Susan Sto Helit Skrevet 6. november 2006 #2261 Skrevet 6. november 2006 Det er faktisk mange babyer som ikke fester hodet, Epica, så det ville jeg bare tatt med ro. På sykehuset sa de at da ville det sannsynligvis komme mer fostervann når vannet gikk, for hodet lå ikke som en propp i utgangspunktet. Og så ville de ha deg inn med en gang, for det kunne skje at navlestrengen klarte å palle ned mellom hodet og bekkenet og komme i klem. (Det var sjeldent, men det skjer, og det er derfor de tar det alvorlig og sjekker. ) Det viktigste er ikke om hodet er festet, men at du vet om det står på helsekortet ditt eller ikke.
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2262 Skrevet 6. november 2006 Ah., I see.. Greitt å vite Susan Sto Helit Hvordan er det med knøttet ditt, har h*n festet hodet? Det står H/B på helsekortet, og hun sa idag at det var bevegelig. Vi skal se film etterhvert. Slapper av nå, og hører musikk.
Susan Sto Helit Skrevet 6. november 2006 #2263 Skrevet 6. november 2006 Ah., I see.. Greitt å vite Susan Sto Helit Hvordan er det med knøttet ditt, har h*n festet hodet? Det står H/B på helsekortet, og hun sa idag at det var bevegelig. Vi skal se film etterhvert. Slapper av nå, og hører musikk. ← Tror ikke det er noe festet hode her. Men skal til JM i morgen, så da får jeg vel vite. Står bare H på min ennå, og det har det gjort lenge. Deilig å se film! Kose deg!
minnimy Skrevet 6. november 2006 #2264 Skrevet 6. november 2006 HEISANN så kjekt at alt er bra på kontroll,søren meg ikke lenge nå kan skje når som helst. leser at mannen din reiser en del,hvordan gjør du det hvis du plutselig skulle kjenne noe når han er vekke?har du mams til hjelp kanskje?spennende, når vannet gikk hos meg så hadde ikke hodet festet seg,da fikk jeg beskjed om å ligge i ro,bestilte ambulanse sånn at jeg slapp å bevege meg så mye,pga at det kan skje ting,husker ikke hva,men når hodet var festet litt før pressriene kom så kunne jeg bevege meg(fikk ikke tid ) hvis det skulle bli noe fødsel før neste kontroll så anbefaler jeg å ringe sykehus og si at hodet ikke var festet på forrige kontroll,selv om det kan være at det festet seg på de ukene,men da er du sikker. kos deg masse,kjempe fin mage du har,ligger du over streken eller der du skal?
Burpen Skrevet 6. november 2006 #2265 Skrevet 6. november 2006 på Epica-kinnet! Står alt bra til med deg og snuppa? "Endelig" hjemme fra østlandet. Borte bra, men hjemme best! Så fin vogn dere har kjøpt!! Den er min store Quinny-favoritt, eneste som er dritt er at sittedelen ikke kan snus! Jeg VIL snu sittedelen Magen din er kjempefin! Gleder meg til min blir like stor og fin Neste time er 20. november... Håper det blir siste timen!! ← Kanskje du ikke rekker den! Jeg så nettopp en DIIIGER edderkopp i gangen!! Hvorfor må det være så mange EKLE dyr i dette huset.....??! ← Huff, disse krypene... Det er noen av dem her innimellom også! Glad for at vi ikke skal bo her så lenge med Burpelita, for jeg kommer til å få noja av å tenke på at de kan krype og kravle på henne...
Cr@sh Skrevet 7. november 2006 #2266 Skrevet 7. november 2006 Lenge siden jeg har vært hos deg... Men er lite KG-tid på meg om dagen... Fin magen din er! Og tenk at det egentlig kan skje når som helst nå... Superspennende framover! Vogna var superfin... blir moro å trille rundt med en liten jente oppi der, ja! Gled deg!
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2267 Skrevet 7. november 2006 Må gi meg referat etter timen Susan Sto Helit! Det er heldigvis siste jobbturen på mannen minnimy, og tviler på noe skjer allerede denne uken. Men OM det skulle, har jeg alltids mamsen ja. Jeg lå midt på streken sist, men nå er jeg litt over (men innenfor grønt felt) - hun trodde det var fordi snuppa ikke har sunket helt ned i bekkenet enda. Koser deg som 2barnsmor, og hatt en fin helg? Ja den kjennes så lett ut å kjøre Burpen! Glad vi valgte den. Ugh ja, liker ikke å bo i gammelt hus med massse bugs når vi har snuppa. Men, vi har tenkt å flytte etterhvert vi også. Håper du har kost deg på østlandet! Forstår du er travel nå, med to små som krever oppmerksomhet Cr@sh! Håper du koser deg!
Susan Sto Helit Skrevet 7. november 2006 #2268 Skrevet 7. november 2006 Referat fra JM timen ligger i boka mi... Du som har så mye scrappe-erfaring... Hvor mange sider klarer man egentlig å få inn i et scrappe-album? (Holder på med bryllupsalbumet vårt, og det er altfor mange bilder, og jeg tror jeg må utvide albumet så mye som mulig. Med forlengerskruer og sånt! )
Grace Skrevet 7. november 2006 #2269 Skrevet 7. november 2006 Neste time er 20. november... Håper det blir siste timen!! ← Det blir siste for det er jo da hun skal komme
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2270 Skrevet 7. november 2006 Det spørs helt etter hvilket album du har Susan Sto Helit! Jeg kjøpte to, et stort & et lite album, og der ligger allerede plastikk-sidene man skal bruke. Kommer innom dagboka di snart! Aha, da er hun bestillt Grace! Håper bare hun ikke ombestemmer seg... Sender sms med søs. Jeg henter henne & dattra imorgen (5 mnd). Vi skal være hos meg og kooose oss. Så kjører jeg de hjem på kvelden.
Susan Sto Helit Skrevet 7. november 2006 #2271 Skrevet 7. november 2006 Har allerede kjøpt og lagt inn ti ekstra plastsider... Men det så ut til å være i overkant av hva skruene klarte. Men da har vel ikke du forsøkt det, så jeg får gjøre et forsøk, og se hvor langt jeg kommer...
Ephemera Skrevet 7. november 2006 #2272 Skrevet 7. november 2006 Innom og oppdaterer meg Må passe nøye på her nå, så jeg får med meg når noe skjer.
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2273 Skrevet 7. november 2006 Ephemera Vel.. Tror jeg går over tiden, men man skal aldri si aldri!
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2274 Skrevet 7. november 2006 Ja test ut å se om det blir formye Susan, hvis ikke får du ta ut de siste sidene.
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2275 Skrevet 7. november 2006 Mannen reiser i ettermiddag.. Blir en avslappende kveld home alone tenker jeg! :-D Imorgen kommer søs & niesen, og torsdag er det forening. Litt trøtt..
Skrållan Skrevet 7. november 2006 #2276 Skrevet 7. november 2006 Så fiiin mage du har! Og vogna ser veldig fin ut, det blir nok moro å trille snuppa i den tenker jeg! Skriver med en hand her, Ida ligger og suger på den andre! Så kos med besøk av søs og niese! Jeg vil også ha besøk av søstra mi... Heldigvis kommer hun hjem på juleferie fra australia i slutten av måneden!
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2277 Skrevet 7. november 2006 (endret) Skrållan Det virker så kos med ei lita snuppe i hus! Ja, det blir kjempekos med søs-besøk! Og gleder meg til å se niesa mi, hun er så skjønn! Endret 7. november 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2278 Skrevet 7. november 2006 Snart middag med mannen før han reiser. Jeg installerer dette spillet på pc'en, virker ganske bra: http://media.pc.gamespy.com/media/826/826231/imgs_1.html Sendte sms til to venninner om de vil komme entur ikveld, hadde vært kos.
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2279 Skrevet 7. november 2006 Ei venninne var innom med en nyhet, hun er GRAVID! Bare 6 uker på vei, men kjempegøy! Håper hun får beholde spiren. Er så godt å høre at andre også blir gravide! Hun kommer entur ikveld, blir kos! :-D
Skrållan Skrevet 7. november 2006 #2280 Skrevet 7. november 2006 Så moro med gravid venninne! Det må være kjempestas å ha flere i venninnegjengen som er gravide eller nettopp ha fått barn! I min venninneflokk er jeg nr 2 som har fått, og hun andre sin lille tulle er nesten 1 år nå. Så det er bittelitt aldersforskjell... Og de andre er veldig barnesyke, men skal ikke ha barn før om ca 3 år... Kjedlige folk! Kos deg masse med venninnekveld!
Fremhevede innlegg