Gå til innhold

DESPERATE TILTAK


Wonders

Anbefalte innlegg

Haha, det har jeg også gjort. Jeg blødde fra håndknokene! Og eneste jeg hadde var Weleda lipbalm. Det funket da litt, ihvertfall :) Men den er gjerne en del bedre enn Lypsyl (hvis det er lipbalmen som heter Lypsyl du mener)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det har jeg også gjort. Jeg blødde fra håndknokene! Og eneste jeg hadde var Weleda lipbalm. Det funket da litt, ihvertfall :) Men den er gjerne en del bedre enn Lypsyl (hvis det er lipbalmen som heter Lypsyl du mener)

Ja, det var det jeg mente! Funket ikke så bra for meg, ble bare veldig klissete! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Da jeg gikk på ungdomsskolen så ville jeg ha svarte striper i håret ( fordi Christina Aguilera hadde det :klaske: ) Så jeg tok sprittusjen frem og farget noen striper i håret. Jeg var blond på den tiden så når sprittusjen forsvant hadde jeg grønnestriper i håret :klappe:

..... :glare:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vet ikke om jeg har gjort så mange teite ting. Men en ting jeg ikke gjentar, er å ha olivenolje i håret. Det luktet helt forjævlig, var nesten umulig å vaske ut og jeg luktet som en forvokst oliven i flere dager. Iih.

hahaha jeg også gjorde dette.. siden håret mitt er rimelig tørt. fyyy faen så dritt å få ut etterpå.. skikkelig fett og digg hår i to dager. måtte skylle det ut med sjampo sikkert ti ganger før det gikk ut;p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for en stund siden hadde jeg dårlig tid fikk det for meg at jeg måtte barbere leggene mine før jeg gikk.

jeg satte meg på toalettet og begynte og barbere leggene mine uten noenting på med barberhøvel. etterpå tok jeg og smørte vaseline intesive care cooling system på de. etter jeg var gått merket jeg at leggene mine begynte og svi mer og mer og følte jeg brant på leggene til slutt, de var illrøde begge 2 og jeg hadde skjørt på meg!!jeg stakk innom jobb og påførte enda mer av den samme kremen i håp om at det ville bli bedre, det ble enda verre!!

jeg fant tilslutt aloe vera og fikk smurt på det, det hjalp på sekundet!da var jeg lykkelig for det var vondt!!!

Gjorde det samme en gang jeg også. Var på sommeren og jeg hadde litt dårlig tid fra før av (skulle rekke jobben) og merket at jeg ikke kunne gå med de hårene på leggene. Satte meg også på toalettet og barberte uten noen ting, og smurte litt fuktighetskrem over. Når jeg kom meg på bussen så jeg tilfeldigvis ned på leggene mine og oppdaget masse striper med blod som hadde rent nedover leggene.

Ikke så innmari kult!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer ikke sprayblond hårfargen, jeg hadde mørkebrunt hår og ville bli blond, startet med denne sprayen, herregud for en overgang, tetta sluken i dysjen med allt håret som datt av, håret ble helt oransje!

Fant på å farge øyenbrynene mine med den svarte maskaraen for å få mørke øyebryn... kan tenke dere synet av det!

Hadde en glitter leppestift, tørr som kavring var den, men jeg gnurte den på for jeg SKULLE være fin til ungdomsdiskoteket, jeg reiv jo opp leppene mine, samme gjorde jeg da jeg villa ha glitrende øyelokk, pinte meg gjennom smertene mens jeg påførte dette sandpapiret på øynene :fnise:

hadde ikke strøpebukse, bestemte meg for å kline brunkrem over leggene mine, det ble ikke akkuratt jevnt nei.. ble brunkrem flekker overalt hvor jeg satte meg :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle sminke søstra mi da jeg var liten og tok mammas røde neglelakk på kinnene og leppene hennes :natti:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra syden i 10.klasse og fikk høre at jeg ikke hadde blitt så brun, så da bestemte jeg meg for å kline på masse solpudder den neste dagen. Fikk da selvsagt høre at jeg hadde blitt kjempebrun og var fornøyd med det. Men så måtte jeg fortsette med solpudderet slik at jeg ikke var brun en dag og blek den neste. Og vi snakker ikke litt solpudder, men ekstreme mengder!

Måtte bruke skjerf (sånne pynteskjerf) hver dag for å skjule skillet. Trappet gradvis ned på solpudderet og etter en måned kunne jeg endelig slutte med det, takk og lov! Var vel neppe pent heller :fnise:

Også har jeg brukt Tipex som neglelakk, både med og uten rosa markeringstusj over. Lekkert. I tilegg hendte det seg at jeg lakket neglene i to farger. F.eks lyserosa med en mørkerød stripe midt over. Så ut som klør! Ikke pent :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn::skratte: Etter å ha lest gjennom hele tråden ler jeg så jeg griner i strie strømmer og triller på golvet. Så bra disse gamle bra trådene lever enda!

- På ungdomsskolen var jeg egentlig veldig i mot alt. Alkohol, røyk og sminke. For det var så teit. Men det ble jo bare flere og flere som begynte med sminke, og jeg fant ut at jeg måtte nesten gjøre det jeg og. Men mascara skulle jeg ikke bruke! Løsningen ble en relativt tykk strek med svart øyenskygge langs vippekanten og litt oppover. Herregud som jeg må ha sett ut, med mine lyse øyevipper og lyse hud.

- Hadde på samme tidspunkt ganske mørke skygger under øynene. Jeg så meg i speilet og fant ut at de ble mye mindre synlige om jeg myste. Men da fikk jeg jo sånne små rynker! Husker jeg fant ut at det var bedre å være mørk under øynene enn å ha rynker, dette førte til at jeg i en liten periode gikk helt uttrykksløs i ansiktet for å unngå disse "rynkene". Læreren trodde jeg hadde opplevd noe vondt og snakket med foreldrene mine.. Heldigvis fant jeg ut litt senere at om jeg smilte konstant, ble alle problemer løst! Hurra for resonering hos 13-åringer

- Tipex under neglene for å få det til å se ut som fransk manikyr..

- Søstra til ei vennine av meg hadde vært på skolen og de hadde lekt med sprittusj. Hun kom hjem med 2-3 blå striper i håret, og det ble ikke tenkt noe mer over dette. Men da hun dagen etter skulle vaske håret, spredde tusjen seg og hennes lange blonde hår ble lyseblått! Da ble det krise i heimen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diverse hjemmekurer jeg har funnet oppskrift på i ukeblader har blitt prøvd, alle med kjempedårlig resultat. Værste var en kur med olivenolje og banan. Ikke bare ble håret fett, men bananen var UMULIG å få ut igjen! Heldigvis var dette en fredag, så hadde en helg på meg til å fikse det, men bare tanken på å møte opp på skolen mandags morgen med banan i håret fikk meg til å gråte den helgen (akk, søte ungdomsår).

Også lakket neglene med sprittusj og markørtusj en del ganger på ungdommskolen. Lekkert :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepp-papir for å farge håret.

Og dagen før bryllupet mitt fant jeg plutselig ut av jeg måtte vokse "barten", men hadde ikke sånne små strips, så tok noen store og klipte til. Rev av og stod igjen med et sår på overleppa. Frisøren fikk seg en jobb med å sminke det vekk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk ikke såå lenge siden..:P

Jeg skulle møte noen venner, (noen jeg kjente godt, og noen jeg ikke kjenner så godt) så hadde jeg sminket meg med foundation og alt, men hadde ikke fuktighetskrem under. Så gikk jeg ut mens jeg ventet på å reise.. plutselig bestemte jeg meg for å se meg i speilet i bilen, for å sjekke hvordan jeg så ut i dagslys. Da så jeg at jeg hadde små svarte hår mellom øyenbrynene og flasset i pannen..flassingen var framhevet av foundationen. Så jeg skyndte meg å smøre en krem i pannen og begynte å nappe hårene med neglene :fnise:

Også var det en gang i sjetteklasse, om vinteren. Jeg var på trening, og hadde veldig tørre hender. Så etter litt begynte hendene å svi å sprekke.. Så jeg gikk ut i gangen til jakka, tok en lipsyl, og uten at noen så det smørte jeg lipsyl utover hendene :tongue:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, hvor skal en begynne..

- Barbere leggene uten skum, eller noe. Flotte halvhvite, flassende tørre legger som i tillegg rant litt småblod.

- Farget håret i vannmaling, rød vannmaling. Mareritt å få ut, hadde ketsjup farga skjær i ukesvis.

- Farget neglene med sprittusj.

- Fant ikke pinsetten, så jeg barberte øynebrynene mine, som om ikke det var nok, barberte jeg under OG over. Hadde to rette stygge streker. Og dagen etterpå, massive SKJEGGSTUBBER rundt dem. Tok til vett, skaffa meg en pinsett og oppsøkte profesjonell hjelp, på flere måter.

- Ville at folk skulle tro at jeg hadde vært i syden den sommeren, mens jeg i realiteten bare hadde sittet hjemme i pøsregnet. Jeg helte pudder og foundation i ansiktet, og følte meg såå fresh. Det var nok bare ansiktet mitt som "hadde vært i syden" for hals, armer og hender var kritthvite.

- HADDE lyst å tattovere øynebryn, men ble heldigvis snakket fra det.

- Skulle være litt emo/punk/goth/idiot og smurte eyeliner med lipgloss for å få sort leppestift. Å som om ikke det var nok, klinte jeg sort eyeliner rundt øynene også. Så ut som en malt gris, med den feite streken, fikk jeg knøttsmå øyne. Men så kommer det beste, gikk på tidenes fest med sikkert sånn 300 personer. Og selv om dette var i 2006 eller noe, tror jeg ingen har glemt synet, christ.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt tørr i ansiktet, og hadde en lypsyl tilgjengelig. Tja, det fukter jo lepper, hvorfor ikke? Så ut som en fettklump, og huden var like tørr.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, jeg skreiv en hverdagsflause fra lesesalen her, og så ikke at det var velvære-forumet... Sorry!

Endret av Dragonfly84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...