Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #1381 Skrevet 7. september 2006 Ja vi skal til London fra onsdag til fredag meja! Konsert på torsdagen, blir gøy! :-D Koselig du titter innom! Rart.. Jeg så på Ikea sine sider nå, og senga er borte! Håper de ikke slutter å selge den!!
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #1382 Skrevet 7. september 2006 Så gøy! London er bare herlig Håper du får tak i senga, den var så søt
Furstina Skrevet 7. september 2006 #1384 Skrevet 7. september 2006 Rart.. Jeg så på Ikea sine sider nå, og senga er borte! Håper de ikke slutter å selge den!! ← Nyfiken som jag är så hittade jag den på IKEAs svenska sidor men inte de norska... http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Number=80099139 Men du, ring och fråga?
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #1385 Skrevet 7. september 2006 Ja jeg ringte Furstina, og de sa (etter jeg trykka inn artikkelnr) varen kom på lager i uke 44.. Men vet ikke om det gjelder kun den blå (som jeg noterte artikkelnr på, siden den var den eneste på nettsiden når jeg kikket der tidligere...). Så jeg må høre med de imorgen når jeg og mannen kjører til IKEA. Idag har jeg spist, spist og spist........ Konstant småsulten hele tiden. Duppet av litt på sofaen en halvtime, gjorde godt. Ellers .. Ser litt på TV, surfer nettet.. Kjeder meg litt! Det blir deilig med helg! Blir godt å få gjort litt imorgen, IKEA-tur og innom mamsen. På lørdag skal vi på utekonsert på dagen.
Xania Skrevet 7. september 2006 #1388 Skrevet 7. september 2006 Grattis med 29 uker, Epica! Morsomt å høre om lille prinsessa som styrer og romsterer i magen din. :-D Jeg har fått gravide-mage nå, men blir vel en stund til jeg merker noe bevegelse der enda.
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #1389 Skrevet 7. september 2006 Xania Jeg begynte å kjenne bobler i magen når jeg var halveis. Nå er det skikkelig salto og spark der inne! GLED deg!
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #1390 Skrevet 7. september 2006 Rart.. Jeg så på Ikea sine sider nå, og senga er borte! ← da var det ikke så rart at jeg ikke fant den i stad... enda godt det, da - jeg trodde jeg var helt "blond"
Holly Hobbie Skrevet 7. september 2006 #1391 Skrevet 7. september 2006 Grattis med 29 uker!! Flott mage du har!
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #1392 Skrevet 7. september 2006 Håper de har senga Petra P!! Takk Holly Hobbie! Ser på OJ show, skikkelig morsomt når han skal være satanist! Istad var det salto og alt mulig inni magen... Lurer på hva hun gjør.. Søte jenta mi Mannen er på vei hjem nå.. Stakkars, lang overtid... Men penger!
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #1393 Skrevet 8. september 2006 Innom for å ønske deg en god helg jeg
Cr@sh Skrevet 8. september 2006 #1394 Skrevet 8. september 2006 Grattis med 29 uker (+ en dag da... )... ...Kjempefin mage du har!
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #1395 Skrevet 8. september 2006 God helg Toblerone! ( Farlig å friste meg med den sjokoladen!! ) Cr@sh vennen!! Håper du får en fin helg! Og masse kynnere........... Jeg har akkuratt stått opp og fått i meg Kellogs K & kaffe. Ble litt på oss igår, men nå er magen definitivt for stor for noe som helst misjonærstilling! Mannen er så søt, han kommenterte at jeg er sexy som gravid. Godt å høre når jeg kan føle meg litt stor til tider. Idag er det tur til IKEA, og stor senteret (fikk gavekort til snuppa vår på Capone Kids) & innom mamsen. Senere blir det enten hjemmelaga pizza eller poteter & soyaburgere. Og kos med mannen. Imorgen skal vi på utekonsert & møte svigers oppi heia. Kos å gjøre noe etter late dager hele uka.
Susan Sto Helit Skrevet 8. september 2006 #1396 Skrevet 8. september 2006 Håper dere får tak i noe av det dere trenger på IKEA da! Ha en kjempegod helg!
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #1398 Skrevet 8. september 2006 (endret) Ja jeg håper de har senga Susan Sto Helit! Jeg tror vi skal gå for dette stellebordet.. God helg vennen! God helg ~Alwa~! Link Endret 9. september 2006 av vimse
Susan Sto Helit Skrevet 8. september 2006 #1399 Skrevet 8. september 2006 Det stellebordet har vi tenkt på også, men jeg tror kanskje vi går for noe som ser litt finere ut. (Litt usikker på hva det skulle bli, men vi får se. Vegghengt er ganske sannsynlig det beste hos oss også.)
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #1400 Skrevet 8. september 2006 Nei det er ikke så fint Susan. Dumt de ikke har flere å velge mellom på IKEA. Men..men.. Ingen som ser det til vanlig, når det er opphengt.
Fremhevede innlegg