Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #1962 Skrevet 19. oktober 2006 Burpen Takk Susan Nå blir det snart ny episode med LOST! Jeg og mannen snakte nettopp om, at det er litt kjipt, at ingen andre i venneflokken skal ha barn. Litt rart, nå som vi er 30, at kun vi venter en liten..
Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 #1963 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) kanskje de blir inspirert til å få barn selv når de møter den nydelige prinsessa deres!? Endret 20. oktober 2006 av Petra Prøvedokke
Susan Sto Helit Skrevet 20. oktober 2006 #1964 Skrevet 20. oktober 2006 Det er vel det at noen må starte. Ofte følger fler på når noen først er igang. Kanskje noen som prøver alt, men ikke vil fortelle før det klaffer?
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. oktober 2006 #1965 Skrevet 20. oktober 2006 Kjempefin mage du har! Ha en fin helg!
Burpen Skrevet 20. oktober 2006 #1966 Skrevet 20. oktober 2006 kanskje de blir inspirert til å få barn selv når de møter den nydelige prinsessa deres!? ← Det tror jeg også! Dominoeffekt Hvordan er formen idag da?
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #1967 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Heeelt sikkert Petra Prøvedokke! Håper helgen din blir fin! Jeg vet noen prøver nå Susan, men selv om det klaffer for de snart så vil babyen deres være en uke når vår er et år, dumt med så stor forskjell... Gjør ikke så mye senere, når de er eldre, men dumt ingen skal ha baby når vi skal ha. Jaja, vi kommer til å kooose oss med snuppa uansett! Takk Mrs. Potter! Kos deg i helga! Formen er fin Burpen! Har akkuratt hatt meg en skive og kaffe. Mannen har tatt seg fri idag, og jeg tenkte lage frokost med egg til oss begge når han står opp. God helg vennen! Jeg fikk mail av søstra mi. Ei venninne fødte på en time, fra hun kom til sykehuset! Heldiggris! Jeg håper jeg også er så heldig. :-D Hun fødte også en uke før termin... Endret 20. oktober 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #1968 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg ringte legekontoret, og svaret på blodprøven var positiv (røde hunder), at jeg har fått vaksinasjon eller/og ikke er utsatt nå. Skal få svaret i posten. Jeg ringte jordmor også, ang ny time neste uke. Hun skulle ringe meg opp igjen snart - var busy nå.
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #1969 Skrevet 20. oktober 2006 Mannen måtte entur innom jobben å jobbe litt. Nå har jeg handla litt på butikken til helga. Sola skinner og det er ganske mildt ute. Ser fram til snø.. (hvis det i det hele tatt kommer et snøfnugg..) og vin i vinter! Jeg fikk time hos jordmor på mandag, hun ringte for en stund siden. Så er det sykehustime på tirsdag.
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #1970 Skrevet 20. oktober 2006 Første lille rosa albumet om snuppa mi.. Gleder meg til å få det ferdig. Det blir middag og avslapning med mannen kl 18. Vi er begge reduserte og sløøøve.. Skal kose oss med Senkveld og i sofaen ikveld.
Susan Sto Helit Skrevet 20. oktober 2006 #1971 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vet noen prøver nå Susan, men selv om det klaffer for de snart så vil babyen deres være en uke når vår er et år, dumt med så stor forskjell... Gjør ikke så mye senere, når de er eldre, men dumt ingen skal ha baby når vi skal ha. Jaja, vi kommer til å kooose oss med snuppa uansett! ← Er jo sånn vi følte at det ble, at alle de som annonserte babyer rett etter at vi begynte å prøve, har barn som er over året nå. Heldigvis har jeg ei venninne som også har slitt, som er gravid sammen med meg nå. Er jo ikke så lett å bestemme når man skal få barn heller, selv om man ønsker seg det. Dere får ta med dere at dere sannsynligvis får noen å reise på turer med o.l. når barna blir større.
lillesky Skrevet 20. oktober 2006 #1972 Skrevet 20. oktober 2006 Så flink du er til å scrappe! Er det ikke artig? Jeg og noen venninner skal ha scrappekveld en dag, det gleder jeg meg til.
Pasha Skrevet 20. oktober 2006 #1973 Skrevet 20. oktober 2006 nei da.. epica.. dersom det klaffer for dem nå snart vil jo ungen deres være født i juli/august og da er jo de 3-4 mnd gamle når deres er 1 år (og ikke bare 1 uke).
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #1974 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Jeg scrapper og mannen spiller GTA på plasma'en. Men nå er det seeeeeenkveld! Skriver til dere imorgen! :kyss: Endret 20. oktober 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #1975 Skrevet 20. oktober 2006 Skriver til dere nå heller Ja, det blir kos når ungene blir eldre Susan Sto Helit, hvis bare venninnene blir gravide snart da! Men, de kan vel ikke vente så altfor lenge heller, for de fleste er jo klare for 2-3 barn - og må nesten begynne prøvinga etterhvert! Det er kjempegøy lillesky! :-D Jeg og ei venninne (hun eneste som er gravid nå) snakket også om å ha scrappekveld. Er nok gøy! Sant det IdaH Men, tviler på om så mange blir gravide akkuratt nå, men hvem vet! Hører på Eva Cassidy.. Fantastisk fin stemme.. Skjønne sanger.
Linn3c Skrevet 21. oktober 2006 #1976 Skrevet 21. oktober 2006 Det er vanlig å få innkallelse cappocino. Har ikke du fått det? Alt er baaare fint med meg og babyen! Innskrivning/Jounalskriving er det samme som omvisning og samtale på sykehuset ca en mnd før termin. ← Er det vanleg med fritt sjukehusval? *********** Flott mage og stilig scrapping! God helg!
minnimy Skrevet 21. oktober 2006 #1977 Skrevet 21. oktober 2006 heisann,du er såå flink til å scrappe,har lyst til å begynne selv,anbefaler du å lese eller ta kurs først eller bare hoppe i det? er det lost som ikke har blitt sendt i norge dere ser på? jeg gleder meg såååå vanvittig til den begynner igjen,har fulgt med på alle,spennende. det er ikke vanlig med innskriving osv her ,hvis vi vil ha omvisning så må vi ordne det selv og det med å skrive inn i journalen om oss gjør de når vi kommer,høres lettere ut det som du skal ,da er alt klart til du kommer. leste at en venninne av søsteren din fikk barnet en time etter hun kom på sykehus,da må jeg bare snike inn at jeg var bare på klinikken i 15 min før hun kom(nr2) brukte 2 timer og 50 min tilsammen. ikke noe behagelig å kjøre bil med rier nei......... ha en kjempe fin helg med mannen,ikke noe tull
Litjtuppa Skrevet 21. oktober 2006 #1978 Skrevet 21. oktober 2006 Heisann! Så i dagboka mi at du kunne hjelpe meg med å legge ut bilder fra bryllupet, orker du fortsatt å gjøre det? Har du samme mailadresse som du hadde før du giftet deg? Har sendt noen bilder til den adressen jeg fikk av deg før bryllupet... Hvis du har skifet, kan du bare sende meg en pm med den nye Kjempefint om du orker å hjelpe meg med det! Og FOR en stor og fin mage du har fått!
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #1979 Skrevet 21. oktober 2006 Litt mer scrapping fra igår. Det er ikke så mange sykehus å velge i her, er bare det ene Linn3c (er vel annerledes i Oslo?) så jeg kommer automatisk på det. Tror jeg vertfall.. ettersom innkallelsen kommer derfra. Jeg tok ikke kurs minnimy, men har en kreativ utdannelse. Men,. tror ikke du trenger kurs.. Bare se litt på nettet & evt kjøp scrappe-blader for inspirasjon. Det er kjempegøy!! :-D Vi laster ned LOST ja - episoder som går i USA nå. Oi, skal si det gikk fort - bare 15 min! Var fødsel nr 2 lettere? Har hørt de ofte er det... Regner med du kooooser deg som 2barnsmor? Mye action? Jeg har sendt deg PM Litjtuppa, med den nye mailadr min. Hvordan går det, har du en fin helg? Ikveld blir det cabaret! Jeg skal hoppe i dusjen snart, ...trenger å våkne litt! Men først, kokosbolle og kaffe.
Fremhevede innlegg