Gjest synseren Skrevet 30. mai 2006 #161 Del Skrevet 30. mai 2006 Hmm...lurer på om jeg også skal være litt streng når det gjelder kleskjøp....Må gå ned en str før jeg kjøper et nytt plagg. DET er ihf en STOR motivasjon for meg! God idè ← God idè Malina! Sånn skal jeg også gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 30. mai 2006 #162 Del Skrevet 30. mai 2006 Synseren: Huff, jeg skal til byen i morgen med venninner Dette går aaaaldri bra! Får tenke på avtalen vi har når jeg står ovenfor en fristelse Dette blir vanskelig! Kan nok får tilfredsstilt min shoppingmani allikevel... Galatea: Så kjedelig med kjipt vær....her er det sol(ikke så mye nå da,men...) og varmt :-D Flink du er hvis du kommer deg ut på tur selv om det er dårlig vær. Jeg merker heller ikke noe søtsug hvis jeg drikker litt lett cola eller pepsi- snarere tvert imot egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 30. mai 2006 #163 Del Skrevet 30. mai 2006 Kom meg ut, ja. Men det ble bare 30 minutter, da.. Men det var RASK gange, fikk vondt i både hofter og legger.. Bruker normalt sett 40 minutter dit vi gikk.. Uansett, er fornøyd over at jeg kom meg ut i dette været.. Fikk vondt i ørene av vinden,da.. Det er så VONDT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 30. mai 2006 #164 Del Skrevet 30. mai 2006 Ikke spes godt det,nei....Men flink du var! ************************** Når det gjelder min trening i dag: ¤ Morgentur 45min før frokost ¤ Sykle ute 30min+step30min Det har blitt litt for lite mat i dag,men siden jeg har bakt brød i ettermiddag,så blir det sikkert litt mye til kveldsmaten Hmm...må unne meg 2 skiver nybakt brød med ost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 30. mai 2006 #165 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Når det gjelder min trening i dag: ¤ Morgentur 45min før frokost ¤ Sykle ute 30min+step30min Det har blitt litt for lite mat i dag,men siden jeg har bakt brød i ettermiddag,så blir det sikkert litt mye til kveldsmaten Hmm...må unne meg 2 skiver nybakt brød med ost! ← Fysj og fysj, så sprek du er!! Blir jammen litt misunnelig.. Men, men, jeg tar det igjen når sola dukker opp igjen.. Nybakt brød med ost....... *har ikke lyst på i det hele tatt* Endret 30. mai 2006 av Galatea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 30. mai 2006 #166 Del Skrevet 30. mai 2006 Vært ute og gått en time nettopp. Og har gått så fort at jeg har blitt litt varm. Føles bra! Galatea: Syns du er flink, jeg. Stå på!! Og det samme gjelder alle dere andre jentene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 30. mai 2006 #167 Del Skrevet 30. mai 2006 Vært ute og gått en time nettopp. Og har gått så fort at jeg har blitt litt varm. Føles bra! Galatea: Syns du er flink, jeg. Stå på!! Og det samme gjelder alle dere andre jentene også ← Takk skal du ha! Og du har også vært kjempeflink, som har gått en times tur.. Er jo deilig å gå seg god og varm og svett! Skal gjøre nytt forsøk imorgen,jeg, med litt lengre tur.. Har fri imorgen, så da må det vel gå bra å være ute litt! Fikk forøvrig vite idag at jeg mister jobben fra 1.juli, så da får jeg bruke sommeren på trim, trim, atter trim, og så ligge å sole meg innimellom øktene.. Men, det er noe DRITT å miste jobben, jeg trivdes supergodt!! Men men, sånn er det når det bare er en butikkjobb, der bare jeg og sjefen min jobber.. Og når han da trapper ned, så er det jo ikke mye behov for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azra Skrevet 31. mai 2006 #168 Del Skrevet 31. mai 2006 Jepp, da var vi igang med ny uke. Denne gangen skal jeg ned mer enn en halv kilo! Har vært flink å styrt unna de farlige karbohydratene disse tre dagene nå, og gått tur i 1 time og 20 minutter både på mandag og i går....da blir det sikkert i dag og. Men så skal jeg jobbe seinvakt fom i morgen til over helga, da blir det mye sitt-i-ro og en del fristelser...... Hmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. mai 2006 #169 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har vært flink og vært på sykkeltur i dag!!! Masse oppoverbakker og kjenner godt at jeg ikke er i god form. Så da er det bare og fortsette, skal ut og sykle etterpå og, men det er ikke mer enn 2 km da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 31. mai 2006 #170 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg er såå glad for at denne tråden ble startet! Jammen blir jeg mye mer motivert til å stå på litt ekstra med både trening og spising når jeg vet at det ikke bare er jeg som får vite tallene på vekta hver mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 31. mai 2006 #171 Del Skrevet 31. mai 2006 Huff,dårlig dag.. Sitter faktisk nå og gnasker sjokolade og karamell... (og dette tør jeg skrive her inne?!? ) Jeg har faktisk ikke godt å ha fri, for da spiser jeg ikke skikkelig, ergo blir alt tullball.. Har ikke trent idag heller. Men så har da mensen dukket opp, og føler liksom ikke for å gjøre så mye akkurat nå.. Har lyst på potetgull, jeg!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 31. mai 2006 #172 Del Skrevet 31. mai 2006 Huff,dårlig dag.. Sitter faktisk nå og gnasker sjokolade og karamell... (og dette tør jeg skrive her inne?!? ) Jeg har faktisk ikke godt å ha fri, for da spiser jeg ikke skikkelig, ergo blir alt tullball.. Har ikke trent idag heller. Men så har da mensen dukket opp, og føler liksom ikke for å gjøre så mye akkurat nå.. Har lyst på potetgull, jeg!!!!!!! En STOR til deg!! Både fordi du har mistet jobben, og fordi du har en dårlig dag! Mensen og godtesug,ja...veldig kjent Ett tips er å kjøpe masse sukkerfritt,samt litervis av lett brus Selv om du har lite lyst,så ta deg en tur ut så du får lettet litt på smavittigheten- og ikke minst få tenkt på noe annet! Men jeg skjønner veldig godt at det ikke er lett. Har akkurat fått mensen jeg også, og kjenner meg tung i kroppen, og også som deg,lyst på masse søtt og digg mat I dag var jeg i Dyreparken og det ble både usunn middag og en is Men masse gåing da Tøyseklumpen: Glad for det jeg også! Klem til Helene for det momo Bra innsats! Azra: Flink du er! Både med mat og trening. Kjenner meg igjen med det om fristelser på jobb...Hver gang jeg kommer på seinvakt/nattvakt står det igjen middag,kaker,kjeks og twist og diverse annet. Og i tillegg pasienter som blir sååå lei seg hvis man takker nei til drops eller konfekt De er nå søte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene TRÅDSTARTER Skrevet 31. mai 2006 #173 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei godt folk Takk for at dere har hengt dere på- dere en en kjempemotivasjon!! Håper alle har trua nå, for dette skal vi klare- sammen!! Så bra at så mange kommer seg ut på tur. Det er gull vært for helsa vår! Vi har jo bare en kropp, og for å få et best mulig liv gjelder det å passe på den, så vi har mulighetene til å gjøre det vi vil. Lykke til videre! Har hengt meg på null-godis greia, men på lørdager er det lov med littegrann. Det hjelper til å holde suget nede resten av uka. Eller er dette bare å lure meg selv? Ha en sunn aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. juni 2006 #174 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå skal jeg sykle til sentrum også gå på shopping. Kan hende jeg kjøper meg en topp og, prøvde festtoppene mine i stad og alle er jo allt for store og puppene mine har blitt små knøtt Så jeg får se om jeg finner en som får puppene til og se litt ok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #175 Del Skrevet 1. juni 2006 Det er minuset med å slanke seg :-) Jeg gikk på slankekurs i fjor - og det første som forsvant var puppene... Skulle vært programmerbart det der.. Jeg vil ha -2 kg på baken og .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. juni 2006 #176 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, skulle vært sånn ja. At vi bestemte selv hvor vi ønsket kiloene vekk. Da hadde jeg fortsatt hatt store flotte pupper. Fant meg ikke topp da, den eneste jeg virkelig likte hadde de sefølgelig kun i str xs, så det fikk jeg ikke på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 1. juni 2006 #177 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Her kommer dagens innrømmelse; i dag har jeg har brutt begge avtalene jeg har blitt enige med noen om her inne Hmm...var i byen også fant jeg en så fin knebukse... Og enda èn... Og så ble jeg så sliten at jeg måtte ha en is... Så var vi noen som skulle ut og spise etterpå, og det var ikke særlig mye å velge i,så det ble litt pommes frites OMG for en dag!! Blir SÅÅ sint på meg selv! Bortsett fra masse gåing i byen i dag, blir det fint lite trening! Fra og med i morgen er det STOPP med dette tullet jeg har holdt på med de siste dagene! (Håper ikke det virker som jeg prøver skylde på noe,men...) Jeg tror det skyldes mensen, samt at jeg er inne i en nokså stresset periode med eksamen og flytting.... Jeg bruker da ikke holde på sånn Nå er det nok! *************************************** Hvordan står det til med dere andre? Endret 1. juni 2006 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. juni 2006 #178 Del Skrevet 1. juni 2006 Må ærlig innromme noe jeg og. Kjøpte meg faktisk en knebukse i dag jeg og. Fant meg ingen topp. Men ellers har jeg faktisk vært kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 1. juni 2006 #179 Del Skrevet 1. juni 2006 Må ærlig innromme noe jeg og. Kjøpte meg faktisk en knebukse i dag jeg og. Fant meg ingen topp. Men ellers har jeg faktisk vært kjempeflink. Godt det ikke bare er meg som har brutt avtalen da Avtalen var jo å ikke kjøpe noe før jeg hadde gått ned en størrelse,men... Arg! Det gjelder ihf fra NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 1. juni 2006 #180 Del Skrevet 1. juni 2006 Malima: Ikke fortvil selv om du brøt avtalen. Det tar tid å endre vaner derfor er det lett å falle tilbake i gammelt mønster. Fortsett på den gode trenden i morgen igjen du! Jeg har gått lang tur i dag på stranden. Det er herlig å gå i sanden langs sjøen. Se bølgene skummer og kjenne den gode sjøluften. Dessuten sa jeg nei til softis . Sofis som jeg elsker av hele mitt hjerte. Og jeg sa nei. Nå er jeg stolt nå . Dessuten tok jeg ikke dressing i wrapsen min heller, bare grønnsaker og kylling. Imorgen tidlig skal jeg gå til SATS og trene mage/rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå