Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #1583 Skrevet 26. september 2006 Suuuperkos med forening! Jeg fikk tre plagg av ei venninne, søtt og rosa Sendte sms med mannen nå, savner han... Imorgen kommer mams entur på besøk på dagen, blir koselig.
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #1584 Skrevet 27. september 2006 Mamsen kommer om halvannen time. Hun har med bæresele fra søstra mi. Jeg skal hente babyklær jeg også fikk fra søs, en annen dag. Arh, jeg hadde tannverk inatt, som natta før.. Er samme tanna som de liksom fikste sist.. Så jeg skal høre med tannlegen idag om de kan fikse den gratis (betalte endel tusen sist..), og hvis ikke sier jeg at jeg kommer til å skifte tannlege. Virker som de tror jeg er millionær, hvis de skal la meg betale for drittjobb.. Forbanna drittbikkje til naboen.. Eller skal jeg si forbanna eiere! De lar han bjeffe bjeffe og bjeffe i ett sett! Klokka 0730 imorges, og nå istad. En annen gang kl 04 om natta.. Jeg kommer til å klikke hvis det skal fortsette sånn når snuppa er her og hun skal ta seg en nap.. De har kjøpt en voksen hund.. Smart! Nok klaging! Jeg får hoppe i dusjen etterhvert..
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #1585 Skrevet 27. september 2006 litt på forskudd for 32 uker!! (imorgen) 2 kg! Prinsessa ga meg et realt spark i ribbeinet igår kveld Var skikkelig vondt! Har aldri kjent det så godt før.
Susan Sto Helit Skrevet 27. september 2006 #1586 Skrevet 27. september 2006 Hyggelig å få bæresele. (Og klær!) Synd med vondt i tanna. Klart de må fikse det som reklamasjon hvis de nettopp har fikset den! Håper ellers du har en fin dag! Skikkelig grått, trist og regnvått her!
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #1587 Skrevet 27. september 2006 Som jeg trodde.. De ville ikke fikse tanna gratis Susan Sto Helit... Så jeg sa at, ok - da skifter jeg tannlege. Hun hørtes VELDIG glad ut og sa Det er greitt. Herregud, for en service... Svindel.. Nå har mamsen dratt, koselig med besøk. Her er bilde av bæreselen, Baby Bjørn. Det har vært surt vær her også, men nå har det klarnet & sola skinner. Ha en kjempefin dag vennen!
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #1588 Skrevet 27. september 2006 Det blir ikke yoga ikveld dessverre.. Venninna mi er syk, og siden jeg ikke kan bli henta & mannen ikke kan kjøre, så må jeg bli hjemme. Er for langt å gå nå som jeg blir så andpusten for tiden.. Men, ikke noe å gjøre med det!
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #1589 Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg klarte ikke dy meg.. Var inne på bittelillevennen.com nå, og bestillte bla. dette, + en spisebrikke - til under 200,- inkl. frakt. Tror jeg skal ta meg entur til butikken snart å kjøpe noe digg, og et blad.. Endret 27. september 2006 av Mie
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #1590 Skrevet 27. september 2006 Søstra mi fikk sin lille mellom mens- og ultermin.. Håper på det samme..
Charmina Skrevet 27. september 2006 #1591 Skrevet 27. september 2006 Jammen ikke lenge igjen nå vennen. ååå som du kan glede deg til å se prinsessa di
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #1592 Skrevet 27. september 2006 Jeg klarer ikke vente lengre nå Charmina!!
MiNNieMooSe Skrevet 27. september 2006 #1593 Skrevet 27. september 2006 Hei Epica! Skjønner at du gleder deg ja, så spennende! Måtte jo komme innom her for å følge med litt, ikke mye jeg får vært her om dagen men... Har to prøver imorgen, for lese over notatene en gang før jeg slokner heelt...Trøtt! God natt vennen!
Susan Sto Helit Skrevet 28. september 2006 #1594 Skrevet 28. september 2006 Synd med tannlegen din, men vil de ikke ha kunder, så vil de ikke ha kunder! Skulle egentlig bare innom og hoppe litt for 32 uker! :hoppe: Vet ikke om bekkenet mitt egentlig liker sånn hopping, men vi satser på at her inne går det bra.
Petra Prøvedokke Skrevet 28. september 2006 #1595 Skrevet 28. september 2006 du har ny avatar hver gang jeg er innom, du!
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #1596 Skrevet 28. september 2006 Lykke til Bethina, travle kone! Det går nok bra å hoppe her inne Susan Sto Helit! Du er vel 30 uker idag (ser ikke tickeren din..)? for 30 uker! Skal ikke skifte mer nå Petra Prøvedokke! Jeg ser på Dr.Phil nå. UTROLIG at damer holder ut med sånne idioter! Har de ingen selvrespekt... Herreg.. Det pøser skikkelig ute. Er deilig å sitte inne i høstværet.
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #1598 Skrevet 28. september 2006 Jeg har skikkelig sovende fingre for tiden.. Rart symptom! Nå er det kaffe & TV.. Ganske lei av TV & PC for tiden. Derfor kjøpte jeg en "skummel" pocketbok igår, skal prøve å lese litt fremover. Og har henta ned første episode av Brothers & Sisters, en ny serie som går i USA, virker kul. Jeg skal se den nå snart.
Susan Sto Helit Skrevet 28. september 2006 #1599 Skrevet 28. september 2006 Skummel bok hørtes mer spennende ut enn PC og TV! Hadde lagt meg godt tilrette i sofakroken så fort jeg kunne jeg! Ellers driver jo jeg og "koseleser" om barsel i diverse bøker for tiden. Er ikke helt klar for fødsel ennå, men tiden etterpå er jeg jo absolutt klar for å vite så mye som mulig om! Gleder meg bare så utrolig mye til jeg har Julegaven min her! (Og kroppen min fungerer igjen!)
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #1600 Skrevet 28. september 2006 Ja det er kjempekos å sitte under et varmt pledd med stearinlys & en god bok Susan Sto Helit Jeg så første episode av serien nå, den var bra! Har sendt sms til to venninner, om de vil komme entur senere. Koseleser om barsel ja? Hva det står, om hva du kan vente deg? * søke på google og lese litt *
Fremhevede innlegg