Glossy Skrevet 28. juni 2007 #561 Del Skrevet 28. juni 2007 Masse, masse lykke til på lørdag og grattis med dagen på forhånd. Jeg er desverre uten nett for tiden så vet ikke om jeg klarer å komme innom for å ønske deg lykke til på selve dagen - så derfor gjør jeg det nå. Håper du får en uforglemmelig dag med masse pomp og prakt. Du kommer nok til å se ut som en ekte prinsesse!! Her skjer det ikke så mye for tiden. Venter og venter, men ingenting skjer. Tror nok ikke det skjer de nærmeste dagene heller - den som venter får se. Masse klemmer fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #562 Del Skrevet 28. juni 2007 To do: -husk å pakke med : blå øredobb strømper penny gjennomsiktige bh-stropper sminke (spesielt lebestift og mascara) brudeveske ibux og paracet, hårnåler, lipsyl i veska -levere kanin på pensjonat ? -levere timelister til vikarbyrå -få forloveden til å lage bordplan -noe å sove i når jeg er hjemme (ikke bryllupsnatta;) ) -noe gammelt f.eks øredobben jeg fikk av pappa i 98? -noe nytt. kan jeg bruke f.eks ringene ? -hente blomstene og stasjet i hjembyen -kjøpe nummererte klistrelapper til å klistre på gave og i kladdebok, slik at vi har et enkelt system over hvilken gave som er fra hvem -kjøpe kladdebok - 3-4 engangskamera Grattis med dagen Takk! Tror det er bra jeg, vi andre får lære litt av deg. Jeg stresser med 1 år og x antall dager igjen Hehe, kanskje. Begynner å innse det nå da ... gleder meg! Vi drar imorgen! Gratulerer så mye med bursdag og et års forlovelsesdag! Nå er det heller ikke mange dagene igjen til bryllupet! Håper du får tid til å kose deg litt og ønsker dere en strååålende dag!!! Takker! Nei, ikke lenge igjen nå! Gratulerer med dagen og et års forlovelsesdag. Høres ut som du og din kommende mann skal kose dere i kveld. Kos dere i kveld da!! Takk for det! Vi hadde en kjempefin dag, beste bursdagen jeg kunne ønsket meg! Hei Snupp! ÅÅÅhhh... nå er det virkelig nærme! ikke greit med sånne drømmer, i natt drømte jeg at søstern min hadde hentet feil bukett, og jeg fikk en julestjerne istedet.. Alle synes jeg var skikkelig bridezilla som ikke ville bruke den, men heller bruke 10 min på å kjøre tilbake å få riktig bukett.. ellers innom med en good bursdagsklem Hei hei! Drømmer er rare, ja! Hadde en ekkel drøm i natt også, ikke bryllupsrelatert, men den var der vel pga bryllupet tenker jeg ... stor tilbake! Heisann! Innom for å gratulere deg med bursdagen på etterskudd Håper du hadde en fin dag Tusen takk! Masse, masse lykke til på lørdag og grattis med dagen på forhånd. Jeg er desverre uten nett for tiden så vet ikke om jeg klarer å komme innom for å ønske deg lykke til på selve dagen - så derfor gjør jeg det nå. Håper du får en uforglemmelig dag med masse pomp og prakt. Du kommer nok til å se ut som en ekte prinsesse!! Her skjer det ikke så mye for tiden. Venter og venter, men ingenting skjer. Tror nok ikke det skjer de nærmeste dagene heller - den som venter får se. Masse klemmer fra meg!! Heiii! Tusen takk! Så kjipt at du ikke har nett! Spennende med den lille da, må få høre så fort du har mulighet! ====================================== Idag har jeg fikset ting jeg måtte ordne før vi drar i morgen. Så nå er vi snart klar til å dra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. juni 2007 #563 Del Skrevet 28. juni 2007 OOOOoooooooooo!! Får drag i magen her jeg sitter, er så spent på deres vegne. Nå er det ikke mange timene igjen før dere er på vei. Du får vel ikke noe nett-tilgang der borte heller kanskje. Ei heller tid til å komme innom her.. Du mæ ha masse lykke til. Håper vi får se bilder når du er tilbake!! Stoooooor KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #564 Del Skrevet 28. juni 2007 OOOOoooooooooo!! Får drag i magen her jeg sitter, er så spent på deres vegne. Nå er det ikke mange timene igjen før dere er på vei. Du får vel ikke noe nett-tilgang der borte heller kanskje. Ei heller tid til å komme innom her.. Du mæ ha masse lykke til. Håper vi får se bilder når du er tilbake!! Stoooooor KLEM hihi, så søtt at du er spent på våre vegne Lite nett hos foreldrene mine, ja. Dvs, mye nett men begge pc-ene deres er klikk og foreldrene mine er ikke så veeldig datakyndig ... så med mindre min kjære får fikset pappa sin pc så blir jeg nok ikke her. Klart, jeg blir jo ikke på nett på bryllupsdagen uansett da! Bilder skal dere selvsagt få se! :-D stoor klem tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 28. juni 2007 #565 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Åå så spennende!! Sitter her med sommerfugler i magen jeg nå :juhu: Tenk at det er din tur på lørdag og at du blir FRU!! LYKKE TIL!! Stikker garantert innom her med lykkeønskninger på lørdag også. Er jo litt kos å få skrevet noe i dagboka på selve dagen da. Endret 28. juni 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #566 Del Skrevet 28. juni 2007 Åå så spennende!! Sitter her med sommerfugler i magen jeg nå :juhu: Tenk at det er din tur på lørdag og at du blir FRU!! LYKKE TIL!! Stikker garantert innom her med lykkeønskninger på lørdag også. Er jo litt kos å få skrevet noe i dagboka på selve dagen da. Hehe, så koselig!! :-D :-D Og tusen takk!! Er så koselig at så mange kommer innom med lykkeønskninger! :-D Nå skal jeg snart dusje og legge meg, og så kjører vi i morgen tidlig! :-D God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 28. juni 2007 #567 Del Skrevet 28. juni 2007 Innom for å ønske dere god tur i morgen og lykke til med den stoooore dagen på lørdag!!! :juhu: Det kribler i magen min på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 29. juni 2007 #568 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Oi, dere kjørte i dag ja! Lykke, lykke til i morgen!!!! Endret 29. juni 2007 av Floja Felíz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 29. juni 2007 #569 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg er visst sen med gratulasjoner for både forlovelsesdag og bursdag. Men Gratulerer så utrolig mye, mange store dager på rappen her nå. I morgen er det bryllup! Er alt under kontroll?? Har du nett slik at du får ta imot lykkehilsning? Jeg ønsker deg og din iallefall lykke lykke til, håper dagen blir akuratt slik du har drømt om. Geder meg vanvittig til å lese referat og evt. se bilder. *stikker sikkert innom i morgen også, men måtte bare sikkre meg at lykkeønskingen kom frem i tide..* Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 29. juni 2007 #570 Del Skrevet 29. juni 2007 Litt forsinket her sikkert, dere har vel dratt nå men: Lykke til!!! Håper at det blir en fantastisk dag for dere, og at vi får se noen bilder når dere er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 29. juni 2007 #571 Del Skrevet 29. juni 2007 Masse lykke til fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 29. juni 2007 #572 Del Skrevet 29. juni 2007 Lykke til fra meg til dere!!!! Håper dagen blir fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 29. juni 2007 #573 Del Skrevet 29. juni 2007 Lykke til med den store dagen deres i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. juni 2007 #574 Del Skrevet 29. juni 2007 :bryllup: LYKKE TIL i MORGEN! :hjerte: :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 29. juni 2007 #575 Del Skrevet 29. juni 2007 Det er så morsom å se at dagene vi har ventet så lenge på endelig er her!!! Og i morgen er det din dag!!! *spennende* Jeg håper det blir en strålende dag! LYKKE TIL!!! :rødme: Og HUSK: Nyt hvert eneste sekund og kos dere i hverandres selskap, dette er deres dag !!! *gleder* meg til bilder.... Venter spent.... Kath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 29. juni 2007 #576 Del Skrevet 29. juni 2007 Lykke til i morgen! Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 30. juni 2007 #577 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) GRATULERER MED DAGEN :klem: Endret 30. juni 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 30. juni 2007 #578 Del Skrevet 30. juni 2007 Gratulerer så utrolig mye med dagen!! Håper du har det helt fantastisk vennen!! Tenke på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 1. juli 2007 #579 Del Skrevet 1. juli 2007 Tenk, i dag har dere 1 dags bryllupsdag! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #580 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei alle sammen!!! Jeg skriver her uten å sitere dere pga da blir det for mange smileyer, og siden jeg er så glad i å bruke smileyer blir det litt dumt Tusen takk for alle lykkeønskninger! Vi hadde en helt utrolig fantastisk dag, hvor alt stemte og var helt supert!!! :rødme: Det er helt fantastisk å endelig være kone!! Bilder og oppsummering av dagen kommer senere, jeg lover!!! Inntil da, stoooor klem til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå