adriana32 Skrevet 3. oktober #141 Skrevet 3. oktober Enig i at kjolen til flotte Helene var grusom. Må jo være blind de som styler henne. Tenker JT sine favoriseringsstemmer til Leah kan medføre at publikum lar være å stemme på henne: altså at han rett og slett ødelegger mer enn det hjelper henne. Blir så opplagt og folk blir irriterte. 11 1
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober #142 Skrevet 3. oktober Sol79 skrev (49 minutter siden): Jan Thomas gir Leah ufortjente poeng denne gangen også. Og jeg syns fremdeles at Helene har en grusom kjole på seg. Hun er sikkert kjempelett å style så flott som hun er, også får hun nesten hver gang en eller annen merkelig kjole. Syns kjolen ser ut som et kvinnelig underliv nede😳 3 5
Blåttvann Skrevet 3. oktober #143 Skrevet 3. oktober Jeg forstår ikke at Jan Thomas blir ansatt i noen programmer i utgangspunktet (unntatt Norges dummeste), han har jo null personlighet, er enkel og kjedelig. Denne favorisering visste man jo at ville komme med Leah i casten, så hvorfor fikk han fortsette som dommer i denne sesongen? 8 1
Blåttvann Skrevet 3. oktober #144 Skrevet 3. oktober adriana32 skrev (12 minutter siden): Enig i at kjolen til flotte Helene var grusom. Må jo være blind de som styler henne. Tenker JT sine favoriseringsstemmer til Leah kan medføre at publikum lar være å stemme på henne: altså at han rett og slett ødelegger mer enn det hjelper henne. Blir så opplagt og folk blir irriterte. Krysser fingrene. Eller heller at JT får korrigerende tilsnakk av produksjonen, er jo ikke Leah sin skyld at JT er uprofesjonell og en rævsleiker. 3 1
tregutter Skrevet 3. oktober #145 Skrevet 3. oktober Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Syns kjolen ser ut som et kvinnelig underliv nede😳 Ha ha, det var akkurat det jeg også tenkte😄🙈 4
tvserieautist Skrevet 3. oktober #146 Skrevet 3. oktober On 9/28/2026 at 4:06 AM, Eleaelea said: Ja, Sebastian og det anal snakket det er bare kvalmt! Er han litt på gay siden? Ellers lurer på hvorfor Leah har takket ja. Når hun syns det er så fryktelig media oppstyr rundt henne som person. Tror hun det blir mindre med å være med skal vi danse? du høres jo nesten homofobisk ut. og hva er det med dette å prøve å finne ut av legningene til andre mennesker? jeg vet ikke noe om han sin legning men noen menn er bare veldig feminine uten at de er gay, og noen kvinner er maskuline og er ikke gay, noen er kanskje bifil, pan, eller har en fluid legning/identiten. det er og noen folk som er gay eller bifile men ikke vil ha forhold med samme kjønnet og kanskje ikke har noe interesse av det, noen folk er kanskje gay men vil ikke dele det med verden og, og det er også helt greit. 5
fugl fønix Skrevet 3. oktober #147 Skrevet 3. oktober Fiffig antrekk på Merete idag da, hva skal det forestille? Sjøkorall? 1
tvserieautist Skrevet 3. oktober #148 Skrevet 3. oktober wow alessandra, så kul dans, hun er så vakker og intens når hun danser og det var så unikt 9 1
NedOpp Skrevet 3. oktober #150 Skrevet 3. oktober tvserieautist skrev (4 minutter siden): wow alessandra, så kul dans, hun er så vakker og intens når hun danser og det var så unikt Hun var god i dag, og litt mer «dempa» etterpå. Må si at både Sebastian og Tim K imponerer. Gøy å se en mer seriøs side av Sebastian. Og Tim får jeg mer og mer sansen for, tenk å skulle danse uten å ha evnen til å ha bilder i hodet (afantasien hans), det må være krevende. Synes alle tar det seriøst i år, virker sånn i alle fall. At de virkelig prøver, vil få det til, tar imot tilbakemeldinger, og virkelig jobber for å vise dommerne at de tar det på alvor. JT blir jeg mer og mer lei av, de 3 andre dommerne synes jeg fungerer utrolig bra når, også som en trio. Chengiz har virkelig blitt voksen i rollen siden i fjor, og Nadia har en litt mer behagelig måte å være streng på og uten at det går utover uttrykket hennes. Merethe er bare 💯, elsker henne! 12 1
