Cr@sh Skrevet 8. november 2006 #2301 Skrevet 8. november 2006 Koselig med besøk av søss og jenta hennes da... Dere må kose dere masse! Mannen tilbake på fredag? Du får knipe igjen til da... Ha en fin dag!
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2302 Skrevet 8. november 2006 Ja jeg må det Cr@sh! Men tviler på noe skjer før termin uansett! Ha en super onsdag!
Burpen Skrevet 8. november 2006 #2303 Skrevet 8. november 2006 Det finner man ikke ut selv, men JM sjekker dette ved å klemme på magen, nederst. ← Okay! Sikkert en treningssak, men det er vel litt vanskelig å faktisk kjenne om hodet er festa eller ikke... Det er jo andre ting inni der som kan gjøre det "slarkete" Kaffe ved siden av skivene altså, ikke oppå! ← Skulle akkurat til å kommentere det... ...syntes ikke det hørtes så godt ut, sånn egentlig!
Skrållan Skrevet 8. november 2006 #2305 Skrevet 8. november 2006 Synes det er veldig hyggelig at folk blir gravide rundt oss. Selv om jeg ikke akkurat misunner de som skal ha tvillinger... Men de var kanskje forberedt, for hun er tvilling selv. ← Ja er glad jeg ikke skal ha tvillinger Susan Sto Helit! Men.. på en måte, greitt å bli ferdig (få ut to med en gang) også! ← HEI! Ikke diss tvillinger da! Jeg har nemlig en tvillingsøster, og vi har hatt myyyye utbytte av hverandre i oppveksten! Når det er sagt, er jeg egentlig veldig enige med dere, tenk å ha 2 store babyer i magen da! Tror ikke jeg hadde klart det... Kos deg masse med søstra di og jenta hennes i dag!
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2306 Skrevet 8. november 2006 Er mest det med at det blir dobbelt opp jobb når de er små Skrållan.. Men, tenk såmye glede de har av hverandre senere ja! Jeg kunne godt tenkt meg tvillinger neste gang (kaaaanskje).. Så hadde jeg 3. Ferdig! Men har ikke helt bestemt meg om jeg ønsker 2 eller 3...
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2307 Skrevet 8. november 2006 Imorgen er jeg 38 UKER ....Og bare to uker igjen til termin!
Skrållan Skrevet 8. november 2006 #2308 Skrevet 8. november 2006 Er mest det med at det blir dobbelt opp jobb når de er små Skrållan.. Men, tenk såmye glede de har av hverandre senere ja! Jeg kunne godt tenkt meg tvillinger neste gang (kaaaanskje).. Så hadde jeg 3. Ferdig! Men har ikke helt bestemt meg om jeg ønsker 2 eller 3... ← Huff ja... er nok ganske mye å gjøre med 2 små! Tar av meg hatten for mamma og pappa som klarte å ta seg av oss da vi var mindre! Jeg var en sånn baby som nektet å sove om natta, pappa hadde 2 jobber og måtte pendle langt til den ene, og likevel gikk det rundt! Litt snedig å få 2 i slengen ja, så er man ferdig! Har ikke bestemt meg for om jeg vil ha 2 eller 3 jeg heller, men det blir nok 3. Er jo enda ung (23 år), så jeg har noen år på meg til å få de siste barna. Og Ida skal helt klart få søsken!
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2309 Skrevet 8. november 2006 Ja, snuppa mi skal også få søsken Skrållan. Men spørs om det blir flere enn en, siden jeg allerede er 30 år.. Får se hvor mye jobb det er med en først!
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2310 Skrevet 8. november 2006 Da reiser jeg til mamsen og møter søs & niesen snart. Vi drar hjem til meg, så kjører jeg de hjem igjen ikveld. Må huske å hente nål hos mamsen, til brodering av kalender.
Burpen Skrevet 8. november 2006 #2311 Skrevet 8. november 2006 Du vet at 15 dager er VELDIG kort!? Kan jo hende du må gå over tida, men uansett,- *wææææææææææææææææææ* DU SKAL SNART FØDE!! Enda bedre,- DU SKAL SNART FÅ MØTE JENTA DI
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2312 Skrevet 8. november 2006 Ja det ER jo virkelig ikke lenge til Burpen!!!! Og ble ikke MINDRE babysyk etter å ha vært med niesen min idag.... Jeg kjørte de hjem akkuratt. Har vært en kjempekoselig dag! Masse babysnakk Hun er så KNALLsøt, bare smiler og ler.. Sjarmtroll! Tenk at jeg skal snart møte min egen lille....
Skrållan Skrevet 8. november 2006 #2313 Skrevet 8. november 2006 Ja det ER jo virkelig ikke lenge til Burpen!!!! Og ble ikke MINDRE babysyk etter å ha vært med niesen min idag.... Jeg kjørte de hjem akkuratt. Har vært en kjempekoselig dag! Masse babysnakk Hun er så KNALLsøt, bare smiler og ler.. Sjarmtroll! Tenk at jeg skal snart møte min egen lille.... ← Ååååå... så koselig...
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 8. november 2006 #2314 Skrevet 8. november 2006 Ja, det er heilt utruleg at det er så kort tid til termin!!! Tenk, du kan få ein baby kva tid som helst no!!! Håpar sladrisen din er våken til dei fleste av døgnets tider!!
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2315 Skrevet 8. november 2006 Skrållan Ja satser på Susan passer på fremover ¤Ronja¤
Susan Sto Helit Skrevet 8. november 2006 #2316 Skrevet 8. november 2006 Ja, det er heilt utruleg at det er så kort tid til termin!!! Tenk, du kan få ein baby kva tid som helst no!!! Håpar sladrisen din er våken til dei fleste av døgnets tider!! ← Uff, og så jeg som sover som en stein halve døgnet... Satser på at det ikke skjer bråfort, men at det kommer et lite forvarsel. Skjer det noe er jeg nok tettere på telefonen hele tiden! Er jo grusomt nysgerrig selv!
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2317 Skrevet 8. november 2006 Susan Sto Helit Tviiiler på noe skjer før to dager før tidligst! Men, du skriver når du får tid, nooo worries! Nyheten kommer frem uansett!
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2318 Skrevet 8. november 2006 Om to timer er jeg 38 UKER PÅ VEI!
Burpen Skrevet 8. november 2006 #2319 Skrevet 8. november 2006 Om to timer er jeg 38 UKER PÅ VEI! ← Det var 2 timer og 13 minutter, snuppa! Ikke skryt på deg nå
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2320 Skrevet 8. november 2006 Det var 2 timer og 13 minutter, snuppa! Ikke skryt på deg nå ← Okei da..
Fremhevede innlegg