Gå til innhold

DESPERATE TILTAK


Wonders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest scorpius

Du er ikke den eneste.. :sjenert:

Nei, du er ikke alene om det! Gjorde nesten det samme da jeg var rundt 13 år.

Det var ikke "baby-hår" jeg hadde da, men det var hårfestet mitt... Dere skjønner,

hårfestet mitt er liksom formet som en V, så det syns veldig godt når jeg

har håret stramt bakover eller i hårbånd og dette syntes jeg var helt forferdelig stygt

da jeg var yngre. Derfor fikk jeg den brilliante ideen om å fjerne det med barberhøvelen.

Resultatet ble forferdelig, spesielt når det begynte å vokse ut igjen...

Nå er jeg faktisk veldig glad i hårfestet mitt ;)

Endret av scorpius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Ah, denne tråden er bare helt herlig! :D Når jeg leste gjennom denne kom jeg på et par andre ( ikke selvopplevd, bare gjenfortalt)

- tusj som kajal

- tusj som neglelak

- diverse hjemmelagede hårkurer med banan og olje - omtrent umulig å få ut av håret!

- og en venninne som hadde hørt at på 60 tallet brukte de tørre skalker for å lage høyt hår - vel, hun hadde ingen skalk, men tenkte at en halv appelsing gjorde samme nytten :skratte: flott når hele stasen løsnet ja..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sett søsteren min ha på flytende eyeliner, og ville prøve det samme. Selvfølgelig brukte jeg sort neglelakk. Au.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er jo fantastisk :hoho:

Har ikkje så mange tabber å skryte av sjølv, bortsett frå olivenolje i håret (eg er tydelegvis ikkje den einaste som ha prøvd det) - fekk det for meg at håret kom til å bli blankt og fint av olivenolje, men det blei kjempefett og stinka oliven i fleire dagar :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en periode brukte jeg balsam på kjønnshårene for at de skulle bli mykere å ta på og ikke så stive :ler:

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er jo fantastisk :hoho:

Har ikkje så mange tabber å skryte av sjølv, bortsett frå olivenolje i håret (eg er tydelegvis ikkje den einaste som ha prøvd det) - fekk det for meg at håret kom til å bli blankt og fint av olivenolje, men det blei kjempefett og stinka oliven i fleire dagar :hoho:

olivenolje er kjempe bra for håret men MANGE og da meg selv også gjør den store tabben å ta vann i håret før sjampoo da får man det aldri ut :fnise: Et tips er å ta i sjampo før man vansker håret:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOGAN

haha... her er det mye å kjenne seg igjen i.. og jeg kom på en "fargehåretopplevelse" selv..

Hadde en periode fra slutten av ungdomskolen hvor jeg farget håret mye!

Det gikk mest i rød/lilla farger.

Den ene gangen... viste det seg at hanskene som fulgte med pakken ikke var hele. De hadde små sprekker... Og her er greia:

Håret fiks ferdig farget - av med hanskene... Jeg er da blå inne i hånda(begge).. sånn mellom tommel og pekefinger og innover!

Åja - pent! Og gøy for gutta som ikke ble ferdig med å kommentere den "slitasje" skaden jeg hadde pådratt meg den helgen..

Fint rykte da! :tristbla:

HAHAHA - men aj jeg har gjort så mye dumt! Det er vm i å drite seg ut!

:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så hardt så jeg får vondt i magen, og jeg trengte å le litt! :P

Jeg husker en gang jeg ville ha pannelugg. Mamma sa selvfølgelig nei til pannelugg, men da mamma dro til utlandet, så tenkte jeg at når katten er borte danser musa på borte, så jeg tok en liten saks jeg fant på badet, stelte meg foran et spell og klipte i vei. IKKE SMART! Panneluggen ble ganske skjev, så jeg dro med faren min til frisøren, og når frisøren så hva jeg hadde gjort, så begynte hun å le! Og det verste var at jeg fikk en kjempe kort pannelugg nesten helt til hodebunnen. Gruet meg selvfølgelig til mamma skulle komme hjem.

Jeg husker en gang at jeg gikk til frisøren for klippe tuppene og tynne ut håret. Jeg endte med hår som stakk ut på toppen. Jeg prøvde alt for å få det til og ikke stå rett opp. Jeg ble så irritert til slutt at jeg tok saksa og klippet det bort, noe som ikke lurte fordi jeg endte opp med en hårløs flekk på toppen. Deretter tok jeg hår og sprayet med hårspray så det skulle holde. Det var ikke noe morsomt å gå rundt med det i par uker før jeg fikk fikset det.

Så jeg har lært at hvis jeg kjeder meg, så løper man ikke rett bort til saksa.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Gud... Da jeg var ca. 11 syntes jeg brynene mine var så bustete og stygge, og det var så vondt å nappe, så jeg bestemte meg for å forsiktig gre over de med en barberhøvel for å tynne de ut... Aldri mer. Mamma holdt på å dø av latter da jeg kom ut av badet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud... Da jeg var ca. 11 syntes jeg brynene mine var så bustete og stygge, og det var så vondt å nappe, så jeg bestemte meg for å forsiktig gre over de med en barberhøvel for å tynne de ut... Aldri mer. Mamma holdt på å dø av latter da jeg kom ut av badet :sjenert:

11 år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

11 år??

Nå er det en stund siden, men tror det var 11-12 (kanskje 13?) Har hukommelse som en gullfisk. Hvordan det? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden, men tror det var 11-12 (kanskje 13?) Har hukommelse som en gullfisk. Hvordan det? =)

Kan bare ikke huske at jeg brydde meg om det når jeg var 11-12-13 egentlig så måtte spørre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Denne tråden er genial! :fnise:

Kan jo dele noen av mine mindre heldige "skjønnhets" forsøk da :

Nappa av øyenbrynene i fjortisalderen å brukte å tegne på med en brun kajal. Var stressa en morgen og tok mammas RØDE lipliner isteden! Fy søren den skoledagen var ikke spesielt gøy! :gjeiper:

Bleika håret så jævlig (10 pakker poly blond) at det har falt av i store dotter. Ull-hår! Endte opp med dritkort hår! Hadde store blodige sår i hodebunnen i lang tid etterpå. :gjeiper:

Har også prøv meg på olivenolje i håret. Djises! Brukte vel 2 sjampoflasker på en dag uten at det hjalp..

Hadde langt hår til midt på ryggen, prøvde en halv boks med DAX-hårvoks. Endte opp med en tur til frisøren og kort hår ved ørene..!

Har gjort mye annet tull også, men kommer ikke på nå.. huff :gjeiper:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en morsom tråd! :D

Da jeg var rundt 14 hadde jeg veldig problemer med å nappe brynene, fordi det gjorde så vondt. Derfor kjøpte jeg en slik øyenbrynstrimmer (?). Dessverre klarte jeg på en eller annen måte å miste den, slik at jeg fikk et hakk i det ene øyenbrynet. Så veldig bra ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang var jeg veldig tørr på hendene, men hadde ikke noe fuktighetskrem. Så jeg brukte lipsyl... Det ga ikke akkurat den effekten jeg hadde håpet på!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...