Gå til innhold

Million Dollar Girl

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oj, bare to dager til nå, så er du "innefor termin"! :overrasket: (3 uker før termindato til 2 uker etter.) Rart å tenke på at snuppa ganske snart er her??

Flink du er som har ryddet i papirer, de har en tendens til å samle seg opp, ja... Fortjener en liten hvil da. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er veldig rart å tenke på Xania! ;)

Herlig... :hjerte:

Fikk sove littegranne, gjorde godt!

Mannen kom tidlig hjem.

Nå har vi spist take away og han skulle nedi byen å svømme litt.

La Traviata :klem:

Uh... Har så mange kynnere idag, blir nesten svimmel.. :sprettoy:

Skrevet

Ganske sprøtt som Xania sier,- kun to dager igjen!! TO :overrasket::hjerter_rundt:

Hørtes deilig ut med take away, herlig å slippe og lage middag...

Du får sette deg i godstolen, så du ikke svimler av og slår deg!

:klem:

Skrevet

Ja det er DEILIG å vite at det ikke er lenge til Burpen! :legrine:

Skrevet

Whhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuu...... snart 3 uker til termin....da kan det jo skje når som helst.... *biterfingrenegler* og da er det ikke lenge igjen til min tur.... Hjelp!!

Skrevet

Ja jeg vil det skal skje NÅÅÅÅååå cappocino! :hoppe:

:sjarmor: Ja, du er ikke langt etter meg! ;)

Skrevet

Duh, er jeg som er svimle, ikke du altså ;) Du får ta det med ro! :kose: Da min lille tremenning var ventet (og som jeg er fadder på), og det gikk på overtid, så sa mammaen at hun hadde hørt at foruten at sex skulle hjelpe til å sette ting i gang, så skulle man spise en skikkelig sterk pepperbiff og legge varme (ordentlig varme) kluter på brystene!

Du får lage deg pepperbiff av aubergin og la det stå til, og gjøre som hun på reklamen: Mannen får bænge deg mens du står bøyd framover og gjør andre ting (spiser)!

:hoho:

Skrevet

Gode tips Svimle! :ler:

Åååå bare jeg ikke går på overtid...

Nå har vi sett første del av Rød Snø, gammel thriller. ;)

Mannen skal spille data nå mens jeg tenkte trykke litt på pc'en, og se Brothers & Sisters episode.

Prinsessa er vilter som alltid.. :hjerter_rundt:

Gleder meg sånn til å holde henne, og endelig få se henne... :hjerte:

Skrevet

Gode tips Svimle:ler:

Åååå bare jeg ikke går på overtid...

Nå har vi sett første del av Rød Snø, gammel thriller. ;)

Mannen skal spille data nå mens jeg tenkte trykke litt på pc'en, og se Brothers & Sisters episode.

Prinsessa er vilter som alltid.. :hjerter_rundt:

Gleder meg sånn til å holde henne, og endelig få se henne... :hjerte:

Er bare å sette igang! :sjarmor:

Rød snø, ja, er ikke mye jeg husker av den! Skulle sett den på nytt.

Skrevet
Den var ganske kul (så langt) Svimle! :-D

Ja, den fikk vel endel priser for beste norske krim eller noe sånt! Har dere lastet den ned, eller kjøpt den?

Skrevet

Jeg er litt usikker, om mannen har lånt eller kjøpt den Svimle

Har er i sin egen lille spilleverden nå :ler:

Skrevet

Ja tenk det vennen , nå er jenta di snart klar til å komme ut og hilse på dere. Og det kan jo faktisk skje når som helst. Er ikke det fantastisk å tenke på kanskje? Med Henrik skjedde det bare pang 3 uker før. Rett på de kraftige riene :overrasket: Og der gikk jeg og ventet på alle mulige tegn. Ikke mange forvarsler der i gården nei. :ler:

Tenker på deg.

Diger klem fra Charmisen :klem:

Skrevet

:ler:

Den er grei ;)

Nå er du så nærme termin at jeg har startet abbonement på dagboka di ;)

Skrevet
Du får lage deg pepperbiff av aubergin og la det stå til

Spiser du ikke kjøtt?

Jeg elsker været som er her for tiden!! Vannrett regn, som plutselig kommer, og like plutselig forsvinner... Det er facinerende!

Snuppa mi har også være veldig så aktiv idag, kan se ut til at vi har to akrobater, vi :) Blir morsomt å få henne ut, for bevegelsene blir vel litt komiske å se på :ler: Tror hun blir hjerteknusende sjarmerende å se på der hun ligger og kaver...

Ha en fin kveld og natt!

:kyss:

Skrevet

Oisann, ikke noe forvarsel Charmina?

Blir spennende å se.. når det skjer,.. better sooner than later! ;)

Ha en fin kveld! :klem:

:sjarmor: Svimle :klem:

Ja jeg er veggis Burpen ;)

Har vært i mange år nå.

Jeg leeeer meg ihel av snuppa, herregud for ei vilter sprelling inni der! :legrine:

Lå på sofaen nå og så en serie mens jeg holdt på magen, og hun sparker skikkelig hardt! ;)

Ja det er deilig med dette været, når man kan sitte inne i varmen & fyre i peisen. :hjerte:

Soooove godt vennen! :klem:

Skrevet

Nei faktisk ikke noe forvarsel i det hele tatt.Satt og så på krim på tv`n husker jeg mens mannen lakket et gulv oppe. Også plutselig bare kom det den rien :overrasket: Også kom den neste med 3 minutters mellomrom :overrasket:

Når vi ringte føden var de litt glad for at vi hadde kort vei :ler:

Og med Martine var det heller ikke mye som skjedde før riene var der gitt. ;)

Blir spennende dette Epica :klem:

Skrevet

Wow, også rett på rier med bare 3 min mellomrom Charmis! :overrasket:

Gikk det fort til M & H var ute...? :)

Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

Hadde sliming som forvarsel jeg... Hadde vært hos ei venninne som bor litt langt unna dagen før, og absolutt ingen tegn. Dagen etter hadde jeg rier da jeg våkna... Trodde det ikke var rier, men var visst det :ler:

Nå babler jeg fælt om meg og mitt her, men... :roll:

:klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...