Gå til innhold

DESPERATE TILTAK


Wonders

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lille_my_*

Jeg har ikke helt selv klart og gjøre det store (enda!), MEN min mor derimot var svært trøtt en kveld og skulle pusse tennene... Hun syntes da at tannkremenen smakte noe spesielt, dette var ikke rart da hun hadde hatt på soppkrem for underlivet istedenfor tannkrem!!! :skratte: snakk om å ta feil tube! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle vokse barten en gang for mange år siden.. Den var/er overhodet ikke synlig, men jeg fikk det for meg at den skulle bort.. Jeg hadde aldri prøvd dette før.. Jeg la på en stripe, ventet og røsket den av... HELT FEIL! Jeg dro den helt feil av slik at det øverste hudlaget fulgte med på voksstripen... Nå var jeg både hårløs og hudløs.. vakker med rødblussende bart :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd! kom på en flause en kollega gjorde, hun er nå i 50-årene og fortalte om første gang hun skulle til gynekologen... Hun hadde tatt på seg en kjole da hun hun tenkte det var kjekt å bare dra opp den så hun skulle slippe å kle av seg, for hun var veldig nervøs.

Hun hadde bestilt time hos en gammel doktor som moren også gikk til, men akkurat denne dagen var han byttet ut med en ung, kjekk vikar.. hun kommer inn og han ber henne om å kle av seg og legge seg i stolen.

Kollegaen min ble så forfjamset og blendet der hun sto i kjolen sin at hun gjorde som han sa og rev av hele kjolen og klatret naken opp i stolen! Ikke nok med det, hun hadde jo aldri vært der før så hun la seg på magen med et bein på hver side... for et syn!!! jeg holdt på å le meg i hjel da hun fortalte det!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd! kom på en flause en kollega gjorde, hun er nå i 50-årene og fortalte om første gang hun skulle til gynekologen... Hun hadde tatt på seg en kjole da hun hun tenkte det var kjekt å bare dra opp den så hun skulle slippe å kle av seg, for hun var veldig nervøs.

Hun hadde bestilt time hos en gammel doktor som moren også gikk til, men akkurat denne dagen var han byttet ut med en ung, kjekk vikar.. hun kommer inn og han ber henne om å kle av seg og legge seg i stolen.

Kollegaen min ble så forfjamset og blendet der hun sto i kjolen sin at hun gjorde som han sa og rev av hele kjolen og klatret naken opp i stolen! Ikke nok med det, hun hadde jo aldri vært der før så hun la seg på magen med et bein på hver side... for et syn!!! jeg holdt på å le meg i hjel da hun fortalte det!!!

Høres ut som en vandrerhistorie, med mindre hun har en ekstremt lav sans for logikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd! kom på en flause en kollega gjorde, hun er nå i 50-årene og fortalte om første gang hun skulle til gynekologen... Hun hadde tatt på seg en kjole da hun hun tenkte det var kjekt å bare dra opp den så hun skulle slippe å kle av seg, for hun var veldig nervøs.

Hun hadde bestilt time hos en gammel doktor som moren også gikk til, men akkurat denne dagen var han byttet ut med en ung, kjekk vikar.. hun kommer inn og han ber henne om å kle av seg og legge seg i stolen.

Kollegaen min ble så forfjamset og blendet der hun sto i kjolen sin at hun gjorde som han sa og rev av hele kjolen og klatret naken opp i stolen! Ikke nok med det, hun hadde jo aldri vært der før så hun la seg på magen med et bein på hver side... for et syn!!! jeg holdt på å le meg i hjel da hun fortalte det!!!

vandrehistorie eller ei - utrolig morsomt lell!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_vilde_*

Gud, jeg har gjort så mye dumt!! Og det snakk om ting jeg har gjort i voksenalder altsammen.

Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse for noen år siden. Hadde vært på klatretur i den verste påskesola, og vært veeeldig flink med solfaktor. Men så viser det seg at jeg har glemt å smøre leppene. Så på toppen av fjellet spør jeg mine klatrevenninner om noen har en stift eller solkrem jeg kan låne. Det var ei som hadde det, hun hadde nettopp kommet hjem fra sydligere strøk og kjøpt med seg noe helt fantastisk som skulle smøre og beskytte mot sol. Problemet var at dette produktet var fullt i alkohol og parfyme og jeg hadde tydeligvis allerede blitt skikkelig brent på leppene. Så det svei som pokker, og jeg måtte finne nærmeste snøflekk og begrave ansiktet i. Enden på visa stopper ikke her dessverre.

Samme natt våknet jeg av at leppene var skikkelig såre og det var helt umulig å sove pga det. Så jeg jogga utav teltet og fant en drikkeflaske som jeg fylte med kaldt vann. Flaska var av aluminium...og når jeg sovna med den pressa inntil leppene, så måtte det bare skje. Våkna etter en time, leppene satt fast til den kaaaaaalde flaska. Måtte lirke de av, og det blødde og var veldig hovent.

Så gikk rundt med skikkelig oppblåste lepper i en uke etterpå. De på jobben trodde nok jeg hadde gjort en virkelig dårlig injeksjon av leppene. Fader så vondt!!!

Har også revet ut alle øyevippene med vippetang på det ene øyet. Fy søren, det var vondt og i tillegg ser man jo helt viggo ut i månedsvis. Så jenter, ikke nys når du bruker vippetang.

Og jada, har permanentfarga øyenbryna horete sorte...flott når man er helt blond. Og min kjære venninne snakka om at det går an å få av litt farge om man bruker sigarettaske og gnir. Tull, det enda med at jeg gnidde av huda over og under og ble knallrød.

Det teiteste jeg har gjort skjedde faktisk når jeg var veldig ung og uerfaren. Første gang jeg skulle barbere leggene. Ingen hadde forklart meg så nøye hvordan jeg skulle gå frem. Så tenkte jeg skulle finne en flott måte selv. Lånte pappas barberhøvel, brukte ikke noe skum, og trodde man skulle ha leggen under dusjen i iskald vann. Jeg barberte med meg all huda på skinnleggen uten å merke det. Var helt nummen av kulda. Så den dag i dag, 20 år etter jeg gjorde det har jeg fortsatt stygge arr. Fikk en skikkelig infeksjon noen dager etter den svært så vellykka barberinga, og dette gjorde sitt til at arrene fortsatt er veldig synlige. Fy flate så surt!! Har alltid drømt om flotte legger, men jeg fucka det opp så altfor tidlig.

Jaja, har mange flere på lager, men må spare litt til barnebarna=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_vilde_*

Nei, kom på en til!

Ble splesia med en sinnsykt hot fyr for noen år tilbake. Han var virkelig drømmemannen, og jeg ville fremstå som drømmekvinnen.

Før tredje daten ville se fresh og sporty ut, for han var en veldig atletisk kar med flott solbrun kropp. Joda, testa ut selvbruning. Om siden jeg hadde kjøpt meg både skrubb og en noenlunde bra krem, så ble resultatet flott(og det er søren men ikke ofte man hører om).

Men, og der er alltid ett men med selvbruning. Jeg hadde tatt på meg en superhot genser med litt utringing...som va hvit. Ja, er det mulig å være så teit?!

Utover kvelden ble det varmt der vi var, og jeg merka at jeg ble litt klam på magen(eller kall en spade for en spade: jeg ble glad der bilringene er). Og da smitta selvbruninga over på genseren, som var tynn. Og jeg hadde flotte oransjebrune striper på mageregionen. Herregud så flau jeg var, prøve febrilsk å sitte med armene over magen, holde jakka der osv.

Aldri aldri aldri mer selvbruning og hvit genser. Og i så tilfelle skal jeg skrubbe vekk all overskuddsfarge!!!

