lillesky Skrevet 16. oktober 2006 #1901 Skrevet 16. oktober 2006 Så fikk jeg bestillt denne i julegave til mannen http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322862 (takk for tips lillesky!!) ← FLOTT! Tror nok jeg går for den der jeg også.
MiNNieMooSe Skrevet 16. oktober 2006 #1902 Skrevet 16. oktober 2006 Svarte deg i dagboken min jeg Epica Julegaver ja..Der sier du noe, har ikke begynt engang jeg, lurer på hvordan i huleste jeg skal få tid. Veeeldig greit med internett. Alt bra her??? Bare hjemme til lunsj jeg, må igang med noen biologioppgaver igjen... Ha en flott mandag vennen!
Petra Prøvedokke Skrevet 16. oktober 2006 #1903 Skrevet 16. oktober 2006 hei vennen, håper du har kost deg i helgen. -og at formen blir bedre snart!
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #1904 Skrevet 16. oktober 2006 Ååå.. fikk en mail nå fra ei venninne.. Hun skal flytte med jobben denne uken, og blir borte til våren 07! Men kommer heldigvis hjem i helgene, men vil savne henne.. Vi pleier ha jentekvelder i ukedagene. Det var deilig å sove mer istad, gjorde godt! :-D Nå fyrer jeg i peisen, og idag er første dag med ovn på i 2006! * notere: kaldere vær 16.10 * Formen er ikke på topp men kan ikke klage, ingen feber! Typisk, jeg blir alltid syk når vinteren kommer. Mandags Cr@sh! Takk for tips minnimy! Ja, tenkte på ting å ta med til sykehuset. Ha en fin dag! Igjen, takk for tips lillesky! Alt bra, bare ikke helt frisk Bethina. Kjipt å høre om matteprøven! Har svart deg i boka di. Håper du får en fin dag søta! Har kost meg i helgen Petra P! Ha en super dag!
lillesky Skrevet 16. oktober 2006 #1905 Skrevet 16. oktober 2006 Hva slags ovn har dere kjøpt? Vi vurderer å kjøpe to nye vedovner; en til hovedetasjen og en til kjelleren. Vi har ovner begge steder, men de er gamle (fra 1982, da huset ble bygd) og er ikke så effektive. Har tenkt på Contura, de er så flotte...
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #1906 Skrevet 16. oktober 2006 Har satt på en sånn (stygg en) lillesky Og så har vi denne peisen. Contura er nye? Ja de varmer mye bedre! Er slit å få fyr i peisen.. Må som oftest bruke tennveske! Nå har jeg bestillt denne babycall'en: http://www.toffeliten.no/?60&id=20006
lillesky Skrevet 16. oktober 2006 #1908 Skrevet 16. oktober 2006 Har satt på en sånn (stygg en) lillesky Og så har vi denne peisen. Contura er nye? Ja de varmer mye bedre! Er slit å få fyr i peisen.. Må som oftest bruke tennveske! ← Koselig sånne som man kan se ilden, det gjør vi ikke med den gamle Jøtulen vår. Har ikke satt på de "stygge" enda jeg, men burde kanskje gjøre det. Ja! Setter en av dem svakt på. Gubben klager hele tiden over at det er kaldt. Og jeg svetter. Kan det være overgangsalderen? Før jeg er 30? F.eks. denne. Ikke alltid så lett å få fyr. Har du prøvd de tennebrikettene som man får kjøpt på bl.a. Europris? Tror det er 90 stk. i en runds svart boks. Bruker man et par av dem, så går det bedre. Bruker ikke tennvæske jeg, tør ikke... Siste nyheter! ← Bra!!
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #1909 Skrevet 16. oktober 2006 Stilig ovn lillesky! :-D Kanskje litt tidlig å komme i overgangsalderen ja! Jeg turde ikke bruke tennvæske før, men nå blir jeg så når det er så vanskelig å få fyr at jeg glemmer være redd! Tennbrikker funker ganske bra - men ikke alltid godt nok dessverre.. Nå må jeg hive på noen kubber til, brenner fort opp!
lillesky Skrevet 16. oktober 2006 #1910 Skrevet 16. oktober 2006 Hva slags ved brenner du med? Bøk er den som varmer mest, men den er også vanskelig å få fyr på...
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #1911 Skrevet 16. oktober 2006 Hmmm.. Vet ikke hvilken lillesky.. Svigers kom med masse ved - de kjente noen som har en hel skog. Bøk, er det den hvite? (da er det ikke den..) Varmer godt i stua nå, så jeg måtte sette opp et vindu. Mannen, snille, han handlet pizza, halstabletter og litt forskjellig. Nå tar han seg en hvil. Han må reise med jobben (igjen) imorgen, men er tilbake torsdag. Jeg skal ønske meg morgenkåpe, Kanebo pudder & Estee Lauder make-up krem til jul. Får jo aldri råd til ny sminke! Nå skal jeg se en ny episode av Greys.
Burpen Skrevet 16. oktober 2006 #1912 Skrevet 16. oktober 2006 Rekker ikke å lese noe nå, må bare skynde meg å si at de har Super Nova babycall på tilbud på OOlsen. De hadde hvertfall det i forrige uke. *håper jeg rekker deg før dere drar dit, dere skulle jo kanskje idag!*
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #1913 Skrevet 16. oktober 2006 Ooops.. Jeg har allerede bestillt på nettet... Men takk for tips Burpen! Kose deg med Burpemann & Burpelita!
Burpen Skrevet 16. oktober 2006 #1914 Skrevet 16. oktober 2006 Vi tenkte å enten låne bilsete av svoger, hvis de har Burpen. Hvis ikke leier vi Maxi Cosi sete gjennom IF, er ganske billig. :-D Og tror vi ender opp med Quinny Speedy vogn. Åja, babycall, det må vi få oss - arhhh, det koster vel en tusing?.. Ja ting koster, men noe MÅ vi bare ha! Planer for dagen, utenom teppekjøp? ← Smart med låning av bilsete. Vi skal låne av storesøster hvis vogna vi finner ikke tar iZi Sleep'en. Den babycall'en jeg har sett på koster en tuseing på OOlsen nå Tilbud! Nei, ingen planer! Teppene er innkjøpt, og jeg er helt forelska i dem! *tenker på Burpelita som skal kose seg på og i dem!* HUSKELISTE, FØDEN: MEG: - Helsekort + div. svangerskapspapirer - Lommebok - Morgenkåpe - Slippers/sandaler - T-skjorter - Bukser - Gensere - Truser - Sokker - Amme-bh´er - Amme-innlegg - Vannflaske - Toalettsaker - Lesestoff - Mobil m/lader - Digital kamera m/ lader, ekstra batteri og minnekort - Digitalt videokamera m/lader - Penn og notatbok - Lepomade - Frukt, snop, etc.? SnUPPA: - Utedress - Hentesett - Body m/lang arm - Strømpebukse - Sokker - Lue - Votter og "ute-sokker" - Bleie/-klut ......noe annet tro?..... ← Kopiere! Siste nyheter! ← Stilig!! Stilig ovn lillesky! :-D Jeg turde ikke bruke tennvæske før, men nå blir jeg så når det er så vanskelig å få fyr at jeg glemmer være redd! ← Ooops.. Jeg har allerede bestillt på nettet... Men takk for tips Burpen! Kose deg med Burpemann & Burpelita! ← Så det nå! Men det er jo bedre å gi ett tips for mye enn ett for lite! Kos deg mad mannen og veslejenta du også!
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 #1916 Skrevet 16. oktober 2006 Heihei! Ser ut for at ting fell på plass og at du blir meir og meir klar for å bli mamma, ja Ikkje lenge igjen no! Under 40 dagar!
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #1917 Skrevet 16. oktober 2006 Den jeg kjøpte kom på ca 900,- Burpen, så da tapte jeg heldigvis ikke noe på å kjøpe den der. Ja sant det er kos å tenke på lille jenta som skal være endel av livet vårt snart?.. Hva du gjør ikveld da? Her er det 71 grader Nord & Henne-blad det går i. Mannen er innom jobben, stakkars..Ikke helt frisk - Og reiser med jobben imorgen. Vi har sett Tv og slappet av etter han hvilte litt. Tenk når vi har en baby... Blir så annerledes..Herlig! meja Veldig klar Linn3c! Begynte å lese intervju med Gunilla Holm - i Henne nå, og hun sa hun ikke hadde forventa at baby var så mye jobb... Ooops.. Tror ikke jeg tenker på at det blir mye slit også. Men.. Er verd det!
Charmina Skrevet 16. oktober 2006 #1918 Skrevet 16. oktober 2006 Ja det er helt klart verdt alt slit som kommer Bare gled deg vennen min
Fremhevede innlegg