Burpen Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #521 Skrevet 28. oktober 2006 Det er nok ikke no' farlig - tror du ikke det er ligamentsmerter ??? Håper det går fort over... Har det vært uvær hos dere det siste døgnet? Håper helga blir bra... og at sambo blir litt mer "kosete" og "pleiende"... Stoooor og på kinnet! ← *snufs, takk for trøst, snufs* Er heldigvis bedre idag! (tror jeg). Tenkte på at det kunne være ligamentsmerter, men det er ikke sånn som de jeg får når jeg snur meg fort, strekker meg for langt eller nyser. De smertene er jo reint behagelige i forhold... Nei, så lenge det går over ved å legge seg ned og slappe av, tar jeg det med ro! Snuppa sparker og koser seg, så alt er vel bare bra! Har vært litt vind her, ja! Var værst natt til igår og til litt utpå dagen. Syns det er kjempekoselig med sånt vær! Bolle- og kakaovær ...hadde jeg bare hatt bolle og kakao Stooooor til Cr@sh! Åååå, så nyyydelig strikkesett!! Burpelita kommer til å bli så søt i det! Høres ikke så godt ut de magesmertene dine, men som Cr@sh sier - er det ikke ligamentsmerter da? Håper de forsvinner fort! Ønsker deg og sambo (og Burpelita) en super helg! ← Ja, sant!? Lille Ida hadde også kledd det settet... Vakre barn kler vakre klær! Får håpe det er ligamentsmerter, eller noe annet ufarlig! Mannen min er også sånn "usympatisk", og det trur eg eigentleg vi har godt av, viss ikkje kunne det blitt eit slitsomt og bekymringsfullt svangerskap, trur eg.. Mamma har også lyst til å strikke den kjøredressen. Kor kjøpte du stoff? ← Godt å høre at det ikke bare er sambo som er en usympatisk tufs... ...men det er ikke ofte jeg klager (for jeg har jo ikke hatt noe å klage over), så jeg syns egentlig han kan "bry seg" litt når jeg først klager! Kjøpte garn til kjøreposen i en helt vanlig hobbybutikk med godt garnutvalg! Garnet heter Alpaca, og i "nyfødt-og-fram-til-varmen-kommer-og-vi-ikke-trenger-posen-lenger"størrelse, må man ha 8 nøster.
Burpen Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #522 Skrevet 28. oktober 2006 Glemte å skrive igår at jeg faktisk hadde ganske regelmessige kynnere... Det varte en times tid, og de kom med 10-13 minutters mellomrom. Ikke vondt eller noe, men det var litt guffent å oppdage at de kom regelmessig... Idag skal vi på boligmesse (håper jeg,- kommer an på om sambo får tid...), og jeg skal kanskje være med han ut i kveld. Nå har han vært ute tre helger på rad, så jeg er ganske lei av å sitte hjemme... (selvom det egentlig er ganske deilig...) Må kjøpe bursdagsgave til lillesøster, hun blir 18 til uka. Aaaaaaaaaaner ikke hva vi skal kjøpe. Lille niese fyller også til uka, hun blir ett år. Aaaaaaaaaaaaaner ikke hva vi skal kjøpe.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 28. oktober 2006 #523 Skrevet 28. oktober 2006 Bursdagsgåvetips til lillesøs: spleise på gavekort på fallskjermhopp med nokon andre i familien. Niese: Stol eller slagbenk frå www.malurten.no
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #524 Skrevet 28. oktober 2006 De kommer av og til ofte på meg også, hvis jeg feks går et langt stykke - ganske ubehagelig ja.. Kanskje kjøpe en søt liten kjole til niesen? Og smykke og noe dill-dall, evt gavekort på Glitter til hun på 18. Ikke lett nei.... Det beste er gavekort, så slipper du å kjøpe noe de ikke ønsker seg. Gøy med boligmesse, kose dere hvis dere drar!
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #525 Skrevet 28. oktober 2006 Planer for kvelden, blir du uten mann ikveld? Ååå jeg gleder meg til en skikkelig fest snart!! Blir nok drita på en øl! Gooooooooood helg!
Burpen Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #526 Skrevet 28. oktober 2006 Åååååå Jeg er så lei av å ikke se noe til samboeren min, altså! Joda, han jobbr mye overtid, noe som følger med det yrket han har... ...men det er all denne pc-fiksinga som går meg på nervene!! Og når han endelig har en ledig stund (eller tar seg litt "fri"), så velger han å dra ut på byen... Planen er nemlig at han skal ut i kveld, noe jeg ikke er så begeistra for... Jeg har virkelig-virkelig lyst på en kveld med han! Jeg ville vært med, men etter en times handletur idag, er jeg helt gåen i bekkenet, så jeg tror ikke jeg orker. Dessuten virker det ikke som at han vil ha meg med... Kanskje derfor jeg ikke vil at han skal gå ut,- fordi han ikke vil ha med meg Man får så mange rare og teite tanker når man sitter hjemme, med ny mage og nytt humør (eller mangel på det...). Hvorfor kan han ikke bare være hjemme med meg!? ...joda, selvfølgelig får han lov til å gå ut, men akkurat idag passer det ikke meg Er jeg teit!?
cappocino Skrevet 28. oktober 2006 #527 Skrevet 28. oktober 2006 Hei, innom med en lørdags:klem: Nei du er ikke teit! Har du spurt han om han ikke kan være hjemme sammen med deg idag?
