Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #2341 Skrevet 9. november 2006 Ja, uansett så er det verd alle smertene Skrållan! Får vertfall noe igjen for alt det vonde! Her er nytt magebilde, 38 uker.. Navlen har poppet ut ja..
minnimy Skrevet 9. november 2006 #2342 Skrevet 9. november 2006 heisann,bra mannen er hjemme de siste ukene og er klar til å løpe ja jeg koser meg med mine sjarmtroll,synd tiden går så fort,lillemor blir jo snart 5 mnd HVOR ER TIDEN BLITT AV? er det jeg som trenger briller eller har magen sin sunket litt? begynner det å bli tungt nå? kos deg så kommer jeg snart hoppende inn til deg igjen.
Gjest marthepia Skrevet 9. november 2006 #2343 Skrevet 9. november 2006 2 uker til termin!! Så det først nå. Blir vel så jeg sjekker innom her med jevne mellomrom framover. Hvem vet når ting kan begynne å skje Fin STOR mage!!!
MiNNieMooSe Skrevet 9. november 2006 #2344 Skrevet 9. november 2006 Så koselig med forening da! Hadde det på tirsdag vi, en ny "forening" Vi skal nok fortsette. Jentekvelder er ikke akkurat å forakte. :smilejente: Tre som er gravide nå? Plutselig eller? Så moro, da har du noen som har barn samtidig med deg allikevel da jo. Er bare to av mine nærmeste venninner som ikke har barn nå.. De er tidligere ute her på Østlandet. Ligger i senga jeg...Måtte ringe jobben og si jeg ikke klarte idag, typisk å bli syk den ENE dagen i uka jeg jobber i salongen.. Meeeen, klarer jo ikke å bestemme sånt selv da. Fant ut at det kanskje ville hjelpe å slappe av litt.. Shoppa noe til prinsessa idag da??
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #2345 Skrevet 9. november 2006 Så nettopp ny episode av Frustrerte Fruer - og skikkelig! Var sååå trist! Hadde ravioli med ost til middag! Fikk en søt sms av mannen istad Han lurte på hvordan det gikk med oss, begge.. Ja, jeg syns og den har sunket litt minnimy. Hun ligger med hodet nedi bekkenet (ennå bevegelig). Jeg har hørt det ja, at det første året med babyen RASER forbi! Er ikke tyngre enn tidligere.. Faktisk mindre tungpustet nå. Jeg håper det skjer før termin marthepia! God bedring Bethina! Har ikke shoppa til snuppa på leeenge nå. Utenom vogn da. Har fått endel klær av søs. Hun ene venninna venter baby 2 mnd etter meg, og hun andre fikk jeg akkuratt vite om - bare 6 uker på vei. Forening er kjempekoselig! Gleder meg til ikveld.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 9. november 2006 #2346 Skrevet 9. november 2006 Kor mykje klede har de til snuppa dykkar? Lurar på kor mykje vi treng... Så nydeleg magen din er framleis vennen!! Tenk, snart er den borte!!
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #2347 Skrevet 9. november 2006 Veldig mye klær nå, men aner ikke hvor mye ¤Ronja¤ Har fått masse poser fullstappet med klær fra søs! Det er lurt å kjøpe endel i større str også, for de vokser veldig fort utav 50 & 56! Du får nok masssssse nyfødt-klær i barselsgaver! Ja, jeg GLEEEEDER meg til magen er borte!
Xania Skrevet 9. november 2006 #2348 Skrevet 9. november 2006 Bare 2 uker igjen... Heldig du er som har arvet babyklær fra søster! Vi har ingen å arve fra, så det blir myyye shopping fremover. Litt stress, men mest kos.
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #2349 Skrevet 9. november 2006 Jeg var inne her: www.myheritage.com & dette ble resultatet: Kristin Davis, Thandie Newton, Janeane Garofalo, Rachel Stevens & Tarja Turunen. Morsomt! Ja jeg er heldig, for søs har to døtre Xania! Sparer litt penger der ja.
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #2350 Skrevet 9. november 2006 Jeg skal plukke opp ei venninne på vei til forening i 19-tiden. Blir spennende ikveld, å se om nygravide venninna skal fortelle nyheten til flere.
MiNNieMooSe Skrevet 9. november 2006 #2353 Skrevet 9. november 2006 Åhh, virka gøy med myheritage.com! Jeg prøvde, men det var desverre under konstruksjon nå de lager en egen versjon til Mac,det er kun til PC så jeg kom ikke inn... Får prøve igjen...
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #2354 Skrevet 9. november 2006 Kjipt! Prøv igjen, og si hvem du ligna på! (selv om jeg vet hvordan du ser ut! )
Burpen Skrevet 9. november 2006 #2355 Skrevet 9. november 2006 Fiiiine magen!! (som vanlig) Kan skjønne du gleder deg til å bli kvitt den (for da kommer jo snuppa), men jeg tror jeg kommer til å savne den litt også... Så herlig melding fra mannen! Virker som at du har en god mann Vi likner på like mange vi, men vidt forskjellige folk! Kos deg på forening!
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #2356 Skrevet 9. november 2006 Jeg tror ikke jeg kommer til å savne magen Burpen! Er sååå lei nå! Gleder meg til gooood & få på meg de gamle klærne!
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #2357 Skrevet 9. november 2006 Fikk sms fra venninna mi. Jeg henter henne nå, så blir vi her før vi tar turen på forening. Kos deg ikveld Burpen! Blir kos å dele hverdagen med snuppene våre senere!
Susan Sto Helit Skrevet 9. november 2006 #2359 Skrevet 9. november 2006 Kjempefin stor mage du har! Jeg får faktisk mest ros for at min er så bitteliten i forhold til hvor langt jeg er på vei! Alle synes magen min er så søt! Begynner nesten å tro at jeg kommer til å savne den...
Fibonacci Skrevet 9. november 2006 #2360 Skrevet 9. november 2006 Kjempeflott mage! Den ser ut som den er klar til å poppe snart...
Fremhevede innlegg