Holly Hobbie Skrevet 2. november 2006 #2181 Skrevet 2. november 2006 Her var det lenge siden jeg hadde vaert! Saa da var det paa tide med en liten oppdatering! Tenk at naa er det ikke lenge igjen! Snart er dere tre! Og snart er den fine magen borte! Men det er nok tusen ganger bedre aa ha lillejenta di paa utsiden! Du faar proeve aa slappe av og lade opp til foedselen og den store jobben som staar foran deg (og mannen), og nyte late morgener hvis du kan!
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #2182 Skrevet 2. november 2006 Spørreark om "Tanker om fødsel" Susan. Der spurte de bla. om jeg ønsket smertestillende, og om jeg hadde ønsker rundt (feks badekar) fødsel, hvordan de kunne hjelpe på en best mulig måte etc.. Høres ut som det samme du skal skrive i brevet da. Jeg fikk notat om epidural av sykehuset, så jeg må underskrive.
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #2183 Skrevet 2. november 2006 Koselig du stikker innom Holly! for 22 uker!! Ja jeg gleeeeder meg, og håper hun kommer før tiden! Håper formen din er fin og at dagene raaaaser forbi!
Xania Skrevet 2. november 2006 #2184 Skrevet 2. november 2006 :hoppe: 37 uker!!!!! :hoppe: Hvordan går det, er formen grei? Blir spennende her fremover.
Susan Sto Helit Skrevet 2. november 2006 #2185 Skrevet 2. november 2006 Spørreark om "Tanker om fødsel" Susan. Der spurte de bla. om jeg ønsket smertestillende, og om jeg hadde ønsker rundt (feks badekar) fødsel, hvordan de kunne hjelpe på en best mulig måte etc.. Høres ut som det samme du skal skrive i brevet da. Jeg fikk notat om epidural av sykehuset, så jeg må underskrive. ← Notat om Epidural som du må underskrive? Oi, tror ikke fødemaskinen Ullevål har sånne ting, nei. Men nå er jo epidural veldig vanlig der også da. De har jo masse leger på jobb hele døgnet som kan sette det. Er nok det samme jeg må skrive i brevet som du har fyllt inn i skjema. Men nå har jeg fått høre om hva tilbudet er, og hva de ønsker å vite av meg, så brevet går nok gansker greit. Er veldig motivert for å prøve steriltvannspappler. Håper det kan bedøve symfysen, som er vond allerede.
Grace Skrevet 2. november 2006 #2186 Skrevet 2. november 2006 Nå er det ikke lenge igjen til hun er her:)
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #2187 Skrevet 2. november 2006 Steriltvannspappler? Det har jeg ikke hørt om Susan Sto Helit. Men jeg skrev på arket at jeg ønsket smertestillende. Er også interessert i å bruke badekar og evt krakk, som jeg har hørt positivt om. Hva med deg? Det er godt å vite at de på forhånd vet hva man ønsker. Så sant så sant Grace! Nå fikk jeg hvilt litt, det var deiiilig.. Er en sprø film på Zebra-kanalen nå, hva ER det for en syk film?
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #2188 Skrevet 2. november 2006 Så deg ikke der Xania! Formen er på topp! :-D Håååper jeg snart får tegn på at noe skjer...! Men det kan jo skje først om en mnd..
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #2189 Skrevet 2. november 2006 JIPPI! Fikk ny laptop av mannen, som han fiksa gjennom jobben! :-D Myyye bedre Nå tar han seg en hvil. Vi skal på butikken etterpå, der de har stort utvalg - og masse veggismat, og kjøpe inn endel til helga.
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #2191 Skrevet 2. november 2006 Svimle Deilig med ny laptop! Nå skal jeg hoppppppe i
cappocino Skrevet 2. november 2006 #2192 Skrevet 2. november 2006 Åj åj åj!! 37 uker!!! Hurra!!! Innen 5 uker har du prinsessen din i armene
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #2193 Skrevet 2. november 2006 ...Miiiinus 3-5 uker håper jeg cappocino! Vi kjøpte take-away pizza istad, og tar helgehandelen imorgen heller. Har sett en LOST og slappet av. Nå stakk mannen i svømmehallen entur. Jeg er trøøøøøøtt.. zz.. Håper de har vogna inne på lørdag så vi kan kjøpe den med en gang. Arhh.. føler endel er på halv 8 før snuppa kommer.. Det andre badet er ikke klargjort enda.. Merker jeg er litt irrrrrritabel ikveld... Jaja, alt ordner seg!
Susan Sto Helit Skrevet 2. november 2006 #2194 Skrevet 2. november 2006 Steriltvannspappler? Det har jeg ikke hørt om Susan Sto Helit. Men jeg skrev på arket at jeg ønsket smertestillende. Er også interessert i å bruke badekar og evt krakk, som jeg har hørt positivt om. Hva med deg? Det er godt å vite at de på forhånd vet hva man ønsker. Så sant så sant Grace! Nå fikk jeg hvilt litt, det var deiiilig.. Er en sprø film på Zebra-kanalen nå, hva ER det for en syk film? ← Steriltvannspapler er egentlig bare at de spruter sterilt vann unn under huden din, noe som svir noe helt grusomt i noen sekunder. Det kan bedøve opptil 2 timer etterpå. Det er faktisk ikke-medikamell smertelindring, som en JM kan gi. Jeg er positiv til det meste av smertelindring, bortsett fra akupunktur. Men tenkte å starte svakt, og heller ta det jeg må ha etter hvert. Grunnen til at de ikke vil vite noe på forhånd på Ullevål, er at det er så stort. Derfor setter de seg ikke inn i hvem du er og hva du ønsker før du står i døra... Derfor brevet. Badekar kan jeg se for meg at vi prøver å bruke, om vi får muligheten. Fødekrakk var visst ikke noe særlig for førstegangs. Stort sett ønsket de at man beveget seg, og gikk så mye som mulig. For det kunne hjelpe. Bruk av "prekestol" ble anbefalt. Regner med vi tar det hele som det kommer, og ikke tenker så mye på det før vi står der... Håper du har en fin kveld!
Petra Prøvedokke Skrevet 3. november 2006 #2195 Skrevet 3. november 2006 innom med en godt å høre at alt er bra med deg. tenk at om kun kort tid har du prinsessa i armene dine
Susan Sto Helit Skrevet 3. november 2006 #2196 Skrevet 3. november 2006 Synes du begynner å bli litt kjedelig nå jeg, vennen... Så dårlig som du sover om natten, så sover du jo til langt på dag, og er nesten ikke her hjemme før jeg går fra jobb.... (Og rett hjem og sover! ) Gleder meg til vi kan begynne å sove "i fase" igjen, om du ikke har født når jeg begynner å være hjemme om et par uker da...
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #2197 Skrevet 3. november 2006 Hmm.. det hørtes bra ut, med smertelindring i 2 timer etterpå Susan Sto Helit. Den funker bra også? Vet du om alle sykehus har det? Ja, sikkert best å ta det meste når vi er der. Uff ja, jeg pleier ikke stå opp før i 11-tiden nå. Ikke lenge til du har perm! Ha en kjempefin helg vennen! Helge Petra Prøvedokke! Håper du kooooser deg som gravid! Det skal bli godt å få handlet inn litt til helga i ettermiddag. Og finne vogn imorgen! Jeg måtte flytte på senga til snuppa når jeg stod opp, tør ikke ha den tett opptill vinduet - redd hun skal få trekk eller fryse når hun er her.. Mmmm.. Lurer på om jeg må få kjøpt ull undertøy til henne snart..
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #2198 Skrevet 3. november 2006 Jeg snakte med mamsen nå. Hun sa hun kunne kjøpe ull bodyer i barselsgave.. Lurer på om jeg skal satse på str 56...? :klø: 50 kan jo være for lite.
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #2199 Skrevet 3. november 2006 Sies at man slektes på mor, når hun fikk første barnet.. Min hadde sv.sk.forgiftning - ikke som meg, og fødte 2 uker før termin... Søstra mi fødte mellom mens og ul-termin. Håååper jeg slipper gå over tiden........
Fibonacci Skrevet 3. november 2006 #2200 Skrevet 3. november 2006 Så fin mage du har Epica! Tenk at jenta di snart er her! Blir spennende å følge med her framover! Ha en fin helg
Fremhevede innlegg