Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Findus88 skrev (1 minutt siden):

Man kan mene hva man vil om Øyunn,men den dansen etter bare 2,5 dag er rått! Det er nok hun og Victoria som er uten tvil sterkest i år😊

Øyunn danset bra, men hun er fullstendig klar over det selv også.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øyinn og Nadine er mine favoritter. JT kan ta med seg roinga og Sondre ut av programmet.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
anonym35445 skrev (3 minutter siden):

Tåler du ikke att Øyun fikk til å danse eller? Synes hun var rå flink til å ha dansa i 2,5 dag. Hjelper nokk på att hun har litt erfaring med dans som hun sa🥰.

Aldri orka den dama, fra første gangen jeg så henne på farmen har jeg fått henne helt i vranga.. Ja hun kunne danse, men skulle vel bare mangle når hun er danser..

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Mollebolle skrev (2 minutter siden):

Øyunn danset bra, men hun er fullstendig klar over det selv også.

Øyunn liker å danse og har passion for det! Hun var jo helt rå så synes det er innenfor at hun er litt klar over det også. Bra med selvtillit, det gjorde nok også mye av dansen i dag!
Det er jo denne berømte janteloven da.. ! La henne få kose seg tenker jeg! 

Endret av Tulla25j
  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg har aldri hatt sansen for Øyunn, men som hun imponerte med kun 2,5 dag med trening! 

• Liker 5
Skrevet

Veldig uventet og ufortjent bunn 3 i dag😱 her er det tydelig trynefaktor ute og går, som vanlig når seere skal være med å bestemme! 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Imponert over Leah, Victoria og ikke minst Øyunn! Man kan alltid si at «hun er danser og bla bla bla», men det er forskjell på sportsdans og det som er i Skal vi danse! I tillegg har hun lært seg den koreografien på 2,5 dag (!!). 

Tror flere kan ha sjanse for å forbedre seg fremover også, Bonsa og Maria blant annet. Premiere er mye nerver og de fleste har ikke gjort det før.  

Så ser vi igjen nå at bunnen ikke stemmer helt med poengene  fra dommerne. Flere som var dårligere enn Aleksander og Sandra spør du meg (og dommerne) Kim var ikke helt i sitt ess her, så enig i at han burde være i fare. 

Espen har vel mest å gå på her. Tror nok han ryker raskt, selv om seerstemmene tydeligvis ikke sier det i dag! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym Frøken skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri hatt sansen for Øyunn, men som hun imponerte med kun 2,5 dag med trening! 

Enig! Synes heller ikke hun framsto som selvgod eller «jeg vet jeg er dritgod!» Aleksandra Joner hadde jo også tilsvarende dansebakgrunn, også avvist på KIO av Merethe, var vel ingen som kom med tilsvarende utsagn da. Og 2,5 dag er helt vilt, selv om man har dansebakgrunn. Hun har ikke dansa aktivt på 12 år(!), og har heller ikke bakgrunn fra standarddansene/sportsdans (men hip-hop og moderne). Så dette er faktisk svært imponerende. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollebolle skrev (11 minutter siden):

Føler denne sesongen er den hvor alt "rælet" samles. Øyunn, Sebastian, Tim Kristian, Alessandra, Sondre....er det mulig?

Å det er altfor mange influensene med. Kanskje på tide å ta en pause hvis det ikke er nok kjendiser å ta av.

Etter Alessandras innsats, selvutvikling, mestring og gjennomføring av Kompani Lauritzen synes jeg ikke hun fortjener å være med i denne sammenligningen. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke Øyunn, men hun var imponerende på dansegulvet. Helt rå!

Sondre Sundby håper jeg ikke er kjent nok til at folk stemmer på han. Googler man dra til tryne, så er jeg sikker på bildet hans kommer opp. Så høy på seg selv. 

Skjønner ikke hvorfor folk som er så dårlige til å danse som Espen Lervaag takker ja til å være med. Det er ikke gøy å se på og fins ikke underholdende.

