Burpen Skrevet 8. oktober 2006 #1741 Skrevet 8. oktober 2006 God morgen! Var det kjekt på kino igår? Handla filmen om NOE annet enn slanger på et fly? Jeg elsker flyfilmer, men hater slanger... Har du tenkt noe på hvordan du vil føde? Hva slags smertelindring og sånn? ...det ER jo faktisk ikke lenge til nå!
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1742 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Så søtt å lese om forholdet datteren din har til pappaen sin cappocino. Ja, jeg tror mannen ikke helt vet hva han feks skal kjøpe til henne, før snuppa blir eldre & viser hva hun liker. Nå tenker han sikkert bare dukker og rosa.. Det er litt kjipt at han ikke har kjøpt et eneste plagg enda (men han lever mer i nuet enn jeg gjør, og kommer ikke på å kjøpe før hun er her) .. mens jeg kunne kjøpt hele jenteavdelingen på H&M. De siste årene har stesønn fått biler, sykkel og masse masse leker av mannen. Jeg blir litt redd at han skal gjøre forskjell, og tro at det bare er "min" oppgave å kjøpe mest til vår datter, siden hun er jente liksom. Jeg føler han kan kjenne seg igjen i sønnen, men mer tenke at jenta vi får blir lik meg.. Det irriterer meg litt, for jenta vi får kan jo være mye mer lik han enn feks sønnen, hvem vet?.. Men jeg tror faktisk ikke at mannen helt skjønner, hva det er å være far til en datter, før hun ER her.. Håper du har en fin helg! Mannen har nevnt tidligere, at hvis vi får jente, så kommer han til å passe på at hun ikke begynner å date hvem som helst Charmina. Er jo bra mannen din er overbeskyttende, så hun ikke ender opp med hvem som helst. Men... når de blir tenåringer, så kan de jo bli ganske så opprørske.. Det blir spennende å se.. Men jeg tror jo, at når mannen min blir familiefar, og ikke bare helgepappa, så vil han og jenta vår få knyttet et nærere bånd, det er vel ganske naturlig egentlig.. Koser deg i helgen? Det var stort sett det det handlet om Burpen! Grei nok film, men har sett så mange nå at det skal mye til for at jeg gir den en 6'er! Jeg vet jeg vil ha ALL smertelindring som finnes! Og de sa på yogaen at krakk og badekar kan vært bra.. så det skal jeg notere på arket jeg fikk fra jordmor, som jeg skal gi til sykehuset islutten av mnd. Hva med deg, tenkt noe på fødselen? Jeg tvinger egentlig tankene unna, gleder meg ikke akkuratt, før til etterpå når jeg har tulla i armene.. Kost deg i helgen vennen? Nå har jeg akkuratt spist frokost, og skal hente meg kaffe som er klar på trakteren. Senere blir det serier, bla. to episoder av Grey's & Men In Trees. Fyrer i peisen... Kos med flammer, knitrelyd og peislukt. Sola skinner idag, utrolig etter to dager med øsende pøs! Endret 8. oktober 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1744 Skrevet 8. oktober 2006 Håper du har en fin søndag meja! Nå lager jeg meg soyapølser med pommes frites. Er så herlig, snuppa er så livlig i magen om dagene.
Gjest Cerise Skrevet 8. oktober 2006 #1745 Skrevet 8. oktober 2006 Koselig med snikleser Pysekatten! Jeg har ikke sett så nøye på de enda, men raste mer gjennom. Vanskelig å følge med ja? Jeg har lasta ned en annen yoga video, den er veldig bra! Har du dagbok? ← Her var jeg innom en tur igjen Dagbok har jeg ikke. Er bare rundt omkring og leser litt i diverse dagboker, og legger igjen små hilsener. Ekstra koselig å lese om dere som snart har et lite knøtt hos dere, blir koselig når det en gang blir min tur foreløpig har jeg bittelitt tid igjen av studiene mine, etter det så får vi se.. Ung enda, som sambo sier Ang yogavideoen så var det ikke bare at den var vanskelig å følge med på, men ord og handling hang liksom ikkje sammen, om du skjønner Så hvis jeg bare fulgte instruksjonene hennes, uten å se på skjermen, så ble jeg helt forvirra når jeg så på skjermen igjen. Hun holder nemlig aldri på med det stemmen hennes forteller om
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1746 Skrevet 8. oktober 2006 Den dama høres jo mindre smart ut Pysekatten! Håper du starter dagbok snart, hadde vært gøy å følge med hos deg også! Hatt en koselig helg? Jeg er virkelig lat om dagene, blir mye sofasliting! Har ikke fått trent etter yoga dvd'en enda, må komme igang en dag snart. Har oppe vinduet på vidt gap nå, var så varmt. Lukter så godt ute.. Minner om vinter.. Kald luft.. Men ikke så kald egentlig. Er mildt, så jeg vet ikke hvorfor det lukter vinter... Kjeder meg litt.. Har akkuratt snakket med ei venninne på msn, hun var på nachspiel til imorges, og skal på kafetur med en kompis senere. Føler livet mitt er på holdt for tiden, går mest i ventetid på baby... Nytt magebilde idag, 33+3
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1748 Skrevet 8. oktober 2006 Gleder meg til konsert igjen... Tenk så kult om Epica, Kamelot eller After Forever spillte her neste år. (I wish!! )
Pasha Skrevet 8. oktober 2006 #1749 Skrevet 8. oktober 2006 men epica har jo en liten jente neste år hun
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1750 Skrevet 8. oktober 2006 ...og mamma skal sitte barnevakt.. IdaH Mannen er snart hjemme, med take away pizza! Så blir det Enstemmig på TV3. Håper smykkene og kalenderen er kommet i posten imorgen. For ikke å glemme, LØNNA! :-D
MiNNieMooSe Skrevet 8. oktober 2006 #1751 Skrevet 8. oktober 2006 Hei og hå Epica Skrev til deg i boken min jeg, men må jo bare kommentere at magen din ser større ut denne gangen en forrige bilde, så gøy! Kjeder meg med skoledritt jeg....
