Gå til innhold

Million Dollar Girl

Fremhevede innlegg

Gjest marthepia
Skrevet

Nei, for en fiiin stor mage du har :hjerter:

Kjempefine smykker! Mamma lager også smykker med perler o.l. Elsker å bruke slike smykker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Susan Sto Helit! :kyss:

Takk marthepia! :klem:

Gøy med en hobby! ;)

Jeg også elsker smykker!

Skrevet (endret)

Jeg leste nå, masse om at menn ønsker seg helst en sønn osv...

Og at det er noe spesielt med den førstefødte.. :tristbla:

Har jo en stesønn, som er her annenhver helg - og tenker, vil det ikke bli så stas for mannen å få en jente?

Begynte å gråte, ble så lei meg..

Nå skal jo også jenta bo med oss hver dag og vi oppdrar henne sammen.

Mens stesønn (det ble slutt med mannen og ex få mnd etter han kom til verden) har han en ettermiddag i uken & annenhver helg.

Uff, jeg føler at det kanskje ikke blir så spesielt for mannen i november...

Med sønnen kan han spille dataspill, har kjøpt masse leker til han etterhvert: biler og sånne ting.. Mens med vår datter, nei uff.. Jeg er bare så redd..

Har alltid vært redd for at det ikke skal bli så spesielt for han siden han allerede har en unge.. og så leste jeg dette.. Vanskelig å være sammen med en som har unge fra før..

Måtte bare få ut frustrasjon. Stesønn begynner på skole neste år. Hjelper litt på at det er noen år siden mannen opplevde det med at han var baby osv, ettersom vi får vår første om ca to mnd...

Endret av Epica
Skrevet

Puh.. så fikk jeg grått litt..

Går bedre nå.. :sjenert:

Ikke alltid så lett når mannen har opplevd å bli far før nei.. :forvirret:

men nå skal vi få en familie, SAMMEN.. Og det blir spesielt. :hjerte:

Gjest marthepia
Skrevet

Stor :klem: til deg!

Det blir helt sikkert spesielt for han denne gangen også! Tipper det blir en stolt pappa :Nikke:

Skrevet

Ja.. jeg skulle bare ønske.. såmye... (som ikke er mulig..) marthepia..

:klem:

Nå skal jeg på matbutikken å kjøpe noe jeg trenger til middagen.

Mannen er hjemme snart.

Han skal til en kompis senere, mens jeg får kanskje besøk av noen venninner :)

Skrevet

:kose: Du må ikke plage deg selv med sånne tanker! Selvfølgelig blir det spesielt for han å få et barn med deg. Det er jo en grunn til at han har valgt å gifte seg med deg, og å få barn med deg. Tenk heller på det, du! Skjønner det ikke er så lett, men om man klarer det, så får man det mye bedre med seg selv!

Sambo har vært gift, og det har plaga vettet av meg at han ikke vil gifte seg med meg (ennå), og at det ikke vil være så spesielt for han å gifte seg på nytt. Jeg har vært kjempefortvila over det! Men jeg vet at han vil gifte seg med meg (en gang,- om kanskje ikke lenge...), vet han gleder seg til det, og da tenker jeg heller på det! Og jeg ELSKER tanken på at det var HAN som ikke ville ha eksen lenger... :sjenert::sjarmor:

Har ingen planer for helga! Det blir vel noe skolejobbing, tenker jeg. Har så masse å ta igjen nå, så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne! :murvegg:

Har du planer da?

Skrevet

Neimen vennen, du må ikke tenke sånn! Det blir nok kjempestas for han å få en datter :) Man må ikke tro på alt man leser! Slike ting stemmer nok bare i ytterst få tilfeller. Det er jo barnet hans og han blir nok kjempeglad uansett! :klem:

Nå skal du slappe av, kose deg med middag og venninner i kveld :Nikke:

Skrevet

Takk for oppmuntringen Burpen & Sam! :kose:

Det er vel irrasjonelle tanker.. :sjenert:

Jeg forstår vel ikke helt før jeg blir mamma..

Ja, mannen var den som gjorde det slutt med exen også, godt å vite!

Det var blitt et vane-forhold.. de var sammen siden han var 17..

Og han ønsket egentlig ikke barn, men nå er han jo self glad i sønnen han fikk.

Jeg får jobbe med meg selv og tankene..

Nå vil jeg jo nyte resten av graviditeten og ikke plage meg selv. ;)

Jeg har akkuratt laget et smykke til, det minste på bildet.

Tenkte de passte bra sammen? :)

Det blir en ganske sen middag, om en halvtime.

Skal bli godt med mat! :sikle:

Skrevet

mannen min vil helst ha en jente den gangen vi skal prøve han,

så det stemmer jo ikke på han

(selvsagt blir han jo ikke mindre glad i en gutt.. men dersom man kunne velge helt selv)

Skrevet

Tuusen takk Sam & Burpen! :kyss:

Koser meg med min nye hobby. :sjarmor:

IdaH :klem:

Det er så typisk meg å freak'e ut... :sjenert:

Trengte vel bare å høre at jeg hadde dumme tanker..

Nå har jeg hatt besøk av ei venninne, det var superkos! :-D

Hun ga meg ide til å lage hyller på badet, til bleier etc.

Og ha stellematte på vaskemaskinen ved siden av badekaret.

Må bare få gjort det skikkelig koselig på det andre badet først & vaske skikkelig.

Og få inn en varmeovn eller noe..

Oi.. Snuppa mi er "over alt" i magen.. :ler:

Hun har garantert ikke festa seg enda nei.. :sjenert:

Håper det skjer snart!

Skrevet

det er jo helt naturlig at du tenker og bekymrer deg over at mannen din har et barn fra før av. Men tankene dine stemmer ikke vet du vel også selv når du tenker etter. Han blir ikke noe mindre glad i lille snuppa deres og det er like spesielt for han denne gangen som med nr 1.

Og hvem sier vel nei til å få en liten pappajente?

Skrevet

Henger meg på de andre her jeg!

Jeg tror mannen min kanskje helst vil at vi skal få gutt, for han vet ikke hvordan han skal forholde seg til en liten jente. (Han har jo aldri hatt noen rundt seg heller.)

Men alt det tror jeg endrer seg dersom vi får en liten jente. For uansett hva Julegaven blir, så kommer han til å bli kjempeforelsket i det lille nurket!

Dessuten blir dette det første barnet der han får være med hele veien, og knytte sterke bånd. Om det blir gutt eller jente er derfor ikke viktig. Han får et barn med deg, og han kommer til å elske deg ennå høyere for at dere har dette søte lille nurket sammen!

Tankene du har nå er bare hormondrevne! Glem dem! :klem:

Skrevet

Det er så fint å se hvordan babyen utvikler seg uke for uke :) Jeg tenker på at lillegutt faktisk er ganske lang nå, men at magen min ikke er så mega svær, så det er så merkelig at det er et såpass "stort" barn der inne. Jeg kjenner jo alt han tar seg til veldig godt, spesielt om jeg legger hånden på og følger bevegelsene hans :) Nå kommer mamma og henter meg, så skal vi ut en tur og så skal jeg til henne, så da er jeg hjemme utpå ettermiddagen en gang. :kyss:

Skrevet

IdaH :klem:

God helg! ;)

Ja det blir annerledes nå når han får være med datteren sin hver eneste dag Susan Sto Helit, og ikke gå glipp av noe.

Tror nok han vil føle seg mer knyttet til henne. :)

Planer for helgen? :klem:

Kose deg med mamsen Sam! :klem:

Det er rart hvor godt vi kjenner nurkene, ikke sant? ;)

God helg!

Jeg fikk ikke sove mer nå.. Får legge meg igjen etterhvert! ;)

Jeg lå i senga å tenkte på hva vi trenger nå..

Stellematte blant annet..

Håper jeg får lønn idag så vi kan kjøpe det imorgen, men tviiiler..

Tror ikke lønna kommer før mandag. :forvirret:

Skrevet

Har en familiemiddag på søndag, Epica, men ellers blir nok helgen brukt til å rydde og slappe av. :)

Håper du får en god helg! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...