tvserieautist Skrevet 3. oktober #151 Skrevet 3. oktober 10 minutter siden, NedOpp said: Hun var god i dag, og litt mer «dempa» etterpå. Må si at både Sebastian og Tim K imponerer. Gøy å se en mer seriøs side av Sebastian. Og Tim får jeg mer og mer sansen for, tenk å skulle danse uten å ha evnen til å ha bilder i hodet (afantasien hans), det må være krevende. Synes alle tar det seriøst i år, virker sånn i alle fall. At de virkelig prøver, vil få det til, tar imot tilbakemeldinger, og virkelig jobber for å vise dommerne at de tar det på alvor. JT blir jeg mer og mer lei av, de 3 andre dommerne synes jeg fungerer utrolig bra når, også som en trio. Chengiz har virkelig blitt voksen i rollen siden i fjor, og Nadia har en litt mer behagelig måte å være streng på og uten at det går utover uttrykket hennes. Merethe er bare 💯, elsker henne! ja jeg er sykt imponert av sebastian, det var mye bedre i dag. og ja engi det du sier om tim, det er tim kristian som jeg heier på og det er veldig imponerende 2
tvserieautist Skrevet 3. oktober #152 Skrevet 3. oktober skjønner ikke det duell danse greiene, danser de den samme dansen som de danset først eller er det reprise lol 2
Blekkulfina Skrevet 3. oktober #153 Skrevet 3. oktober Espen videre og Sandra i duell?? Forstå det den som kan!😱🤯 5 1
Hanne67 Skrevet 3. oktober #154 Skrevet 3. oktober tvserieautist skrev (9 minutter siden): skjønner ikke det duell danse greiene, danser de den samme dansen som de danset først eller er det reprise lol De danser den samme dansen en gang til. 3
Hanne67 Skrevet 3. oktober #155 Skrevet 3. oktober Blekkulfina skrev (5 minutter siden): Espen videre og Sandra i duell?? Forstå det den som kan!😱🤯 Ikveld synes jeg Sebastian danset veldig bra, og både han og Sandra er jo mye bedre enn Espen! Espen burde vært i duell ja. 2
refill Skrevet 3. oktober #156 Skrevet 3. oktober Det er jo det evige irritasjonsmomentet med SVD det. Det burde jo være de med lavest poeng som var i duell. Men, der har vi jo underholdning møter profesjon 🤷♀️ (står ingenting i spoilertagen, får ikke fjernet den) Spoiler 3
Frida2026 Skrevet 3. oktober #157 Skrevet 3. oktober Så feil at Sandra gikk ut. Her må virkelig folk stemme om de heier på noen. Handler ikke om hvem som det best. 3 1
makkapakka Skrevet 3. oktober #158 Skrevet 3. oktober Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Syns kjolen ser ut som et kvinnelig underliv nede😳 Ja fytti grisen, som å se rett hjem 🙄
alfathealfa Skrevet 3. oktober #159 Skrevet 3. oktober Frida2026 skrev (1 time siden): Så feil at Sandra gikk ut. Her må virkelig folk stemme om de heier på noen. Handler ikke om hvem som det best. Det handler om å være populær og om å ha følgere. Ikke noe annet når det kommer til stykket. Sandra gikk ut fordi hun ikke har vært synlig i tv-ruta, mens det har Sebastian. Synes dansingen deres var ganske lik, egt. Men ble forstyrret av de grimasene han gjorde for min egen del. (Hvis han har trent dans i seks uker skjønner jeg ikke hvorfor han var så andpusten av å ha danset i 3 min., men det er en annen sak) 1
Tiger Jack Skrevet 4. oktober #160 Skrevet 4. oktober makkapakka skrev (4 timer siden): Ja fytti grisen, som å se rett hjem 🙄 Dette må jo være et tapt veddemål eller noe? Det er jo andre program på rad at hun bruker "vagina-kjole" Program 1: Program 2: 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå