekkenet ditt... Nå må du være forsiktig med deg selv, og ikke slite deg ut... Kanskje du skulle ringt fastlegen din og fått henvisning til fysio... Ei venninne av meg har hatt stoooor nytte av de øvelsene hun fikk der... ← Hehe, jeg liker ikke det med bekkenet jeg heller! *bombe* Har tenkt på det med fysio, blir nok til at jeg ber om henvisning om det blir værre! Men håper selvfølgelig at jeg slipper! Jeg har hvertfall lært at jeg ikke skal sitte på gulvet med beina i kors
Burpen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #599 Skrevet 7. november 2006 Jeg må jo skrive litt om østlandsturen da! Hadde helt glemt det, jeg... Vi skulle reise på onsdag, rett etter skole, dvs i tov-tida. Sambo hadde tatt fri, så han skulle skifte dekk, og pakke ut i bilen, så alt var klart til jeg kom hjem... Planen var at vi skulle kjøpe nye vinterdekk på østlandet, men sånn gikk det ikke. På fire dekk, var det tilsammen to pigger, og vi måtte ha nye dekk før vi dro! Vi blei ca fem timer seinere enn det vi hadde planlagt. Kjedelig!! Men dekk måtte vi ha, og det var ikke så lett å få til, for de fleste dekkforhandlerne var veldig opptatt... Hadde én stopp,- romantisk og eksotisk middag på McDonald's i Grimstad Mamma satt oppe og venta på oss! Vi satt og skravla litt før vi la oss, ganske trøtte og slitne! På torsdag var vi barnevakt for lille søte niese og herlige hunden til storesøs! Kjempekos!! Jeg var oppe halv åtte, niesa som til klokka halv ni, og klokka elleve var jeg utslitt... Storesøster og mannen kom og spiste middag med oss! Koselig! Lurer på hvordan det går når vi får Burpelita, og hun er der hele dagen, mtp at jeg ble så sliten av niesa! ...får håpe på en gradvis tilvenning På fredag var vi på sverigetur med mormor! Kjempekoselig Vi pleier å ta henne med på tur når vi er bortover. Hun elsker turer, men morfar er ikke så begeistra! Så da tar vi henne med på litt lufting når vi er bortover... Pappa kom hjem fra jobbreise, kjempekoselig å få han hjem også! Da var det som det "vanlige" igjen, med mamma, pappa og lillesøster+typen. Pappa hadde kjøpt så masse fint til snuppa! Snille pappan min!! Lørdag var den store julegavehandlingsdagen! Deilig å få det unnagjort... Fikk kjøpt litt scrapping-utstyr og stempler til Burpelita! Gleder meg til å lage album Lille niese hadde bursdagsselskap seinere på dagen,- kjempekoselig å se så mange igjen! Burpelita fikk også pakker Søndag var det hjemreise! Kom oss tidlig avgårde, så vi var hjemme i nit-tida på kvelden! Deilig!!
Burpen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #600 Skrevet 7. november 2006 Og igår lagde jeg utkast til dåpsinvitasjon og bordkort av ting jeg shoppa på lørdag! Sambo syntes det ble kjempebra! Får se om jeg kommer på flere glupe idéer... Skal se om jeg får lagt ut bilder etterhvert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå