Petra Prøvedokke Skrevet 18. september 2006 #1481 Skrevet 18. september 2006 hei snuppa, hyggelig å høre at dere koste dere i london - og på konsert! fiiin mage!!
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #1482 Skrevet 19. september 2006 Dritt messenger! Bare tull med den hver gang jeg starter... :klø: Ja vil gjerne se et nytt magebilde Susan Sto Helit! :-D Uff, du må ikke bekymre deg for det på jobb.. Ta perm og KOS deg! Nei jeg hadde ikke tatt blodprøve for det tidligere, så jeg må gjøre det før neste JM-time. Yoga imorgen, da skal jeg be de ta opp det med fødsel! Takk Petra Prøvedokke! Håper du har kost deg i helga! Det var kjempekos igår i byen med venninner! Vi var på kafe, shoppet litt & avsluttet med kinamat på resturant. Senere begynte jeg å male i stua (malingen var visst ufarlig for gravide, men bruker maske itillegg), og skal fortsette idag. Mannen jobber overtid ikveld. Jeg får komme meg i dusjen etterhvert & kjøpe en liter maling til i byen. Jeg maler en vegg i stua lysebrun, kjempestilig!
Susan Sto Helit Skrevet 19. september 2006 #1483 Skrevet 19. september 2006 Så deilig å få malt stua! Vi hadde tenkt oss en tur på Ikea og få kjøpt ny stereobenk, for å begynne å endre stua. Men den er ikke på lager i nærheten av Oslo, så da ble det ikke nå heller. Skal kose meg med permisjon uansett, Epica! Bekymringene for jobb kan vi ta når permisjonen er over! Uansett hva som skjer, så skal jeg få verdens søteste lille baby!
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #1485 Skrevet 19. september 2006 Verdens søteste baby ja, det skal jeg også få Susan! Ja jeg maler i en lysebrun farge, kun ene veggen i stua - blir mer lun følelse tror jeg. Er alltid gøy å fikse litt... Har dilla på puter for tiden - har lyst å kjøpe en mønstret. Men har egentlig ikke råd.. Får se! Jepp, det blir spennende å se resultatet Cr@sh! :-D Nå skal jeg snart ta turen til byen, må få kjøpt maling!
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #1486 Skrevet 19. september 2006 (endret) Puh!... Så slitsomt å bare gå til byen & tilbake. Sliter skikkelig i oppoverbakker.. Kjenner det er tungt å gå gravid nå ja! Har av og til vondt nederst i ryggen, innsiden av lårene og ved urinblæra..bekkenet? :klø: Nå skal jeg snart fortsette på malingen. :-D Endret 19. september 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #1487 Skrevet 19. september 2006 Nå har jeg malt masse! Været er rart idag.. Pøser ned, så skinner sola, så pøser det igjen. Nå blåser det. Tror jammen jeg blir ferdig idag! Har akkuratt spist middag, nå er det på'n igjen. :-D
Cr@sh Skrevet 19. september 2006 #1488 Skrevet 19. september 2006 litt for 65 dager til terminen din!
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #1489 Skrevet 19. september 2006 Cr@sh Malt ferdig! Kjempefornøyd! :-D Har handla litt på butikken nå, og ser på TV. Mannen jobber overtid. Litt vondt når jeg bøyer og reiser meg opp de siste dagene.. Er vel det som kalles bekkenløsning tror jeg.. Håper jeg klarer å fortsette på yogaen.
Susan Sto Helit Skrevet 19. september 2006 #1490 Skrevet 19. september 2006 Håper du kommer deg på yoga i morgen! For da får du jo tatt opp dette med teknikker du kan bruke under fødsel. Vi har hatt masse om dette på yogaen der jeg går. Føler det veldig betryggende, for da er det mye av dette jeg kan gjøre uten å tenke så mye over det. Både pust og føde/hvile stillinger er jo greit å vite litt om!
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #1491 Skrevet 19. september 2006 Ja virker veldig betryggende Susan! Men.. er redd jeg skal begynne å få mer og oftere vondt i bekkenet, det begynte for noen dager siden - ikke godt.. Jeg skal vertfall møte opp imorgen så får jeg se hvordan det går.
Susan Sto Helit Skrevet 19. september 2006 #1492 Skrevet 19. september 2006 Vi får høre at mange av de øvelsene vi gjør kan virke positivt inn på bekkenløsning. Flere av de jeg er på yoga med er sendt på yoga av JM fordi de har Bekkenløsningsproblemer. Bekkenet mitt var litt stivt i kveld, så jeg gjorde litt øvelser som myker opp bekkenet. Det hjalp det! Du burde virkelig ta en liten prat med yoga innstruktøren din, og få litt råd. Ha en fin natt vennen!
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #1493 Skrevet 19. september 2006 Å, så bra Susan, ja jeg skal høre med instruktøren - takk for tips! Sove godt!
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2006 #1494 Skrevet 19. september 2006 Så merkelig at du bare har knappe 2 måneder igjen til termin. Synes ikke det er så lenge siden du var nygravid jeg Synes du det har gått like fort?
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #1496 Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg føler det har gått fort ~Alwa~, men ikke SÅ fort! For jeg har gått glipp av masse fester, hele sommeren uten øl - og merket på kroppen at jeg har vært gravid leenge! Men er ganske sprøtt at det bare er 2 mnd igjen! Er SÅÅÅ klar for å holde babyen min nå! Alt står bra til Missbumblebee, hva med deg? Jeg blir forbanna på den bikkja til naboen.. arhh.. Den står av og til å bjeffer og bjeffer.. Håper ikke den skal holde på sånn når vi får baby og trenger søvn når vi kan få, for da KLIKKER jeg!.. Jeg og mannen så to serier igår før vi la oss. Idag jobber han overtid igjen. Jeg våkna nettopp. Drømmer såmye for tiden! Nå må jeg ha kaffe! :-D Ikveld er det gravid yoga, håper det myker opp kroppen litt - trenger det! Endret 20. september 2006 av Epica
Petra Prøvedokke Skrevet 20. september 2006 #1497 Skrevet 20. september 2006 ha det gøy på yoga i dag!
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #1500 Skrevet 21. september 2006 Utålmodig Cr@sh?... Skytte Takk for det Petra Prøvedokke, det var gøy på yoga! Igår fikk jeg besøk av etpar venninner, kjempekoselig. Etter det var det yoga. Vi lærte to pusteteknikker iforbindelse med fødsel, på yogaen. Bikkjepust (som bikkjene puster, under rier) & pusting under pressrier (man skal IKKE presse som om man går på do - som de sier på sykehuset, men bruke de musklene som gjør at et stearinlys foran deg blafrer, ikke slokner - når du blåser på det - ha lyset foran deg). Jeg fikk begynt å male på kortveggen i stua (malegal ) ettersom vi så hvor mye mer koselig det blir å male en vegg til. Må kjøpe mer maling, men tror ikke jeg orker gå til byen idag. Tar det heller i helga når mannen kan kjøre meg - og maler videre på mandag når mannen har reist på businesstur. Jeg våkner så mange ganger om nettene.. Irriterende.. Noenganger må jeg på do, andre ganger bare våkner jeg.. Drømmer så mye! Stod opp for ikke sålenge siden. Er deilig å ha fri! :-D Hadde vært stress å gått i jobb nå som jeg sover så dårlig.
Fremhevede innlegg