Gå til innhold

DESPERATE TILTAK


Wonders

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk i 6 klasse på barneskolen (ja, vi sminket oss da og grøsser ved tanken når jeg tenker på hvor unge vi var). Da var det visst veldig trend å ha sort eyeliner som lipliner (!?) sammen med en eller annen plommefarget leppestift. Selfølgelig ble den duset litt ut sammen med leppestiften, men fælt var det uansett! :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo fortalte at han var så fasinert av kreppet hår, way back when. Han hadde ikke forstått at det fantes egene krepp-tenger, han var jo gutt, og han lette etter enklere tiltak.

Han satte binders i håret! Det ble fin krepp av det, sa han... hahaha

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd meg (heldigvis), men faren min da han var liten.

Strømmen var gått og det var kveld. Pappa hadde betennelse i øynene, så farmor gikk for å hente øyedråper i kjøleskapet, som hun gjorde hver kveld.

Kamferdråper i øye er visst ikke så lurt.

hahahahahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 14 og satt med ei veninne og drakk en god del øl. Jeg var kraftig lei av frisyren min, så fant jeg (vi) ut at jeg ville klippe håret mitt kort! ( hadde til puppene ) Men siden jeg ikke viste om jeg kledde kort hår eller ikke, gjorde vi noe smart!

Veninna mi klipte halve siden av huet mitt kort, for da så vi jo om jeg kledde kort hår eller ikke! Det var jo døds smart.. :danse:

Jeg kledde selvfølgelig ikke kort hår og dro hjem dagen etterpå med 4cm langt hår på den ene siden av huet, og hår ned til puppa på den andre siden av huet.. :snurt:

Frisøren brukte 2 timer på å fikse det, og fikk en ganske kul sveis, etterhvert :fnise:

Endret av Shock
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

åh jeg føler meg som en dust nå! Jeg måtte så mye på do på jobb, midt i lunsjen og vi har nesten 20 etg her på huset m ett toalett pr etg. Så etter å gått i trapper å oppdaget at alle dametoalettene var opptatt, ja så gav jeg inn til fristelsen å gikk på herredoen. I despirasjon.

Jeg gikk forbi pissoaret og inn på et avlokk, låste døren å tisset. Hørte noen komme inn, men som regel går man jo bare ut når det er rød farge på låsen inne på do.

Gjorde meg ferdig, og låste meg ut. Til min største forbauselse stod det en mann der. Han var paff og så styggt på meg. Han var gammel og ikke vant med unisex. Så jeg forstod da at han hadde vært på pissoaret... :skratte: Jeg forklarte meg at det var opptatt over alt pga lunsj, "Ja, men det hjelper ikke!!", ropte han etter meg i det jeg strøk ut...HUFF! Jeg var jo på hans do...Aldri mer!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nappa bryna mine like tynne som et blyantstrøk da jeg var 16. Innbilte meg at det var "pent", av en eller annen grunn. Mamma ble mildt sagt dritforbanna, og jeg måtte fint la brynene gro og formes igjen. (Heldigvis, tenker jeg nå! Gud, så dumt det må ha sett ut. Det finnes takk gudskjelov ikke så mange bilder fra de ukene det så ut som verst). Men, det var mote, og flere av jentene på skolen gjorde det, da måtte selvfølgelig jeg også prøve.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 14, hadde på foundation.. FEIL farge, FEIL mengde, og bare FEIL FEIL FEIL alt samma. Gjett om jeg fikk sjokk da jeg stakk innom doen på kjøpesenteret og og så meg i speilet. HERREGUD!!!! Fargen som satt så fint hjemme, var skjoldete, orange, og bare fucka..... aldri gjort den feilen igjen, aldri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en gang jeg fant ut at det var smart å smøre seg med selvbruning fra dove kvelden før en håndballkamp. Fant senere ut at det ikke var så lurt, hadde to hvite partier rundt knærne på grunn av knebeskyttere, pluss at svetten hadde gjort at fargen begynte å renne. Jeg så nesten ut som en oransje/hvit sebra. Aldri igjen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha

Jeg var i Spania med familien og hadde pakt barberhøvelen med meg slik at hver dag før vi skulle bade barberte jeg meg under armene i arhulen altså og også av og til på leggene. Men i den steikene sola fikk jeg også øye på noen hår jeg hadde på armene og neste dag barberte jeg dem også.Da klarte jeg jo å få et lekkert kutt på den ene armen. Jeg syntes det var utrolig flaut , var utolmodig og begynte å pirke på skårpa og da jeg hadde pirket den av , velykket etter min mening fortsatte jeg å sole meg.Problemet var bare at siden jeg hadde priket av skårpen så var det bare en helt tynt lag med lyslys hud. Det endte med et pigment merke formet som to barberblad på den høyre underarmen min, lekkert. :):ler:

Har også litt hår mellom øyenbrynene som jeg fant mer effektivt å barbere bort med høvel enn å nappe, resultate ble , hva kan man si , lekkert?

Har selvfølgelig hatt plaster på mange kviser. Da trodde vell alle at jeg bare hadde et sår i fjeset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyenbryn ja... haha.

Da jeg i preungdomsår plutselig begynte å bli selvbevisst og oppdaget at jeg hadde sterk tendens til monobryn, fikk jeg litt panikk. Så jeg gikk igang med pinsett og nappet alt jeg kom over mellom øyenbrynene og over nesen. Men jeg hadde ikke fått med meg eller tenkt over at det var vanlig å nappe undersiden for å forme brynene, jeg var bare opphengt i at ingen skulle skjønne at brynene mine hadde noe som helst med hverandre å gjøre... :fnise:

Så resultatet var at jeg lenge gikk rundt med tjukke øyenbryn som begynte utenfor indre øyekrok og gikk hele veien ut... Kjempestort mellomrom! Ser veldig snålt ut på bilder fra den tiden. Og senere da jeg oppdaget det, tok det tid før brynene vokste ut igjen for jeg hadde nappet de sånn så lenge :sjenert:

Endret av Dansepiken
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Christine_*

Noen flassete rygghistorier så andre ikke gjør samme tabben som meg:

Jeg var (og er) plaget med kviser på ryggen. Så jeg tenkte det ville vært en god idé å sove med et lag dusjsåpe på ryggen. Jeg flasset i dagevis etterpå...

En annen gang var jeg i Syden, og jeg hadde vært flink til å bruke solkrem i 13 dager. Siste dagen var jeg kjempebrun og tenkte at det ikke var nødvendig med solkrem, siden grunnlaget var så bra. Samme kveld var en mørkebrun rygg blitt til mørkerød, og neste dag flasset jeg av. Huden falt av og den nye friske huden var hvit - så jeg så ut som en dalmatiner på ryggen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på familietur på Gran Canaria for noen år siden. Jeg og stebror var ikke så veldig gamle, og stebror ville bli mest mulig brun. Han ble selvsagt veeeeldig brent på ryggen, og når stefar skulle smøre på fuktighetskrem, begynte han å skrike helt vilt og løpe rundt på hotellrommet.

Viste seg at det var såpe som ble smørt inn på den brente ryggen...

:fnise::ler:

Endret av Gina_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang smurte jeg kroppen inn i kakaopulver fordi jeg ikke hadde selvbruner hjemme... Og jeg skulle på juleball. Ikke så lurt da venninner skulle gi meg en klem! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 16 åring var jeg rimelig desperat på å få piercing i navelen og stakk derfor hull i navelen selv. Auuu.

Akkuratt det samme gjorde jeg. Bare at jeg akkuratt var fylt 14, hehe. Ung og dum =) Men det gikk bra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde, og for så vidt har, skikkelig tykt hår. Så fant jeg mamma sin saks, som var en sånn saks som man bruker for å tynne ut håret. Den brukte jeg mang en gang, men en gang tok jeg feil. Brukte en vanlig saks og ende opp med en kort, stor dott hår på siden av ansiktet! GRUSOMT. Måtte jo gå med det helt til det hadde vokst ut igjen. Hadde hår til langt ned på ryggen :sukk:

Har og farget håret. Rødt. Jeg er naturlig blond.

Så ble jeg lei av denne hårfargen da, og skulle farge det blondt igjen. Ja, resultatet var jo gulrotfarget hår. Jeg grein og mamma måtte dra på butikken å kjøpe avfarging. Så jeg avfarget håret, noe som ikke hjalp det spor. Så måtte mamma ut på nytt igjen å kjøpe to bokser bleiking, og endelig begynte det å se normalt ut. Eller, definer normal. Var jo et helt ødelagt hår igjen :lete:

Jeg rørte meg ikke ute av døra på disse to dagene dette pågikk.

Og en sommer for sikker 10-15 år siden, så fant jeg og venninnen min ut at jeg skulle jo bare bleke håret mitt med sitroner og la sola bleke håret. Det ble kanskje litt lysere, men steike det var vanskelig å få ut sitronbitene!

Endret av *appifany*
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestefar pussa tenna med hårfjerningskrem på tube..

Ei venninne dryppa øya med negleLIM! Rett på legevakta...

Heldigvis så hun bakover og ikke opp -så det traff ikke rett på pupillen.

På barneskolen brukte jeg og ei venninne indiske armbånd som regulering... Klemte de i riktig form... Så litt ut som "gomm"...

Prøvde farge minne egne vipper med det reultatet at jeg blødde ut av begge øya. ALDRI MER.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort de helt store tabbene på denne fronten, men jeg husker jeg ble så lei av at "alle" kommenterte mine lange øyenvipper da jeg var 11-12 år gammel. Jeg var ikke sikker på om det var bra eller dårlig å ha lange vipper, så jeg klippet dem like greit til halv lengde :sjenert: Mamma ble ikke spesielt glad da hun oppdaget det, så det ble med den ene gangen ;)

Endret pga skrivefeil.

:fnise: Dette har jeg også gjort da jeg gikk på ungdomskolen. jeg fikk hele tiden kommentarer og spørsmål om øyenvippene mine var falske, så jeg klipte de like godt til det halve :ler:

Man kan vel si at jeg ikke hadde gjort dette den dag idag... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...