Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2006 #2161 Skrevet 1. november 2006 Hyggelig å høre at det er masse liv i lille jenta di da! Jeg har hørt av venner at de babyene som ofte sparker mest i magen, er jenter. Gutter er roligere. Men om det stemmer? Nei, det vet ikke jeg... I morgen er du innenfor fødeperioden. Nå er du straks i permisjon! (For så langt jobber du egentlig, men "får lov til" å være hjemme, var det ikke sånn?)
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #2162 Skrevet 1. november 2006 Bare interessant å vite hvilke tegn andre fikk før den store dagen LinKri. Håper jeg slipper smerter i altfor lang tid før noe skjer. Det kan godt stemme, for hun er helt vill Susan Sto Helit! Ja permisjonen skulle egentlig ha startet imorgen, men har vært hjemme en stund nå! Sola skinner idag. Uvanlig etter så mange dager med regn.
Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2006 #2163 Skrevet 1. november 2006 Bare interessant å vite hvilke tegn andre fikk før den store dagen LinKri. Håper jeg slipper smerter i altfor lang tid før noe skjer. Det kan godt stemme, for hun er helt vill Susan Sto Helit! Ja permisjonen skulle egentlig ha startet imorgen, men har vært hjemme en stund nå! Sola skinner idag. Uvanlig etter så mange dager med regn. ← JM på kurset igår sa at om du hadde smerter i flere dager og uker før ting skjer, så er du sannsynligvis mer "moden" når det først setter igang, og selve åpningsfasen går raskere... Håper egentlig på å få litt og litt modning jeg, og så bli "fort" ferdig når alvoret først kommer. Men vi lærte jo også at det er veldig forskjell på folks fødsler, og at det derfor er vanskelig å sammenligne med andre. Man kunne se litt på lengde og medisinbruk hos egen mor og evt. søstre. (Kun første fødsel.) Desverre er nok ikke mammas første fødsel særlig representativ, og jeg har ingen søstre.
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #2164 Skrevet 1. november 2006 Oi det tenkte jeg ikke på Susan! Da trekker jeg tilbake det jeg sa og ønsker alle vondter velkomne! Hmm.. jeg må høre med søstra mi, og mamsen da!
Burpen Skrevet 1. november 2006 #2165 Skrevet 1. november 2006 Sleng til deg før jeg hiver meg i bilen! Ha en fin dag!
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #2166 Skrevet 1. november 2006 Sleng tilbake Burpen! Nå har jeg handla litt. Kjenner jeg er litt trøtt... Våkna ØRTEN ganger i natt.. Det var ganske kaldt ute, første vinterdagen.
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #2167 Skrevet 1. november 2006 Mannen kom hjem tidlig idag også, var så lite å gjøre på jobb. Nå tar han seg en hvil, sliter litt med røykeslutt, flinke mannen! Håper han klarer det. Mamsen ringte, hun skal strikke teppe til prinsessa. Jeg sendte sms til ei venninne, om hun vil komme entur ikveld, evt se film. Mannen skal møte kompiser ikveld. Mulig jeg tar en liten hvil på sofaen senere, blir nok trøtt. Begynner å bli kaldt nå ...
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #2168 Skrevet 1. november 2006 Ei venninne kommer på besøk entur nå, blir koselig! Er selskapssyk!
MiNNieMooSe Skrevet 1. november 2006 #2169 Skrevet 1. november 2006 Det er kaldt hos dere? Det er det her også nå, sitter med pleddet pakket godt rundt meg. Koselig med besøk sikkert, merker at det ikke blir så mye av det her om dagen, er så opptatt.. Men, prøver jo litt når jeg har fri og sånn selvfølgelig, men det skal lissom klaffe med når andre kan også, og de fleste av mine venninner har barn og sånn, så de kan somregel kun i helgene. Har du begynt med julehandel da? Har såvidt begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe til hvem..Er llitt treg med å komme igang, men sånn er det hvert år! Håper du koser deg med besøk vennen..
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #2171 Skrevet 1. november 2006 Hei Bethina! Jeg gleder meg også til jul! For første gang på leeenge! For det er første jul sammen med mannen... Og snuppa vår! Jeg har kjøpt nesten alle gavene til jul, det meste over nettet. Godt å bli tidlig ferdig, for det blir nok travelt med baby i hus. Det var kjempekoooos med besøk. Hun dro akkuratt hjem. Brrr.. kaldt idag ja, første kalde dagen! Da er det deilig med pledd, stearinlyd og peiskos! :-D Håper du får mer tid til venner og mannen fremover!
Skytte Skrevet 1. november 2006 #2174 Skrevet 1. november 2006 Jeg holdt på å glemme deg på runden min...og da hadde jeg gått glipp av fine magen din Savner min mage bittelitt jeg.... Men det er veldig godt å være uten den også Tenk at du snart er ferdig,Epica! Jeg husker enda da du kom innom kg og da du testa positivt! Bare det er godt gjort for jeg husker jo ingen ting lengre Du har så mye å glede deg til!!!! Det er helt vidunderlig å være mamma Men nyt de siste dagene sammen med mannen,bare ere to! Det har dere lov til,de kommer ALDRI tilbake,tenk på det
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #2175 Skrevet 1. november 2006 Å vennen! Alltid så koselig å "se" deg Skytte! Ja jeg leste akkuratt i boka di, og til et par andre med små i hus... Og blir bare såååå klar for å få snuppa mi her! Og jeg skal nyyyte kjærestetiden mens det bare er oss to! Men åååå, jeg gleder meg til å bli kvitt magen (ha goood sex igjen! ) & nyyyyte dagene som småbarnsmamma, og endelig få en familie med mannen. Det blir så deilig!
MiNNieMooSe Skrevet 1. november 2006 #2176 Skrevet 1. november 2006 (endret) God natt vennen! Endret 1. november 2006 av Bethina
Burpen Skrevet 2. november 2006 #2177 Skrevet 2. november 2006 Tenk at det bare er tre uker til termin! ...dere må onok se til å få kjøpt vogna til snuppa snart! Har lille niese på snart ett år krabbende rundt her, så jeg må fly... Herlige niesa mi!
Susan Sto Helit Skrevet 2. november 2006 #2178 Skrevet 2. november 2006 Ser du virkelig gleder deg til å bli mamma! Og nå er det ikke lenge igjen! 37 uker idag! Nå har til og med jeg begynt å tenke på fødsel. Men mest på hva jeg ønsker under fødselen. (Har tenkt å skrive et brev, som jeg vil ta med på sykehuset. De anbefalte det.) Håper du får en fin dag, og at du er flink til å slappe av, selv om du ser ut til å legge deg fryktelig sent om natta...
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #2179 Skrevet 2. november 2006 Jeg sovna rundt 2 i natt, og fikk ikke sove mer etter hall9.. Som vanlig, så får jeg ta meg en hvil senere! Håper du har sovet godt Bethina! Ååå, de er søte i den alderen Burpen! Å, har du ikke fått et sånt spørreark fra jordmor allerede Susan Sto Helit? Jeg klarer ikke sovne før seeeent (ofte), men da er det godt jeg har jobbefri! :-D Vet ikke hva jeg skulle gjort uten hvil på dagen! Fint vær idag også! Sola skinner og det er blå himmel.
Susan Sto Helit Skrevet 2. november 2006 #2180 Skrevet 2. november 2006 Spørreark fra JM? Aldri hørt om... Hva står det på det da? Vi ble anbefalt å ha med "ønskeliste" til fødselen, eller informere muntlig om hva vi ønsket. (Og kanskje litt hva vi var redd for.)
Fremhevede innlegg