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1752 Skrevet 8. oktober 2006 Ja jammen meg har den ikke vokst siden sist Bethina! Ante ikke den hadde det...... Koselig å prate på msn. Lykke til videre med skole og planter ogsånt!
MiNNieMooSe Skrevet 8. oktober 2006 #1753 Skrevet 8. oktober 2006 Hei du, klarte endelig å får plantedritten overstått og faktisk lest ganske så mye i boken min også. Litt fornøyd da.. Koselig å snakke på msn ja, smakte pizzaen? Har spist Quesadillas idag vi for første gang, det var godt og veeeeldig STERKT! Klokka er mye jo..Trøtt jeg, skal opp kl 06.30 imorgen. Får hive meg over boka litt til før jeg kveiler.... KOse deg med mannen din Epica! Du som kan...Min er på jobb....
Susan Sto Helit Skrevet 9. oktober 2006 #1754 Skrevet 9. oktober 2006 Oi, nå er du snart høygravid! Skummelt! Det betyr vel at jeg faktisk ikke har lenge igjen jeg heller!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. oktober 2006 #1755 Skrevet 9. oktober 2006 God morgen! Håper du får en fin mandag!
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #1756 Skrevet 9. oktober 2006 Har sovet godt i natt! Sovnet sent, som vanlig, men så våkna jeg ikke før 0830 og måtte på do. Ja pizzaen var kjempegod Bethina! Godt du fikk lest endel da! Håper du har sovet godt! Ja det er sprøtt Susan Sto Helit! Gjett om jeg gleder meg til å se snuppa mi! I like måte Mrs. Potter!
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #1757 Skrevet 9. oktober 2006 5 dager til jeg er HØYgravid! Der kom endelig lønna. Jeg må betale yogaen på onsdag. Fikk sms fra yoga-venninna mi, hun skulle ta med scrappe-ark (jeg har glemt å hente) på yogaen. Nå har jeg trakta kaffe, skal bli godt! Litt trøtt... Får legge meg igjen litt senere. Kanskje jeg skal få med mannen på en liten shoppetur i ettermiddag. Må få tak i stellematte og madrass til senga..
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #1758 Skrevet 9. oktober 2006 Lista mi Stellematte (nå) Madrass (nå) Babybok (november) 2-3 hyller til badet (snarest) 3 kurver i hyllene (snarest) Badematte (snarest) Bilseteavtale - IF Varmepumpe (luft-luft) (november) Hårfarge (snarest) Stellebag, brystpumpe+flaske (desember) Omega3 (nå) Vogn (Bugaboo?)
Susan Sto Helit Skrevet 9. oktober 2006 #1759 Skrevet 9. oktober 2006 Lista mi Stellematte (nå) Madrass (nå) Babybok (november) 2-3 hyller til badet (snarest) 3 kurver i hyllene (snarest) Badematte (snarest) Bilseteavtale - IF Varmepumpe (luft-luft) (november) Hårfarge (snarest) Stellebag, brystpumpe+flaske (desember) Omega3 (nå) Vogn (Bugaboo?) ← Stellematte og madrass hørtes ikke så dumt ut å kjøpe nå, nei. Hva fikk dere til å skifte mening på vogn, forresten? Var ikke dere inne på tanken om Teutonia Mistral? For den får man jo litt billigere nå, siden 2007 modellen er på vei inn. (Vi har kjøpt 2006 modell. ) Ikke for det, jeg hører at Bugaboo er en kjempebra vogn. Og at den har god liggeplass, og er kjempelett. Bare nysgerrig jeg altså, har litt vogn-dille for tiden.
cappocino Skrevet 9. oktober 2006 #1760 Skrevet 9. oktober 2006 Æsj nå skrev jeg et lenger innlegg men så ringte mobilen og koblet ut Bluetoothen!! Sånn er det å være koblet halvveis til nettet... :S Men i allefall!! Først: Bugaboo, knallstilig vogn, den har jeg også veldig lyst på til lillesnupp!! Grå base og rosa fleece Må berolige deg litt ang mannen som ikke kjøper noe til snuppa enda... bare vent til hun kommer ut og han har permisjon med henne, da får du endel merkelige kleskreasjoner i skapet hennes.... For å ikke å snakke om leker, mannen ser hele tiden etter ting til snuppa om dagen, alle hans duppedingser har blitt byttet ut med spenner, lekekjøkken og så videre.
Fremhevede innlegg