Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #1761 Skrevet 9. oktober 2006 Jo, vi har noen trapper opp til inngangsdøra, og Teutonia vognen er tung Susan Sto Helit.. Ei venninne får Bugaboo av svigers og skrøt veldig av den, er visst kjempelett! Itillegg kan den brukes hele tiden, når du trenger vogn. Men den koster jo litt mer, noen tusen ekstra tror jeg... Håper vi kan få den av svigers og foreldrene mine. Søtt at han kjøper spenner og lekekjøkken osv cappocino! Håper bare mannen får noen mnd perm med snuppa vår, for jeg må få meg jobb før det går an.. Men, lurer litt på, de 6 ukene han får automatisk - får han de også kun hvis jeg jobber? Ja Bugaboo'en er råstilig! Mannen vil helst ha svart, ikke rosa.. Ellers blir det så flaut å trille mener han!
Susan Sto Helit Skrevet 9. oktober 2006 #1762 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg tror mannen din får de 6 ukene uansett. Men er ikke sikker der... Kan jo forstå at mannen helst vil ha svart vogn. Vår er vel svart og grå, og ganske så nøytral, så den passer både mor og far. Teutonia Mistral er faktisk ikke så ille tung, sammenlignet med andre... Men Bugaboo slår nok det meste, ja. Den skal være superlett! Vi valgte den kun bort på grunn av de små, svingbare forhjulene. Trenger bedre vinteregenskaper enn det, tror vi. (Det blir ikke måkt så godt der vi bor!) Tipper bugaboo er lit dyrere enn de fleste andre, og jeg ville nok vært litt bekymret for at det kunne være leveringstid på den også. Men nå bekymret jeg meg for leveringstid på vogna vår også, og den fikk vi på dagen...
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #1763 Skrevet 9. oktober 2006 Oi.. Ja det med leveringstid må vi høre om Susan Sto Helit! Kanskje vi bør stikke innom butikker idag og sjekke. Ja, jeg tenkte også at det var lurest med Teutonia om vinteren, men her er det jo stort sett aldri snø uansett! Nå har jeg sovet en times tid, var deilig! :-D Drømte om grønne ekle kryp med vinger som satte seg i håret mitt. :hår:
cappocino Skrevet 9. oktober 2006 #1764 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg tror du skal få med vinterhjul til Bugaboo når du kjøper ny vogn nå Som er samme som de bakre(store) hjulene bare litt mindre. Baggen til Bugaboo er også en av de største baggene iforhold til typiske "3hjulinger" (selv om buggis ikke er det da) Så du får god plass til lammeskinn og pose i den til vinteren! Og du kan alltid kjøpe og bytte på fargene på trekkene
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #1765 Skrevet 9. oktober 2006 Takk for info cappocino! Jeg tror vi må høre med butikker ang vogn idag.
Susan Sto Helit Skrevet 9. oktober 2006 #1766 Skrevet 9. oktober 2006 Vi pleier faktisk å ha snø, og flere steder rundt her ligger den ganske lenge også. (Selv om vi for det meste bare har slapps da...) Om det sjelden er snø der du bor, ville jeg ikke tenkt på det! Jeg har også hørt at bagen på Bugaboo er stor. Men nå har jo hvertfall jeg den fordelen at babyen er bitteliten til jul, og derfor klarer seg ganske bra med en litt mindre bag i vinter. (Ikke for det, Teutonia sin er ikke blandt de aller minste.) Det er jo trangere for et høstbarn enn for et vinterbarn når man skal pakke dem ned i bagen første vinteren. (Og så har jeg hørt om disse vinterhjulene, men ingen har erfaring med dem, for det er nytt i høst.) Men jeg skal jo si at jeg sikkert er sær nok til å synes en litt mer "klassisk" vogn med fire faste hjul er penere også. (Men det var som sagt vinteregenskapene til Bugaboo som fikk oss til å velge noe annet.) Mannen øsnket trehjuling, og vi så lenge på quinny speedi, men den utgikk også på grunn av litt kort bag, og ikke helt ideelle vinteregenskaper. (Dessuten veier den like mye, og blir ikke noe mindre sammenslått, enn Mistralen.) Lykke til med tittingen idag! Håper dere får beskjed om at det ikke er lang ventetid på vogna dere vil ha!
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #1767 Skrevet 9. oktober 2006 Ja mulig vi velger en annen vogn også Susan, er ikke HELT sikre enda. Men vil høre om pris, og det med vinteregenskaper o.l. Men nå nærmer det seg, så den bør nok bestilles snarest! Er så koselig med snø, skulle ønske det var oftere snø her - men blir bare våt slaps
Susan Sto Helit Skrevet 9. oktober 2006 #1768 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg elsker snø, men ikke kulde! Synes det koseligste av alt er en skikkelig hvit jul, feiret ordentlig med hele familien! Det er det som er mest synd med Mannen. Han er ikke av typen som kan bli i timesvis hos mine eller sine foreldre, og bare koseprate. (Jeg bruker like lang tid når jeg bare "stikker innom" en kjapp tur, som når jeg er invitert til middag med mannen... Han må nemlig hjem etter 2-3 timer.) Håper han blir litt bedre når vi får oss ett lite knøtt. Synes Julegaven skal ha tid til å få lekt litt med onkel og/eller bestefar før vi reiser igjen. Gleder meg så utrolig til neste jul! Da skal jeg virkelig styre og ordne, med juletre og kalender, og massse pynt! Håper det blir masse snø også, så kan vi lære Julegaven å ake!
Sam Skrevet 9. oktober 2006 #1769 Skrevet 9. oktober 2006 Hei og hå! Er bare innom en snarvisitt i kveld! Har ikke fått oppdatert meg fra helga engang, men skal gjøre det senere. Her har det gått i ett i helga, vært mye ute og i går kveld orka jeg ikke sitte med pcen. Nå skal jeg lage litt mat og høre om sambo vil ha, og så blir det vel en film eller å se noe på tv Regnet foresten kjapt at vi følger med på en 16 serier nå
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #1770 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er vel den mest rastløse når vi er på besøk Susan Sto Helit Åja, så kos det blir å leke i snøen med de små knøttene. 16 serier Sam? WOW! Ikke verst! Følger med på endel her også. Vi har vært på IKEA å kjøpt madrass og pute & stellematte. Så var vi innom et senter å hørte ang vogn, men de hadde ikke Bugaloo'en. Vi tar derfor en tur til byen en dag og kikker der. Nå har jeg laget litt på hjemmesiden min (en ny, om family) Og ser halveis på TVNorge, 71 grader Nord. Jeg skal høre med mannen om han vil se en film senere tror jeg.
MiNNieMooSe Skrevet 9. oktober 2006 #1772 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg måtte le da jeg leste at mannen din synes det ville bli flaut med rosa barnevogn, lo litt for meg selv og mannen spurte nysgjerrig hva jeg lo av og da jeg fortalte det sa han at han skjønte mannen din godt, for DET hadde IKKE han turt heller! Rare guttene... Synes rosa barnevogn er SÅÅÅÅ nydelig jeg da. Men, sikkert mer praktisk med mer nøytral. God natt Epica og One Million Dollar Princess!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. oktober 2006 #1773 Skrevet 9. oktober 2006 kunne jeg få se den nye? ← Jeg er også nysgjerrig...
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #1774 Skrevet 10. oktober 2006 Sender dere PM Mrs.Potter & IdaH. men jeg har gjort liiite med den nye hjemmesiden. Boys will be boys Bethina! De er søte! Håper du sover godt vennen! Jeg får ikke sove....... Vi la oss til å sove kl 01 etter litt Men nå ga jeg opp... Får ikke sove uansett! Har nettopp tatt de to siste Brownies & et halvt glass Cola light lime.. Jeg skal trykke litt på pc'en før jeg legger meg igjen.
MiNNieMooSe Skrevet 10. oktober 2006 #1777 Skrevet 10. oktober 2006 God morgen Epica! Sitter på skolen jeg se... Orker ikke gjøre oppgaver... Bare vente LITT... Trøtt som en dupp... Kan jeg få se på hjemmesiden også???? *nysgjerrigper* Ha en flott dag!
Susan Sto Helit Skrevet 10. oktober 2006 #1778 Skrevet 10. oktober 2006 Uff, det høres fælt ut å ikke få sove, Epica. Det er et problem jeg ikke har for tiden. Kunne sovet nesten døgnet rundt. Må nok innrømme at bare det å være en hel dag på jobb er en utfordring. Blir nok en liten sykemelding på meg snart...
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #1779 Skrevet 10. oktober 2006 IdaH PM sendt ¤Ronja¤ Tiltak å begynne av og til Bethina! Håper du har kviknet til! Jeg la meg 0330 etter jeg stod opp.. sover lett for tiden! Kose deg på school! Uff ja, jeg er ganske susete i hodet nå Susan Sto Helit. Jeg hadde aldri klart å jobbe sånn som jeg sover for tiden.. Håper du får deg en sykemelding snart, og får sove ut! Det verste er å være trøtt på jobb! Jeg drømte rart i natt også, at vi var en gjeng som "venta" på å føde.. Og om edderkopper *grøss* Mannen har reist med jobben idag, men tilbake imorgen. Jeg må få tatt blodprøve for røde hunder imorgen, orker ikke idag. På mandag er det jordmor-time. Kaffe... !
Susan Sto Helit Skrevet 10. oktober 2006 #1780 Skrevet 10. oktober 2006 Uff, Ekkel drøm, Epica! Rart hvor mye man drømmer nå på slutten av graviditeten. Satser på å få meg en sykemelding helt eller delvis i løpet av uka. Det er jo bare 5 1/2 uke til permisjonen starter alikevel, så det er jo ikke SÅ mye nederlag. Spesielt ikke når jeg ikke får gjort det jeg trodde jeg skulle holde på med her på slutten. Kose deg med kaffen!
Fremhevede innlegg