JamesBlond Skrevet 27. september #101 Skrevet 27. september Snikmos skrev (50 minutter siden): Øyunn har alltid sagt hun vil være med i skal vi danse, hun har drevet på med dans mye fra før, så ingen overraskelse fra min side at hun kan dette. elles er det litt « kjedelig « å ta med de som kan dans, typ øyunn og Victoria ( har sett Victoria danse før på some , viser at hun også har peiling) men de har jo før også hatt med andre som også kan dans til en viss grad. skulle ønske de hadde med mere typ som Maria, Sebastian og Espen. De som ikke er inne i dette felte, det er mere artig å se utviklingen da, kontra de som ikke er overhode nybegynnere. men det er bare min mening. Enig med deg. Det er kjekkere å skikkelig progresjon fra elendig danser til veldig god, enn å se gode bli enda bedre. Om du skjønner? Håper Espen blir med videre, trenger humoren hans. Skrattlo av kommentaren om at danseparketten var for liten. 4 3
Who is she Skrevet 27. september #102 Skrevet 27. september JamesBlond skrev (11 minutter siden): Enig med deg. Det er kjekkere å skikkelig progresjon fra elendig danser til veldig god, enn å se gode bli enda bedre. Om du skjønner? Håper Espen blir med videre, trenger humoren hans. Skrattlo av kommentaren om at danseparketten var for liten. De blir jo aldri skikkelig gode. Ja det er en god progresjon, men ikke så underholdende for min del. Jeg syns det er mye mer gøy å se på folk som er gode. Da kan også koreografien bli mye mer spennende og utfordrende. Som med Alexandra og Cengiz syns jeg det var gøy å se på. De ble jo helt rå. Så jeg kommer til å glede meg mest til å se Øyunn og Victoria fremover og se hvor gode de to kan bli. Så kan du kose deg med resten. For meg er de kjedelig å se på 😅 Da er det noe for alle. Så supert at de ikke bare tar med middelmådige folk og har med noen som har anlegg til å bli skikkelig gode og vise frem dans og all den kreativiteten og musikalitet som finnes i det å danse. 6 3
Hanne67 Skrevet 27. september #103 Skrevet 27. september (endret) Blåttvann skrev (22 timer siden): JT og Leah har gjort mange samarbeid tidligere og de er venner (i den grad en mann på nær 60år og en jente på 17 kan være venner). Utrolig dumt at JT slipper unna med favorisering slik. Kanskje man burde gjort det som i skiflyging, slettet høyeste og laveste score. Han er venn med Märtha Louise og hele familien, men har sikkert hatt endel med Leah å gjøre pga. bransjen hun er i. Derfor bør han være ekstra forsiktig med å favorisere, men det er ikke noe nytt. Vi så det også med bl.a. Vendela Kirsebom. Leah er 21 år. Endret 28. september av Hanne67 15 4
Blåttvann Skrevet 27. september #104 Skrevet 27. september Hanne67 skrev (10 minutter siden): Han er venn med Märha Louise og hele familien, men har sikkert hatt endel med Leah å gjøre pga. bransjen hun er i. Derfor bør han være ekstra forsiktig med å favorisere, men det er ikke noe nytt. Vi så det også med bl.a. Vendela Kirsebom. Absolutt! Vet ikke hvorfor han slipper unna med det. 5 1
makkapakka Skrevet 27. september #105 Skrevet 27. september Hvem er det som har tekstet dette programmet, det er jo bare feil med navn, og det var tekstet velkommen til Skavlan.. 2 1
Fotballfluen Skrevet 27. september #106 Skrevet 27. september Who is she skrev (16 timer siden): Burde ha droppet de hjelpekortene, hadde sett mye mer proft ut. Veldig avhengig av de i norske program. Får vel godt nok betalt slik at det kan forventes at de pugger teksten, hadde sett så mye bedre ut. De klarer seg fint uten i de fleste amerikanske produksjoner. De prompter i amerikanske produksjoner. 1
Who is she Skrevet 27. september #107 Skrevet 27. september Fotballfluen skrev (21 minutter siden): De prompter i amerikanske produksjoner. Burde de gjort i norske også. Har irritert meg over de kortene og veivinge med hendene i alle år. 1 1
Lnh9 Skrevet 27. september #108 Skrevet 27. september Til dere som sier det er kjedelig å se på de som kan danse fra før: Jeg synes det er kjedelig å se på de som ikke kan danse🙊 9 3
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. september #109 Skrevet 27. september Snikmos skrev (4 timer siden): Øyunn har alltid sagt hun vil være med i skal vi danse, hun har drevet på med dans mye fra før, så ingen overraskelse fra min side at hun kan dette. elles er det litt « kjedelig « å ta med de som kan dans, typ øyunn og Victoria ( har sett Victoria danse før på some , viser at hun også har peiling) men de har jo før også hatt med andre som også kan dans til en viss grad. skulle ønske de hadde med mere typ som Maria, Sebastian og Espen. De som ikke er inne i dette felte, det er mere artig å se utviklingen da, kontra de som ikke er overhode nybegynnere. men det er bare min mening. Jeg skjønner at de måtte spørre en som hadde dansebakgrunn når det bare var tre dagers varsel! Se for deg Erna Solberg eller Christian Brennhovd (dårlig eksempel men det var alt jeg kom på) med tre dagers varsel liksom. 9 2
liverbird Skrevet 27. september #110 Skrevet 27. september Who is she skrev (3 timer siden): De blir jo aldri skikkelig gode. Ja det er en god progresjon, men ikke så underholdende for min del. Jeg syns det er mye mer gøy å se på folk som er gode. Da kan også koreografien bli mye mer spennende og utfordrende. Som med Alexandra og Cengiz syns jeg det var gøy å se på. De ble jo helt rå. Så jeg kommer til å glede meg mest til å se Øyunn og Victoria fremover og se hvor gode de to kan bli. Så kan du kose deg med resten. For meg er de kjedelig å se på 😅 Da er det noe for alle. Så supert at de ikke bare tar med middelmådige folk og har med noen som har anlegg til å bli skikkelig gode og vise frem dans og all den kreativiteten og musikalitet som finnes i det å danse. Lnh9 skrev (4 minutter siden): Til dere som sier det er kjedelig å se på de som kan danse fra før: Jeg synes det er kjedelig å se på de som ikke kan danse🙊 Enig med dere, jeg synes også det er gøyest å se de skikkelig gode - men godt det er noe for enhver smak☺️ 3 3
Zenhouse Skrevet 27. september #111 Skrevet 27. september Lnh9 skrev (18 timer siden): Til tross for kjedelig deltagerliste fikk jeg faktisk gåsehud av både Øyunn, Victoria og Katelyn. De to første fordi de var råflinke til å være første program og siste fordi det er veldig imponerende. (Ser jo balansen er dårlig, men med de forutsetningene man har med DS, hypermobilitet og hypotoni var det det kult å se). Deltakere som Leah, Sandra, Kim og Espen synes jeg det er kjedelig å se på. Men sikkert bedre lengre ut i programmet. Trenger «more passion, more energy»😆 Enig i alt du skriver. Gleder meg også til å se utviklingen til Maria, hun er en arbeidshest som pleier å jobbe hardt når hun får utfordringer. Så spent på det. 4
Chantielle Skrevet 27. september #112 Skrevet 27. september Ryddet for brukerdebatt/brukerforfølgelse. Chantielle mod.
tirben Skrevet 27. september #113 Skrevet 27. september Synes det er mye morsommere å se gode dansere bli enda bedre, enn dårlige dansere bli litt bedre. Har kost meg med å se på Tshawe, Alexandra Joner Danby Choi, Jørgine, Cengiz og Adelen, for å nevne de jeg kom på i farten. 9 2
anonym35445 Skrevet 27. september #114 Skrevet 27. september Blåttvann skrev (12 timer siden): JT og Leah har gjort mange samarbeid tidligere og de er venner (i den grad en mann på nær 60år og en jente på 17 kan være venner). Utrolig dumt at JT slipper unna med favorisering slik. Kanskje man burde gjort det som i skiflyging, slettet høyeste og laveste score. Lea Behn er btw. ikke 17 år. Hun er 21 år. 6 1
Huttetutt Skrevet 27. september #115 Skrevet 27. september Gud hjelpe hun der Alesandra er slitsom! 13 2
Eleaelea Skrevet 28. september #116 Skrevet 28. september makkapakka skrev (På 17.8.2026 den 18.16): Lurer på hvordan Sebastian blir i dette konseptet, har ikke akkurat gjort noe godt figur av seg i Spillet og Vokteren. Så håper jeg Henriette retter opp inntrykket av seg selv etter Farmen ifjor. De andre er helt greit... Er mye reality kjendiser eller bare? Ja, Sebastian og det anal snakket det er bare kvalmt! Er han litt på gay siden? Ellers lurer på hvorfor Leah har takket ja. Når hun syns det er så fryktelig media oppstyr rundt henne som person. Tror hun det blir mindre med å være med skal vi danse? 8 6
Minnus Skrevet 28. september #117 Skrevet 28. september Mye forskjellige deltakere i år, altså alt fra folk jeg aldri har sett på tv til faktisk kjendiser. Aldri likt Øyunn, men forstår at hun sikkert var den eneste som kunne stille opp på dagers varsel. Siden hun kan danse fra før, og hun hadde sikkert aldri fått bli med ellers. Så er det noen der som trenger å lære seg litt respekt for de som er foran kamera. Så flere ganger at samme person, husker ikke hva hun heter, drev å gikk foran kamera når programlederne pratet. Det synes jeg var veldig frekt, gjør det en gang og det er et uhell, men flere ganger - da er du bare frekk. Veldig spent på fortsettelsen, synes Sandra fikk ufortjent dårlige poeng sammenlignet med visse andre. 3
NedOpp Skrevet 28. september #118 Skrevet 28. september Eleaelea skrev (5 timer siden): Ja, Sebastian og det anal snakket det er bare kvalmt! Er han litt på gay siden? Ellers lurer på hvorfor Leah har takket ja. Når hun syns det er så fryktelig media oppstyr rundt henne som person. Tror hun det blir mindre med å være med skal vi danse? Har hun sagt at hun synes det er så fryktelig mye mediaoppstyr rundt henne som person? Eller tenker du på introen i SVD? For der sa hun jo bare at familien/hun har vært eksponert (?) hele livet, som jo er sant, men hun gjorde seg jo ikke til noe offer. Hun har jo også valgt en karriere som influenser og derav fokus både i SoMe og ellers. Oppfatta det som at hun ville åpne opp/vise mer av hvem hun er (ikke bare hvem andre/media tror hun er). 3
Sen ve ben Skrevet 28. september #119 Skrevet 28. september Eleaelea skrev (5 timer siden): Ja, Sebastian og det anal snakket det er bare kvalmt! Er han litt på gay siden? Ellers lurer på hvorfor Leah har takket ja. Når hun syns det er så fryktelig media oppstyr rundt henne som person. Tror hun det blir mindre med å være med skal vi danse? Lurer på det jeg også, han har så mye trekk at han må være litt gay. Ser ikke på dette pga han men så bare et par minutter reprise som gikk i går, hun Alesandra eller hva hun heter for noe?🤔 Herlighet, er hun ikke helt god? Så respektløst til de grader.🫣 6
NedOpp Skrevet 28. september #120 Skrevet 28. september Sen ve ben skrev (1 minutt siden): Lurer på det jeg også, han har så mye trekk at han må være litt gay. Ser ikke på dette pga han men så bare et par minutter reprise som gikk i går, hun Alesandra eller hva hun heter for noe?🤔 Herlighet, er hun ikke helt god? Så respektløst til de grader.🫣 Han har vel vært åpen om at han er bi? Alessandra skal for guds skyld få være seg selv, men litt ned på volumet av respekt for andre folk må vel gå an…? Stakkars Katelyn sto der med øreklokker🙈 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå