Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #2441 Skrevet 14. november 2006 Ingen fødsel på gang nei Jeg savner magen bittelitt... Men kun sparkene ja Magen min var i veien uansett hva jeg gjorde! Og den har enda ikke gått bort.... Men så har jeg ikke akkurat jobbet for å få den bort heller da Ha en fin dag
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #2442 Skrevet 14. november 2006 Ja det er herlig med spark LinKri! Men vil helst ha henne her nå, holde henne! Hmmm... Tickeren min viser "9 dager igjen", men er det ikke 11 dager igjen til 25. november? :klø:
iss Skrevet 14. november 2006 #2444 Skrevet 14. november 2006 I USA så regner de ett fullgått svangerskap til 40 uker, mens i Norge regner vi 40+2 Derfor viser den to dager feil! Vet at mange endrer tickeren i slutten slik at antall dager igjen stemmer, fremfor hvor langt man er på vei
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #2445 Skrevet 14. november 2006 Ja LinKri, og spurte på SM nå, stemmer det iss! Så jeg fjerna tickeren... 11 dager igjen altså!
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #2447 Skrevet 14. november 2006 Noterer tips om å få igang fødsel: Fysisk arbeid Gå tur Sex
Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #2448 Skrevet 14. november 2006 Jeg kjøpte slike bringebærblad-kapsler. De sterkeste Fikk faktisk sterke kynnere av det Sa til hu dama på helsekosten; Tar de sterkeste jeg. Hun svarte: "du vil ikke gå slik lengre, nei"
Grace Skrevet 14. november 2006 #2449 Skrevet 14. november 2006 Noterer tips om å få igang fødsel: Fysisk arbeid Gå tur Sex ← Fødepizza!
Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #2450 Skrevet 14. november 2006 Fødepizza også ja! Spiste forresten en STERK pizza dagen før snuppa ble født. Bestilte den sterkeste de hadde på Dolly, kanskje det var det som gjorde susen
Burpen Skrevet 14. november 2006 #2452 Skrevet 14. november 2006 "Utenlandske" svangerskap varer bare i 40 uker, så derfor vises det to dager feil. Da jeg lagde min ticker, la jeg inn termindato som 14. mars, og ikke 12. mars (eller er det motsatt vei, og 10. mars jeg la inn, mon tro? ) Uansett,- greit å gjøre det sånn, for da viser den jo riktig! Har hørt det skal funke å kjøre på humpete veier, selvom jeg ikke har stor tro på sånne tips! ...jeg tror hvertfall at ungen kommer når den selv vil, og er klar for verden! (i Nylander's "På vei", står det noe om brystvortestimulering, men at det må overvåkes før man får slippe til på egenhånd...) Hva gjør du idag da? Og formen er?
Cr@sh Skrevet 14. november 2006 #2453 Skrevet 14. november 2006 Ikke no' action ennå, nei? Mange gode tips her om hvordan mans kal få i gang fødselen... Jeg prøvde det aller meste jeg, for å si det sånn... Men mine barn kom når DE var klare og ikke når JEG var...
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #2454 Skrevet 14. november 2006 Fødepizza! ← Med kjøttdeig? Er veggis!!
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #2455 Skrevet 14. november 2006 Humpetitten teiiia! Må få mannen til å ta meg med på en biltur Burpen! Jeg VIIIIIL føde nååå! Formen er fin og jeg har ikkje gjort noe idag, tror jeg...... Sov litt på sofaen... hatt litt frokost.. Og en dusj! Du har nok rett Cr@sh..... Jaja, ikke så lenge til uansett! Mmmmmmmm., Elsker sterk mat LinKri! Må lage noe sterk middag idag tror jeg..... Det blir snart en episode med Frustrerte Fruer tenker jeg! ÅÅå.. sulten nå kjenner jeg! Får kanskje ta sterke maten imorgen, og se hva som er i kjøleskapet nå og sende sms til mannen om han er på vei...
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #2456 Skrevet 14. november 2006 Mannen ringte Han hadde spist, så det blir skiver på meg nå og spagetti senere. Stakkars, han er ikke helt frisk enda. I'm sooo inloove..... Kanskje det er pga babyen som kommer snart.. Vi er så forelska og flørtete for tiden.... Ble igår også, men satte ikke igang noe fødsel!
Burpen Skrevet 14. november 2006 #2457 Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg har klekka ut et ganske godt fødetips... Spent!? Det ville jeg også vært... ...for når Burpen har kleka ut noe, er det som regel futt over det!! Klar!? Okay, here it goes.... Ha sex sånn ca 40 uker tidligere DET setter igang en fødsel!! (egentlig er det vel strengt talt ca 38 uker tidligere, men...) Endret 14. november 2006 av Burpen
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #2458 Skrevet 14. november 2006 Innom å oppdaterer meg. Følger spent med
cappocino Skrevet 14. november 2006 #2459 Skrevet 14. november 2006 Hei Epica... lei av magen allerede neida Jeg fikk også høre av jm at humpete vei ikke er bra så sent i svangerskapet. Det kan føre til morkakeløsning og blødninger. Ikke gjør det .. Fødepizza trenger ikke nødvendigvis å være med kjøttdeig, du kan lage din egen pizza eller hvilkensomhelst mat bare den er STERK KRYDRET! Men setter fødsel igang husk klyster på sykehuset da Skal følge med nå, det kan jo skje nårsomhelst....
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #2460 Skrevet 14. november 2006 TøyseBurpen!! meja Oi... da tør jeg ikke cappocino! Sterk krydret mat altså.. Ok, da skal jeg teste ut det! Babyen hikker nå.. Så skjønn.. :hjerte: Nå har jeg sett Frustrerte Fruer, og nå skal jeg se Greys. Hekta på serier, jeg?........
Fremhevede innlegg