Tim Kristian var en positiv overraskelse. Sandra Lyng kan gjerne ryke for min del.

Som forventet ga Jan Thomas masse poeng til Leah Behn.

Endret av Sol79
  • Liker 11
Skrevet (endret)
Blekkulfina skrev (4 minutter siden):

Veldig uventet og ufortjent bunn 3 i dag😱 her er det tydelig trynefaktor ute og går, som vanlig når seere skal være med å bestemme! 

Hvilke tre ble det? Jeg slo av før Sondre og Øyunn skulle danse.

Endret av shab
  • Liker 1
Skrevet

What the fuck er ikke Lervåg og Sebastian nederst?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol79 skrev (Akkurat nå):

Jeg liker ikke Øyunn, men hun var imponerende på dansegulvet. Helt rå!

Sondre Sundby håper jeg ikke er kjent nok til at folk stemmer på han. Googler man dra til tryne, så er jeg sikker på bildet hans kommer opp. Så høy på seg selv. 

Skjønner ikke hvorfor folk som er så dårlige til å danse som Espen Lervaag takker ja til å være med. Det er ikke gøy å se på og fins ikke underholdende.

Tim Kristian var en positiv overraskelse. Sandra Lyng kan gjerne ryke for min del.

De må jo alltid ha med en «stiv gamling» som går mer enn hen danser, og ja…

Tim Kristian overrasker virkelig positivt, og han har jo et skikkelig handikap med innlæring/dansing med afantasien sin. Jeg har fått stadig mer sansen for fyren. Synes også han er blitt to hakk mindre ekstrem/intens siste 1-2 årene.

• Liker 9
Skrevet

Hun kvinnelige programlederen må ha vært ekstrem nervøs eller noe? Hun veivet jo rundt med talekortene, og deiset de omtrent i ansiktet på sin medprogramleder. Jeg ble helt sliten av å se på 😅

• Liker 3
Skrevet
shab skrev (9 minutter siden):

Hvilke tre ble det? Jeg slo av før Sondre og Øyunn skulle danse.

Sandra Lyng, Alexander Bonsaksen og Kim Wigaard.

Sebastian Solberg og Espen Lervåg burde absolutt vært nederst.

• Liker 6
Skrevet
Pass skrev (3 minutter siden):

Hun kvinnelige programlederen må ha vært ekstrem nervøs eller noe? Hun veivet jo rundt med talekortene, og deiset de omtrent i ansiktet på sin medprogramleder. Jeg ble helt sliten av å se på 😅

Helene?? Hu har vært programleder i flere sesonger. Og det er vel ikke helt uvanlig med litt veving. 

• Liker 2
Skrevet

Espen klart dårligst i kveld etter min mening, etterfulgt av Sebastian. Rart ingen av dem kom i faresonen. Øyunn og Victoria best synes jeg.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Hanne67 skrev (7 minutter siden):

Sandra Lyng, Alexander Bonsaksen og Kim Wigaard.

Sebastian Solberg og Espen Lervåg burde absolutt vært nederst.

3 som startet sine karrierer/ har karrierer utenfor some. Influenserne har egne kanaler for å sanke stemmer så sikkert en influenser som vinner i år også. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Pass skrev (9 minutter siden):

Burde ha droppet de hjelpekortene, hadde sett mye mer proft ut. 

Veldig avhengig av de i norske program. Får vel godt nok betalt slik at det kan forventes at de pugger teksten, hadde sett så mye bedre ut. De klarer seg fint uten i de fleste amerikanske produksjoner. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
adriana32 skrev (5 minutter siden):

3 som startet sine karrierer/ har karrierer utenfor some. Influenserne har egne kanaler for å sanke stemmer så sikkert en influenser som vinner i år også. 

Og så har vi sett det tidligere at de som ligger i bunnen etter dommerstemmene, får ekstra mange stemmer for ikke å ryke ut. Endel sympatistemmer ute og går, - Finn Schjøll kom jo uforskammet langt bl.a. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...