Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #1721 Skrevet 6. oktober 2006 Ha en suuuper helg Susan Sto Helit! Også kan du soooove...
Xania Skrevet 6. oktober 2006 #1722 Skrevet 6. oktober 2006 Må bare henge meg på de andre her, klart mannen din blir kjempeglad i lilletøtta når hun kommer! Hvem kan vel motstå et par "dådyrøyne" som vil sitte på fanget, uansett om det er gutt eller jente? Det går helt sikkert supert! Og så har han jo et trygt og godt forhold til deg nå, det hadde han vel ikke med mamman til gutten hans siden det ble slutt kort tid etter... Kjempefine smykker du har laget allerede, så artig at du liker den nye hobbyen din! Ha ei kjempefin helg.
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #1723 Skrevet 6. oktober 2006 Nei de hadde et hanglende forhold Xania... Ja jeg har dumme tanker iblant.. Ble bare så fortvila når jeg leste det. God helg vennen! Ja jeg koser meg med smykkelaging, takk for tipset!! Tenkte lage noen søte smykker til niesene mine.
Xania Skrevet 6. oktober 2006 #1725 Skrevet 6. oktober 2006 Heldige nieser du har da! Hvor gamle er de? Smykker fra tante faller helt sikkert i smak. (Skulle ønske jeg hadde noen nieser som jeg kunne lage smykker til også, men har ingen søsken så det blir vanskelig!)
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #1726 Skrevet 6. oktober 2006 Kose deg masse Sam! De er 4 år og 4 mnd Xania. Den minste er kanskje litt liten enda Men hun kan jo spare til senere, når hun kan bruke. Tenkte legge det ved som en ekstra julegave. Å, du er enebarn ja? Hva med venninner, noen som har barn?
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #1727 Skrevet 6. oktober 2006 Mannen sover stakkars, han måtte inn på jobben sent igår, og grytidlig opp idag. Jeg tenkte å kaste meg i nå! Har lyst å lage flere smykker men har dessverre ikke mer tråd igjen.. Når mannen våkner skal vi handle litt. Så blir det rolig hjemmekveld, med bla. Senkveld - blir kos.
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #1728 Skrevet 6. oktober 2006 Litt av et sovetroll mannen min... Jeg får vekke han om en halvtime-time om han ikke våkner. Begynner å bli sulten på middag nå! :-D Jeg fikk akkuratt ned en ny episode av sesong 3 av LOST! Sløvte på sofaen istad men fikk ikke sove mer. Ei på snartmamma som allerede har født! (novemberklubben!) Det er da man føler at det begynner å nærme seg skikkelig! Selv om det var tidlig.. Men gikk heldigvis bra! Regner med det blir Skal vi Danse & Senkveld idag. Kanskje også en LOST. Ellers god mat og gooodis!
Sam Skrevet 6. oktober 2006 #1729 Skrevet 6. oktober 2006 Ja noen ganger er de sovedyr mennene, men etter mye jobbing så er det vel fortjent Håper du koser deg ikveld. Jeg er trøtt og skal snaaaart køye
MiNNieMooSe Skrevet 6. oktober 2006 #1730 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Epica: Jeg TAKKER og bukker for kred´en jeg får for å holde bursdag i MITT hus med mannens eks og co. DET ER BARE SÅ DIGG Å HØRE DET! Jeg er litt enig... Var jo ikke helt i skyene på å ha dem hit, men det gikk faktisk strålende, og moren hennes hadde med blomster til meg! ..... Ble litt "satt" å visste ikke helt hvordan jeg skulle ta imot den, men jeg ble med "på leken" lissom.. Mannen ville jo være litt egoistisk å for engangs skyld kreve å få holde bursdagen til sin egen sønn, nå som vi har hus og sånn. Men det tok henne jo 2 uker på å svare på om hun synes det var greit, og hun spurte faktisk mannen om vi kunne be venninna hennes (!!!!) for hennes del, så ikke hun skulle føle seg så utenfor... så det var jo tydelig at huin gruet seg til å komme til VÅRT territorium, og se hva VI har skapt sammen. Jeg for min del klarte meg bra, selvom det var akward i førsten. Ellers stille og rolig kveld idag, sitter å tar en øl nu. Har hatt svoger og tantebarn her, og jeg har klippet litt hår. De skal til Tyskland på AFI konsert imorgen. Jeg skal på jobb imorgen tidlig, så jeg må snart ta kvelden, har ikke drukket på lange tider føler jeg, så jeg blir jo nesten brisen av den ene øl´en jeg sitter her å drikker!!!! Du da? Kommer babyen din snart? SÅÅÅÅ spennende! Endret 6. oktober 2006 av Bethina
Burpen Skrevet 7. oktober 2006 #1732 Skrevet 7. oktober 2006 Blei det en deilig avslapningskveld igår? Hørtes got ut med digg mat og snop... Jeg hadde grandis, jeg Gadd ikke lage middag til bare meg selv! Det begynner å nærme seg veldig for deg nå, ja... November er NESTE måned ut! Jeg tror jeg kommert il å få helt panikk i februar, samtidig som jeg vil glede meg kjempemasse til å treffe Burpeliten!
Gjest gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #1733 Skrevet 7. oktober 2006 Ja det var virkelig fortjent nå som han har jobbet såmye Sam. Han stod opp før jeg trengte å vekke han, så dro han å kjøpte middag. Den pizzaen forsvant fort kan man si! Håper du har en super helg! Ah det var GODT å høre at det gikk fint på torsdag Bethina vennen! Drita på ei øl, ikke verst, billig vertfall! Vi koste oss hjemme og slappet av, hørte musikk og mannen spillte gitar i vinterhagen - Etterpå ble det serie på TV. Ja, tenk ... på julaften har jeg ei lita tulle i armene! Håper du får en fin jobbedag vennen! Hadde en fin lørdag meja, du også? Det var kjempekos igår Burpen.. Chips og godis og Mozarella pizza. Ja TENK... neste mnd! Men har ikke panikk, enda.. Føler ennå det er altfor leeenge til! Planer idag? Kooose deg! Vi skal se Snakes On A Plane kl ti, gleder meg. Ellers, no plans.. Har regna i hele natt.. Øsende pøs! Uff ja.. Jeg våkna i natt.. Var litt ekkelt. Følte det var endel kynnere på gang, pluss jeg var kvalm.. Rare greier.. Men gikk over etterhvert og jeg sovna. Ellers våkna jeg endel, as usual.. Jeg hadde lyst å se litt på babyting idag, som madrass og stellematte.. Men lønna kommer ikke enda. Men deilig å være inne i gråe været uansett.. Fyrer i peisen. Ikke kaldt inne, men mest for kosen. Vi har akkuratt spist frokost, stekte egg på skive, kjempegodt! Nå trykker vi på hver vår pc i sofaen.
Gjest gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #1734 Skrevet 7. oktober 2006 Prinsessa er SÅ vill i magen.. Våkna noenganger imorges og hun spreller og snur seg..
Gjest gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #1735 Skrevet 7. oktober 2006 Hadde nettopp litt PUH! Gir opp det der snart, pga magen og tungpustheten! Gleder meg til neste år! Nå trykker vi på hver vår pc igjen. Sløv lørdag.
Gjest gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #1736 Skrevet 7. oktober 2006 Nå blir det nok snart en hvil på oss ja.. :-D Søren, jeg håpte på julekalender eller flere smykkesaker i posten idag men nei. Har så lyst å lage smykker eller prøve meg på brodering.. Men får ta det til uka! Senere blir det rolig.. Sikkert litt TV... mp3 kanskje.. Så er det kino etter det. Får håpe det ikke er noen som skal bråke (skjer HVER gang!) og forstyrre..
Gjest gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #1738 Skrevet 7. oktober 2006 Takk for PM og god helg Charmina vennen! Var klin umulig å ta en hvil.... Arhh,... greitt nok at naboen skulle ha rengjøringsdag, men det høres jo ut som hun kaster alle møblene i veggen samtidig. Sinnsykt med bråk.. Jeg får hoppe i
cappocino Skrevet 7. oktober 2006 #1739 Skrevet 7. oktober 2006 Hei vennen! vet du hva, jeg tenkte akkurat det samme som deg at de fleste menn ønsker seg en gutt istedet for jente. Jeg spurte mannen min en gang om det og han kunne avkrefte det. Han sa at den myten om at mannfolk ønsker seg gutter kommer av at de gjerne vil føre mandigheten videre i familien og det er det eneste de tror de kan bidra med på oppdragelsen av guttebarn. Han visste ikke hvordan han kunne bidra med snuppas interesser. Jeg tror han var mer redd for at han ikke strakk til når det kom en jente til verden. ..og det er jo noe som en mann ikke tar lett på.. ikke strekke til for sin egen familie og sine egne barn. Nå som snuppa er 17 mnd forguder han henne over alt. Hun er pappas lille jente og han gleder seg masse for hver ledig tid han har med henne. Han ser ikke livet uten henne! Han planlegger å kjøpe tog og bilbane til henne også får de finne ut selv om det er gøy å leke med det. Tror en viktig ting her er å la pappa finne ut av ting selv. Vil han gjerne kle henne opp i brunt og blått, la han gjøre det. La han prøve seg litt frem. Kanskje prinsessen din blir en skikkelig guttejente og trives best med biler og verktøy, som jeg gjorde når jeg var liten... Ønsker deg en fortsatt kjempefin helg! Mange klemmer
Charmina Skrevet 7. oktober 2006 #1740 Skrevet 7. oktober 2006 Hei igjen vennen! Mannen min har allerede begynt å bekymre seg for når prinsessa hans blir større han Det er helt greit at gutten hans kommer hjem med kjæreste altså, men ingen gutter skal få røre hans lille pike nei Stakkars, hun får det nok ikke enkelt når hun skal begynne å ta med kjærester hjem Ha en fin lørdag.En god klem til deg og magen
Fremhevede innlegg