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #528 Skrevet 28. oktober 2006 Nei du er IKKE teit vennen Gutter altså... Har du snakket med han om det? Dere venter jo begge barn, men han tenker vel ikke sånn, siden det er du som sitter med magen & babyen liksom... Jeg hisset meg opp et par ganger , de to siste gangene mannen var ute... og han har tatt tegninga... Så vi er hjemme sammen i helgene.. Syns det ble urettferdig at han skulle dra på byen mens jeg satt hjemme. Han er jo like gravid som meg på en måte, uten magen Syns du skal snakke med han.... Kanskje ei venninne vil komme på besøk?
Burpen Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #529 Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Takk for "nei-du-er-ikke-teit"-oppmuntringer, cappocino og Epica! Har spurt han om vi ikke kanskje kan se en film eller noe i kveld, og kose oss litt, men det frister mer med pils... Sambo tenker ikke som mannen din, Epica... Har sagt noe i den duren til han flere ganger, men. Nei, det skal ikke være lett! Det er to venninner som skal ha fest idag, en i hver gjeng, så alle skal enten til den ene eller andre. Er ikke så lett å få noen til å ikke gå ut i helga... Er bare festing som gjelder! Men sånn er vel de fleste på min alder... (og sambo da ) Hadde nok vært annerledes om jeg bodde på østlandet, der jeg har de virkelige venninnene mine, de hadde nok holdt seg hjemme med meg innimellom! Endret 28. oktober 2006 av Burpen
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #530 Skrevet 28. oktober 2006 Arhh, kjipt når alle skal feste,, Vi savner vennepar som også venter baby, men neida... Er visst ingen! Men satser på vi møter nye i barselgruppa! Kooooose deg ikveld (og håper kjæresten holder seg hjemme)
Burpen Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #531 Skrevet 28. oktober 2006 Har jo helt glemt en ting idag... 21 uker
magolia Skrevet 29. oktober 2006 #533 Skrevet 29. oktober 2006 sammen med deg for 21 uker!! Ser vi har samme problem med disse guttene....
Burpen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #535 Skrevet 30. oktober 2006 God morgen, Norge! ...ny dag, nye miligheter!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 30. oktober 2006 #536 Skrevet 30. oktober 2006 God morgen, Norge! ...ny dag, nye miligheter! ← Og hvilken vakker dag det er til å lese på!!!
Skrållan Skrevet 30. oktober 2006 #537 Skrevet 30. oktober 2006 *oppdaterer meg* Håper du hadde en fin lørdagskveld! Er ikke noe moro når gutta vil ut og feste, selv hadde jeg faktisk ikke det problemet... kanskje fordi sambo ødela kneet sitt og måtte opereres, og dermed ikke var særlig mobil en stund! Og når han ble mobil, så var jeg blitt så stor at han bare ville være hjemme med meg! Du må ha en fin mandag! Ps: En forsinket for 21 uker!
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #539 Skrevet 31. oktober 2006 Hatt en fin helg vennen? Har vært en rolig, avslappende helg for meg For et vær, regner idag også! Sittedelen er dessverre låst på Speedien.. Det er ganske dumt da, men føler uansett det alltid er en bakdel med vogner, at nå MÅ vi bare velge en. Den koster 4000 inkl. bag, så det er ganske rimelig :-D Det er sååå herlig med masse baby bevegelser... Er så skjønt, å kjenne en fot eller en hånd... Planer for dagen? Ha en fin tirsdag!
Burpen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #540 Skrevet 31. oktober 2006 (endret) 21 uker Hadde en fin kveld igår? ← Takk for hopping!! litt selv også... sammen med deg for 21 uker!! Ser vi har samme problem med disse guttene.... ← Takk for ing! Leste i dagboka di går at vi sliter med det samme, ja... Nesten så jeg følte min samboer var din da jeg leste hva du hadde skrevet. Ikke noe kjekt å ha det sånn! Vi får håpe sammen på at de snart tar seg selv i nakken (eller.no) God til deg! Hopper for 21 uker!!! ← Du kan jammen meg bli sprek av all denne inga du Takke-takk! Endret 31. oktober 2006 av Burpen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå