Gå til innhold

Sam og livet med lillegutt=)


Sam

Anbefalte innlegg

Han har mekka bil! ;) Nå har vi akkurat spist pasta og kjøttsaus, mett! Og så så vi "Vil du bli millionær", litt morro å gjette spørsmål :) Nå blir det nok bare avslapning utover kvelden, før vi skal i køya. Kjenner jeg er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir mye sofa og TV på dere også?

Vi er så like! :ler:

Får så godt samvittighet av å lese at det ikke bare er vi som er late.. :sjenert:

Og nå som mørket senker seg tidligere og tidligere, blir det nok flere inne-kvelder ja!

Sove godt! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene har flydd av gårde her, har ikke vært mye på pcen nei. Må :hoppe: for 25 uker i går!

Blir mye innesitting, og alenetid på dagen, lit kjipt, men går da. Skulle gjerne vært og gått masse turer og kost meg, men kynnerne stopper meg, så jeg må bare godta og sitte inne hele dagen. Var på kontroll på fredag, har gått opp ca. 10 kg fra utgangspunktet! Synes det er mye, men JM sier det er helt innenfor normalen, og jeg som var slank med flat mage skal ikke bekymre meg. Pluss at jeg ikke får trimma eller jobba noe særlig pga kynnerne. Kiloene har fordelt seg på rumpe, lår, mage og pupper, og magen har vokst fint nå, er god og rund :) Håper på en jevn og fin vektoppgang nå framover. Håper også at kynnerne skal gi seg litt, så jeg kan få morsjonert mere utover høsten og vinteren.

Er på god vei til å planlegge juleting nå, har startet å tenke på gaver til familie og venner og planlegger huspynting og sånt, er så koselig :)

Lillegutt er mye aktiv og det er så koselig :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 uker! :hoppe:

Ukene bare flyr altså! Holder på med julegaveforberedelser og sånt og vi planlegger oppussing :)

Har akkurat bakt horn, så nå er det kveldsmat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Lenge siden jeg har vært her nå. Her går det i ett med juleforberedelser, oppussing og mye annet rart. Tiden flyr så fort, og det blir mindre pc tid. Men vi har det bra her, litt plaga med bekkenløsning, men det går fint. Lillegutt er mye aktiv og er blitt en ordentlig "mageromler" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg her inne igjen!

Det begynner å nærme seg for deg også! Håpr det går greit med bekkenet, og at det ikke krangler for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen! Jeg har ikke fått mye tid til å vøre her, har hatt mye på tapetet i det siste. Her går det bra iellefall, mye liv i magen, kjenner nå både armer og ben som stryker og kiler, og magen vokser :) Bekkenet er vondt, så tar det veldig med ro, og går til behanding. Holder mye på med juleting nå, og er nesten ferdig med alt av gaver til både min og sambos familie og venner. Har bakt litt, sånne prøvedeiger, og de skal definitivt bakes mer utover i desember.

31 uker alt! wow, det går jo så fort! Sambo stresser litt, og skulle nok innimellom ønske at han kunne bli der inne litt lenger, så vi fikk litt mere tid, hehe. Men han gleder seg kjempemye! Jeg gleder meg til fødselen er over, til å få hilse på lillegutt og til å få komme i form igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 uker på vei! :hoppe:

Nå begynner det virkelig å nerme seg! Mange følelser som surrer rundt i hodet i disse tider. Er både nervøs og spent på fødselen, og når han kommer ut. Men gleder oss veldig til å hilse på den lille gutten jeg har båret rundt på i så mange måneder :) Nå er det blitt jul i huset også, og det er kos :) Har enda litt igjen, for jeg klarer ikke gjøre mye på en gang, så det blir litt av gangen her. Koser meg i adventen, og er straks ferdig med alle julegavene, og det er godt det! Lillegutt har holdt på å endre stilling, så nå kjenner jeg føtter og armer enda bedre, det er morro, selv om det kiler litt innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en  :klem: !!

Takk for det :klem:

33 uker i dag! Lillegutten ligger i seteleie, så det blir litt hyppigere kontroller framover for å følge med at han snur seg. Hvis ikke blir det ny UL for å være helt sikker på leie hans. JM sier han er liten, men han er aktiv, ikke noe å si på styrken hans nei! Snart ferdig med alle julegavene nå, det skal bli godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Hei igjen jenter!

Beklager dårlig respons. Har vært så mye nå i disse tider, helt fra jul og over nyttår. Gutten har snudd seg, og er klar med hodet ned, og det er også klart "der nede" til fødsel, så vi går nå egentlig bare å venter på at noe skal skje. Har vært mye trøtt i lengre tider, så det har vært flere timers søvn om dagen og lite online tid. Men vi har det bra, og skal oppdatere her når det skjer noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...