Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Gleder meg🥰,elsker Skal vi danse💃❤️🕺, jeg har fulgt med på alle sesonger.😻

Endret av fugl fønix
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
fugl fønix skrev (På 8.9.2026 den 23.31):

Gleder meg🥰,elsker Skal vi danse💃❤️🕺, jeg har fulgt med på alle sesonger.😻

Samme her også! Liker veldig godt kombinasjon av musikk og dans som program. Har også blitt litt tradisjon her å se på, da programmet har fulgt meg gjennom barndommen, og er egentlig ikke så mange program igjen føler jeg som er aktivt og har holdt på like lenge. ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Interessant å se om TV2 henter inn en erstatter for Henriette, eller om det blir et par mindre denne sesongen.

Skrevet

Trist med Henriette ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Enig, trist med Henriette. Siden hun har faktisk vært en danser tidligere, så hadde hun gitt programmet tyngde og kred.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollebolle skrev (På 22.9.2026 den 14.07):

Interessant å se om TV2 henter inn en erstatter for Henriette, eller om det blir et par mindre denne sesongen.

Bekreftet at de henter inn erstatter nå. Spent på hvem det blir. 

Jeg holder en liten knapp på Jennie Sofie jeg, hun kunne vel fort lært seg noe på så kort tid. Eneste er at jeg mener de har uttalt at hun og Tarjei ikke ønsker å danse sammen!? Uten at jeg er helt sikker på det! Hadde jo vært koselig å se de sammen på parketten uansett :) 

Skrevet
Tulla25j skrev (9 minutter siden):

Bekreftet at de henter inn erstatter nå. Spent på hvem det blir. 

Jeg holder en liten knapp på Jennie Sofie jeg, hun kunne vel fort lært seg noe på så kort tid. Eneste er at jeg mener de har uttalt at hun og Tarjei ikke ønsker å danse sammen!? Uten at jeg er helt sikker på det! Hadde jo vært koselig å se de sammen på parketten uansett :) 

Blir spennende hvem det blir.

Jeg håper IKKE det blir Jennie Sofie 🙈 Hun tar seg selv altfor høytidelig, og som du sier, tror jeg neppe de to vil danse sammen. Håper på en som byr på seg selv. Bare helt random, så hadde det vært gøy med Adelina Ibishi.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Men den som blir tatt inn nå får jo en stor ulempe ved å ikke ha fått øvd like mye som de andre? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Øyunn Krogh - really? 🙄 Håper ikke TV2 har blitt så despo at de tar med en mobber!

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Tja, skal se på men synes det er en dårlig cast i år … 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (29 minutter siden):

Tja, skal se på men synes det er en dårlig cast i år … 

Enig.. Da heier jeg på Alessandra! 

• Liker 1
Skrevet
Moira26 skrev (På 24.9.2026 den 23.45):

Men den som blir tatt inn nå får jo en stor ulempe ved å ikke ha fått øvd like mye som de andre? 

Bra. Øyunn 🤮 Tipper Øyunn har øvd i årevis i tilfelle hun får være med.

• Liker 5
Skrevet

Greit nok at hun er Italiener, men hun er too much. Høylytt og dominerende. Håper Alessandra ryker fort sammen med Øyunn.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Er det bare meg, eller får deltakerne mindre og mindre klær på seg for hver sesong? 🙈 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er de noe jeg ikke har fått me meg om Øyun Krogh siden hun får så mye hat? Tenker de er sterkt av henne jeg og stille opp på så kort varsel….

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg så så vidt på Sverige sin Let's Dance, og jeg tenker vi kunne lært en del derfra. For det første - når man får femmere og seksere i program 1, så er det jo ikke så mye igjen å strekke seg etter? Det MÅ vel kunne gå an å fremdeles være konstruktiv i tilbakemeldingene og likevel gi karakterer som gir rom for mye forbedring gjennom høsten? 

Og dette med løft. Det la jeg merke til at Sverige først introduserte i et senere program? Jeg syns det er altfor mye løft og akrobatikk midt i dansen, og jeg mistenker at det ofte er for å kamuflere manglende danseferdigheter slik at man bruker opp tiden på løft. Det er et danseprogram og ikke et program om luftakrobatikk og hvem som er flinkest til å løfte hvem. Det blir ganske intetsigende i lengden. Jeg vil se DANS! 

Nei, jeg syns faktisk Sverige har løst dette på en bedre måte enn oss. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
anonym35445 skrev (14 minutter siden):

Er de noe jeg ikke har fått me meg om Øyun Krogh siden hun får så mye hat? Tenker de er sterkt av henne jeg og stille opp på så kort varsel….

Jeg fikk "ick" av henne på Farmen da hun reagerte så voldsomt på "neger-ku" kommentaren, men hun fikk tilbake ei stjerne i boka av meg senere i konkurransen da hun valgte en gutt til førstekjempe selv om guttenes plan var å fortsette å velge kvinnelige førstekjemper.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollebolle skrev (41 minutter siden):

Greit nok at hun er Italiener, men hun er too much. Høylytt og dominerende. Håper Alessandra ryker fort sammen med Øyunn.

Jeg synes også at hun var too much før og i starten av "Kompani Lauritzen". Men gjennom KL fikk jeg et veldig godt inntrykk av henne, og liker henne godt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

så mye negativitet det var her inne da

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

syns alessandras dans var så fin og så vakker, ble stolt av tim kristian, heier på han

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...