baremeg Skrevet 26. september #41 Skrevet 26. september Hva gjør JT der som dommer? Er bare flaut å høre på han og han viser så tydelig hvem som er hans favoritter ved å gi de poeng de ikke fortjener. 11 9
oreganopizza Skrevet 26. september #42 Skrevet 26. september nysgjerring på hvordan det går for øyunn siden hun har fått øvd så lite! 2
Sparks Skrevet 26. september #43 Skrevet 26. september shab skrev (22 minutter siden): Jeg fikk "ick" av henne på Farmen da hun reagerte så voldsomt på "neger-ku" kommentaren, men hun fikk tilbake ei stjerne i boka av meg senere i konkurransen da hun valgte en gutt til førstekjempe selv om guttenes plan var å fortsette å velge kvinnelige førstekjemper. Helt riktig av henne å få ‘ick’ av den unødvendige kommentaren der. 4 4
anonym35445 Skrevet 26. september #44 Skrevet 26. september Liker godt Cengiz i årets sesong som dommer. Han har slått seg mer til ro i rollen og virket ikke så nervøs og overgiret som han til tider var i fjord. Peiling på dans har han også og jeg synes han gir gode tekniske tilbakemeldinger❤️. 10 1
Tulla25j Skrevet 26. september #45 Skrevet 26. september baremeg skrev (1 time siden): Hva gjør JT der som dommer? Er bare flaut å høre på han og han viser så tydelig hvem som er hans favoritter ved å gi de poeng de ikke fortjener. Enig!! 7 er for høyt! Visste han kom til å være grei med Leah blant annet. (For all del hun var flink, men ikke «7er» flink i første program). 13 6
NedOpp Skrevet 26. september #46 Skrevet 26. september Tulla25j skrev (6 minutter siden): Enig!! 7 er for høyt! Visste han kom til å være grei med Leah blant annet. (For all del hun var flink, men ikke «7er» flink i første program). JT…jeg blir pinlig berørt i grunnen… Chengiz har virkelig falt på plass i rollen. Og Merethe er stødig som alltid. Synes også Nadia er blitt mer «spiselig», uten at det går på bekostning av det faglige. Skulle ønske de kunne kutta ut JT, og bare hatt 3 dommere igjen, og at vi da kunne få tilbakemelding fra alle dommerne på hver danser. 9 4
anonym35445 Skrevet 26. september #47 Skrevet 26. september NedOpp skrev (2 minutter siden): JT…jeg blir pinlig berørt i grunnen… Chengiz har virkelig falt på plass i rollen. Og Merethe er stødig som alltid. Synes også Nadia er blitt mer «spiselig», uten at det går på bekostning av det faglige. Skulle ønske de kunne kutta ut JT, og bare hatt 3 dommere igjen, og at vi da kunne få tilbakemelding fra alle dommerne på hver danser. Veldig enig med deg!!. Jeg spoler over Jan Thomas sine tilbakemeldinger. Blir flau🙈. 8 2
Sh999 Skrevet 26. september #48 Skrevet 26. september anonym35445 skrev (1 minutt siden): Veldig enig med deg!!. Jeg spoler over Jan Thomas sine tilbakemeldinger. Blir flau🙈. Enig her og. Jeg trodde det skulle bli Tim Kristian ( eller hva han heter) jeg skulle bli pinlig berørt av , men det tar JT og Alessandra seg av gitt 🫣 7 3
AnnaLovise Skrevet 26. september #49 Skrevet 26. september anonym35445 skrev (2 timer siden): Er de noe jeg ikke har fått me meg om Øyun Krogh siden hun får så mye hat? Tenker de er sterkt av henne jeg og stille opp på så kort varsel…. Sterkt er vel å ta hardt i, all den tid hun har mast og mast om å få være med 😆 3 2
tregutter Skrevet 26. september #50 Skrevet 26. september Enig i at JT ikke har noe i dette programmet å gjøre. Det er rett og slett pinlig. 10 3
anonym35445 Skrevet 26. september #51 Skrevet 26. september AnnaLovise skrev (1 minutt siden): Sterkt er vel å ta hardt i, all den tid hun har mast og mast om å få være med 😆 Hadde du hoppet inn i ett program gram der du skulle prestere hver lørdag og kun hadde fått forberedt deg i 3 dager? Jeg synes hun er tøff🥰 11 3
Mollebolle Skrevet 26. september #52 Skrevet 26. september Sondre er også altfor mye. Roe ned noen hakk, så blir det kanskje bedre. Men, akkurat nå er han bare et stort dra-til-trynet. 8 7
makkapakka Skrevet 26. september #53 Skrevet 26. september Sliter mer med mr. Sundby som er blitt med for å vise frem kroppen sin 🤮 De andre gir jeg en danser sjanse, selv om jeg tror at Espen Lervåg faller mellom 2 stoler her også... 13 1
Sleeve Skrevet 26. september #54 Skrevet 26. september Orker ikke Øyun Krog, så desperat for å få være med.. Sondre virket nesten rusa.. 8 3
anonym35445 Skrevet 26. september #55 Skrevet 26. september Sleeve skrev (1 minutt siden): Orker ikke Øyun Krog, så desperat for å få være med.. Sondre virket nesten rusa.. Tåler du ikke att Øyun fikk til å danse eller? Synes hun var rå flink til å ha dansa i 2,5 dag. Hjelper nokk på att hun har litt erfaring med dans som hun sa🥰. 14 2
makkapakka Skrevet 26. september #56 Skrevet 26. september Gud fader for en oppførsel av Sondre, det er faen meg ikke mulig... 5 6
Haremor Skrevet 26. september #57 Skrevet 26. september Sleeve skrev (3 minutter siden): Orker ikke Øyun Krog, så desperat for å få være med.. Sondre virket nesten rusa.. Fikser ikke dama jeg heller. Sebastian er så mye. 5 3
Mollebolle Skrevet 26. september #58 Skrevet 26. september Føler denne sesongen er den hvor alt "rælet" samles. Øyunn, Sebastian, Tim Kristian, Alessandra, Sondre....er det mulig? Å det er altfor mange influensene med. Kanskje på tide å ta en pause hvis det ikke er nok kjendiser å ta av. 13
Findus88 Skrevet 26. september #59 Skrevet 26. september Man kan mene hva man vil om Øyunn,men den dansen etter bare 2,5 dag er rått! Det er nok hun og Victoria som er uten tvil sterkest i år😊 17 2
Janzypants Skrevet 26. september #60 Skrevet 26. september Herregud så flink Øyunn var! Imponerende med 2,5 dager til forberedelse - selv om hun har dansa litt før. Det er vel fremdeles en forskjell på sportsdans og det hun drev med? Jeg er imponert, hvert fall! Sondre klarer jeg bare ikke.. Altfor høy på seg selv. Skulle veldig gjerne ønsket at Merethe hadde jekka han litt ned til tross for at han visstnok leverte en grei dans. Men jeg syns man kommer lenger med litt ydmykhet enn slik fremtoning han viste... 10 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå