Burpen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #561 Skrevet 31. oktober 2006 Så godt dere er enige om navn! :-D Uffda... bekkenplager kan ikke være godt vennen! Ta det med ro og ta vare på deg selv og den lille! ← Ja, deilig å endelig være enige om noe! Bekkenet kan jeg selge på billigsalg, ja... Spørs om noen vil kjøpe det
Burpen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #562 Skrevet 31. oktober 2006 *argh* Merker at jeg irriterer meg litt mtp på "stebroren" til sambo og kona, som sikkert kommer til å ta "vårt" navn. Har fått masse tid til å tenke idag, og jeg syns ærlig talt det er litt kjiipt... Jeg vet med meg selv at jeg ville valgt et annet navn, men tviler på at de tenker sånn... Måtte bare få ut litt gruff...
Cr@sh Skrevet 31. oktober 2006 #563 Skrevet 31. oktober 2006 Åh.. jeg har så lite tid til KG for tiden... at jeg får ikke fulgt med skikkelig her inne hos deg! Men... jeg leser så fort jeg får sjansen og legger som regel igjen spor... Er superlenge siden jeg har skrevet noe i min egen bok nå - for jeg syntes det er så spennende å følge med i alle andres bøker når jeg først er innom... Må skjerpe meg... Men dagene bare flyyyr.... Så moro at dere har bestemt dere for navn (og annonserte det først ) Kan jeg pliiiis, pliiis, pliiiiis få høre jeg også? Grattis med garantert halvveis, vennen! :kys_2:
Burpen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #564 Skrevet 31. oktober 2006 Åh.. jeg har så lite tid til KG for tiden... at jeg får ikke fulgt med skikkelig her inne hos deg! Men... jeg leser så fort jeg får sjansen og legger som regel igjen spor... Er superlenge siden jeg har skrevet noe i min egen bok nå - for jeg syntes det er så spennende å følge med i alle andres bøker når jeg først er innom... Må skjerpe meg... Men dagene bare flyyyr.... Så moro at dere har bestemt dere for navn (og annonserte det først ) Kan jeg pliiiis, pliiis, pliiiiis få høre jeg også? Grattis med garantert halvveis, vennen! :kys_2: ← Så koselig å se deg, snuppa! :kys_2: Skjønner godt at dagene dine bare flyyyyyyyyyr, du har jo tross alt to (tre? ) guttunger hjemme! Ja, deilig å endelig ha bestemt oss, og jeg er veldig, VELDIG glad for at vi var først ute med å annonsere det!! PM er på vei Takk for grattis'en! Goooood til Cr@shelash
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #565 Skrevet 31. oktober 2006 Valgte dere navnet før han? Da er det dårlig gjort...! Jeg hadde heller aldri valgt et navn noen andre hadde bestemt seg for.,, Koser deg ikveld? Late dager i sofaen med mannen? skremme bort bekkenplager!! Jeg tror SERIØST snuppa mi blir akrobat som din! Så siiiiinnsykt VILTER! FATTER ikke hva hun holder på med der inne... Kanskje hun er klar for å komme ut snart....................?.......
Gjest Myztica Skrevet 31. oktober 2006 #566 Skrevet 31. oktober 2006 Har sett deg så mange steder her inne nå, så jeg måtte bare innom og hilse på
Burpen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #567 Skrevet 1. november 2006 Valgte dere navnet før han? Da er det dårlig gjort...! Jeg hadde heller aldri valgt et navn noen andre hadde bestemt seg for.,, Koser deg ikveld? Late dager i sofaen med mannen? skremme bort bekkenplager!! Jeg tror SERIØST snuppa mi blir akrobat som din! Så siiiiinnsykt VILTER! FATTER ikke hva hun holder på med der inne... Kanskje hun er klar for å komme ut snart....................?....... ← Vi vet jo ikke når de bestemte seg for navnet, men vi annonserte det hvertfall først... De har fortsatt ikke fortalt noen hva deres jente skal hete, bare sagt til sambo at de tenkte på det samme som Burpelita heter, og hadde vanskeligheter for å bli enige om noe annet. Syns det både er kjedelig og dårlig gjort hvis de da tar det Jeg vet hvertall at jeg aldri ville gjort det når annen familie/nære venner hadde valgt et navn først... Jeg koste med med tv igår, sambo jobba. Han skal jo ta fri tre dager nå, så han hadde litt å henge fingrene i... Snille sambo som tar fri for å være med meg hjem Takk for bortskremming av bekkenplager, håper det hjelper Nei, ikke godt å vite hva de holder på med, de små inni magen... Har sett deg så mange steder her inne nå, så jeg måtte bare innom og hilse på ← Koselig med nye fjes! Stikker innom deg også, så fort jeg får tid!
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #568 Skrevet 1. november 2006 Så teit å si noe sånt! Når dere har annonsert navnet så er det deres.. det er dårlig syns jeg! Å, så kos at han skal ta fri noen dager! Håper dere får kost dere skikkelig vennen!
Gjest marthepia Skrevet 1. november 2006 #569 Skrevet 1. november 2006 Fint navn Sliter med å finne navn på gutten vår vi.. Guttenavn er så mye vanskeligere enn jentenavn synes jeg. Hvordan begynte plagene hos deg? Hva kjente du i først? Når de begynte osv?
Burpen Skrevet 2. november 2006 Forfatter #570 Skrevet 2. november 2006 Så teit å si noe sånt! Når dere har annonsert navnet så er det deres.. det er dårlig syns jeg! Å, så kos at han skal ta fri noen dager! Håper dere får kost dere skikkelig vennen! ← Ja, jeg syns man burde holde seg for gode til å "sjele" navnet. Vi har ikke så veldig mye med dem å gjøre, men jentene våre får samme besteforeldre, og vi treffes jo nødvendigvis innimellom... Ja, snille sambo som er med meg hjem Nå ligger'n og sover... Skjønner samboer'n min Fint navn Sliter med å finne navn på gutten vår vi.. Guttenavn er så mye vanskeligere enn jentenavn synes jeg. Hvordan begynte plagene hos deg? Hva kjente du i først? Når de begynte osv? ← Takk for navneskryt Vi er veldig fornøyde selv også! Skjønner godt det er vanskelig med guttenavn, det hadde vi slitt veldig med vi også! Bekkenplagene kom helt plutselig en gang jeg var på jobb. Jeg trodde jeg bare var sliten, men skjønte fort at det ikke var grunnen... Hos meg er det beina inni rompa, og musklene/senene som sitter i de beina som er det værste. Jeg klarer ikke lenger å ta lange skritt, eller gå fort. Føler meg som en tømmerstokk der jeg går Men samtidig så skal jeg ikke klage om det holder seg stabilt. NOEN plager må jeg da kunne leve med! Smertene kom i uke 10/11, husker ikke helt... Håper du slipper unna!
Holly Hobbie Skrevet 2. november 2006 #571 Skrevet 2. november 2006 Saa det er navnetyver paa gang?! Det er jo litt teit. Men dere faar se paa det som bevis paa at dere har god smak ettersom de vil kopiere dere! Kjedelig med de bekkenplagene! Har heldigvis sluppet unna selv, selv om jeg har ryggplager, da. Har du funnet noe som hjelper?
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #572 Skrevet 2. november 2006 Æsj... Kjipt med bekkenplager! Håper virkelig de avtar og slipper taket snart... Ikke noe gøy å gå med det resten av tiden.. Har dere mye i hus nå da? Stellebord.. vogn..? Og hva med julegaver? Bare jeg som er tidlig ute? Håper du får en suuuper dag!
Arwen Skrevet 2. november 2006 #573 Skrevet 2. november 2006 Kan jeg også få vite hvilket navn dere har valgt?
Burpen Skrevet 2. november 2006 Forfatter #574 Skrevet 2. november 2006 Saa det er navnetyver paa gang?! Det er jo litt teit. Men dere faar se paa det som bevis paa at dere har god smak ettersom de vil kopiere dere! Kjedelig med de bekkenplagene! Har heldigvis sluppet unna selv, selv om jeg har ryggplager, da. Har du funnet noe som hjelper? ← Ja, litt navntyveri på gang, men som du sier,- vi får se på det som at vi har god smak Ja, ikke noe kjekt å ha sånne plager som hemmer så mye som de gjør... Eneste som funker er å ta det med ro KJEDELIG! Æsj... Kjipt med bekkenplager! Håper virkelig de avtar og slipper taket snart... Ikke noe gøy å gå med det resten av tiden.. Har dere mye i hus nå da? Stellebord.. vogn..? Og hva med julegaver? Bare jeg som er tidlig ute? Håper du får en suuuper dag! ← Takk for ! Tviler på at det slipper taket (selvom det hadde vært det beste), men jeg håper hvertfall at det ikke blir bedre! Har ikke noe særlig i hus ennå... Jeg har kjempelyst til å begynne shoppnga, men sambo mener vi bør vente Så lenge jeg er student, og han sitter på pengesekken, så er det han som er sjefen Julegaver har vi ikke begynt på julegavene ennå. Tenkte å handle til min familie når vi er her borte, så slipper vi å sende i posten! Håper du også får en super dag! Kan jeg også få vite hvilket navn dere har valgt? ← PM er sendt
Holly Hobbie Skrevet 3. november 2006 #577 Skrevet 3. november 2006 Innom for aa oenske deg og Burpelita en kjempefin helg! Har dere noen spennende planer?
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #578 Skrevet 3. november 2006 En stooooooor helge Hva du gjør ikveld da vennen? Håper du kooooser deg!!
Burpen Skrevet 3. november 2006 Forfatter #579 Skrevet 3. november 2006 ← Nydelig navn! ← Takk for navneskryt Innom for aa oenske deg og Burpelita en kjempefin helg! Har dere noen spennende planer? ← Tusen takk! God helg til deg, mannen og mini også Vi har sjakka inn på hotell Mamsen for helga, eller vi dro på onsdag. Lille niese blir ett år i morgen, så vi tok turen til østlandet Kjempekoselig! En stooooooor helge Hva du gjør ikveld da vennen? Håper du kooooser deg!! ← Stor og god helge tilbake til Epica'n min Alt bra med deg? Ikveld er det bare avslapping, har vært på harrytur til Sverige idag, så nå er vi slinte Har kanskje noe med at mormor var med, og hun skravler i ett sett... Værre enn meg! Men det er jo kjempekoselig å ha henne med!
Burpen Skrevet 3. november 2006 Forfatter #580 Skrevet 3. november 2006 Er så masse "å ta igjen" når man ser familien så skjelden, så det er ikke mye tid til pc. Men jeg er hvertall innom og leser hos dere, selvom jeg ikke legger igjen spor! til alle dere gode!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå