cappocino Skrevet 26. oktober 2006 #2082 Skrevet 26. oktober 2006 Jippi for 36 uker, bare 4 uker til termin og max 6 uker til du har den lille prinsessen din i armene dine
Petra Prøvedokke Skrevet 27. oktober 2006 #2085 Skrevet 27. oktober 2006 hei snuppa! ha en flott fredag!
Susan Sto Helit Skrevet 27. oktober 2006 #2086 Skrevet 27. oktober 2006 Bare innom og ønsker deg en riktig god helg! Du har vel kanskje ikke stått opp ennå du? Jeg går hvertfall fra jobb om en liten time. Håper du har hyggelige planer for helgen! Det har hvertfall jeg!
Gjest Myztica Skrevet 27. oktober 2006 #2087 Skrevet 27. oktober 2006 takk for koselig hilsen i dagboka mi Må jo innom og hilse på her
Bustetroll Skrevet 27. oktober 2006 #2088 Skrevet 27. oktober 2006 Håper dagen din er fin. Skal du noe koselig i helgen?
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #2089 Skrevet 27. oktober 2006 God helg Burpen! I like måte Petra Prøvedokke Herlig med kort fredag Susan Sto Helit! God helg! Koselig du stikker innom LinKri, ha en fin helg! Har ingen planer Bustetroll, men skal kanskje møte ei venninne idag. God helg! Mannen kommer hjem ikveld, blir koselig å se han igjen! Ellers snakte jeg og ei venninne om å møtes på kafe idag, så jeg får ringe henne litt senere å høre. Jeg skal hente pakke på Posten etterhvert. Sola skinner & helt blå himmel, herlig! Meg og brodern skal spleise på bursdagsgave til mamsen, fotbehandling på spa - håper hun blir fornøyd med det! Har lasta ned de 5 første Frustrerte Fruer episodene. Greitt å ha når dagene blir lange! Har sovet godt i natt.....
Xania Skrevet 27. oktober 2006 #2090 Skrevet 27. oktober 2006 Bare innom for å ønske deg god helg, Epica!
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #2091 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) God helg Xania! Jeg skal snart entur å hente pakke på Posten Endret 27. oktober 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #2092 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Jeg var entur på Posten. Helt utrolig så masse julegaver jeg har fått unnagjort! Herlig. :-D Siden vi venter baby osv, og jeg er høygravid, så tar mannen seg av sin side av slekta & jeg min. Jeg orker ikke kikke i butikker såmye, men har tatt det meste over nettet. Etter jeg var på Posten å henta pakken ble jeg litt svimmel og ør når jeg kom hjem. Hadde endel kynnere på vei hjem. Sovna nesten på sofaen, helt KAPUTT! Merker jeg blir fortere sliten for tiden ja.. Endret 27. oktober 2006 av Epica
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 #2093 Skrevet 27. oktober 2006 Håper jeg også snart ikke orker å gå i butikker... Jeg har allerede merket at jeg blir sliten av det da. Ønsker deg en kjempefin helg!
Gjest marthepia Skrevet 27. oktober 2006 #2094 Skrevet 27. oktober 2006 Man blir fort sliten når man er høygravid Er ikke lenge til vesla kommer nå. Spør jeg dumt nå så bare si det til meg Hvordan er dine tanker rundt fødselen? Tenker mye på det selv og lurer på hva andre tenker. Vet ikke om du har barn fra før av jeg men..
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #2095 Skrevet 27. oktober 2006 Ha en super helg Ephemera! Her blir det rolig kveld sammen med mannen foran TV'n. Jeg gruuuuuer meg marthepia... :hår: Men gleder meg til etterpå, når de legger babyen oppå brystet. Dette er første babyen, så jeg aner ikke hva jeg går til.. Hva med deg, hva tenker du? Mannen kommer hjem ikveld, blir kos! Jeg skal kanskje treffe ei venninne før det, men har ikke hørt fra henne enda. Så nå har jeg fått i meg noen skiver og bare slapper av!
Burpen Skrevet 27. oktober 2006 #2096 Skrevet 27. oktober 2006 Så heldig du er som har kommi så langt med julegavene! Kan tenke meg det er deilig... Kos deg med venninnne hvis dere skal treffes, og kos deg med mannen seinere! ...skal snart sende han hjem nå...
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #2099 Skrevet 28. oktober 2006 Godt du sendte han hjem igår Burpen, for jeg begynte å savne han! Jeg var med to venninner igår før de kjørte meg hjem på kvelden. Jeg og mannen koste oss med Senkveld og LOST igår. Håper du hadde en fin fredag! Skikkelig høstvær idag! Her fyres det i peisen. Sov dååårlig i natt, fikk liksom aldri sove.. God helg meja & Mrs.Potter!
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #2100 Skrevet 28. oktober 2006 Slapper av inne idag i det grå høstværet. Varmen fra peisen fyller stua. Har funnet fram kakao. Blir en rolig kveld, kanskje en film sammen med mannen i sofaen. Har fått vaska litt klær og skal vaske litt gulver idag eller imorgen tenker jeg.
Fremhevede innlegg