Susan Sto Helit Skrevet 5. september 2006 #1341 Skrevet 5. september 2006 Savner at du sitter på jobb du også! Høres ut som du har en deilig, avslappende dag foran deg, da.
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #1342 Skrevet 5. september 2006 Susan Sto Helit Vet hva du mener! Savnet deg når du var på bryllupsreise! Ja, det er avslappende dager for tiden.. Jeg nyter det! Men veldig utålmodig .. Jeg vil ha jenta mi her nå.. Føles lenge å vente 3 mnd til..
Susan Sto Helit Skrevet 5. september 2006 #1343 Skrevet 5. september 2006 Joda, skjønner godt at du vil ha jenta di der nå! Har fryktelig lyst til at Julegaven snart skal komme, selv om hele huset står på hodet, og vi ikke har noe klart. Fikk litt tanker i går kveld, når vi begynte å snakke om at vi kanskje må forberede oss litt før fødselen på at vannet går. (Hva om det plutselig hadde gått nå, så tidlig.... Gjett om vi hadde hatt panikk? Og hva hadde vi egentlig hatt med oss i sykehusbagen? ) Så jeg er veldig klar, men ikke helt klar alikevel.
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #1344 Skrevet 5. september 2006 Ja det er sant Susan... Men jeg orker ikke tenke på fødselen heller.. :hår: Men er jo endel av det.. Skulle ønske man kunne spole over den, eller ta narkose! Jeg har lest at om vannet går, man blør, eller får sterke hyppige kynnere så må man reise til sykehuset, så det er vel det man må "se etter" ?.. Uansett, er jo tidlig for at det skal skje enda.. Håper bare de neste mnd går fort, at november er her snart! :-D Jeg føler bare jenta mi har vært inni magen såååå lenge nå.. Vil holde henne, se henne...
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #1345 Skrevet 5. september 2006 Har lyst å melde inn jenta vår her: http://kampanje.barnasegenbokklubb.no/0178475/1.asp# Men kanskje litt tidlig enda...?..
Susan Sto Helit Skrevet 5. september 2006 #1346 Skrevet 5. september 2006 Nekter å tenke på selve fødselen selv. Men synes det er greit å tenke over tegn som kan bety at den er igang. (Og kanskje ha tenkt litt på hva vi bør ha klart før morroa starter.) Tipper det er bittelitt tidlig å melde jenta inn i bokklubber o.l. Men du kan jo spare linken en 3-4mnd, og melde henne inn da. Lag deg et dokument eller noe med alle slike linker, så har du dem når du trenger dem.
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #1347 Skrevet 5. september 2006 Jepp jeg bør nok vente noen mnd til Susan. Tiden går så sakte! Vedder på at september og oktober er de tregeste mnd iår.. Lurt å se etter tegn ja, blir nok mer tryggere da.
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #1348 Skrevet 5. september 2006 Må huske å sende skjema til arb.giver og Trygdekontoret imorgen..!
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #1349 Skrevet 5. september 2006 Jeg skal møte ei venninne om en time, så stikker vi hjem til meg etterpå. Må få tatt passbilde i byen med det samme, så er det klart når jeg søker om pass imorgen. Mannen jobber overtid igjen. Jeg får ta meg noe mat snart...
Cr@sh Skrevet 5. september 2006 #1350 Skrevet 5. september 2006 Hellu... Innom og kikker litt og legger igjen en
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #1351 Skrevet 5. september 2006 Koselig du stakk innom Cr@sh! Nå har akkuratt venninna mi dratt hjem. Var kjempekos med besøk. Imorgen skal jeg ordne med pass & sende skjema til arb.giver & Trygdekontor.
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #1352 Skrevet 6. september 2006 (endret) Kellogs K til frokost. Jeg har drømt masse i natt, bla at jeg ble holdt fanget.. skummelt! Er så rart, når jeg holder over magen, så spreller babyen masse - lurer på hva hun egentlig gjør. Søte jenta mi. Det har regnet endel til nå. Håper jeg ikke blir dassvåt når jeg skal på Politistasjonen. Må ordne med pass. Og sende skjema til Trygdekontor. Ikveld er det Gravid Yoga. :-D Jeg skulle absolutt trent hjemme også... Er for lat.. Endret 6. september 2006 av Epica
Susan Sto Helit Skrevet 6. september 2006 #1353 Skrevet 6. september 2006 Håper det gikk greit på politistasjonen! Og at du ikke ble klissvåt på veien! Hva disse små gjør inni magen er et stort spørsmål for meg også! Julegaven "romsterer" mye, uten at jeg egentlig kjenner spark. Akkurat som om h*n forsøker å finne noe der inne. Skal på Yoga igjen i morgen jeg, og det betyr vel at jeg bør forsøke å få gjort hjemmeøvelsen min igjen i kveld. Kun avslapning, men jeg har liksom aldri tid...
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #1354 Skrevet 6. september 2006 Ja jeg ANER ikke hva babyen min gjør der inne Susan.. Merkelige viltre bevegelser. Gleder meg til Yoga, er godt å få trene litt! Ahhhhhh For ei grusom kjerring på Politistasjonen!! Hun behandla meg som en kriminell! Hun snakket til meg som jeg var helt dust & var sur som bare det! Arhh, at det går an å oppføre seg sålite serviceinnstillt... Jaja, nok om det! Pøste sånn ute at jeg gadd ikke gå på Narvesen å kjøpe frimerker. Hater å sende brev. Alltid så stress, med frimerker & finne postkasse.. Jaja, jeg får sende de til helga.
Susan Sto Helit Skrevet 6. september 2006 #1355 Skrevet 6. september 2006 Bestille frimerker på nett, kanskje? Mener det går helt fint. (Vi har spesialbestillt frimerker til takkekort i bryllupet, men det må da gå an å bestille vanlige frimerker også?) Det tok hvertfall ikke lange tida!
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #1356 Skrevet 6. september 2006 OI, går det ja? Takk for tips Susan, skal sjekke det!
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #1357 Skrevet 6. september 2006 Så bilder av Suri nå. Så skjønn!!!
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #1358 Skrevet 6. september 2006 Jeg så på posten.no nå men klarer ikke finne ut hvordan man bestiller frimerker.. Men får gjøre det på gamlemåten! Tar det til helga tenker jeg. Meg og mannen skal hente røyk og parfyme som mamsen har kjøpt, og kan kjøre innom en Narvesen da. Tror jeg lager meg kjapt noe makaroni med ost før trening idag, og kanskje noe pizza etterpå. Kanskje jeg skal spørre om venninna mi gidder å hente meg.. Regner jo konstant om dagene! Knallvær i juli og august & bare regn, regn, regn denne mnd.
Susan Sto Helit Skrevet 6. september 2006 #1359 Skrevet 6. september 2006 Syntes det var kjempelett å finne jeg... Frimerker Kanskje ferdig-frankerte konvolutter egentlig er det du burde begynne å kjøpe? Regn hørtes ordentlig kjipt ut. Her begynner det å bli kaldere, men det regner heldigvis ikke!
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #1360 Skrevet 6. september 2006 Ikke så flink til å lete! Takk Susan! Her regner det mye, heeele tiden! Men faktisk deilig (om man ikke skal ut å gå tur...) med avkjølende regn etter lang varm sommer!
Fremhevede innlegg