Ble faktisk et par av oss to, noe som er helt uforståelig når jeg har sett bildene fra den daten=o/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidila

Jeg laget en sminkevideo før halloween,og brukte et brunt teaterpudder og blandet med mixing medium eller noe,for å bruke det som hårfarge da.Jeg har selv blondt hår, og brunfargen ble bra. Men jeg fant ut etterpå at det sto "might stain" på flasken. oooh nooo. Med mitt ganske så bleiket hår,så var det et mareritt å få ut igjen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Asteria, sikkert ikke vakkert, om den ikke var markert før blei den det da! hahahaha

digger å le av dere, printer ut å leser på banen på vei hjem, hysterisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukket opp en i lunsjen i dag.. En kollega av en ( midten av førtiårene nå) kom i en situasjon med uventet sommerflørt på et litt isolert sted. i desperasjon like før hun skulle møte flørten sin, fant hun ut at hun måtte fjerne hårene på beina. hun tok det hun fant: en boks lim og noen tøystykker... tenkte det skulle gjøre samme nytten som voks :D vet ikke hva flørten ville foretrukket jeg da, hårete legger eller legger med hår OG store, røde flekker som ble resultatet..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_FastEnde_*

Har brukt teip(duck-tape) som voksstriper da jeg var 16. Fikk av hårene, men fikk huden med på kjøpet !

Barberte leggene med pappas aaaltfor sløve barberhøvel UTEN noen form for barberskum/krem.

Brukt voksstrips beregnet for underarmer/bikinilinje på overleppe. Resultat : no skin!

Fått lyst på striper i håret, bleket det, ble oransj, farget det mørkt igjen, ble for mørkt, bleket det igjen, herpet håret, sverget på å aldri gjenta det,……men fikk lyst på striper i håret igjen, bleket det, osv…osv !!

Brukt tusj som eyeliner…need i say more ?!

Fikk lyst på hull i nesa, men fikk ikke lov av mamma. DERFOR Limte jeg på en diamant på nesa med superlim.

Hadde lyst på ekstra hull i ørene, men fikk ikke lov av mamma til det heller. Tok hull selv inne på badet med nål og isbiter. Har hullene den dag idag !!

Limte på falske negler med superlim en gang !! Aldri mer !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt teip(duck-tape) som voksstriper da jeg var 16.

Det heter duct tape. ;)

Mange artige innlegg her! :D

Har nok funnet på litt av hvert i min ungdom jeg også. Noe av det jeg kommer på;

- Tusj som eyeliner, og lipliner faktisk.

- Venninne farget striper i håret mitt med blåbær, i lunsjen.

- Brukt barberhøvel på øyebryn.

- Tatt hull i både ører og navle, på badet, med isbiter, nål og sprit!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt teip(duck-tape) som voksstriper da jeg var 16. Fikk av hårene, men fikk huden med på kjøpet !

Barberte leggene med pappas aaaltfor sløve barberhøvel UTEN noen form for barberskum/krem.

Brukt voksstrips beregnet for underarmer/bikinilinje på overleppe. Resultat : no skin!

Fått lyst på striper i håret, bleket det, ble oransj, farget det mørkt igjen, ble for mørkt, bleket det igjen, herpet håret, sverget på å aldri gjenta det,……men fikk lyst på striper i håret igjen, bleket det, osv…osv !!

Brukt tusj som eyeliner…need i say more ?!

Fikk lyst på hull i nesa, men fikk ikke lov av mamma. DERFOR Limte jeg på en diamant på nesa med superlim.

Limte på falske negler med superlim en gang !! Aldri mer !

:skratte:

Haha, jeg ble nektet piercing i navelen av min mor. Gjorde det selv, noe som ble en katastrofe. Mirakel at jeg ikke har arr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde en ny shampo i håret en gang jeg dusjet! Den føltes bra ut, men plutselig fikk jeg masse av shampoen i øyene! Det føltes rart ut, og smart som jeg var skulle jeg LESE på shampoflasken om det gjorde noe å få det i øyene... Men det gikk så klart ikke, og det ble bare vondt, for å si det mildt! For øyene sved og det endte med at dë ble helt røde! Gikk litt vekk med kaldt vann da! :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Husker da jeg brukte kontaktlinser, av typen som først skulle ligge i desinfiserende væske og så nøytraliserende. Var litt stresset, fordi jeg skulle på date og var litt uforberedt på det hele, ble invitert på impulsen. Så jeg tok på meg linsene før jeg hadde hatt dem i nøytraliserende væske... GUD, som det svei!! øyet ble knallrødt og rant og rant....Følte meg passe smart da jeg dukket opp med et knallrødt, rennende øye...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har gjort mye rart:

- Farget håret rosa (det var da Pink var in, og jeg var 14)

- Nappet øyebrynene mine så tynne at de så ut som blyantstreker.

- Hatt så lange løsnegler at jeg hadde problemer med å spille gitar, skrive på PC etc... (var vel da jeg var rundt 14 det også)

Mamma ler bare når hun snakker om alle påfunnene mine;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en ny shampo i håret en gang jeg dusjet! Den føltes bra ut, men plutselig fikk jeg masse av shampoen i øyene! Det føltes rart ut, og smart som jeg var skulle jeg LESE på shampoflasken om det gjorde noe å få det i øyene... Men det gikk så klart ikke, og det ble bare vondt, for å si det mildt! For øyene sved og det endte med at dë ble helt røde! Gikk litt vekk med kaldt vann da! :sjenert:

Javel, hvem er det ikke som har fått shampoo i øynene? Det der har jeg gjort mange ganger, men vil ikke si at det er et desperat tiltak ;)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, jeg har gjort så mye dumt!! Og det snakk om ting jeg har gjort i voksenalder altsammen.

Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse for noen år siden. Hadde vært på klatretur i den verste påskesola, og vært veeeldig flink med solfaktor. Men så viser det seg at jeg har glemt å smøre leppene. Så på toppen av fjellet spør jeg mine klatrevenninner om noen har en stift eller solkrem jeg kan låne. Det var ei som hadde det, hun hadde nettopp kommet hjem fra sydligere strøk og kjøpt med seg noe helt fantastisk som skulle smøre og beskytte mot sol. Problemet var at dette produktet var fullt i alkohol og parfyme og jeg hadde tydeligvis allerede blitt skikkelig brent på leppene. Så det svei som pokker, og jeg måtte finne nærmeste snøflekk og begrave ansiktet i. Enden på visa stopper ikke her dessverre.

Samme natt våknet jeg av at leppene var skikkelig såre og det var helt umulig å sove pga det. Så jeg jogga utav teltet og fant en drikkeflaske som jeg fylte med kaldt vann. Flaska var av aluminium...og når jeg sovna med den pressa inntil leppene, så måtte det bare skje. Våkna etter en time, leppene satt fast til den kaaaaaalde flaska. Måtte lirke de av, og det blødde og var veldig hovent.

Så gikk rundt med skikkelig oppblåste lepper i en uke etterpå. De på jobben trodde nok jeg hadde gjort en virkelig dårlig injeksjon av leppene. Fader så vondt!!!

Har også revet ut alle øyevippene med vippetang på det ene øyet. Fy søren, det var vondt og i tillegg ser man jo helt viggo ut i månedsvis. Så jenter, ikke nys når du bruker vippetang.

Og jada, har permanentfarga øyenbryna horete sorte...flott når man er helt blond. Og min kjære venninne snakka om at det går an å få av litt farge om man bruker sigarettaske og gnir. Tull, det enda med at jeg gnidde av huda over og under og ble knallrød.

Det teiteste jeg har gjort skjedde faktisk når jeg var veldig ung og uerfaren. Første gang jeg skulle barbere leggene. Ingen hadde forklart meg så nøye hvordan jeg skulle gå frem. Så tenkte jeg skulle finne en flott måte selv. Lånte pappas barberhøvel, brukte ikke noe skum, og trodde man skulle ha leggen under dusjen i iskald vann. Jeg barberte med meg all huda på skinnleggen uten å merke det. Var helt nummen av kulda. Så den dag i dag, 20 år etter jeg gjorde det har jeg fortsatt stygge arr. Fikk en skikkelig infeksjon noen dager etter den svært så vellykka barberinga, og dette gjorde sitt til at arrene fortsatt er veldig synlige. Fy flate så surt!! Har alltid drømt om flotte legger, men jeg fucka det opp så altfor tidlig.

Jaja, har mange flere på lager, men må spare litt til barnebarna=o)

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...