Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 30. september 2006 #1641 Skrevet 30. september 2006 Så kosleg med brodering! Kanskje eg skal prøve meg på noko slikt til neste år...?
Gjest gjesta Skrevet 30. september 2006 #1642 Skrevet 30. september 2006 Kanskje jeg skal satse på det går greitt og bestille bamsekalenderen Susan Sto Helit.. Ja, er jo kjempekoselig å ha noe man har lagt selv også, mer personlig ¤Ronja¤ Idag skal vi i bursdag til mannens bestemor, om ca en time. Ikveld blir det Deal or no Deal (tv2) og avslapning i sofaen med chips og digg, med mannen.
Xania Skrevet 30. september 2006 #1643 Skrevet 30. september 2006 Kan du ikke legge ut link til bamsekalenderen, Epica? Den forsvant før jeg fikk sett, og den hørtes så søt ut. Jeg digger bamser. Godt å ha mannen hjemme igjen? Ikke så kos å være hjemme alene flere dager, nei. Vi skal også kose oss med Deal or no Deal og litt godis i kveld. Mannen er forkjøla, så han ligger bare på sofaen under dyna. Blir ikke så mye action, så da er TVen grei å ha.
Pasha Skrevet 30. september 2006 #1644 Skrevet 30. september 2006 Moro det deal or no deal. Så på det i usa.. hun første dama hadde 0.5 cent i sin. men banken tilbyde henne 100 000 dollar og hun tok det.. flaks for henne. han siste mannen ut fikk vel 600 000 dollar eller noe,, og så viste det seg at han hadde 3 millioner DOLLAR i sin koffert.
Charmina Skrevet 30. september 2006 #1645 Skrevet 30. september 2006 Innom med en helgeklem til deg og magen. Å som jeg gleder meg til prinsessa di ser dagens lys!
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #1646 Skrevet 1. oktober 2006 Her er link Xania DEILIG å ha mannen hjemme igjen ja. Vi koste oss i bursdag igår, så var det Deal or no Deal,og TV titting resten av kvelden. Jeg sovnet ikke før seeeent igår, selv om vi la oss allerede i 0030-tiden.. Sover dårlig for tiden, men er ikke dårlig i formen eller noe.. Jeg ga opp å prøve å sove mer nå, og sto opp & har fått i meg litt kjeks & ost og appelsinjuice. Ja det var morsomt program IdaH, og spennende! Så mye flaks og uflaks, hadde aldri hatt nerver til å vært med selv. Helge tilbake Charmina! Gleder meg utrooolig mye til å treffe henne...
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #1647 Skrevet 1. oktober 2006 Nå har jeg bestillt tråd og perler etc på perleslottet.no Etter tips fra Xania. Tenkte det er en lur ide til feks julegaver også.
Pasha Skrevet 1. oktober 2006 #1648 Skrevet 1. oktober 2006 det er sikkert moro. men jeg har ikke tålmodighet til sånne ting jeg da
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #1649 Skrevet 1. oktober 2006 Ja jeg håper jeg får teken på det IdaH. Jeg har så mye tid at det skal gå bra! (også trenger jeg et nytt smykke!)
minnimy Skrevet 1. oktober 2006 #1650 Skrevet 1. oktober 2006 her går tiden og sidene unna hos deg.kjempe koselig å lese. gøyt å brodere,men når jeg finner ut at jeg skal brodere så må jeg gjøre det hele tidden klarer ikke å ligge det fra meg og når jeg blir ferdig kan det ta laaaaaaaaaaang tid før jeg gjør det igjen,men det er kjempe gøyt. det er til tider travelt som to barnsmor(rart å skrive ) men mest om morningen når eldste skal i bg,da skal hun spise og gjøres klar og lille skal gjøres klar og spise,leke litt og når vi er halveis til bg kommer jeg på at jeg skulle vel gjordt meg selv ferdig også men jeg skal ingen steder når hun er på plass så da går det greit.....masse å tenke på,men gjett om det er en fin tid. masse masse uendelig masse å glede deg til. vi prøver oss igjen på bryllup så nå har jeg sett litt på nettet etter ting og tang,masse og tenke på der også,men har kladdet en del sånn at vi har litt kontroll. du får nyte tiden som er igjen før SJEFEN kommer i hus jeg følger med i spenning på sidene dine som raser avgårde ha en fin søndag
Jettes Skrevet 1. oktober 2006 #1651 Skrevet 1. oktober 2006 Ja,her rener sidene avgårde ,rekker ikke og henge med jeg Håper du har hatt en flott søndag
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #1652 Skrevet 1. oktober 2006 ÅÅåå.. Jeg er tappet av energi idag føler jeg.. Om en time skal vi se Enstemmig på TV3. Har kost oss hjemme i fine været. Tenk at det er så varmt, og det er oktober!! Åja, nå skal det gå i bryllupsplanlegging fremover minnimy? Se her: http://www.modex.no/plan.htm 2barnsmor ja, da er det nok lett å "glemme" seg selv litt! Gleder meg til barn i hus, selv om det blir hektisk. Hatt en koselig helg med jentene? Kost deg i helga Jettes? Ja sidene har rast unna mens mannen har vært vekke. Har kjeda meg litt kan man si! Vi skal kose oss videre hjemme i stua ikveld.. Så sløøøv.. Er deilig å kunne zzz så lenge jeg vil, for ofte sovner jeg ikke før seeent og våkner endel. Prinsessa sparker og beveger seg masse om dagene, skjønne jenta mi.
Xania Skrevet 1. oktober 2006 #1653 Skrevet 1. oktober 2006 Artig å kunne være til inspirasjon! Nå kan du bare glede deg til pakken kommer. De adventskalenderne var kjempesøte! Morsomt med hobbyting, men jeg har ikke så ofte tålmodighet til å sette meg ned med sånt. Kjempekos å ha ting som man har laget selv, i alle fall. Varmt, ja! Var ute og gikk tur midt på dagen og var nesten smelteferdig på slutten. Det er ikke vanlig i oktober, nei. Men deilig.
Skytte Skrevet 1. oktober 2006 #1654 Skrevet 1. oktober 2006 Hei og hopp!! Må innom når jeg endelig er ute på runde vettu! Bra det ikke er lenge igjen nå! Vips så har du lillejenta i armene og da begynner tiden å fly med lynets hastighet Kos deg masse!
Gjest Cerise Skrevet 1. oktober 2006 #1655 Skrevet 1. oktober 2006 En liten snikleser melder seg Ser du også har Yoga+Pilates DVD'en fra Henne.. Testet denne nettopp nå, syns yogadelen var så vanskelig, ord og handling henger liksom ikke sammen?! Har du testet denne? Ellers må jeg si at det er hyggelig å følge med svangerskapet ditt her i dagboken din, snart har du prinsessen din hos deg
MiNNieMooSe Skrevet 1. oktober 2006 #1656 Skrevet 1. oktober 2006 Hei og hå! Måtte innom igjen for å olde meg oppdatert vettu.. Er så trøtt så det blir kort skrevet her ikveld... Sov godt!
Gjest Svimle Skrevet 1. oktober 2006 #1657 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tror ikke jeg har anlegg for å strikke Susan! Men.. Jeg begynte å tenke på å brodere julekalender..! Kan vel ikke være så vanskelig, eller?....... ← Kjøpte en adventskalender jeg begynte å brodere på for *tenke hardt* tja, ca 5 år siden? Uansett, jeg tror ikke jeg er halvferdig med den enda Skulle ønske jeg hadde tid til å ta den fram nå, for jeg har faktisk litt lyst til å brodere igjen. Får se om jeg får tid litt senere, uti november. Ellers er det godt å lese at du har det så bra. Det er ikke lenge igjen før tulla di ser dagens lys!
Susan Sto Helit Skrevet 2. oktober 2006 #1658 Skrevet 2. oktober 2006 Håper du er mer våken idag! Blir spennende å høre hvordan det går med hobbyprosjektene dine! Håper jeg fortsetter å få sove godt om natta en stund til! Det høres slitsomt ut å våkne mange ganger! (Men det er vel en forberedelse til det som kommer. ) Hyggelig å høre at prinsessa er livlig!
cappocino Skrevet 2. oktober 2006 #1659 Skrevet 2. oktober 2006 Litt over 7 uker igjen Jammen meg tiden flyr fort!!! Kos deg masse med prosjektene dine, skulle ønske jeg hadde litt mer tid til det..
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #1660 Skrevet 2. oktober 2006 Heldigvis har jeg god tid med kalenderen Xania, siden prinsessa bare er 1 mnd til jul. Bare jeg får den klar til neste jul, det er målet! Ja, temperaturene er rare! Men vedder på det snur om plutselig en dag snart. Ja dagene flyr nok når snuppa er her Skytte! Nå om dagene går det ganske treeegt... Koselig med snikleser Pysekatten! Jeg har ikke sett så nøye på de enda, men raste mer gjennom. Vanskelig å følge med ja? Jeg har lasta ned en annen yoga video, den er veldig bra! Har du dagbok? Sweet dreams travle Bethina! Håper du har sovet godt! Håper du klarer å få den ferdig snart Svimle! Så er den klar til dere får en liten en dag. Jeg stod opp nettopp Susan Sto Helit, og har hatt meg frokost. Ja det er plagsomt å våkne endel, men er nok forberedelse ja. Er vertfall deilig at jeg kan sove sålenge jeg vil og ikke tenke på jobb! Håper jeg kommer igang med brodering, for jeg er ikke den mest tålmodige sjel på denne jord akkuratt! Gleder meg til å lage smykker! :-D Jeg syns det går altfor sent cappocino! Vi så en svensk film STORM før vi la oss igår, ganske kul. Ble tid til men jeg er ikke "helt med" for tiden.. pga svære magen og tungpustheten.. Gleder meg til å få kroppen tilbake ja!
Fremhevede innlegg