Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #2021 Skrevet 24. oktober 2006 Oi masse besøk, så koooselig! :-D Jeg må innom legevakt etter sykehusbesøket idag.. For jeg har nemlig fått halsbetennelse!! Har sovet SÅ dårlig i natt.. Sliter med å puste & vondt når jeg svelger.. Fiiin sang Burpen! Den vekket meg! Mannen skal hente meg i ett-tiden, vi skal på journalskriving på sykehuset. Ellers ingen planer for dagen... Hva med deg? Vi tenkte stikke innom Oolsen å se på vogn etter sykehusbesøk. Og innom Chlas O å kjøpe batterier til Nova babycall'en jeg bestillte. Jeg er av og til på Rubberstamps ja. Har såååmye tid om dagene, så jeg får scrappa mye ja. ...men så har jeg jo fri på dagene. Sitronvann?... Har ikke.. Ja babycall'en så bra ut, men dårlig at de la med kun 4 batterier når vi trenger 8... Så ikke det programmet... men har sett noe lignende før.. og det var TRIST ja! Håper du får en fiiiiiin tirsdag vennen (nabo )!
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #2022 Skrevet 24. oktober 2006 Så gøy å komme igang Furstina! Venter på bilder så jeg får gjort albumet ferdig... Jeg så ikke programmet cappocino, men like bra - for det hadde endt med sipping tenker jeg! Stakkars søte små.. Jeg husker å ha sett et lignende program tidligere.. Ja sant tiden flyr! Håper jeg får se scrappesider etterhvert! lillesky Ja det er utrolig. Bare en mnd igjen!! Jeg drømte jeg fikk tvillinger i natt, før tiden. Men de kom ut fra et telt...ikke meg! Så jeg slapp smerten..... Så kom en alien å ville stjele babyene mine! Vi så Star Wars igår, kanskje det forklarer! Trodde egentlig jeg HATA det, men det er faktisk okei - liker eventyr, sci-fi. Så vi har henta ned alle episodene, og skal se etterhvert! I ettermiddag reiser mannen igjen.. Han skal på jobbetur - er tilbake fredagskveld. Men PENGER blir det vertfall. Helidgvis roer det seg med jobbing etter snuppa kommer.. Jordmor sa jeg måtte nok belage meg på å gå over tiden..! At det gjorde de fleste.. Kanskje det blir et desemberbarn.. Men HÅÅÅPER hun kommer før..
Burpen Skrevet 24. oktober 2006 #2023 Skrevet 24. oktober 2006 Oi masse besøk, så koooselig! :-D Jeg må innom legevakt etter sykehusbesøket idag.. For jeg har nemlig fått halsbetennelse!! Har sovet SÅ dårlig i natt.. Sliter med å puste & vondt når jeg svelger.. Fiiin sang Burpen! Den vekket meg! Mannen skal hente meg i ett-tiden, vi skal på journalskriving på sykehuset. Ellers ingen planer for dagen... Hva med deg? Vi tenkte stikke innom Oolsen å se på vogn etter sykehusbesøk. Og innom Chlas O å kjøpe batterier til Nova babycall'en jeg bestillte. Jeg er av og til på Rubberstamps ja. Har såååmye tid om dagene, så jeg får scrappa mye ja. ...men så har jeg jo fri på dagene. Sitronvann?... Har ikke.. Ja babycall'en så bra ut, men dårlig at de la med kun 4 batterier når vi trenger 8... Så ikke det programmet... men har sett noe lignende før.. og det var TRIST ja! Håper du får en fiiiiiin tirsdag vennen (nabo )! ← Uffda, vennen! Halsbetennelse er så vondt! Jeg hadde en skikkelig hørten for to år siden, og jeg klarte ikke svelge... Sputtet jeg produserte, måtte jeg tørke vekk med klut fra munnen. Helt grusomt! Kom deg til legen, og få deg litt medluffsiner! Ja, sant sangen er fin? Det ER en sang, altså, med melodi og greier! Da jeg var liten, pleide jeg og vekke mamma og pappa med den sangen! Kan tenke meg de var fornøyde... Du må fortelle meg alt om journalskrivingen, altså! Jeg er så spent på hvordan det er her... Men du skal vel føde på "vanlig" fødeavdeling du? Mener å huske at du vil ha alt av smertestillinde... Jeg lurer litt på fødeloftet, jeg Jeg har aldri grua meg for å føde, og ser for meg at jeg vil trives bedre i en mer "vanlig" situasjon, med litt mer ro, enn på en fødeavdeling... Skal dere på barselhotellet? Vi skal i møte med byggefirmaet vårt idag, vi Kanskje det endelig blir fortgang på byggefronten. Det er de siste detaljene vi skal spikre nå,- som dører, lister, takstein etc... Mye som skal tenkes på, altså! Så det er den o'stoe O(o)-dagen for dere, altså! Både Oolsen og Clas ...teit med batteriene til call'en! Jeg hadde blitt Har du ikke sitronvann!? Det er jo bare å trykke på den gule knappen på springen... Ellers må du på butikken og kjøpe sitron! Ha en fin tirsdag du også, nabovennen
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #2024 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fikk hastetime hos legen imorgen kvart på 8 Burpen.. På legevakten var det ikke lege før rundt 1630.. Hva går egentlig skattepengene til.. ?? Bare stress! Gruer meg litt til i natt, for det var uuuubehagelig i natt, men håper det går greitt! Har hørt om fødeloftet ja, men jeg må ha tilgang til smertestillende om det trengs.. Vi hadde en samtale nå, med jordmor på sykehuset, hun var veldig koselig. Forklarte om fødsel, tegn på at fødsel er igang osv.. Hun ba oss spørre om det var noe vi lurte på. Jeg sa vi var veldig interesserte i å bruke hotellet de hadde. Og de kunne vi få, dersom formen til meg & babyen er fin. Da får jeg nemlig ha mannen hos meg om nettene - og hele tiden, og vi kan spise i resturanten - Hørtes mye mer koselig ut enn å ligge på barselavd.! Ble litt varm og svimmel av hele sykehuset... Liker ikke sykehus... Det ble ikke tid til å kikke på vogn idag, for mannen skal snart reise med jobben & trengte sårt en hvil først. Men, får ta det neste uke! Å, spennende med byggeprosjektet da, gøy å "fikse opp" litt! Var på Prix nå, glemte sitronvann.. Men fikk kjøpt Fisherman's Friend! Det er kaldere ute nå.. Lukter vinter. Merker jeg savner vinteren, snø.. Er så koselig! Kanskje fordi jeg fikk nok av den heeete varmen i sommer. Vi har hatt oss halvt horn på bakeriet, smakte godt! Og nye cola light'en er supergod! Nå skal jeg slappe av.........
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #2025 Skrevet 24. oktober 2006 Vi fikk en liten omvisning også, på sykehuset. Det var godt å få sett litt, at ikke alt blir så nytt og skremmende dagen man skal føde.. Jeg er ganske sikker på at jeg vil ha badekar... tidlig når jeg kommer der. Rommene var fine, med litt farger - ikke så sterile og hvite som jeg trodde. Det var søtt å se den lille babysengen... Mannen er så søt.. Er så glad han er hos meg og vet han vil støtte meg hele veien når dagen kommer. Jeg håper så inderlig at formen til meg og snuppa blir bra nok til at vi kan ligge på hotell med mannen. Jeg gleder meg UTROLIG mye kjenner jeg nå.... Men gruer meg også mye til fødsel..
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #2026 Skrevet 24. oktober 2006 Nå skal jeg bla litt i nye Gravid bladet. Siste blad før den O Store Dagen.. 1 mnd bare! .......
Xania Skrevet 24. oktober 2006 #2027 Skrevet 24. oktober 2006 Skjønner du veeeenter fælt på at snuppa skal komme nå. Kommer sikkert jeg også til å gjøre når dagen nærmer seg. Kan anbefale Dekadin mot halsvondt, men det må du på apoteket for å kjøpe tror jeg. Hjalp ihvertfall meg da jeg hadde skrekkelig vondt i halsen for et par uker siden. Håper legen kan hjelpe i morgen.
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #2028 Skrevet 24. oktober 2006 Ja jeg venter og venter Xania...... Takk for tipset! Nå har jeg vertfall IFA, Dent & Fisherman's i hus! Nå reiste mannen til flyplassen. Han kommer ikke tilbake før til helgen. Er sååå glad i han.. Det blir fantastisk å bli en liten familie snart..
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #2029 Skrevet 24. oktober 2006 Ei venninne ringte nettopp, så jeg får snart besøk. Koselig.
Gjest Svimle Skrevet 24. oktober 2006 #2031 Skrevet 24. oktober 2006 Hei Epica-snuppa! Bare en mnd igjen Guri, synes ikke det er lenge siden du fortalte om to blå streker.. Så kjedelig du er blitt syk! Skynd deg å bli frisk og samle krefter til den store begivenheten!
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #2032 Skrevet 24. oktober 2006 Nå har venninna dratt. Var kjempekoselig å skravle og "catch'e up" Linn3c Svimle Arhh, ja det er så tyyypisk! Har så lite penger også, så måtte det selfølgelig komme lege og reseptregning også.. Håper det ikke blir så vondt i halsen denne natta også.. Uansett, må opp før 8 og komme meg til haste-timen hos legen, og få noe som hjelper så jeg blir fit for fight igjen.
Burpen Skrevet 24. oktober 2006 #2033 Skrevet 24. oktober 2006 Koselig med besøk, særlig når mannen din har dratt på besøk hit til meg... (avslørte jeg oss nå? ) Planer for morgendagen da, bortsett fra å komme seg til legen? Håper du få sove godt i natt, og at halsen ikke plager deg sånn som natt til idag...
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #2034 Skrevet 24. oktober 2006 Det var det jeg trodde Burpen... !! Hmmm.. Planer imorgen? Nei.. egentlig ikke.. Har ikke tenkt lenger enn legetimen. Og etter legetimen.
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #2035 Skrevet 24. oktober 2006 Jada.. Så fikk jeg bestillt litt på sparkjop.no... Endel julepynt og løper .. Skal bli koselig her til jul. Jeg tror jeg skal legge meg snart....
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #2038 Skrevet 25. oktober 2006 ...Så var det hastetime hos legen kvart på 8.. Jeg får gå å sminke meg litt, og kle meg og håpe hun har en vidunderkur! Jeg har vært bedre i halsen i natt men sovna seeeent igår... Må nok ta meg en hvil senere ja!
Petra Prøvedokke Skrevet 25. oktober 2006 #2039 Skrevet 25. oktober 2006 håper det gikk bra hos legen og at halsen snart blir bra igjen! uvant at du er opp så tidlig
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #2040 Skrevet 25. oktober 2006 Uvant for meg også Petra Prøvedokke! Ja det gikk fint hos legen.. Måtte selfølgelig vente, som vanlig.. Jeg hadde virusinfeksjon, så det må gå over av seg selv - fikk ikke antibiotika. Sjekket blodprosenten, den var 10,7, så jeg kjøpte jern på apoteket etterpå. Åååååååååh, jeg er trøtt... Har ikke sovet mer enn 3-4 timer i natt.. Jeg skal legge meg snart ja!
Fremhevede innlegg