Gjest Myztica Skrevet 5. november 2006 #2241 Skrevet 5. november 2006 Så fin vogn! GLED DEG til å trille, det er så koselig! Vi er så heldige at vi får voksipose av svigers vi Vi er litt bortskjemte kan man si VEPS PÅ BADET I NOVEMBER?? :hår: Skjønner godt at du ikke vil gå inn der.... Jeg er livredd veps i alle fall! Det er da noe positivt med vinteren Lykke til hos JM i morra! Nyyydelig mage!
MiNNieMooSe Skrevet 5. november 2006 #2242 Skrevet 5. november 2006 Fiiiiine magen og fiiiiine vogna de Epica! Sånn vil jeg også ha! ....Engang....*drømme* Venter tanta på imorgen eller tirsdag *spent* Synes magen din ser så liten ut Jeg, hvor mange kg har du gått opp da vennen? Tipper max 10
Grace Skrevet 5. november 2006 #2245 Skrevet 5. november 2006 Syns forresten du heller kan følge nedtelleren min og få lille gulljenta om 14 dager
lillesky Skrevet 5. november 2006 #2246 Skrevet 5. november 2006 Nå ser det ut til at jenta vil komme ut snart ja. Kjempefin vogna ja! Får lyst til å trille selv jeg, selv om jeg ikke har noen bebis, eller planer om en før om noen år. Håper alt står bra til med deg.
Ellisiv Skrevet 6. november 2006 #2247 Skrevet 6. november 2006 Hei!! Nå kan hun komme når som helst jo! Kanskje på min bursdag. Jeg skal følge med her nå. Kan tenke meg du er spent!? Grattis med ny vogn, og kjempefin mage!
Susan Sto Helit Skrevet 6. november 2006 #2248 Skrevet 6. november 2006 Håper på referat av JM besøk når du er tilbake! Jeg synes faktisk magen din er litt som min jeg, ganske liten og søt! Selv håper jeg på at det er et tegn på at jeg får en liten baby. Men nå er det jo håp om det uansett, siden både mannen og jeg ikke veide over gjennomsnittet. Så bra at dere fikk vogna med en gang! Nå tenker jeg du bare gleder deg til å ta den i bruk, sånn som jeg gjør med kurven. (Er nesten litt ille å ligge i senga hver morgen og kveld og se på den søte babykurven mens vi venter på babyen. )
Petra Prøvedokke Skrevet 6. november 2006 #2249 Skrevet 6. november 2006 grattis med kjempefin vogn fin mage også!!! ikke lenge igjen, nå!
Fibonacci Skrevet 6. november 2006 #2250 Skrevet 6. november 2006 (endret) Fin vogn ja! :-D Ikke lenge igjen til du kan trille... Håper du får en fin dag Epica Endret 6. november 2006 av La Traviata
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2251 Skrevet 6. november 2006 Koselig med besøk! :-D Jeg har ikke skrevet utstyrsliste ¤Ronja¤, men tror jeg har husket alt... Heeeldigvis ikke mer veps siden LinKri! :hår: Ja, helt sykt.. i november! Er nok pga klimaet.. Svigers var med å betalte for vogna, 2000. Så vi får ønske oss vognpose til jul. Oi Bethina... Spennende om tanta kommer! Jeg har gått opp myyye, fra 53 kg til 69!! Men trengte nok de ekstra kiloene ja.. Takk Bustis Hadde vært morsomt hvis hun kom da Grace! Alt er bare fint lillesky, bare litt etter liiite søvn.. Veldig spent Vilje78! Vil hun skal komme før termin! Det gikk fint hos jordmor Susan Sto Helit. Referat: Vekt: 69 (aldri veid såmye!) BT: 115/66 Urin: neg. Leie: H/B (Jm sa hun kanskje ikke festet seg før få dager før..) Fl./min: 132 Symfyse, litt over den røde streken (men innenfor grønt felt.) Jordmor sa det var nok fordi hun ikke har sunket helt nedi bekkenet enda. Ja, det er kos å drømme seg vekk før knøttet er her.. Og se på lille senga.. Takk Petra Prøvedokke! Det skal bli GODT med hvil senere.. Sovet lite i natt. Jordmor sa det var en forberedelse til lite søvn når prinsessa er her. Neste time er 20. november... Håper det blir siste timen!!
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2252 Skrevet 6. november 2006 Ha en kjempefin dag La Traviata! Skikkelig høstvær idag også! Var akkuratt å panta flasker, og kjøpte noen rundstykker. Alltid så blakk rett før lønningsdagen...
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #2253 Skrevet 6. november 2006 Jeg blir så glad når jeg leser her inne om forventingene og ventetida di Kjempefin vogn
Susan Sto Helit Skrevet 6. november 2006 #2255 Skrevet 6. november 2006 Må bare le av deg og vekta... 69 kg er nesten det jeg veide før jeg ble gravid... (Men nå hadde jeg litt for mye på kroppen, og veier ikke SÅ mye mer ennå.) Tror du er av den tynne typen som mister de kiloene fort igjen jeg! Om hodet fester seg eller ikke er jo ikke så viktig da, så lenge babyen ligger med hodet ned. Men det gjør nok at du må til kontroll på sykehuset dersom vannet går.
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2256 Skrevet 6. november 2006 Så det gjør ikke noe at hodet ikke har festa seg Susan Sto Helit? Trodde det måtte det. Ja jeg legger aldri på meg. Utenom nå Nå har jeg dusja, etter en liten halvtime i senga. Æææææ :hår: Jeg så nettopp en DIIIGER edderkopp i gangen!! Hvorfor må det være så mange EKLE dyr i dette huset.....??! Mamsen sendte sms nå. Hun hadde kjøpt ullbodyer & sokker. Snill!
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2258 Skrevet 6. november 2006 Ja, hun strikker babyteppe også ¤Ronja¤ Kjempesnill mams!
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2259 Skrevet 6. november 2006 Har sett en ny Greys episode. Typisk meg, begynner alltid å gråte.. De skulle redde en baby, og det ble skikkelig følelsesladet.. Jeg klarer snart ikke vente på min lille skatt såmye lenger....! Mannen er på vei hjem snart. Ingen planer. Han reiser imorgen ettermiddag med jobben. Gleder meg såmye til søs og niesen kommer på onsdag!
Fremhevede innlegg