Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eleaelea skrev (6 timer siden):

Ja, Sebastian og det anal snakket det er bare kvalmt! Er han litt på gay siden?  Ellers lurer på hvorfor Leah har takket ja. Når hun syns det er så fryktelig media oppstyr rundt henne som person. Tror hun det blir mindre med å være med skal vi danse?

Hva sa Leah om medieoppmerksomheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sen ve ben skrev (1 time siden):

Lurer på det jeg også, han har så mye trekk at han må være litt gay.

Ser ikke på dette pga han men så bare et par minutter reprise som gikk i går, hun Alesandra eller hva hun heter for noe?🤔 Herlighet, er hun ikke helt god? Så respektløst til de grader.🫣

Vet ingenting om han men det lille jeg har sett så var jeg bare innforstått med at han var gay. Er han ikke det??🙈🤣

og hva gjorde allesandra? (Ser heller ikke på men er nysgjerrig 🤪)

• Liker 1
Skrevet
NedOpp skrev (1 time siden):

Han har vel vært åpen om at han er bi? 
Alessandra skal for guds skyld få være seg selv, men litt ned på volumet av respekt for andre folk må vel gå an…? Stakkars Katelyn sto der med øreklokker🙈

Stemmer det, Sebastian "kom ut" som bifil da han var 16, tror jeg. 

Takk gud for at det ikke bare er meg som ser og hører Alessandra. Det blir for mye. Altfor dominerende, men har tydeligvis et behov for å være midtpunkt 🙄

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (5 minutter siden):

Vet ingenting om han men det lille jeg har sett så var jeg bare innforstått med at han var gay. Er han ikke det??🙈🤣

Alessandra er høylytt , skrik og skrål og virket nærmet som hun var beruset. Mangel på sosiale antenner i alle fall 🫣

• Liker 15
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (2 timer siden):

Haha!

Han var gift og har barn, men skilte seg i fjor tror jeg, om jeg ikke husker feil. 

Alessandra er too much🙈 Jeg trodde at hun gikk på noe da jeg så det lille jeg så på Skal vi danse.🫣 Hun skrek, var ganske høylytt, respektløs osv.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Etter å ha sett forrige sending, så var Victoria Nadine utvilsomt den beste. Sebastian var den som var mest stiv og manglet rytmikk.

• Liker 5
Skrevet

For en hyyyling, skriking og grining i år da!! Alessandra og Sondre var jo helt maniske, fikk jo Sebastian til å blekne liksom! ! Måtte mute de! Og Victoria også. Djiises.

Og at noen folk ikke kan oppføre seg når programlederne skal snakke?  For en uoppdragen gjeng! 

Vet ikke om eg orker dette i år..for en meget spesiell gjeng...

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Moongirl skrev (6 minutter siden):

For en hyyyling, skriking og grining i år da!! Alessandra og Sondre var jo helt maniske, fikk jo Sebastian til å blekne liksom! ! Måtte mute de! Og Victoria også. Djiises.

Og at noen folk ikke kan oppføre seg når programlederne skal snakke?  For en uoppdragen gjeng! 

Ja la oss alle være A4 sauer som følger saueflokken.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Moongirl skrev (1 time siden):

Sofie Maria skrev (1 time siden):

Ja la oss alle være A4 sauer som følger saueflokken.  

Tenker at litt god gammeldags folkeskikk er greit å ha. Det har ingenting med å være A4 og saueflokk å gjøre.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Eleaelea skrev (17 timer siden):

Ja, Sebastian og det anal snakket det er bare kvalmt! Er han litt på gay siden?  Ellers lurer på hvorfor Leah har takket ja. Når hun syns det er så fryktelig media oppstyr rundt henne som person. Tror hun det blir mindre med å være med skal vi danse?

Han har jo gay stemme, så jeg har trodd lenge han var på det andre laget, jeg gikk heldigvis glipp av anal innslaget, alltid skal de snakke om alt under beltestedet, JT, Erlend Elias osv, det er så ekkelt.

Leah har media kjør uansett hva hun driver med, så hun kan likegodt hive seg med her.

Endret av makkapakka
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollebolle skrev (5 timer siden):

Tenker at litt god gammeldags folkeskikk er greit å ha. Det har ingenting med å være A4 og saueflokk å gjøre.

Men vi er alle forskjellige, og noen viser mer følelser enn andre. Det tenker jeg er helt greit.

De er under et stort press, og var overlykkelige over å være ferdige med første dans og at det hadde gått bra.

Skjønner at noen kan bli euforiske eller overveldet av følelser da. 

Alessandra er bare sånn, og tenker at det skal hun få lov til å være! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Synes Sondre er festlig jeg da 😅

Flott at ikke alle danser perfekt, og at noen tør å stille selv om de er litt tømmerstokker i stilen,  som Sebastian og Espen. Hadde blitt kjedelig om alle var flinkiser. Morsomt å følge utviklingen også. 

Rørende med Katelyn.

Sebastian og Tim Kristian skaper god TV!  Maria Stavang er også bra. 

Savner egentlig bare et par 40-50 pluss divaer, ala Mari Maurstad eller Henriette Steenstrup. Synd Henriette Lien måtte trekke seg. 

Ellers - lovende sesong 😊💃🕺

Endret av Suss80
  • Liker 1
Skrevet
Moongirl skrev (På 28.9.2026 den 16.26):

Ja, jeg tenkte det samme! Når Sebastian fremstår rolig så sier det sitt. 

Dette orker jeg ikke å se på. Sondre og Alessandra oppfører seg som to umodne drittunger, Øyunn er en ufyselig meangirl som ikke burde få oppmerksomhet. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Mollebolle skrev (23 timer siden):

Nemlig. De har klart dette i alle sesonger frem til nå. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor omtales Øyunn stadig som mobber og mean girl her? Hva er det jeg ikke har fått med meg? Har egentlig et ganske bra inntrykk av henne. Og knallgod til å danse var hun i hvert fall.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Fenomen skrev (23 timer siden):

Ja, jeg tenkte det samme! Når Sebastian fremstår rolig så sier det sitt. 

Dette orker jeg ikke å se på. Sondre og Alessandra oppfører seg som to umodne drittunger, Øyunn er en ufyselig meangirl som ikke burde få oppmerksomhet. 

Alessandra er bare fæl. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Jan Thomas gir Leah ufortjente poeng denne gangen også.

Og jeg syns fremdeles at Helene har en grusom kjole på seg. Hun er sikkert kjempelett å style så flott som hun er, også får hun nesten hver gang en eller annen merkelig kjole.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Sol79 skrev (1 minutt siden):

Jan Thomas gir Leah ufortjente poeng denne gangen også.

Og jeg syns fremdeles at Helene har en grusom kjole på seg. Hun er sikkert kjempelett å style så flott som hun er, også får hun nesten hver gang en eller annen merkelig kjole.

Ja, hva er det for noe? Blir jo så tydelig favorisering. 7 poeng til både Leah og Øyunn. Ikke at jeg er noe fan av Øyunn, men var jo tydelig kvalitets forskjell der! 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Poengene fra Jan Thomas til Leah er jo flaut å se på! Kan i alle fall prøve å fremstå litt profesjonell og nøytral... :murvegg:

• Liker 21
  • Nyttig 6
Skrevet
Roadrunner skrev (21 minutter siden):

Poengene fra Jan Thomas til Leah er jo flaut å se på! Kan i alle fall prøve å fremstå litt profesjonell og nøytral... :murvegg:

Enig, det var flaut. For skams skyld så gav han Øyunn en sterk 7-er. Pinlig at de har sånne dommere i programmet. 

• Liker 9
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...