Susan Sto Helit Skrevet 2. oktober 2006 #1661 Skrevet 2. oktober 2006 Høres deilig ut å kunne sove så lenge man vil! På søndag sov jeg helt til 09.00! Lørdag våknet jeg 07.00 og fikk ikke sove igjen. Vi reiste tidlig til Sverige, men var jaggu oppe en stund begge to før vi skulle reise. Før har det vært et problem å komme seg ut av senga tidlig nok! Har som regel bare en tissetur i løpet av natta ennå, og som oftest er det like før jeg egentlig skal opp. (Men det går ikke å ligge lenger uten å tisse! ) Så da er det opp en snartur uten å skru på lyset, og tilbake i seng for en halvtime-time ekstra på øyet! Håper det går en stund før jeg begynner å sove dårlig! Vi får jo håpe at du synes brodering og smykkelaging er moro, og kommer skikkelig igang! Ønsker deg en riktig god dag! (Mens jeg sitter her og håper at de neste 3-4 timene skal gå kjempefort! )
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #1662 Skrevet 2. oktober 2006 32+4 magebilde. Ja, håper du slipper å slite med sovinga på en goood stund Susan! Jeg ligger mye og tenker også, og kjenner at babyen tar salto og sparker Gøy med Sverigetur, sparer endel på å kjøpe ting der! Ha en kjempefin dag vennen! Krysser fingrene for at jobbedagen din går fort! Jeg fikk sms nå av ei venninne som skal til byen entur. Hun spurte om vi kan møtes, så jeg skal bare og møte henne om en time. Mannen jobber overtid idag og imorgen, flinke elsklingen min.
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #1663 Skrevet 2. oktober 2006 Nå er det makaroni m/ ost middag. Er litt trøtt om dagene, lite energi.. Tungpustet! Har nettopp komt hjem fra bytur med ei venninne, koselig. :-D Gikk mest i singlet, helt utrolig varmt! Fikk kompliment av dama på Capone Kids, at jeg hadde så fin mage, koselig å høre Hadde dessverre ikke råd til å kjøpe noe.. Nå skal jeg slappe av hjemme resten av kvelden.. Trenger det. Jeg fikk Ole Brumm lys, Hello Kitty spisebrikke & spise-asjett i postkassen idag, kjempesøtt! Åja, Nynne kommer på TV3 ikveld, det må jeg huske!
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #1666 Skrevet 3. oktober 2006 Sover så merkelig for tiden... :klø: Sovner ikke før veldig sent, så er det opp på do et par ganger, og noen ganger våkner jeg av meg selv... Står tilslutt opp i 10-11 tiden.. Er godt jeg ikke må tidlig opp på jobb lenger! Nå er det snart varme rundstykker og kaffe. Og så skal jeg se en ny episode av Brothers & Sisters. Er litt grått ute, men mildt. Har regnet endel i natt.
Pepita Skrevet 3. oktober 2006 #1668 Skrevet 3. oktober 2006 Imorgen er det 50 dager igjen!! ← De siste ukene raser avgårde skal du se!
Xania Skrevet 3. oktober 2006 #1669 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Nå er det snart varme rundstykker og kaffe. ← Hva er det med rundstykker, synes alle driver og spiser rundstykker på KG for tida?! Eller er det bare jeg som har veldig lyst på rundstykker og blir litt irritert på meg selv fordi jeg aldri får ut finger'n og får bakt, kanskje... Må få bakt noen i løpet av uka, det er jo så godt med ferske rundstykker til frokost! Er spent på de nye hobbyprosjektene dine, Epica, om du synes det er moro. Kan jo hende jeg får litt inspirasjon av deg etter hvert? Er veldig lat på hobbyfronten for tida... Ha en fin dag! Edit: endret quoten, den så litt snål ut. Endret 4. oktober 2006 av Xania
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #1670 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer såmye med prinsen *MissS* !! Ja jeg håper ukene raser forbi!! :-D Jeg skal legge ut bilder av smykker når de er laget Xania. Jeg er en ganske lat person, og begynner ofte på masse ting men fullfører ikke.. Er så utålmodig.. Vel, mine rundstykker er Hattings - ikke bakte! Nå duppet jeg av en times tid, gjorde godt!
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #1673 Skrevet 3. oktober 2006 Der bestillte jeg bamsenisse-kalenderen og beslag, så da får jeg sette igang med brodering når pakken kommer! Nå skal jeg lage meg vegetarbasilikum"puckar" (på svensk.. aner ikke hva det er på norsk ) m/ poteter og salat.
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #1674 Skrevet 3. oktober 2006 Potetene var selfølgelig gått ut på dato.. Så det ble makaroni med puckar & soyapølse, spinat, mais, tomatsaus & løk. God mix. Så mett! Ser på CNN, om en som drepte skolejenter på en Amish skole. Er så mye drap for tiden... Rart! Hva som skjer med denne verden?..
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #1675 Skrevet 3. oktober 2006 plager sålangt..: (kan ikke klage!) - kortpustet/tungpustet - sover dårlig, våkner mye - bla endel do-besøk - av og til rastløse ben. ofte sovende fingre - av og til kynnere
Sam Skrevet 3. oktober 2006 #1676 Skrevet 3. oktober 2006 Hei på deg! Så fin mage du har! Kjempefin Min er rund og spiss og sitter på midten enda. Jeg kan liksom ikke se for meg at den skal nå ut til sidene etterhvert, men den siger vel ut uten at jeg merker det engang Planen for i kveld er å se film sammen med sambo, og bare slappe av. Lillegutt turner som vanlig. Har sittet å kjent på at han gnur og ruller nede i magen, og så "kiler" han meg inni på ett eller annet, hehe. Av og til så må jeg bare le, for det kiler rett og slett Hva slags planer har du? Skal din kjære arbeide lenge i kveld eller er han kommer hjem?
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #1677 Skrevet 3. oktober 2006 Hørtes kos ut Sam! Vi ser ofte film og slapper av. Dessverre jobber mannen sent ikveld.. Er nok ikke hjemme før midnatt. Kjeder meg litt.. Men har jo alltids TV og pc.. Har ikke gjort såmye mer idag.. Har lyst å begynne på scrappinga, men må vente til prinsessa er her så jeg får fremkallt bilder Jeg ler også når prinsessa sparker, når hun tar en skikkelig salto eller sparker hardt. Så søt! Gleder meg mer enn noe annet, til å holde & se henne.. Er så glad i henne allerede.. Har du fått endel babyutstyr i hus da? Her mangler vi bla vogn og stellematte, men har kjøpt seng og klær (fått endel også) og diverse. Ha en super filmkveld!
MiNNieMooSe Skrevet 3. oktober 2006 #1678 Skrevet 3. oktober 2006 Hei og hå Epica! Magen din er såååååå fin! Jeg og vil bli gravid...!!!! Litt "verpesyk" om dagen ja.. Leste det du skrev om stesønn, kjenner meg så godt igjen! Noen ganger så er han så irriterende at det nesten klikker for meg, han er så f******* bortskjemt og jeg blir sprø av det. Blir skikkelig sinna på ham jeg... :sjenert Mannen synes han er slitsom også. Jeg merker at jeg holder meg unna ham, ler ikke av ham når han gjør seg til osv, merker at han lurer litt...Blod er tjukkere enn vann sier dem jo. Er selvfølgelig glad i ham, men jeg merker at jeg ikke tåler så mye... Skal ha selskap for ham hos oss på torsdag, da fyller han 5 år, mora hans og foreldrene hennes kommer pluss svigers og noen vennepar. Blir rart å ha dem i huset mitt lissom. Har lissom ikke vært spesielt begeistret for hverandre, ho tviholder jo på fortiden. Stakkars menneske sier jeg bare... Blir nok vanskeligere for henne å komme til OSS enn det gjør for meg å få henne hit. Men, må tenke positivt da. Gjør det jo for B****** skyld.
Sam Skrevet 4. oktober 2006 #1679 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg og skal prøve scrapping, har en del utstyr til det, men må kjøpe album, og så trenger jeg jo bilder jeg og, har jo bare UL bilde til nå Det er kjmpegøy når de tar salto og ruller og styrer. I går kveld så lå jeg bare å fn9iste for meg selv, da lillegutt tydelig prøvde å finne engod stilling, men han ender stadig opp i tverrstilling med hodet sitt oppe på høyre side av magen min og føttene ned mor venstre side. Der sover han mye! Og så liker han selvsagt å ligge oppå blæra mi, spesielt når jeg må på do Jeg kjenner hodet hans så godt når han ligger i den tverrstillinga, og jeg pleier legge hånden over hodet og dytte litt, da kjenner jeg han vrir på seg og spraker med bena, så søt Vi har vogn, ei Emmaljunga Duo Edge, 2006 modell, så har vi vugge som går i familien, babykurv fra jeg var lita, klær som vi har fått, lånt, og som vi har shoppa selv, mest jeg da Og så har vi lånt en rekke ting, men må kjøpe stellebord, send og bilstol av store ting, så får vi se hva annet vi skal ha etter hvert. Vi kan jo ønske oss klær vi mangler og andre småting i julegave Ble ikke film, for sambo måtte jobbe mer hjemmefra, og måtte opp tidlig i dag og i morgen også. Men jeg så da Grey's og Christine før jeg køya Kos deg i dag
Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 #1680 Skrevet 4. oktober 2006 Kjempefin mage Magen min begynner ganske høyt oppe, så går den litt inn på midten og så går den ut igjen nederst... :klø: Jeg har funnet ut at det rett og slett er mageflesket som jeg hadde fra før som fremdeles ligger utenpå De fleste sier at magen min er så liten, men den ligger i øvre sjikt på grafen (men innenfor normalen, altså), så det er nok litt synsbedrag siden jeg er høy. Det blir egentlig koseligere og koseligere etter som magen blir større - og jeg er stolt av den og liker å vise den frem (og det skal jeg nyte siden jeg har litt magekomplekser som ikke-gravid...). Liker best å ha på meg trange topper som fremhever den, gjerne med en åpen strikkejakke eller bolero utenpå. Men på slutten kommer det vel til å føles som magen er alt for stor, kan jeg tenke meg. Er litt bekymret for å bli tungpustet, sånn som deg Epica. Jeg har litt astma fra før, noe jeg kjenner godt når jeg er forkjølet sånn som nå. Og jeg får nesten panikk når det er tungt å puste... det er så utrolig slitsomt...
Fremhevede innlegg