Gjest Fruktkake Skrevet 11. juli 2006 #181 Del Skrevet 11. juli 2006 Hvor høy er du egentlig Fruktkake? Mulig du har nevnt det tidligere, men det begynner å bli mange sider Prosjekt Kropp å bla seg tilbake i, så jeg spør heller på nytt. Grunnen til at jeg spør er bare den at vi har samme målvekt vi to. Jeg var inne på å redusere til 63, men det gidder jeg ikke allikevel. Er begynt å bli ganske fornøyd nå og det er mest staheten som sier at jeg skal ta den siste manglende kiloen også. Dog skal jeg ikke se bort fra at jeg kommer krypende tilbake med litt ekstra bagasje etter ferie jeg også... Ellers skal jeg fortsette å trene. Planen er step 2 ganger i uken á 40 minutter og pilates 2 ganger i uken, også á 40 minutter. ← Jeg er 178 cm. Husk at i ferien er det lov å kose seg litt ekstra! Det vet jeg alt om, heheh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 11. juli 2006 #182 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg er 178 cm. Husk at i ferien er det lov å kose seg litt ekstra! Det vet jeg alt om, heheh. ← Jeg er 176, så da stiller vi ganske likt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 11. juli 2006 #183 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg er 176, så da stiller vi ganske likt! ← Men det er en vesentlig forskjell; du er én kilo unna målet, mens jeg er 6 kg unna.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 13. juli 2006 #184 Del Skrevet 13. juli 2006 Men det er en vesentlig forskjell; du er én kilo unna målet, mens jeg er 6 kg unna.... ← Men den kiloen er visst ganske så gjenstridig... Hvor er alle menneskene hen? Det er så dørgende stille her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #185 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg er syk, med lungebetennelse. Skal jo på ferie på lørdag. Uff Men hvor er de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melina Skrevet 13. juli 2006 #186 Del Skrevet 13. juli 2006 Kan jeg også få være med? Har lenge tenkt å starte mitt nye og bedre liv, men det har lett blitt til at jeg har utsatt det, gitt Har 10 kg jeg skal ned, men må ta det relativt langsomt siden jeg fortsatt ammer jenta mi på 6 måneder. Føler meg i hvert fall kjempe motivert om dagen, håper det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #187 Del Skrevet 13. juli 2006 Her er jeg igjen, men ikke så veldig aktiv på slankefronten. Jeg mangler motivasjon for tiden og er sugen hele tiden. En dårlig kombinasjon. I dag skulle jeg dra rett på trening fra jobb, men det satte kollektivtrafikken en effektiv stopper for. Til slutt var jeg så lei av kollektivtullet at jeg var glad jeg i det hele tatt kom meg hjem. Mannen har lovd å forsøke å komme hjem tidsnok til at vi kan gjøre et nytt forsøk på å komme oss på trening sammen i kveld. Jeg har vært så sliten i de siste dagene at trening om kvelden ikke har vært et tema i det hele tatt, men jeg får helle innpå med kaffe før han kommer. Jeg tror jeg gir meg selv lov til å være litt lat denne uka og så starter jeg heller friskt igjen senest på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 14. juli 2006 #188 Del Skrevet 14. juli 2006 Men den kiloen er visst ganske så gjenstridig... Hvor er alle menneskene hen? Det er så dørgende stille her! ← Her er jeg! Har vært på miniferie til Tyskland. Jeg er syk, med lungebetennelse. Skal jo på ferie på lørdag. Uff Men hvor er de andre? ← Oi. Stakkars deg, lungebetennelse er ille nok om en ikke skal få det i ferien også... God bedring! Kan jeg også få være med? Har lenge tenkt å starte mitt nye og bedre liv, men det har lett blitt til at jeg har utsatt det, gitt Har 10 kg jeg skal ned, men må ta det relativt langsomt siden jeg fortsatt ammer jenta mi på 6 måneder. Føler meg i hvert fall kjempe motivert om dagen, håper det varer ← Her er jeg igjen, men ikke så veldig aktiv på slankefronten. Jeg mangler motivasjon for tiden og er sugen hele tiden. En dårlig kombinasjon. I dag skulle jeg dra rett på trening fra jobb, men det satte kollektivtrafikken en effektiv stopper for. Til slutt var jeg så lei av kollektivtullet at jeg var glad jeg i det hele tatt kom meg hjem. Mannen har lovd å forsøke å komme hjem tidsnok til at vi kan gjøre et nytt forsøk på å komme oss på trening sammen i kveld. Jeg har vært så sliten i de siste dagene at trening om kvelden ikke har vært et tema i det hele tatt, men jeg får helle innpå med kaffe før han kommer. Jeg tror jeg gir meg selv lov til å være litt lat denne uka og så starter jeg heller friskt igjen senest på mandag. ← Man må unne seg litt pauser innimellom, ellers blir man jo smågal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 17. juli 2006 #189 Del Skrevet 17. juli 2006 Mandag og veiedag: Ned 200 gram. Mindre enn jeg hadde håpet, men så har jeg fått mensen også, så jeg anslår at noe skyldes det. Veier i morgen også, for å se om tallet bør reguleres. Ellers tar jeg nå ferie og så får vi se hva vekta viser når jeg er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 17. juli 2006 #190 Del Skrevet 17. juli 2006 Standing still. Ikke rart etter en matorgie uten like i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #191 Del Skrevet 17. juli 2006 Nå er jeg tilbake! Jeg glemte å veie meg i dag, og det er kanskje like bra. Vi har avtalt å gå på trening i kveld, og ellers har jeg rustet meg meg masse vann og frukt ved skrivebordet. Setter nytt mål på 59 kg, så får vi se hvordan den siste buksa passer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nygarda Skrevet 17. juli 2006 #192 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg er også her i bakgrunnen, leser hva dere skriver men har ikke alltid så mye nytt å komme med. Har gått ned 2 kg siden vi startet, og det blir hardkjør på trening denne uka, for ferien starter neste helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #193 Del Skrevet 18. juli 2006 Følte meg ikke så veldig flink i går, for jeg fikk lyst på sjokolade! Dessverre spiste jeg en hel. Det positiv er at jeg klarte å komme meg på trening. Det er jeg faktisk ganske så stolt av, for bare etter en liten tur på butikken var jeg utslått av varmen i går. Jeg er glad vi har fint vær, men kan ikke temperaturen krype under 30 grader snart??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 18. juli 2006 #194 Del Skrevet 18. juli 2006 65,4 i morges. Da stikker jeg på ferie med 0,4 kilo mer på kroppen enn planlagt. Blir spennende å se resultatet når jeg kommer tilbake! Ha det fint jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 18. juli 2006 #195 Del Skrevet 18. juli 2006 Vel, da er ferien over, og jeg er tilbake på jobb! Bestemte mg for en kick-start med Cambridge-kur for å få i gang dette her, for vekta rikket seg jo ikke. Har gått på kuren siden torsdag, og har gått ned 2 kilo, og mannen ser at jeg begynner å bli mindre i omkrets. Det var jo oppmuntrende, så nå er jeg godt motivert Har forresten bestilt sydentur i slutten av august, så jeg må skynde meg litt med kiloene også. Bruker nok kuren litt lengre enn tenkt. Så gjelder det å passe seg godt etterpå. Gikk på denne kuren for noen år siden, tok av 10 kilo da, og gikk ikke opp etterpå. Har fortsatt å sykle på trimsykkelen, må jo ha litt trim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #196 Del Skrevet 18. juli 2006 Vel, da er ferien over, og jeg er tilbake på jobb! Bestemte mg for en kick-start med Cambridge-kur for å få i gang dette her, for vekta rikket seg jo ikke. Har gått på kuren siden torsdag, og har gått ned 2 kilo, og mannen ser at jeg begynner å bli mindre i omkrets. Det var jo oppmuntrende, så nå er jeg godt motivert Har forresten bestilt sydentur i slutten av august, så jeg må skynde meg litt med kiloene også. Bruker nok kuren litt lengre enn tenkt. Så gjelder det å passe seg godt etterpå. Gikk på denne kuren for noen år siden, tok av 10 kilo da, og gikk ikke opp etterpå. Har fortsatt å sykle på trimsykkelen, må jo ha litt trim. ← Kan jeg få lov til å spørre om du går på kuren i sin rene form, eller om du bruker det som substitutt for noen måltider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #197 Del Skrevet 19. juli 2006 I dag skal det bli enda varmere, og pga høye ozonverdier har de gjentatt hele morgenen på radio at man ikke bør trene utendørs i dag. Så varmt som det er, vet jeg ikke om jeg orker tanken på å trene innendørs heller. Jeg mangler motivasjon for tiden, så det er vanskelig å komme videre med slankingen. Jeg har lagt merke til at flere har (hatt) det samme problemet når måler nærmer seg. Hvordan klarer man å samle nok motivasjon til å fullføre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 19. juli 2006 #198 Del Skrevet 19. juli 2006 Sliter med motivasjonen selv. Vekta kryper oppover, og det er da for pokker ikke det som skal skje! Men kanskje ikke rart når jeg tenker på hva jeg har puttet i munnen de siste dagene.. Nå er jeg helt nødt til å skjerpe meg. Sabine: Kan man ikke trene utendørs i det hele tatt? Hva om man smører seg med HØY solfaktor? Ikke at det er aktuelt for meg, for jeg har fullt opp med jobb og timeplanen er snekra hele kvelden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #199 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg har googlet litt for å finne ut hva disse ozonverdiene gjør. Skal vi se: hodepine, tørre slimhinner, brennende øyne, tretthet, problemer med blodomløpet og for enkelte pustevansker og hosteanfall. I tillegg kommer visst et problem med sommersmog, ikke rart siden vi ikke har hatt en kjølende vind på ganske lenge. I tillegg kommer selvsagt at man må sørge for å få i seg nok væske og beskytte seg mot solen. Begynner nesten å angre på at vi ikke begynte på det døgnåpne treningssenteret, men jeg hadde vel ikke klart å komme meg dit så sent uansett. Får heller dusje hjemme hvis vi klarer å komme oss på trening i kveld, trenger ikke badstu når man er innom garderoben på treningsstudioet i denne varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 21. juli 2006 #200 Del Skrevet 21. juli 2006 Det er jammen lite liv i denne tråden. Er alle på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå