Gå til innhold

Sam og livet med lillegutt=)


Sam

Anbefalte innlegg

:vinke:

Oj, så spennende? Tvillinger? Hva er det jeg har sagt hele tiden? :legrine:

Nei, men dette blir spennende, ja! Hvis det er tvillinger, hadde det vel vært ekstra gøy med en gutt og ei jente? Men du tenker sikkert det samme som meg, at bare alt er bra så har det ingenting å si hvilket kjønn det blir. Gleder meg til du skal på UL! Og du kan glede deg også, for det er så utrolig stort å se babyen!!!

Selv har jeg jo vært på en UL (da jeg var 13 + 6) og sett babyen, og det var bare en i magen min da. Og det er jeg for min del glad for. Skal på ordinær UL 7. september og håper å få vite kjønn da. Gleder meg også veldig til å kjenne spark. Det har jeg ikke gjort ennå.

Og du har kanskje fått med deg at vi har bestilt den Emmaljunga-vogna også? Det ble 2007-modell på oss da, for hvis vi skulle ha 2006-modell måtte vi velge mellom 4 farger som sto igjen i butikken. Vi skal ha ensfarget blå og det hadde de ikke igjen.

Håper du får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Oj, så spennende? Tvillinger? Hva er det jeg har sagt hele tiden?  :legrine:

Nei, men dette blir spennende, ja! Hvis det er tvillinger, hadde det vel vært ekstra gøy med en gutt og ei jente? Men du tenker sikkert det samme som meg, at bare alt er bra så har det ingenting å si hvilket kjønn det blir. Gleder meg til du skal på UL! Og du kan glede deg også, for det er så utrolig stort å se babyen!!!

Selv har jeg jo vært på en UL (da jeg var 13 + 6) og sett babyen, og det var bare en i magen min da. Og det er jeg for min del glad for. Skal på ordinær UL 7. september og håper å få vite kjønn da. Gleder meg også veldig til å kjenne spark. Det har jeg ikke gjort ennå.

Og du har kanskje fått med deg at vi har bestilt den Emmaljunga-vogna også? Det ble 2007-modell på oss da, for hvis vi skulle ha 2006-modell måtte vi velge mellom 4 farger som sto igjen i butikken. Vi skal ha ensfarget blå og det hadde de ikke igjen.

Håper du får en fin dag! :klem:

Vel, nå er det jo bare en mulighet til at det er tvillinger, pga ting vi har oppdaget underveis. Men, det kan ha andre årsaker til det jeg kjenner/vi opplever med hjertelyd. Jeg tror jo det er evig nok med en liten baby jeg da, så ;) Men vi er spente på UL sier uansett. Håper bare vi får se kjønnet! Da blir det strikking i hele slekta ;) Kjønn er ikke viktig nei, bare håper at alt er bra, så er jeg glad uansett utfall jeg :) Jeg tror nok at det er en stor opplevelse. Jeg kjenner jo SÅ godt sparking nå, og jeg ser for meg at babyen spreller rundt der, så det skal bli fint å se den lille slå kollbøtte og sånt noe :ler:

Ja, har lest i dagboka di, som jeg skrev til deg i dag også. Jeg liker Emmaljunga vogna kjempegodt jeg! Håper vi kan få kjøpt den når vi drar på UL, når vi er sikre på at det går an å kjøpe enkeltvogn ;) Jeg liker også ensfarget mørk blå, den er veldig fin, og så vises det ikke så godt på en mørk vogn om den blir skitten. Blir jo alltids sprut fra veien og sånt noe som kommer på vogna. Da må det være lite morsomt å ha hvit/lys vogn, som jeg har sett Emmaljunga har flere varianter av.

Må smile litt jeg, for her jeg sitter så sparker bebisen rundt i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, tenk om det er to!! Jeg må si du virker veldig rolig i forhold til det. Og det er jo fint.

Jeg har ikke doppler, og har heller ikke kjent veldig mye spark enda, i alle fall ikke to steder på en gang, så jeg har ikke noen spesiell mistanke om at jeg har to, men jeg er faktisk litt engstelig. Det hadde kanske blitt litt mye for meg...

Vel, vel, vi tar selvsagt i mot det vi får.

Det blir uansett veldig spennende på ul.

Om det er tvillinger, gjetter jeg på at det er en av hver.

Om det bare er en, tror jeg det er jente.

Spennende!! :)

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her blir det spennende å følge med på om det er en eller to små knøtt i magen din. Og om dere får vite kjønn på UL.

Har (heldigvis) bare ett knøtt i magen jeg, men jeg kjenner "spark" eller bevegelser på mer enn ett sted samtidig rett som det er. Det kan jo være armer og ben.

Blir uansett spennende å følge med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener alle sammen! :) Ja, det blir spennede!

Oi, her blir det spennende å følge med på om det er en eller to små knøtt i magen din. Og om dere får vite kjønn på UL.

Har (heldigvis) bare ett knøtt i magen jeg, men jeg kjenner "spark" eller bevegelser på mer enn ett sted samtidig rett som det er. Det kan jo være armer og ben.

Blir uansett spennende å følge med.  :)

Ja, helt klart, det kan være både armer å bein :) Er artig uansett å kjenne alle dyttene i magen!

Og vi håper vi får se kjønn ja! Har egentlig ingen følelse på hva det er, så det blir spennende å se om det vises på UL.

Siam: Rolig og rolig, ja, er kanskje det, men om det skulle vise seg å være to så er det jo bare slik, og da skal vi få det til uansett. Jeg har jo håpet på en nå første gangen egentlig, for jkeg tror det er mer enn nok, og tror egentlig det er det, men samtidig så kan det jo være mer enn en. Er ikke lett å bli klok på, er nok bare å vente en uke på UL.

Ephemera: Jeg skal på UL 29. august, altså neste tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 uker i dag :hoppe:

Lang dag på jobb, sliten nå. Har fått i oss litt lettvindt middag, pølse og potetstappe, og skal grille hos mine foreldre i kveld, sammen med sommerbesøk. Det blir nok koselig. Nå har jeg planer om en fin tur med hunden, i solskinnet. Er passe varmt og fint ute :)

Bare mandag igjen på jobb, så er det UL på tirsdag! :hoppe: Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det UL i morgen! Jeg er både spent og litt nervøs samtidig, sqambo også. Jeg håper bare at de ikke finner noe galt, og håper også at de ser kjønn :) Etter undersøkelsen skal vi kjøpe barnevogn er planen, og rusle litt rundt, og så skal vi kanskje møte en venninne av meg og spise litt og kose oss. Håper knøttet i magen min er like livlig som det pleier å være enkelte tider på døgnet, for da er det rimelige kraftige spark fra mini! :) Får ha med ei kald flaske farris og drikke litt før undersøkelsen, og gjerne ha spist noe rett før, for da pleier det å bli liv, når det er mattider ;)

Nå skal jeg finne noe å se på tv, og slappe av, blir nok ganske tidlig kveld i dag, for det blir tidlig opp i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Ephemera og Siam! :) Er nettopp stått opp jeg nå, sambo får ligge litt lengre, er jeg som pakker ting og ting til turen allikevel og lager frokost :) Vi har forskjellige andre ting vi skal gjøre i dag også, blant annet kjøpe vogn :) Så nå skal jeg fikse litt til vi drar. Skal oppdatere her i kveld! :)

*Krysser fingrer og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere skal vel kjøre et stykke, dere?

Høres ut som en super dag, da! UL og vognkjøp! :hoppe:

Og jeg gleder meg masse til å høre hvordan det gikk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja Siam, jeg er det, men alt ble jo slettet pga feil. Men vi prøver igjen :)

Ja, da er vi vel hjemkommet fra ultralyd og runde på byen. Det var kjempefint å være på ultralyd, og få se den lille babyen sparke(mens jeg kjente det) og stulle med fingrene og hendene sine oppi ansiktiet. Alt så normalt ut, alle mål var fine og terminen ble ikke flyttet så langt, en dag, til 31. januar :) Så det er greit, for da holder jeg meg forhåpentligvis på 2007.

OG, det var ikke to, bare en, og det er en liten GUTT! :) Han er så fin atte, allerede verdens nydeligste selvsagt :babygutt:;)

Og så har vi kjøpt vogn. Det ble Emmaljunga Duo Edge, i Navy: http://www.emmaljunga.no/product.asp?bvid=3&artnr=12601

Liker vogna veldig godt, blir fint å kunne begynne å trille med den med baby oppi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy å høre, Sam!

Gratulerer med den lille, perfekte gutten. Han passer nok fint i vogna si.

På fredag skal jeg på ul! Nå gleder jeg meg enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* Endelig! *

Gratulerer med en liten fin gutt!!

Også har dere jo kjøpt den samme, fine vogna som vi har bestilt :) Ble det 2006 eller 2007-modell på derea+

Nå må jeg inn og sette deg opp på terminlista!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy å høre, Sam!

Gratulerer med den lille, perfekte gutten. Han passer nok fint i vogna si.

På fredag skal jeg på ul! Nå gleder jeg meg enda mer.

Ja, det er jo absolutt noe å glede seg over, selv om man jo kan være litt nervøs for om alt er bra. Men du har jo vært med på det før :) Det var iallefall deilig å se han! Rart å si han ;)

Vi kjøpte to blå plagg også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Endelig! *

Gratulerer med en liten fin gutt!!

Også har dere jo kjøpt den samme, fine vogna som vi har bestilt :) Ble det 2006 eller 2007-modell på derea+

Nå må jeg inn og sette deg opp på terminlista!

:klem:

Takk Ephemera! :) Ja, vi har kjøpt den samme fine vogna ;) Det ble 2006 modell. 2007 modellen var ikke kommet, og hun dama sa at det var så og si ingen forskjell, så vi kunne like godt kjøpe 2006 modellen. Så vi kjøpte den nå, så vi er sikret en farge vi liker. Synes mørk blå er fin barnevogn-farge, og så er den ikke så skitnasom :) Fort at det blir spurt på vogna når man går.

Ja du må føre meg opp på terminlista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville helst ha 2006-modellen vi også, men den var utsolgt her, så da måtte det bli 2007-modellen.

Og du er ført opp på terminlista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...