Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #2201 Skrevet 3. november 2006 Håper det skjer snart La Traviata! God helg! Nå har jeg handla litt. PUH! Det tar på å bare gå til butikken... Jeg og mannen skal dra å handle i 17-tiden, blir godt å få endel mat i hus til helga. Regner med det blir en rolig kveld, Senkveld som vanlig. Opphold idag, litt kaldt. Merker det blir kaldere inne..
Bustetroll Skrevet 3. november 2006 #2202 Skrevet 3. november 2006 Nå er det virkelig ikke lenge igjen!
Holly Hobbie Skrevet 3. november 2006 #2204 Skrevet 3. november 2006 Naa kan jenta di komme uten at hun er foedt for tidlig, det er jo en milepael! Kos dere i helgen!
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #2205 Skrevet 3. november 2006 Ja, og du ANER ikke hvor gjerne jeg ønsker det Holly Hobbie!! God helg!
Susan Sto Helit Skrevet 3. november 2006 #2207 Skrevet 3. november 2006 Vi hadde nok langt mer tid til å sitte og "skravle" her inne da vi kjedet oss litt på jobben begge to. Nå sover du nesten like lenge som jeg jobber, og som regel er jeg ganske effektiv på jobb.... Og så tar det jo fort noen timer etter at jeg kommer hjem før jeg har spist og sovet og kommer meg inn hit igjen... Gleder meg til permisjon, to uker er absolutt ikke lenge! Men egentlig håper jeg jo å føde omtrent da... Begynner å bli lei nå!
Gjest Myztica Skrevet 3. november 2006 #2208 Skrevet 3. november 2006 Hvis man føder før termin, blir permisjonen deres forkorta tilsvarende Føder 2 uker før, 2 uker mindre... Men det visste dere kanskje! Skjønner godt at dere er lei nå.. husker hvor lei jeg var selv, og det midt i den varmeste tida!! Jeg skal IKKE gå gravid en gang til på sommern altså. Neste skal nøye planlegges Ønsker deg en fin helg ... og grattis med ny laptop. Jeg har ny stasjonær
Xania Skrevet 3. november 2006 #2210 Skrevet 3. november 2006 Lykke til på vognshopping i morgen. Håper de har på butikken så dere kan få med dere hjem med en gang. På tide å få den i hus nå. Ha en kjempefin helg, kose deg med mannen hjemme. (Jeg & mannen skal ut å spise i kveld - luksus! )
Susan Sto Helit Skrevet 3. november 2006 #2211 Skrevet 3. november 2006 Hvis man føder før termin, blir permisjonen deres forkorta tilsvarende Føder 2 uker før, 2 uker mindre... Men det visste dere kanskje! Skjønner godt at dere er lei nå.. husker hvor lei jeg var selv, og det midt i den varmeste tida!! Jeg skal IKKE gå gravid en gang til på sommern altså. Neste skal nøye planlegges Ønsker deg en fin helg ... og grattis med ny laptop. Jeg har ny stasjonær ← I know... Men akkurat nå tror jeg jeg ville ofret de tre ukene permisjon for å slippe endel av de plagene jeg har.
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #2212 Skrevet 3. november 2006 Uff ja.. lei jeg også Susan Sto Helit... Håper de neste ukene går FORT og du slipper plager, og koser deg med permisjon! Ha en suuuper helg vennen! God helg Mrs. Potter! Ja det gjør meg ingenting om jeg mister noen uker permisjon LinKri. Selv om det er ganske teit at vi gjør det, om vi føder før tiden.. Er såååå lei... Lei av magen & formen... Ikke at jeg har noe vondt eller plager, men er sløv og sitter for det meste i sofaen... Savner å "leve" liksom. Nå er det bare ventetid... Håper du har en fin helg! God helg cappocino! Åå så kos å spise ute Xania, kooose dere! Vi har kooost oss med god middag og MTV Awards (selv om jeg ikke liker musikken, utenom Keane & MUSE da!) Nå er det "skal vi danse" og litt trykking på pc, mens mannen spiller GTA. Senere blir det Senkveld. Avslapning i sofaen rett og slett, som vanlig! Åååå jeg gleder meg til babyen vår er her.. Og når magen min er flat.. Og til vi kan ha skikkelig .... Og kose oss med noen øl og konsert! Det blir SÅ kos å få jenta vår her.......
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #2213 Skrevet 3. november 2006 20 dager Ikke lenge igjen da nei. Håper du får ei fin helg
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #2214 Skrevet 3. november 2006 Helt utrolig egentlig, når du sier det meja.... ! Går ikke helt opp for meg at jeg har en baby i armene senest 9. desember.. God helg!
MiNNieMooSe Skrevet 3. november 2006 #2215 Skrevet 3. november 2006 (endret) Håper du får en fin helg vennen! Endret 3. november 2006 av Bethina
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #2216 Skrevet 3. november 2006 God helg Bethina! Nå har vi spillt dataspill, mannen GTA & jeg Adventure. (nerds! ) Bare avbrutt av Senkveld. Begynner å bli litt sliten.. Frister snart med loppekassa! :-D
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #2217 Skrevet 4. november 2006 :hår: Er det muuulig?! VEPS på badet!! Æsjjjjjj... Tror de har bol inni veggen og kommer ut fra et lite hull i veggen.. Kanskje vi kan sprøyte silikon inn der? :klø: Arhhh.. typisk! Hvordan skal jeg klare å dusje og gå på do der nå.. Har sovet godt i natt, hadde det ikke vært for 3 doturer.. Den siste gjorde at jeg ikke fikk sove mer.. Egentlig litt trøtt, men får hvile senere. La oss sent igår. Men, nok sutring! Sola skinner og jeg har hatt litt Kellogs K. Nå må jeg på do (på andre badet!)
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 4. november 2006 #2218 Skrevet 4. november 2006 Blir spennande å følge deg i innspurten!!!
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #2219 Skrevet 4. november 2006 ¤Ronja¤ Nå skal vi snart ut å kjøpe vogn! Regner med det blir Quinny Speedi. Og må få kjøpt tetningsmiddel ...bure inne de vepsene...
Gjest Ella- Skrevet 4. november 2006 #2220 Skrevet 4. november 2006 å, jeg må få rapport når vognen er tatt i bruk! Tenk, nå er det ikke mange dager til jenta di kommer ut i den store verden! Hvordan synes du svangerskapet har vært? Gått sakte, fort eller akkurat passe? *hehe* Er jo fortsatt i begynnelsen jeg, så om tiden skal gå så treigt som det her, vurderer jeg å gå i hi,og forlange å bli vekket i midten av mai
Fremhevede innlegg