IdaC Skrevet 11. september 2006 #1421 Skrevet 11. september 2006 Gratulerer med seng til lille prinasessa deres Den ser veldig søt ut, og veldig roooosa Vil ønske deg en riktig gos tur til London hvis ikke jeg rekker å komme innom igjen. Ang pass, hos meg tok det en hel uke å få den mens svigerinna min fikk den to dager etter da hun bestilte midt i sommerferien. Så det går veldig opp og ned hvor lang tid det tar. For håpe du får den tidsnok
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #1422 Skrevet 11. september 2006 (endret) Takk for det Xavia! Ja jeg vil ha snuppa her nå Cr@sh! Her er bilde! Fikk sengetøy av mamsen. Jeg testet meg for noen uker siden, og jeg er ikke smittet. Men mannen skal ta seg av kattesand og bæsj uansett Charmina. Jeg savner sånn et dyr... Men leste om at man må passe på babyen ekstra godt med katt i hus, at den ikke begynner å leke med babylekene, og hoppe på babyen osv.. Hmm.. Må tenke mer på det. Men har VELDIG lyst på! Jeg har vokst opp med katter så det skal gå greitt IdaH. Må bare ikke kose formye med de, for da kan jeg bli ganske nysete. Ja jeg er så fan av rosa IdaC! Jeg fikk passet på lørdag heldigvis! Gleder meg til tur, men liker ikke at mannen er der allerede.. Siden det er 11. september idag..... Det var kjempekoselig hos mamsen og svigers igår. Vi var hjemme i nitiden, og mannen pakket og vi spiste litt før vi så en film. Ble også tid til Goodbye- Endret 11. september 2006 av Epica
Cr@sh Skrevet 11. september 2006 #1423 Skrevet 11. september 2006 Så nydelig seng og sengetøy! Det er så koselig å ordne og forberede til de små skal komme! *sukk*
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #1424 Skrevet 11. september 2006 Ja nå vil jeg ikke vente lenger Cr@sh! Du må vertfall være utålmodig nå?.....
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #1426 Skrevet 11. september 2006 Imorgen er det forening, det blir koselig! :-D Onsdag - Ta flybussen 0830. Flyet går 1000. Torsdag - Konsert! Fredag - Hjem Ingen planer for idag, sålangt.. Ah.. Jeg blir så lett tungpustet for tiden..
Skytte Skrevet 11. september 2006 #1427 Skrevet 11. september 2006 Så søt seng!Veldig rosa Og de klærne var kjempefine! Blir nok ei yndig lita prinsesse! Forening ja,der sa du noe,det er lenge siden vi har hatt!Påtide å starte opp igjen etter sommeren nå! Må ha riktig god tur og god fornøyelse hvis jeg ikke rekker innom før du drar!
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #1428 Skrevet 11. september 2006 Takk Skytte! Gleder meg kjempemasse til å reise. Forening er så kos, har det en gang i mnd. :-D Ååå.. nå er jeg mett! Hjemmelaga pizza, med sopp, tomater & paprika. Klokka er snart 18, allerede! Blir en sløøøøv kveld kjenner jeg..
MiNNieMooSe Skrevet 11. september 2006 #1429 Skrevet 11. september 2006 Hei Vennen! Lenge siden jeg har vært her inne på forumet nå, har savnet det skikkelig! Har så mye å gjøre at jeg føler jeg går rundt i min egen boble om dagen.. Så moro å lese om deg og babyen, fiiiiiiiine magen! Sånn vil jeg også se ut når det en gang i verden blir min tur. Så søt senga til prinsessa var da, herlig! Har dere tenkt mer på navn, eller blir det xxxxx? Vanskelig med navn.... Ble nysgjerrig jeg, hvem skal dere på konsert i London med da? Ha en fiiin kveld! Innlegget er endret for å anonymisere babyen/Epica. Newt - forumansvarlig
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #1430 Skrevet 11. september 2006 Har sendt deg PM om navn og konsert Bethina Skikkelig travel for tiden? Jeg har altfor mye fritid jeg! Har spist konstant idag... Håpløs.. Ser på 71 grader Nord... ser stress ut, at de orker! Har fått vaskt litt klær, men ellers bare sløvt i sofaen..
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #1431 Skrevet 11. september 2006 Får ofte en "utstående" klump på høyre siden, tror det er rompa til babyen. Og av og til klumpaktig og hardt et stykke over navlen... bena? Hun sparker og beveger seg hver dag.
iss Skrevet 11. september 2006 #1432 Skrevet 11. september 2006 Fine senga! Spennende å se hva dere ender opp med ifht katt.. Tror det vil bety mange utfordringer fremover, en kattunge er jo veldig leken og sånn! Ser for meg at kanskje katten ville blitt mer til bry hvis man irriterer seg over den fordi den hopper på babyen eller leker med lekene eller klorer babyen?? :klø: Ikke lett det der.
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #1433 Skrevet 11. september 2006 Ikke lett iss.. Bare så kjipt å måtte vente sålenge med dyr.. Men har kanskje ikke noe valg.
iss Skrevet 11. september 2006 #1434 Skrevet 11. september 2006 Men tror du ikke tiden går fort etter prinsessa har kommet til verden? Synes alle sier at dagene flyyyr avgårde! Lille Tulla vi har i avlastning synes pus er veldig stas nå, hun er rett under 2 år. Det er først nå hun har lært seg å være forsiktig, hun har fått noen kloresår før ja
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #1435 Skrevet 11. september 2006 Helt sikkert iss! Kan vel ikke se for meg det nå, før hun er her. Nå som jeg har fri og venter, så hadde det vært perfekt med kattepus! Så snilt av dere som tar vare på tulla. Ser på 9-11 program... Jeg blir så forbanna på de jæv terroristene.. De er tvers gjennom ONDE..
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #1436 Skrevet 11. september 2006 Tror jeg skal hoppe til køys snart... Gleder meg sånn å reise og treffe mannen Savner han etter bare en dag! Blir koselig å treffe jentene imorgen.
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #1438 Skrevet 12. september 2006 Fikk ikke sove før sent igår, så jeg stod ikke opp før nå. Våkner endel på mårningen for tiden. Nå er det kaffe & venter på at runstykkene skal varmes opp i ovnen. Sol ute, er rundt 30 grader i sola idag.
Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #1439 Skrevet 12. september 2006 for den fine magen... ...og så de nydelige klærne da... Blir nok en nydelig lita jente dere får... HA en fin dag...
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #1440 Skrevet 12. september 2006 Hun gjemte vekk ansiktet på siste ultralyden Cr@sh.. Blir spennende å se.. Jeg håper hun får øynene, munnen og håret til mannen. Tenk at du snart skal se din lille skatt!
Fremhevede innlegg