Frøkenfryden Skrevet søndag kl. 05:08 #161 Skrevet søndag kl. 05:08 Tiger Jack skrev (1 time siden): Dette må jo være et tapt veddemål eller noe? Det er jo andre program på rad at hun bruker "vagina-kjole" Program 1: Program 2: 😂 Jeg så også noen si at kjolen i går så ut som en analprolaps😅🙈 4
Haremor Skrevet søndag kl. 06:38 #162 Skrevet søndag kl. 06:38 alfathealfa skrev (7 timer siden): Det handler om å være populær og om å ha følgere. Ikke noe annet når det kommer til stykket. Sandra gikk ut fordi hun ikke har vært synlig i tv-ruta, mens det har Sebastian. Synes dansingen deres var ganske lik, egt. Men ble forstyrret av de grimasene han gjorde for min egen del. (Hvis han har trent dans i seks uker skjønner jeg ikke hvorfor han var så andpusten av å ha danset i 3 min., men det er en annen sak) Han er overvektig, så ikke så rart 1 3
Aristokrat1 Skrevet søndag kl. 06:55 #163 Skrevet søndag kl. 06:55 alfathealfa skrev (7 timer siden): Det handler om å være populær og om å ha følgere. Ikke noe annet når det kommer til stykket. Sandra gikk ut fordi hun ikke har vært synlig i tv-ruta, mens det har Sebastian. Synes dansingen deres var ganske lik, egt. Men ble forstyrret av de grimasene han gjorde for min egen del. (Hvis han har trent dans i seks uker skjønner jeg ikke hvorfor han var så andpusten av å ha danset i 3 min., men det er en annen sak) Du legger merke til at proff danserne svetter og peser de og? 3
Chantielle Skrevet søndag kl. 10:16 #164 Skrevet søndag kl. 10:16 Ryddet for personangrep. Chantielle mod.
Tradegy Skrevet søndag kl. 11:25 #165 Skrevet søndag kl. 11:25 (endret) Jan Thomas burde hatt en egen rolle, hvor han kunne kommentert, men ikke fikk tilgang til poengskilt. Han fordummer hele konseptet. Endret mandag kl. 08:29 av Tradegy 12 4
Janzypants Skrevet søndag kl. 12:12 #166 Skrevet søndag kl. 12:12 Det blir så jævlig dumt at JT sitter i det dommerpanelet. Man ser LANG vei at hans poeng til b.la Leah er "vennepoeng". Jeg mener, når de andre dommerne gir 4 og 5 poeng, og han kommer med 7 poeng, så blir det veldig useriøst. Sånn favorisering klarer jeg faktisk ikke. 12 2
Sologmåne1 Skrevet søndag kl. 12:51 #167 Skrevet søndag kl. 12:51 Se der ja, der forsvant Sandra som jeg håpet på. At ikke Espen gikk ut er for meg en gåte. Nå håper jeg Solberg eller Espen går neste gang. Kjolen til Helene, hva gir du meg😂 Kanskje noe I. Guttormsen har designet😅 7
Sleeve Skrevet søndag kl. 15:59 #168 Skrevet søndag kl. 15:59 Kjolen til Helene er en spøk i forhold til Sportsklubben.. 3
Huttetutt Skrevet 19 timer siden #169 Skrevet 19 timer siden Hvem er stylisten(e)? Helene i grusomme kjoler og «alle» kvinnelige dansere har bølgete løshår😅 1
Sleeve Skrevet 16 timer siden #170 Skrevet 16 timer siden Huttetutt skrev (3 timer siden): Hvem er stylisten(e)? Helene i grusomme kjoler og «alle» kvinnelige dansere har bølgete løshår😅 Helenes kjoler har vært en spøk i forhold til gutta i sportsklubben..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå